Деловодна информация
1659
ОП-1 31/01/2020 (дд/мм/гггг)
не
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
27.05.2021 12:07 ч. :  служебно вписване
затвори
 История 01659-2020-0001
 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за изменение

Изменение на поръчка през нейния срок на изпълнение

Директива 2014/24/ЕС / ЗОП
 Раздел I: Възлагащ орган/възложител

I.1) Наименование и адреси 

Областна администрация- Перник 113055670
пл. Св. Иван Рилски № 1Б
Перник BG414 2300 България
Михаела Асенова +359 76649932
oblast@pk.government.bg +359 76604755

Интернет адрес/и

https://www.pk.government.bg/

https://e-obp.eu/bp/oblPernik

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Аварийно изграждане на водопровод от Мало Бучино до гр. Перник в едно с помпена станция и резервоар, с цел аварийно водоснабдяване на гр. Перник 957893
45000000      
Строителство

II.2) Описание

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

гр. Перник

Спешно, неотложно аварийно изграждане на водопровод от Мало Бучино до гр. Перник в едно с помпена станция и резервоар, с цел аварийно водоснабдяване на гр. Перник,производство и/или доставка на строителни детайли/ елементи и влагането им в строежа.Изкопни работи в тежко земни площи, подравняване дъното на изкопа, полагане на пясъчна подложка, полагане на ПВЦ-0 тръби Ф- 630 мм, бетонови работи, обратно засипани с пясък, обратно засипани със земни почви, полагане и трамбоване на скална маса, възстановяване на връхна настилка, включване във водопроводната мрежа на гр. Перник.
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
403

II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не
 Раздел IV:Процедура

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Обявление за възлагане на поръчка, свързано с тази поръчка

2020/S 046-107864 (напр. 2015/S 123-123456)   и  957893 (напр. 123456)
Раздел V: Възлагане на поръчката
ДГ-5/31.01.2020г.       Аварийно изграждане на водопровод от Мало Бучино до гр. Перник в едно с помпена станция и резервоар, с цел аварийно водоснабдяване на гр. Перник

V.2) Възлагане на поръчката

06/02/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Монтажи ЕАД 831629999
гр. София район Изгрев ул. Лъчезар Станчев 9
София BG411 1797 България
montagi@montagi.com +359 228777777
https://www.montagi.com/ +359 228777777
не

V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (към момента на сключване на договора; без да се включва ДДС)

22131640.00      BGN
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

. С Решение № 36 от 28.01.2020г. на Столичния общински съвет е съгласувал възмездно отпускане на водни количества от водоснабдителната система на гр. София към тази на гр. Перник, до възстановяване на регулярното водоподаване на община Перник. С ПМС №65 от 31.01. 2020г. и РМС № 16 от 31.01.2020г. са отпуснати целеви средства в размер на 27 040 000 лв. с ДДС и е Възложено на областния управител на Област София съвместно с областния управител на Област Перник да бъде проведена процедурата по възлагането.
За спешното решаване на проблема е необходимо провеждането на процедура за осигуряване на водоснабдяването на гр. Перник чрез обявяването на поръчка за изграждането на водопровод от Мало Бучино до Перник и включването на гр. Перник към водопреносната мрежа на столична община, с предмет ВиК инжинерство

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

чл. 197, ал.1 от ЗОП- Жалба може да се подаде в 10 - дневен срок
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 29/12/2020 (дд/мм/гггг)

Раздел VII: Изменения по поръчката

VII.1) Описание на обществената поръчка след измененията

45000000      
VII.1.2) Допълнителни CPV кодове 2
VII.1.3) Място на изпълнение
BG414


Изпълнението на поръчката включва: a) извършване на необходимите проучвателни работи и изготвяне на проект, съгласно изискванията на Възложителя, посочени в техническата спецификация и изискванията към действащите към момента нормативни документи; б) извършване на всички съгласувания с всички експлоатационни дружества и администрации, чието разрешение, съдействие, или становище е необходимо за изпълнение на предмета на обществената поръчка; в) изпълнение на задълженията си като проектант по време на строителството и въвеждането в експлоатация на строежа, в съответствие с действащото българско законодателство ( Наредба № 3 от 31 юли 2003г. на МРРБ към ЗУТ за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и Наредба № 2 от 31 юли 2003г. на МРРБ, включително осъществяване на авторски надзор по реда на чл.162, ал.2 от ЗУТ по време на строителството на обекта) г) отстраняване за своя сметка недостатъците на проекта, установени в хода на извършване на проверките от Възложителя
VII.1.5) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
403

VII.1.6) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)

22131640.00      BGN
не

VII.1.7) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Монтажи ЕАД 831629999
гр. София район Изгрев ул. Лъчезар Станчев 9
София BG414 1797 България
montagi@montagi.com +359 228777777
https://www.montagi.com/ +359 228777777
не

VII.2) Информация относно изменения

VII.2.1) Описание на измененията

Условията на Договора предвиждат заплащането на дължимите на Изпълнителя суми да се извършва единствено от Възложителя чрез банков превод по банкова сметка на Изпълнителя, без обаче да бъде предвидена възможност за заплащане по Договора на дължимите на Изпълнителя суми чрез документарен акредитив от банка – издател на акредитива;Налице е необходимост от разширяване на способите за плащане на Цената на Договора чрез включване сред тях и на възможността за заплащане чрез документарен акредитив, свързано с потребностите за гарантиране от страна на Възложителя през срока на действие на Договора на наличността на необходимия финансов ресурс за неговото изпълнение и с цел постигане на защита и за двете страни по посочената търговска сделка - Възложителят (Наредител по акредитива) и Изп. (Бенефициент по акредитива)Разширяването на способите за плащане на Цената на Договора чрез включ. сред тях и на възможността за заплащане чрез документарен акредитив не представлява съществено изменение.
VII.2.2) Причини за изменение
НЕ


ДА

Разширяването на способите за плащане на Цената на Договора чрез включване сред тях и на възможността за заплащане чрез документарен акредитив не представлява съществено изменение на Договора, като съображенията за това са следните: По начинът, по който акредитивът е уреден в действащите правни норми (Търговският закон), същият представлява споразумение между банка и неин клиент (в настоящия случай Възложителя), по силата на което Клиентът (Възложителят) нарежда, а банката се задължава (срещу съответното възнаграждение) да извърши плащане в полза на трето лице (в настоящия случай Изпълнителят), ако са спазени предварително уговорени условия. Включването чрез способите за заплащане на плащането чрез документарен акредитив не е свързано с изменение на условията и сроковете, при които на Изпълнителя се заплащат дължимите по Договор суми, тъй като заплащането от банката – издател на акредитива се извършва само на базата на получен от Възложителя сертификат, който от своя страна се издава п
VII.2.3) Увеличение на цената
Актуализирана обща стойност на поръчката преди измененията (като се вземат под внимание възможни по-ранни изменения на поръчката и адаптиране на цената)
22131640.00      BGN
Обща стойност на поръчката след измененията
22131640.00      BGN

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва