Деловодна информация
00277
ОП-241 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
00277-2020-0036 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Топлофикация София ЕАД 831609046
ул. Ястребец № 23 Б
София BG411 1680 България
Ина Милкова +359 29033107
i.milkova@toplo.bg +359 28594149

Интернет адрес/и

https://toplo.bg/

http://zop.toplo.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20200611CnIM4509307


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://zop.toplo.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20200611CnIM4509307
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Производство, пренос и разпределение на газ и топлинна енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонтни дейности по покриви за обекти на „Топлофикация София” ЕАД по три обособени позиции“
45260000      
Строителство

Изпълнението на текущ ремонт на покриви на сгради се извършва в съответствие с „Строителство“ от ЗУТ.
Предвидените за ремонт покриви са стари ПЛОСКИ ПОКРИВИ и ДВУСКАТНИ ПОКРИВИ, поддържани с частични ремонти, в лошо състояние и наличие на недопустими течове над съоръжения, над административни или битови помещения и складове – обстоятелства, които налагат ремонтни дейности като: подмяна на покривна хидроизолация, подмяна на топлоизолация, където е предвидено, подмяна на ламаринена обшивка и ревизия или нова отводнителната система. Отделните здания са включени като подобекти, където са описани покривите на сгради, находящи се на площадката на даден обект.
Изпълнението на настоящата обществена поръчка включва извършване на текущ ремонт на покриви на сгради, съобразно описанoто в приложените към документацията за обществената поръчка Технически спецификации и Количествени сметки – Образец № 8.1, 8.2 и 8.3 за остойностяване.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Ремонтни дейности по покриви за обекти на Топлофикационен район „София Изток““ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45260000      IA37
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Територията на Столична община, район „София Изток“.

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1: включва следните обекти и подобекти:
ОБЕКТ № 1: ТЕЦ „София-Изток“ - Столична община, район „Дружба”, ул. „Димитър Пешев” № 6.
ПОДОБЕКТ № 1: Покрив над йонитна инсталация във ВПИ-1 в цех „Химически“
ПОДОБЕКТ № 2: Покрив производствен корпус над ТГ-1 и ТГ-2 в сграда на цех „Турбинен”
ПОДОБЕКТ № 3: Покрив над водогрейни котли №6 и №8 в сграда на цех „Котелен”
ПОДОБЕКТ № 4:Покрив на сградата на ремонтно-механична работилница
ОБЕКТ № 2: Покрив на Помпена станция ПС „Янтра“ – ул.”Гео Милев”№2А
ОБЕКТ № 3: Покрив на Камера към Помпена станция ПС „Лозенец” – бул. ”Цариградско шосе №28Б
ОБЕКТ № 4: Покрив на Отоплителна централа ОЦ „Студентски град”-ул.”Проф.”Атанас Иширков” до бл. 22
Обектите в тази обособена позиция са 4 /четири/ - определени по местонахождение. Като подобекти са описани покривите на сгради, находящи се на площадката на ТЕЦ „София Изток.
Техническото изпълнение на строителството трябва да бъде изпълнено в съответствие с изискванията на приложимата нормативна уредба, в т.ч. Закон за устройство на територията и подзаконовите нормативни актове към него; техническите спецификации на вложените в строежа строителни продукти, материали и оборудване; и минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР и СРР.
Изпълнението на настоящата обществена поръчка по тази обособена позиция включва извършване на текущ ремонт на покриви на сгради, съобразно описанoто в приложените към документацията за обществената поръчка Технически спецификации и Количествена сметка – Образец № 8.1.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Тп)    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
546000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Ремонтни дейности по покриви за обекти на Топлофикационен район „Земляне““ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45260000      IA37
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Територията на Столична община, район „Земляне“.

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2: включва ОБЕКТ № 1: Покрив на сграда цех „Химически”, находяща се на площадката на Отоплителна централа ОЦ „Земляне”.
Обектът в тази обособена позиция е 1 /един/ - определен по местонахождение.
Техническото изпълнение на строителството трябва да бъде изпълнено в съответствие с изискванията на приложимата нормативна уредба, в т.ч. Закон за устройство на територията и подзаконовите нормативни актове към него; техническите спецификации на вложените в строежа строителни продукти, материали и оборудване; и минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР и СРР.
Изпълнението на настоящата обществена поръчка по тази обособена позиция включва извършване на текущ ремонт на покрив на сграда, съобразно описанoто в приложените към документацията за обществената поръчка Технически спецификации и Количествена сметка – Образец № 8.2.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Тп)    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
80000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Ремонтни дейности по покриви за обекти на Топлофикационен район „Люлин““ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45260000      IA37
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Територията на Столична община, район „Люлин“

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3: включва следните обекти и подобекти:
ОБЕКТ № 1: Ремонт на покриви за обекти на Топлофикационен район ОЦ „Люлин”
ПОДОБЕКТ № 1.1: Покрив на сграда „Главен корпус“ ОЦ „Люлин” - гр. София, гара Волуяк, ул. „Бел камък” №8.
ПОДОБЕКТ № 1.2: Покрив на сграда „Ел. работилница и гараж” ОЦ „Люлин” - гр. София, гара Волуяк, ул. „Бел камък” №8.
ПОДОБЕКТ № 1.3: Покрив на сграда „Пракокотелно-стара част“
Адресът на обекта 1 е гр.София, гара Волуяк, ул. „Бел камък“ №8.
ОБЕКТ № 2. Ремонт на покрив на сграда ВОЦ „Инжстрой“
Адресът на обект 2 е : гр.София, ж.к Захарна фабрика“, ул Билянини извори №2.
Обектите в тази обособена позиция са 2 /два/ - определени по местонахождение. Като подобекти са описани покривите на сгради, находящи се на площадката на даден обект.
Техническото изпълнение на строителството трябва да бъде изпълнено в съответствие с изискванията на приложимата нормативна уредба, в т.ч. Закон за устройство на територията и подзаконовите нормативни актове към него; техническите спецификации на вложените в строежа строителни продукти, материали и оборудване; и минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР и СРР.
Изпълнението на настоящата обществена поръчка по тази обособена позиция включва извършване на текущ ремонт на покриви на сгради, съобразно описанoто в приложените към документацията за обществената поръчка Технически спецификации и Количествена сметка – Образец № 8.3.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Тп)    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
525000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Изискване за вписване в професионален регистър (еднакво за всички обособени позиции):
Участниците в обществената поръчка трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камара на строителите в България (КСБ), а за чуждестранните лица – в аналогичен регистър съгласно националното законодателството на държавата, в която са установени.
Минимално ниво: участниците следва да имат правоспособност да изпълняват строежи минимум първа група, втора категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя и чл. 137 от ЗУТ.
Удостоверяване: Обстоятелството се удостоверява с посочване в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А. Годност, в поле: „Вписване в съответен професионален регистър“ чрез изписване на данните за вписването в ЦПРС, респ. в аналогичен регистър, дали съответните документи са на разположение в електронен формат; посочва се уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа (рег. номер и период на валидност) и обхвата на регистрацията (групата и категорията строежи, описани в него).
Забележка: В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП. Във всеки конкретен случай възложителят съобразява разпоредбата на чл. 67, ал. 8 от ЗОП.
Доказване:
При сключване на договора възложителят изисква копие на валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи минимум първа група, втора категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя и чл. 137 от ЗУТ.
В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган съгласно националното законодателство, на държавата, в която е установен, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава, съответно правото му да извършва дейността, обект на настоящата обществена поръчка.
Ако определеният изпълнител е чуждестранен участник, той трябва да представи и документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, включително че е извършил съответната регистрация съгласно Закона за камарата на строителите, във връзка с разпоредбата на чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
При сключване на договора възложителят не изисква документи, съобразно разпоредбата на чл. 112, ал. 9 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Изискване за реализиран минимален общ оборот (различно за съответната обособена позиция):
Участниците следва да са реализирали минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти.
Забележка: Съгласно § 2, т. 66 от ДР на ЗОП “годишен общ оборот“ е сумата от нетните приходи от продажби по смисъла на Закона за счетоводството.
Забележка: Информацията относно начина на удостоверяване и доказване на съответствието с критерия за подбор за икономическо и финансово състояние на участниците се съдържа в точка 3.2.1. от РАЗДЕЛ III. УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ В ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА.
2. Изискване за наличие на застраховка (еднакво за всички обособени позиции):
Участниците в обществената поръчка следва да имат застраховка „Професионална отговорност“ за „строител“, съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171. ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
Забележка: Информацията относно начина на удостоверяване и доказване на съответствието с критерия за подбор за икономическо и финансово състояние на участниците се съдържа в точка 3.2.2 от РАЗДЕЛ III. УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ В ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА.


1. Отн. изискването за реализиран минимален общ оборот (различно за съответната обособена позиция):
Минимално ниво:
Участникът през последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността, трябва да е реализирал минимален общ оборот, както следва:
За Обособена позиция № 1 – минимален общ оборот в размер на 1 000 000,00 лв. (един милион лева), изчислен на база годишните обороти;
За Обособена позиция № 2 – минимален общ оборот в размер на 160 000,00 лв. (сто и шестдесет хиляди лева), изчислен на база годишните обороти;
За Обособена позиция № 3 – минимален общ оборот в размер на 1 000 000,00 лв. (един милион лева), изчислен на база годишните обороти.
За целите на процедурата и за яснота на участниците под „последните 3 (три) приключили финансови години“ следва да се разбират финансовите години – 2017г., 2018г. и 2019г.
2. Отн. изискването за наличие на застраховка (еднакво за всички обособени позиции):
Минимално ниво:
Участникът да е застрахован със застраховка „Професионална отговорност“ за „строител“ за застрахователно събитие на стойност съобразно чл. 5, ал. 2, т. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (най-малко за втора категория строежи).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Изискване за наличие на опит (различно за съответната обособена позиция):
Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
Забележка: Информацията относно начина на удостоверяване и доказване на съответствието с критерия за подбор за технически и професионални способности на участниците се съдържа в точка 3.3.1. от РАЗДЕЛ III. УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ В ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА.
2. Изискване за персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност, който ще отговаря за изпълнението на поръчката (еднакво за всички обособени позиции):
Участникът трябва да разполага с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
ВАЖНО: Едно лице може да съвместява повече от една позиция от изискуемия състав, който ще отговаря за изпълнението на поръчката. В случаите, когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, възложителят не поставя изискване за предлагане на различни технически екипи за отделните обособени позиции, за които участва.
Забележка: Информацията относно начина на удостоверяване и доказване на съответствието с критерия за подбор за технически и професионални способности на участниците се съдържа в точка от 3.3.2. от РАЗДЕЛ III. УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ В ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА.
3. Изискване за внедрена система за управление на качеството (еднакво за всички обособени позиции):
Участникът следва да прилага система за управление на качеството.
Забележка: Информацията относно начина на удостоверяване и доказване на съответствието с критерия за подбор за технически и професионални способности на участниците се съдържа в точка 3.3.3. от РАЗДЕЛ III. УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ В ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА.
4. Изискване за внедрена система или стандарти за опазване на околната среда (еднакво за всички обособени позиции):
Участникът следва да прилага система за опазване на околната среда.
Забележка: Информацията относно начина на удостоверяване и доказване на съответствието с критерия за подбор за технически и професионални способности на участниците се съдържа в точка 3.3.4. от РАЗДЕЛ III. УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ В ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА.


1. Отн. изискв. за наличие на опит (различно за съответната обособена позиция):
Мин. ниво:
През последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил строителни дейности – най-малко на 3 (три) обекта – с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
Под „строителни дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката“ следва да се разбира: изпълнение на строително-монтажни дейности и/ или ремонт на плоски покриви, или аналогични с площ минимум:
За Обособена позиция № 1 – 2 000,00 м2 (две хиляди квадратни метра)
За Обособена позиция № 2 – 500,00 м2 (петстотин квадратни метра)
За Обособена позиция № 3 – 1 500,00 м2 (хиляда и петстотин квадратни метра).
2. Отн. изискв. за персонал и/или ръководен със-в с опр. проф. компетентност, който ще отговаря за изп. на поръчката (еднакво за всички обособени позиции):
Мин. ниво:
а) Технически ръководител – 2 броя: с квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект", или със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника" или еквивалентно по реда на чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ;
• проф. опит по специалността – минимум 5 (пет) години професионален опит по специалността;
• спец. опит – опит като технически ръководител в изпълнението на минимум един обект, който включва строително-монтажни дейности и/ или ремонт на покриви
б) Отговорник по „Здравословни и безопасни условия на труд“ – 2 броя /Участникът трябва да осигури минимум двама отговорника по ЗБУТ, всеки от които ще отговаря за обектите./:
? следва да притежава удостоверение за завършен курс по безопасност и здраве в строителството съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за усл. и реда за пров. на периодич. обуч. и инструктаж на работниците и служ. по правилата за осигур. на здравосл. и безоп. усл. на труд;
? проф. опит по специалността – отговорникът по ЗБУТ следва да има най-малко 2 (две) години опит като специалист по здравословни и безопасни условия на труд.
Заб.: При използването на експерти – чуждестр. лица, доказването на съответ.с поставените изискв. за образоват. – квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности. Прилагат се разп. на Дир. 2005/26/ЕО, както и усл.и реда за призн.на проф. квалификации, придобити в други д-ви членки и в трети държави, с цел достъп и упражняване на регулирани професии в РБ-я. С Реш. на МС № 352 от 21.05.2015 г. е приет Първи нац. план за действие по взаимна оценка на регулираните професии в д-вите членки съгл. чл. 59 „Прозрачност“ от изм. Дир. 2005/36/ЕО на ЕП и на Съвета от 7 септември 2005 година относно признаването на проф. квалификации.
Под „еквивалентно образование” следва да се разбира специалност, получена в чуждестранно учеб. заведение в еквивал. на тези области специалн. по см. на ПМС 125 от 24.06.2002 г. за утвърждаване Класификатор на обл. на висше образов. и проф. направления. Под „еквивалентно обучение“ следва да се разбира обучение, проведено от чуждестранен обучител на теми, еквивалентни на изискв. за съответ. позиции.
3. Отн. изискв. за внедрена система за управление на качеството (еднакво за всички обособени позиции):
Мин. ниво:
•Участникът следва да прилага внедрена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват строителство и ремонтни работи или еквивалент;
•Участникът следва да прилага внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд съгласно OHSAS 18001:2007 или еквивалентен с обхват: строителство и ремонтни работи или еквивалент.
4. Отн. изискв. за внедрена система или стандарти за опазване на околната среда (еднакво за всички обособени позиции):
Минимално ниво:
Участникът следва да прилага внедрена система за управление на околната среда съгласно стандарт ISO 14001:2015 или еквивалентен с обхват строителство и ремонтни работи или еквивалент.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

1. За участниците следва да не са налице основанията за отстраняване чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1 от ЗОП.
2. Спец. нац. осн. за отстраняване, които следва да не са налице за участниците са:
- осъждания за престъпления по чл. 194 – 208, чл. 213а – 217, чл. 219 – 252 и чл. 254а – 255а и чл. 256 - 260 НК (чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП);
- нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от КТ (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
- нарушения по чл. 13, ал. 1 от ЗТМТМ (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
- наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 44 от ДР на ЗОП между кандидати/ участници в конкретна процедура (чл. 107, т. 4 от ЗОП);
- наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, освен ако са налице изключенията по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС;
- обстоятелства по чл. 69 от ЗПКОНПИ.
3. Освен на основанията по чл. 54 и 55 от ЗОП възложителят отстранява участници, по отношение на които е налице някое от основанията по чл. 107 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от общата стойност на договора за обществената поръчка без включен ДДС. Възложителят предвижда гаранция за авансово предоставени средства в размер на авансово предоставените средства (20 % от ст-стта на договора без ДДС). Гаранциите могат да бъдат представени в една от формите по чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Допълнителна информация се съдържа в РАЗДЕЛ VI. СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА. ГАРАНЦИИ. УСЛОВИЯ И РАЗМЕР от документацията за обществената поръчка.
III.1.7)
Условията и начина на плащане за дейностите, предмет на обществената поръчка, са подробно разписани в Проекта на договор, представляващ Приложение № 2 към документацията за обществената поръчка.
III.1.8)
Възложителят не се възползва от възможността по чл. 10, ал. 2 от ЗОП и не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато определеният изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Подробно условията за изпълнение на настоящата обществена поръчка са описани в документацията за обществената поръчка (и приложенията към нея), публикувана в Профила на купувача на Възложителя, в досието на поръчката.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

05/03/2021 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/07/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

„Топлофикация София“ ЕАД, гр. София, ул. Ястребец № 23 Б, заседателна зала

Офертите се отварят на публично заседание. На отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно чл. 54, ал. 2 от ППЗОП, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1 , т. 4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва