Деловодна информация
375
799 24/04/2020 (дд/мм/гггг)
не
375-2020-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

ТОПЛОФИКАЦИЯ ПЛЕВЕН ЕАД 114005624
ИЗТОЧНА ИНДУСТРИАЛНА ЗОНА №128
ПЛЕВЕН BG314 5800 България
МАРИНА ШОПОЛОВА; ИНЖ. ПЛАМЕН ГРИГОРОВ +359 064895207/+359 064895203
shopolova@toplo-pleven.com +359 064895289

Интернет адрес/и

http://www.toplo-pleven.com

https://www.toplo-pleven.com/index.php/zop/registar-op/item/429-2020-8


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.toplo-pleven.com/index.php/zop/registar-op/item/429-2020-8
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Производство, пренос и разпределение на газ и топлинна енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Демонтаж на парогазов модул в електроцентрала "Пигна", находящ с в гр. Алцано Ломбардо, Италия 2020-8
45300000      
Строителство

Предметът на поръчката включва строителни работи, свързани с демонтаж на парогазов модул /газова турбина с котел-утилизатор, парна турбина и прилежащо оборудване/ в електроцентрала "Пигна", находяща се в гр. Алцано Ломбардо, Италия.
Списъкът на обектите за демонтаж, както и условията за изпълнение на демонтажа са подробно описани в Техническа спецификация на Възложителя, елемент от документацията за обществената поръчка.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
ITC4

гр. Алцано Ломбардо, Италия

Предметът на поръчката включва строителни работи, свързани с демонтаж на парогазов модул /газова турбина с котел-утилизатор, парна турбина и прилежащо оборудване/ в електроцентрала "Пигна", находяща се в гр. Алцано Ломбардо, Италия.
Списъкът на обектите за демонтаж, както и условията за изпълнение на демонтажа са подробно описани в Техническа спецификация на Възложителя, елемент от документацията за обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
4500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Регистъра на Държавната агенция за метрологичен и технически надзор /ДАМТН/ на лицата, извършващи дейности по поддържане, ремонтиране и преустройване на съоръжения с повишена опасност, за извършване на дейности по поддържане, ремонтиране и преустройване на съдове, работещи под налягане, парни и водогрейни котли, котли с ограничен топлоносител, стоманени тръбопроводи за водна пара и гореща вода, стоманени преносни, разпределителни и промишлени газопроводи и съоръженията към тях, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал. 1 ЗОП Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП), информация за притежаваното удостоверение - номер, дата на издаване и обхват. В случай, че доказателствата за посочената информация се съдържат в публичен регистър или са достъпни, следва да се посочи в еЕЕДОП препратка към публичния регистър.
За доказване на това изискване преди сключването на договора участникът, определен за изпълнител, представя заверено копие на валидно към датата на подаване на офертата удостоверение издадено от Държавната агенция за метрологичен и технически надзор за извършване на дейности по поддържане, ремонтиране и преустройване на съдове, работещи под налягане, парни и водогрейни котли, котли с ограничен топлоносител, стоманени тръбопроводи за водна пара и гореща вода, стоманени преносни, разпределителни и промишлени газопроводи и съоръженията към тях, а за чуждестранни лица - копие на документ, удостоверяващ правото да изпълняват дейности с еквивалентни характеристики, издаден от компетентен орган на държавата, в която са установени.
В случай, че участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, удостоверението за регистрация в ДАМТН/еквивалентният документ, се изисква от членове на обединението, който ще изпълняват строителни дейности.
Документа за доказване се представя от участника, определен за изпълнител, преди сключване на договора за обществена поръчка или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се изисква

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Изпълнени дейности с предмет и обем, идентични или сходни* с тези на поръчката за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата.
*Под идентични или сходни дейности с предмет и обем следва да се разбира ремонт, монтаж и поддръжка на енергетично оборудване /парни, газови турбини, кокел-утилизатори и др/ с обем, равняващ се на 50 % от прогнозната стойност на поръчката. Изискуемият обем може да бъде доказан с изпълнението на една или няколко отделни строително-монтажни работи.
2. Съответствие със стандарти за управление на качеството.
3.Персонал и ръководен състав с професионална компетентност за изпълнение на поръчката - екип от експерти с определено образование и професионален опит.
Документи за доказване:
За изискването по т. 1 - Списък на строителството, идент. или сх.с предмета на поръчката, придружен с Удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с норм.изисквания;
За изискването по т. 2 - валидни сертификати, издадени съгласно чл. 64, ал. 5 ЗОП. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Когато участникът не е имал достъп до съответния сертификат, или по независещи от него причини не е имал възможност да го получи в относимите срокове в настоящата процедура, той може да представи други доказателства за еквивалентни мерки. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните от съответния стандарт. Участникът, определен за изпълнител, трябва да има валидни сертификати през целия срок на изпълнение на договора, а когато е приложимо да прилага еквивалентните мерки.
За изискването по т. 3 -Списък на персонала и ръководния състав, в който е посочена информацията, необходима да се установи съответствие с изискванията на Възложителя. Когато изискваното образование е придобито извън страната то трябва да е в област, еквивалентна на посочените в изискванията към съответното минимално ниво.
На етап подаване на оферта изискваната информация се попълва в Част ІV, Раздели В и Г от ЕЕДОП.


1.Участникът трябва да е изпълнил успешно през последните 5г. от датата на подаване на офертата, минимум 1 строителство, с предмет и обем идентичен или сходен с този на поръчката.
2.Участникът да прилага:
-система за управление на качеството, сертифицирана по международен стандарт за качество ISO 9001: 2015 или еквивалент с област на приложение - Ремонт, монтаж и поддържане на енергетично оборудване;
-система за управление на околната среда, сертифицирана по международен стандарт ISO 14001: 2015 или еквивалент;
-система за здравословни и безопасни условия на труд сертифицирана по международен стандарт BS OHSAS 18001 или еквивалент;
-система на производител на заварени продукти по заваряване, съгласно БДС EN ISO 3834-2 – Обхватни изисквания за качеството при заваряване или еквивалент;
-система за съответствие на производствения контрол при заваряване на стоманени конструкции, съгласно EN 1090-1:2009 или еквивалент
3.Всеки участник трябва да има на разположение за срока на изпълнение на договора инженерно – технически и квалифициран състав, притежаващ компетентност, покриваща спецификата на поръчката, а именно:
а)инспектор по надзор при заваряване – минимум 1 /един/ - да притежава документ /сертификат/ за завършено обучение по надзор при заваряване
б)инженер международен /европейски/ по заваряване – минимум 1/един/– да притежава диплома за международен /европейски/ инженер по заваряване;
в)специалисти за контрол на метала и заварените съединения, съгласно БДС EN ISO 9712 - минимум 2/двама/ - да притежават документ /сертификат/ за завършено обучение по контрол върху качеството на метала и заварените съединения;
г)Заварчици – минимум 4 /четири/ – да притежават свидетелства за правоспособност, съгласно Наредба №7 от 11.10.2002 г.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

В настоящата процедура може да участва участник, който отговаря на условията по чл.10, ал.1 от ЗОП, изискванията и условията на Възложителя описани в Решението за откриване на поръчката, Обявлението и документацията за участие. Възложителят отстранява от участие участник на следните основания: чл.54, ал.1 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата; чл.107 от ЗОП; чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, освен ако не са налице условията на чл.4 от закона; чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество и във всички останали случай на несъответствие с изискванията на ЗОП и ППЗОП,обявлението и документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Участникът избран за изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора – в размер на 3% /три процента/ от стойността на договора в лева без ДДС.
Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми, по избор на участника избран за изпълнител: парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка и същите са съгласно проекта на договор от документацията за участие.
Като условие за извършване на авансовото плащане по Договора изпълнителят трябва да представи гаранция, която обезпечава авансово предоставените средства.
III.1.7)
Финансирането на поръчката е със средства на Възложителя.
Всички плащания ще се извършват само по банков път в български лева, съгласно проекта на договор от документацията за участие в процедурата.
III.1.8)

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/05/2020 (дд/мм/гггг)   16:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/05/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Плевен, Източна индустриална зона №128, Заседателна зала

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
В случаите, когато присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно в оригинал или копие, заверено "Вярно с оригинала" от участника.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Съгласно чл. 67, ал. 1 от ЗОП при подаване на оферта участникът декларира липса на основания за отстраняване от процедурата и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на еЕЕДОП. ЕЕДОП, попълнен през системата за еЕЕДОП се предоставя задължително в електронен вид, подписан с квалифициран/и електронен/ни подпис/си от всички задължени лица по чл. 40 от ППЗОП и приложен на подходящ оптичен носител към пакета документи за участие в процедурата.
2.Информация за датата, часа и мястото на теглене на жребий по реда на чл.58, ал.3 от ППЗОП (при основание за това) ще се публикува на Профила на купувача - съответната поръчка /електонна преписка/, не по- късно от два работни дни преди датата на теглене на жребия.
4. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено.
5.Критерий за възлагане – Икономически най-изгодната оферта се определя въз основа на критерия - „най ниска цена“ .
За целите на настоящата процедура за „цена“ се приема предложената от участника обща цена за изпълнение на поръчката. На първо място се класира офертата на участника, предложил „най-ниска цена“ .
6. При сключване на договора участникът, определен за изпълнител, представя още и Декларация за действителен собственик от Закон за мерките срещу изпирането на пари (ЗМИП) – образец, оригинал.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т.4 ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменениет или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/04/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва