Деловодна информация
03788
596/34/ 15/07/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
15/07/2019 (дд/мм/гггг)
03788-2019-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка - комунални услуги

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Център за градска мобилност ЕАД 202218735
бул. Княгиня Мария Луиза № 84
София BG411 1202 България
Христо Стоев +359 9236373
procurement@sofiatraffic.bg +359 8319071

Интернет адрес/и

www.sofiatraffic.bg

https://www.sofiatraffic.bg/bg/common/profil-na-kupuvacha/1276/otkrita-procedura-za-vazlagane-na-33


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.6) Основна дейност 

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изработка, доставка и монтаж на пътни знаци, табели, стълбове, антипаркинг стълбчета и полагане на хоризонтална пътна маркировка за изграждане и поддържане на зоните за почасово платено паркиране.
45000000      
Строителство

Изработка, доставка и монтаж на пътни знаци, табели, стълбове, антипаркинг стълбчета и полагане на хоризонтална пътна маркировка за изграждане и поддържане на зоните за почасово платено паркиране и дейности, възложени от Столична община извън зоните за почасово платено паркиране по обособени позиции: Обособена позиция № 1 – „Подзона 1", Обособена позиция № 2 – „Подзона 2", Обособена позиция № 3 – „Подзона 3"
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
539000.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да

II.2) Описание 1

Подзона 3 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45211360      
45233290      
45233294      
45233293      
45233292      
45233221      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Обхваща територията на Район "Оборище", район "Средец" - същите са посочени в документацията за обществената поръчка.

Изработка, доставка и монтаж на пътни знаци, табели, стълбове, антипаркинг стълбчета и полагане на хоризонтална пътна маркировка за изграждане и поддържане на зоните за почасово платено паркиране и дейности, възложени от Столична община извън зоните за почасово платено паркиране по обособена позиция № 3 – „Подзона 3, обхващаща територията на район “Оборище“, район “Средец“ в частта оградена от улиците: ул.“Г. С. Раковски“, бул. „Цар Освободител“, ул. „Кн. Александър I“, ул. „Московска“, ул. „Париж“, ул. „Шипка“, бул. „Евл. и Хр. Георгиеви“, ул. „Мизия“, ул. „Хан Омуртаг“, бул. „Михай Еминеску“, бул. „Пейо Яворов“, бул. „Др. Цанков“, бул. „Евл. и Хр. Георгиеви“, ул. „Проф. Фр. Нансен“ и бул. „Патриарх Евтимий“ и близки до посочените райони извън зоните за почасово платено паркиране. Видовете дейности и количества са посочени в Техническа спецификация за обособена позиция 3.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Показател :Срок за реакция за подмяна на съоръжения за съответната обособена позиция    20
Подпоказател : Срок за реакция за подмяна на съоръжения при констатиране на дефекти от изработените количества    10
Подпоказател : Срок за реакция за подмяна и поддръжка при нарушаване на цялостта на монтираните съоръжения Тежест: 10    10
Цена
80
да
II.2.11) Информация относно опциите
да


Предвижда се опция в размер до 10 % от прогнозната стойност от 490 000 лева съгласно чл.71 от договора.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 044-101461 (напр. 2015/S 123-123456)   и  897589 (напр. 123456)
(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги, използвани като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка - комунални услуги; Система за квалифициране - комунални услуги, използвана като покана за участие в съзтезателна процедура; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация за прекратяване на обявена процедура за конкурентно възлагане на поръчка под формата на периодично индикативно обявление

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
19.02.2020 14:08 ч. :  ДЗОП -26 служебно вписване
затвори
 История ДЗОП-26    3   Изработка, доставка и монтаж на пътни знаци, табели, стълбове, антипаркинг стълбчета и полагане на хоризонтална пътна маркировка за изграждане и поддържане на зоните за почасово платено паркиране.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

09/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Инмат София ЕООД 203093410
с. Горни Богров, местност Хан Богров № 13
София BG411 1806 България
in.mat@abv.bg +359 882276476
+359 882276476
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
539000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

539000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10 дневен срок, съгласно чл.197, ал.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/07/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г2 - комунални услуги

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/25/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в съответствие с член 50 от Директива 2014/25/EC
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва