Деловодна информация
00049
ОП-085 27/04/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
27/04/2020 (дд/мм/гггг)
00049-2020-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Бургасбус ЕООД 812114464
ул.Индустриална № 1
Бургас BG341 8000 България
Кета Петрова +359 56988240
burgas_bus@b-trust.org +359 56846763

Интернет адрес/и

www.burgasbus.info

https://sop.bg/burgasbus-221/proceduri-20-1-zop/a1-0006264.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/burgasbus-221/proceduri-20-1-zop/a1-0006264.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на оборудване
34900000      MA12
Доставки

Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на оборудване за електронна билетна система и автоматично позициониране на превозни средства, система за информация на пътниците в реално време на борда на 56 електрически автобуса и интеграция към съществуващи системи за управление на обществения транспорт в община Бургас
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34900000      MA12
34923000      MA12
32323500      MA12
48813100      MA12
48813200      MA12
30144200      MA12
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас

В изпълнение на своите задължения, участникът избран за Изпълнител ще трябва да достави, монтира и въведе в експлоатация оборудване за електронна билетна система и автоматично позициониране на превозни средства, система за информация на пътниците в реално време на борда на 56 нови електрически автобуса, както и да извърши интеграция към съществуващите системи за управление на обществения транспорт в община Бургас.
Критериите по-долу
 
ДА Срок    45
подпоказател Срок за доставка    10
подпоказател Срок за монтиране, въвеждане в експлоатация и интегриране    15
подпоказател Срок на гаранционно обслужване    20
Енергийна консумация    15
подпоказател Най-ниска енергийна консумация от функциониращо бордово оборудване на 18-метров електрически автобус    5
подпоказател Най-ниска енергийна консумация от функциониращо бордово оборудване на 12-метров електрически автобус    5
подпоказател Най-ниска енергийна консумация от функциониращо бордово оборудване на 18-метров електрически автобус    5
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
2212000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
18

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
3
или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Процедура BG 16M1OP 002-5.004 „Мерки за адресиране на транспорта като източник на замърсяване на атмосферния въздух“, приоритетна ос 5 „Подобряване качеството на атмосферния въздух”

проект „Подобряване качеството на атмосферния въздух в Община Бургас чрез модернизация на обществения транспорт”, Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16M1OP002-5.004-0003-C01, Оперативна програма „Околна среда 2014 – 2020 г.”
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

няма

няма
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Кандидатът следва да е изпълнил за последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обществената поръчка.
Кандидатът следва да прилага система за управление на качеството EN ISO 9001:2015 или еквивалентна с обхват на следните дейности по предмета на поръчката: изграждане/монтиране и поддръжка/сервиз на електронни/компютърни системи или приложен софтуер (чл. 63, ал. 1, т. 10 и от ЗОП).
Кандидатите/Участниците следва да разполагат с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката (чл.63, ал.1, т.5 от ЗОП)


Кандидатът следва да е изпълнил за последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обществената поръчка.
- да е осъществил дейности по доставка на оборудване за превозни средства за масов градски транспорт.
- да е осъществил дейности по монтиране, въвеждане в експлоатация и интеграция на оборудване за превозни средства за масов градски транспорт.
Кандидатите/Участниците следва да разполагат с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката (чл.63, ал.1, т.5 от ЗОП), покриващ следните минимални изисквания:
-Ключов експерт № 1. „Ръководител на екипа“:
- Образование: висше, в една или повече от областите на: математиката, информатиката, електрониката, изчислителната техника, компютърните системи и технологии, комуникационни системи или еквивалент.
- Професионален опит: минимум 5 /пет/ години опит от участие в група или екип за извършване на дейности по изграждане или поддръжка и ремонт на системи за контрол и управление на масов градски транспорт;
-Ключов експерт № 2. „Експерт електронни системи (хардуер)“:
- Образование: висше, в една или повече от областите на: електрониката, математиката, информатиката, компютърните системи и технологии, комуникационни системи или еквивалент;
- Професионален опит: минимум 3 /три/ година опит като експерт хардуер, системен администратор, инженер по поддръжка на електронна техника, или подобна позиция.
-Ключов експерт № 3. „Координатор монтажи”
- Образование: средно специално или висше, в една или повече от областите на: механиката, автоматиката, електронните системи или еквивалент.
- Професионален опит: минимум 3 /три/ година професионален опит по специалността, след придобиването на образованието.
-Ключов експерт № 4. „Координатор монтажи”
- Образование: средно специално или висше, в една или повече от областите на: механиката, автоматиката, електронните системи или еквивалент.
- Професионален опит: минимум 3 /три/ година професионален опит по специалността, след придобиването на образованието.
-Ключов експерт № 5. „Експерт програмно осигуряване – билетна система“:
- Образование: висше, в една или повече от областите на: електрониката, математиката, информатиката, компютърните системи и технологии, комуникационни системи или еквивалент;
- Професионален опит: минимум 3 /три/ година опит като експерт софтуер, системен архитект или софтуерен разработчик или подобна позиция.
-Ключов експерт № 6. „Експерт програмно осигуряване – системи за позициониране, приоритет и информация в реално време“:
- Образование: висше, в една или повече от областите на: електрониката, математиката, информатиката, компютърните системи и технологии, комуникационни системи или еквивалент;
- Професионален опит: минимум 3 /три/ година опит като експерт софтуер, системен архитект или софтуерен разработчик или подобна позиция.
-Ключов експерт № 7. „Експерт програмно осигуряване – Видеонаблюдение и система за архивиране на информацията“:
- Образование: висше, в една или повече от областите на: електрониката, математиката, информатиката, компютърните системи и технологии, комуникационни системи или еквивалент;
- Професионален опит: минимум 3 /три/ година опит като експерт софтуер, системен архитект или софтуерен разработчик или подобна позиция.
(Едно физическо лице не може да изпълнява функциите на повече от един експерт.)
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участниците следва да отговарят на поставените от Възложителя изисквания в документацията за обществената поръчка относно личното състояние, критериите за подбор, техническото и ценово предложение. Не може да участва в настоящата процедура и ще бъде отстранен участник, за който са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1 - 7 и чл.55, ал. 1, т. 1 - 5 от ЗОП. Участник, за когото са налице посочените обстоятелства има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване. Не може да участва в настоящата процедура и ще бъде отстранен участник, за когото важат забраните по чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл. 4 от същия закон, за които са налице обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество както и за които е налице обстоятелството на свързаност по смисъла на § 2, т. 45 - ДР на ЗОП
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Участникът, определен за изпълнител на договор за обществена поръчка, представя :
1. гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора, като 20 % (двадесет на сто) от така представената гаранция за изпълнение е предназначена за обезпечаване на гаранционното и сервизно обслужване и
2. гаранция за обезпечаване на авансовото плащане в размер на 100 % от стойността на авансовото плащане без ДДС.
Те се представят в една от следните форми:
- неотменяема и безусловна банкова гаранция в полза на Възложителя;
- парична сума, внесена по банков път по сметка на Възложителя;
- застраховка в оригинал, издадена в полза на Възложителя, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, със срок на валидност не по-малко от 60 дни след изтичане срока на изпълнение на договора.
Избраният за изпълнител избира сам формата на гаранцията.
III.1.7)
Финансирането на настоящата обществена поръчка се осигурява във връзка с изпълнение на проект „Подобряване качеството на атмосферния въздух в Община Бургас чрез модернизация на обществения транспорт”, Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16M1OP002-5.004-0003-C01, процедура за предоставяне на БФП BG16M1OP002-5.004 „Мерки за адресиране на транспорта като източник на замърсяване на атмосферния въздух”, приоритетна ос 5: „Подобряване качеството на атмосферния въздух”. Плащанията ще се извършват съгласно условията на договора.
III.1.8)
Възложителят няма условие за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, следва да се представи копие от документ за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка (ако същата не се съдържа в документа за създаване на обединението): 1.правата и задълженията на участниците в обединението; 2.разпределението на отговорността между членовете на обединението; 3.дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението;4.определяне на партньор, който да представлява обединението за целите на обществената поръчка; 5.уговаряне на солидарна отговорност, когато такава не е предвидена съгласно приложимото законодателство и деклариране, че няма да се правят промени в състава на обединението след подаване на офертата.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В изпълнение на своите задължения, участникът избран за Изпълнител ще трябва да достави, монтира и въведе в експлоатация оборудване за електронна билетна система и автоматично позициониране на превозни средства, система за информация на пътниците в реално време на борда на 56 нови електрически автобуса, както и да извърши интеграция към съществуващите системи за управление на обществения транспорт в община Бургас.Пълно описание на изискванията към услугата, предмет на настоящата поръчка, е дадено в приложената към настоящата документация „Техническа Спецификация”.Обществената поръчка се осъществява в рамките на проект „Подобряване качеството на атмосферния въздух в Община Бургас чрез модернизация на обществения транспорт”, по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.”, Процедура BG 16M1OP 002-5.004 „Мерки за адресиране на транспорта като източник на замърсяване на атмосферния въздух“, приоритетна ос 5 „Подобряване качеството на атмосферния въздух”.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Процедура на договаряне с предварителна покана за участие в състезателна процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/06/2020 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

17/07/2020 (дд/мм/гггг)   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

    (чч:мм)



 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Пълното наименование на поръчката по II.1.1 е "Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на оборудване за електронна билетна система и автоматично позициониране на превозни средства, система за информация на пътниците в реално време на борда на 56 електрически автобуса и интеграция към съществуващи системи за управление на обществения транспорт в община Бургас"
Получените заявления за участие и оферти се отварят на публични заседания, на които могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно чл. 54, ал. 1 от Правилника за прилагане на закона за обществените поръчки.
Оферираната от участника цена за изпълнение не трябва да надвишава прогнозната стойност на поръчката. При неизпълнение на това изискване, участникът ще бъде отстранен.
В цената се включват всички разходи, свързани с качественото изпълнение на поръчката, описани в техническата спецификация по вид и обхват, включително, но не само всички разходи за материали, изработка, опаковка, доставка, транспортни, товарно-разтоварни дейности, монтиране, въвеждане в експлоатация, интегриране към съществуващите системи за управление на обществения транспорт в община Бургас, осигуряване на гаранционно обслужване и други разходи, включително необходимите документи за платени данъци, мита, такси и всички останали задължения на Изпълнителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подаде в 10-дневен срок по реда на чл.197. ал.1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/04/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва