Деловодна информация
00958
419 07/04/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
07/04/2020 (дд/мм/гггг)
00958-2020-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

В и К ООД гр.Кърджали 000225011
бул.България №88
Кърджали BG425 6600 България
Фахри Мустафа +359 36165202
wik_kardzhali@abv.bg +359 36164655

Интернет адрес/и

https://vik-kardzhali.com

https://vik-kardzhali.com/profilkupuvachi/catsel


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://vik-kardzhali.com/backend/profilkupuvachi/view/?id=144
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Инженеринг на обект „Външни водопроводи на ВС „Боровица“ в две обособени позиции...продължава в II.1.4)
45231300      
Строителство

...Обособена позиция № 1 – „Инженеринг на обект „Реконструкция на магистрален водопровод на ВС „Боровица“ от с. Ненково до ПСПВ Енчец“;
Обособена позиция № 2 – „Инженеринг на обект „Реконструкция на главните водопроводи на ВС „Боровица“ – от ПСПВ Енчец до НР 13000м3 и до НР 5000м3“. Подобект: „Изграждане на втора камера на НР 5000м3“.
Предметът на поръчката ще се изпълнява при спазване на „Договорни условия за технологично оборудване и проектиране – строителство за електро и машинно-монтажни работи и за строителни и инженерни обекти, проектирани от Изпълнителя. Общи условия“ – Международна Федерация на Инженерите-Консултанти (FIDIC), 1-во изд., 1999 г. (жълта книга на ФИДИК). „В и К“ ООД, гр. Кърджали ще предостави горепосочените договорни условия на определения изпълнител на поръчката след сключване на договора за възлагане на обществената поръчка.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Инженеринг на обект „Реконструкция на магистрален водопровод на ВС „Боровица“ от с. Ненково до ПСПВ Енчец“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

Обособената територия на община Кърджали, обслужвана от „ВиК“ ООД, гр. Кърджали

Предметът на обществената поръчка включва изпълнението на следните дейности по проектиране и строителство на обект „Реконструкция на магистрален водопровод на ВС „Боровица“ от с. Ненково до ПСПВ Енчец“.
В обхвата на поръчката се включват описаните по-долу дейности, като цялостното изпълнение на дейностите от предмета на съответния договор е подчинено на „Договорни условия за технологично оборудване и проектиране – строителство за електро и машинно-монтажни работи и за строителни и инженерни обекти, проектирани от Изпълнителя“ (ФИДИК – жълта книга).
• Преглед и анализ на наличната проектна документация за планираните дейности, както и привеждането й в съответствие с действащото българско законодателство в областта на проектирането и строителството, в т.ч. Закон за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове по прилагането му;
• Изготвяне на инвестиционен проект във фаза „Работен проект“ за съответния обект при спазване на изискванията на Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му;
• Съгласуване на проекта с всички контролни органи, експлоатационни дружества и институции съгласно изискванията на нормативната база;
• Получаване на всички необходими становища и разрешения съгласно действащото българско законодателство;
• Обезпечаване на оценката на съответствието на инвестиционния проект;
• Получаване на разрешение за строеж и законосъобразно започване на строителството;
• Изпълнение на строително-монтажни работи (СМР) и всякакви други съпътстващи и свързани дейности, необходими за изпълнение на строителството на обекта, в съответствие с нормативните изисквания, изискванията на възложителя, чертежите и таблиците;
• Осъществяване на авторски надзор по ЗУТ, технически решения, доработки и изменения на проекта, технологичен контрол и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация;
• Изготвяне на екзекутивна документация, кадастрално заснемане на целия строеж и предоставяне в съответната служба по геодезия, картография и кадастър на данни съгласно чл. 54а ал. 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър;
• Обучение на персонала на възложителя, извършване на мониторинг и подпомагане на възложителя при експлоатацията и поддръжката на обекта;
• Предаване на обекта и приемането му от възложителя с акт Образец № 15 по Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и Сертификат за Приемане от Инженера;
• Извършване на проби след завършване на обекта;
• Въвеждане на обекта в експлоатация с протокол Образец № 16 по Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (без издаването на Образец № 16 да е включено във времето за завършване на обекта);
• Период за съобщаване и отстраняване на дефекти – наблюдение на процесите, достигане на проектните параметри и подпомагане на персонала при експлоатацията и поддръжката на новоизградените елементи на обекта; отстраняване за сметка на изпълнителя на установени дефекти.
В предмета на поръчката по обособена позиция № 1 „Инженеринг на обект „Реконструкция на магистрален водопровод на ВС „Боровица“ от с. Ненково до ПСПВ Енчец“ е включено проектиране и строителство на 16,838 км водоснабдителна мрежа, както и съоръжения към нея, на територията на община Кърджали. Обекта е Четвърта група, първа категория, по смисъла на чл. 5, ал. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, издаден от Камарата на строителите в България.
Пълният обхват на дейностите, които трябва да се извършат са посочени в Техническата спецификация, неразделна част от документацията.
Критериите по-долу
 
ДА ТЕХНИЧЕСКИ ПОКАЗАТЕЛ (ТП)    60 %
Цена
40 %
II.2.6) Прогнозна стойност
17990833.51      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
700

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
АДБФП № BG16M1OP002-1.016-0010-C01-„Доизграждане и реконструкция на вод. система и канал. мрежи в обособената територия, обслужвана от „ВиК“ ООД, гр. Кърджали, България“, Околна среда 2014 – 2020

Настоящата обществена поръчка ще бъде възложена въз основа на икономически най-изгодната оферта по критерий: „оптимално съотношение качество/цена“.

II.2) Описание 1

„Инженеринг на обект „Реконструкция на главните водопроводи на ВС „Боровица“ – от ПСПВ Енчец до НР 13000м3 и до НР 5000м3“. Подобект: „Изграждане на втора камера на НР 5000м3“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

Обособената територия на община Кърджали, обслужвана от „ВиК“ ООД, гр. Кърджали

Предметът на обществената поръчка включва изпълнението на следните дейности по проектиране и строителство на обект „Реконструкция на главните водопроводи на ВС „Боровица“ – от ПСПВ Енчец до НР 13000м3 и до НР 5000м3“. Подобект: „Изграждане на втора камера на НР 5000м3“.
В обхвата на поръчката се включват описаните по-долу дейности, като цялостното изпълнение на дейностите от предмета на съответния договор е подчинено на „Договорни условия за технологично оборудване и проектиране – строителство за електро и машинно-монтажни работи и за строителни и инженерни обекти, проектирани от Изпълнителя“ (ФИДИК – жълта книга).
• Преглед и анализ на наличната проектна документация за планираните дейности, както и привеждането й в съответствие с действащото българско законодателство в областта на проектирането и строителството, в т.ч. Закон за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове по прилагането му;
• Изготвяне на инвестиционен проект във фаза „Работен проект“ за съответния обект при спазване на изискванията на Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му;
• Съгласуване на проекта с всички контролни органи, експлоатационни дружества и институции съгласно изискванията на нормативната база;
• Получаване на всички необходими становища и разрешения съгласно действащото българско законодателство;
• Обезпечаване на оценката на съответствието на инвестиционния проект;
• Получаване на разрешение за строеж и законосъобразно започване на строителството;
• Изпълнение на строително-монтажни работи (СМР) и всякакви други съпътстващи и свързани дейности, необходими за изпълнение на строителството на обекта, в съответствие с нормативните изисквания, изискванията на възложителя, чертежите и таблиците;
• Осъществяване на авторски надзор по ЗУТ, технически решения, доработки и изменения на проекта, технологичен контрол и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация;
• Изготвяне на екзекутивна документация, кадастрално заснемане на целия строеж и предоставяне в съответната служба по геодезия, картография и кадастър на данни съгласно чл. 54а ал. 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър;
• Обучение на персонала на възложителя, извършване на мониторинг и подпомагане на възложителя при експлоатацията и поддръжката на обекта;
• Предаване на обекта и приемането му от възложителя с акт Образец № 15 по Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и Сертификат за Приемане от Инженера;
• Извършване на проби след завършване на обекта;
• Въвеждане на обекта в експлоатация с протокол Образец № 16 по Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (без издаването на Образец № 16 да е включено във времето за завършване на обекта);
• Период за съобщаване и отстраняване на дефекти – наблюдение на процесите, достигане на проектните параметри и подпомагане на персонала при експлоатацията и поддръжката на новоизградените елементи на обекта; отстраняване за сметка на изпълнителя на установени дефекти.
В предмета на поръчката по обособена позиция № 2 „Инженеринг на обект „Реконструкция на главните водопроводи на ВС „Боровица“ – от ПСПВ Енчец до НР 13000м3 и до НР 5000м3“. Подобект: „Изграждане на втора камера на НР 5000м3“ е включено проектиране и строителство на 5,400 км водоснабдителна мрежа, както и съоръжения към нея, на територията на община Кърджали. Обекта е Четвърта група, първа категория, по смисъла на чл. 5, ал. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, издаден от Камарата на строителите в България.
Пълният обхват на дейностите, които трябва да се извършат са посочени в Техническата спецификация, неразделна част от документацията.
Критериите по-долу
 
ДА ТЕХНИЧЕСКИ ПОКАЗАТЕЛ (ТП)    60 %
Цена
40 %
II.2.6) Прогнозна стойност
5523555.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
700

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
АДБФП№ BG16M1OP002-1.016-0010-C01 от 07.10.2019 г.-„Доизграждане и реконструкция на вод. система и канал. мрежи в обособената територия, обсл. от „ВиК“ ООД, гр. Кърджали, България", ОПОС 2014 – 2020

Настоящата обществена поръчка ще бъде възложена въз основа на икономически най-изгодната оферта по критерий: „оптимално съотношение качество/цена“.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За двете обособени позиции:
Участниците трябва да притежават регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от Четвърта група (строежи от благоустройствената инфраструктура, хидротехническото строителство и опазването на околната среда), Първа категория или да притежават еквивалентна такава регистрация в професионален, или търговски регистър в държавата, в която са установени, за участниците – чуждестранни лица.
При участие на обединения, които не са юридически лица, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява строителни дейности, съобразно вида и обема на изпълняваната от него работа.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV„Критерии за подбор”, Раздел А „Годност“.
В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП съответствието с изискването се доказва с представяне на заверено копие на валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката (за повече информация: http://register.ksb.bg/). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация, или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците трябва да имат сключена валидна застраховка „Професионална отговорност“ за дейностите по проектиране и строителство, покриваща минималната застрахователна сума на категорията строеж, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна застраховка – за чуждестранни участници с минимален праг на застрахователната сума, съответстващ на групата и категорията строеж, предмет на поръчката. Изискването е валидно и за двете обособени позиции.
При участие на обединения, които не са юридически лица, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява дейностите съответно по проектиране и строителство, съобразно вида и обема на изпълняваната от него работа.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“. В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП съответствието с горното изискване се доказва с представянето на документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ или съответен валиден еквивалентен документ за чуждестранните лица, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи горепосочените документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
2. Участниците следва да са реализирали през последните 3 (три) приключени финансови години (2017, 2018, 2019 г.), в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността си, минимален общ оборот, както следва:
- за Обособена позиция № 1 – минимален общ оборот в размер на 17 000 000 (седемнадесет милиона) лева;
- за Обособена позиция № 2 – минимален общ оборот в размер на 5 500 000 (пет милиона и петстотин хиляди) лева.
При подаване на оферта за повече от една обособена позиция минималното изискване се прилага без натрупване по отношение на позициите, за които участникът е подал оферта, т.е. минималните изискуемите общи обороти за двете обособени позиции не се сумират.При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“. В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП съответствието с горното изискване се доказва с представянето на един или няколко от следните документи по чл. 62, ал. 1, т. 3 и 4 от ЗОП:
- заверени копия на годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен;
- справка за общия оборот.Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи горепосочените документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


1. Участниците трябва да имат сключена валидна застраховка „Професионална отговорност“ за дейностите по проектиране и строителство, покриваща минималната застрахователна сума на категорията строеж, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна застраховка – за чуждестранни участници с минимален праг на застрахователната сума, съответстващ на групата и категорията строеж, предмет на поръчката. Изискването е валидно и за двете обособени позиции.
2. Участниците следва да са реализирали през последните 3 (три) приключени финансови години (2017, 2018, 2019 г.), в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността си, минимален общ оборот, както следва:
- за Обособена позиция № 1 – минимален общ оборот в размер на 17 000 000 (седемнадесет милиона) лева;
- за Обособена позиция № 2 – минимален общ оборот в размер на 5 500 000 (пет милиона и петстотин хиляди) лева.
При подаване на оферта за повече от една обособена позиция минималното изискване се прилага без натрупване по отношение на позициите, за които участникът е подал оферта, т.е. минималните изискуемите общи обороти за двете обособени позиции не се сумират.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Алтернативно участниците в процедурата следва да са изпълнили едно от следните две условия:
А) През последните 5 г. от датата на подаване на офертата, съотв. участник трябва да е изпълнил успешно проектантска дейност с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата поръчка. Съотв. с горното изискване се декл. в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Технически и проф. способности“.
В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП съотв. с горното изискване се доказва със списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на общ. поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга. И През последните 5 г. от датата на подаване на офертата, съотв. участник трябва да е изпълнил успешно строителна дейност с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата поръчка по съответната обособена позиция. Съотв. с горното изискване се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. 1а). В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП съответств. с горното изискване се доказва със списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съотв. с норм. изисквания.
Б) През последните 5 г. от датата на подаване на офертата, съотв. участник трябва да е изпълнил успешно инженеринг (проектиране и изпълнение на строителство/строеж) с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата поръчка.Съотв. с изискването по б. Б се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Техн. и професионални способности“. В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП съответствието с горното изискване се доказва с представяне на Списък на изпълнения инженеринг (проектиране и строителство) идентичен или сходен с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съотв. с норм. изисквания.
2. Участниците в процедурата следва да разполагат с ръководен състав с определена проф. компетентност за изпълнението на предмета на поръчката.Изискванията са еднакви за двете обособени позиции.В случаите, когато участник подава оферта за повече от една обос. позиция, възложителят не поставя изискване за предлагане на различни проектантски и техн. екипи за отделните обособени позиции, за които кандидатства.Съотв. с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Техн. и проф. способности“.В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП съотв. с горните изисквания се доказва с представяне списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват проф. компетентност на лицата.
3. Участниците трябва да прилагат с-ма за управл. на качеството, сертиф. съгласно стандарт EN ISO 9001:2015 или еквив., с обхват в областта на изготвяне на инв. проекти и строителство.Изискването е валидно и за двете обос. позиции.Мин. изискване може да бъде доказано с един сертификат с обхват, включващ изготвяне на инв. проекти и строителство (като цяло) или с два сертиф.- един с обхват изготвяне на инв. проекти и втори с обхват строителство (поотделно).При подаване на оферта, съотв. с изискв. се декл.в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“).
В случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП съответствието с горното изискване се доказва с представяне заверено копие или оригинал на сертификат/и за EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват в областта на изготвяне на инвестиционни проекти и строителство.


1. Алтернативно участниците в процедурата следва да са изпълнили едно от следните две условия:
А) През последните 5 г. от датата на подаване на офертата, съотв. участник трябва да е изпълнил успешно проектантска дейност с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата поръчка. За проектантска дейност с предмет и обем „сходни с тези на настоящата поръчка“ се приема:
- за Обособена позиция № 1 – изготвяне на инвестиционен/ни проект/и (във фаза „Технически проект“ и/или „Работен проект“) за изграждане и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт на преносни проводи в областта на водоснабдяването и/или водопроводни мрежи с минимална обща дължина 12 000 линейни метра;
- за Обособена позиция № 2 – изготвяне на инвестиционен/ни проект/и (във фаза „Технически проект“ и/или „Работен проект“) за изграждане и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт на преносни проводи в областта на водоснабдяването и/или водопроводни мрежи с минимална обща дължина 5 000 линейни метра. И
През последните 5 г. от датата на подаване на офертата, съотв. участник трябва да е изпълнил успешно строителна дейност с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата поръчка по съответната обособена позиция.За строителна дейност с предмет и обем „сходни с тези на настоящата поръчка“ се приема:
- за Обособена позиция № 1 – изпълнението на строителни дейности (изпълнени на един или няколко обекта), свързани с изграждане (ново строителство) и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на преносни проводи в областта на водоснабдяването и/или водопроводни мрежи с минимална обща дължина 12 000 линейни метра;
- за Обособена позиция № 2 – изпълнението на строителни дейности (изпълнени на един или няколко обекта), свързани с изграждане (ново строителство) и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на преносни проводи в областта на водоснабдяването и/или водопроводни мрежи с мин. обща дължина 5 000 линейни метра.
Б) През последните 5 години от датата на подаване на офертата, съотв. участник трябва да е изпълнил успешно инженеринг (проектиране и изпълнение на строителство/строеж) с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата поръчка.
За инженеринг с предмет и обем „сходни с тези на настоящата поръчка“ се приема:
- за Обособена позиция № 1 – изпълнението на дейности по проектиране и строителство (изграждане/ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт) на преносни проводи в областта на водоснабдяването и/или водопроводни мрежи, с минимална обща дължина 12 000 линейни метра;
- за Обособена позиция № 2 – изпълнението на дейности по проектиране и строителство (изграждане/ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт) на преносни проводи в областта на водоснабдяването и/или водопроводни мрежи, с минимална обща дължина 5 000 линейни метра.
2. Участниците в процедурата следва да разполагат с ръководен състав с определена проф. компетентност за изп. на предмета на поръчката, включващ най-малко:
А. За дейностите по проектиране и осъществяване на авторски надзор при строителството
А.1. Проектант по част „Водоснабдяване и канализация“
- висше образование по специалността „Водоснабдяване и канализация“ или екв. (с квалификация „строителен инженер по ВиК“);
- наличие на валидно удостоверение за ППП по част „ВиК“ съгласно ЗКАИИП, а за чуждестранните лица еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която са установени;
- минимум 5 г. професионален опит по специалността;
- опит като проектант при проектиране по съответната част на минимум един обект за изграждане и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт на водоснабдителна и/или канализационна техническа инфраструктура.
А.2. Проектант по част „Пожарна безопасност“
... Продължава в VI.3.) Допълнителна информация
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Отстранява се от участие в процедурата участник, за когото е налице някое от изброените основания в чл. 54, ал. 1, т. 1-7, чл. 55, ал. 1, т. 1, т.3-5 от ЗОП,чл. 107 от ЗОП, както и при наличие на обстоятелствата по чл. 3, ал. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, чл. 69 от ЗПКОНПИ.
На основание, чл. 63, ал. 2 от ЗОП, предвид спецификата на обекта, касаещ водопроводи, които са част от водоснабдителна система и които захранват множество потребители, както и с оглед на обстоятелството да се предоставят предпоставки за участие на повече заинтересовани лица в обществената поръчка, придобили опит в по-дълъг от посочения в ЗОП тригодишен период, съответно да се осигури наличие на по-голяма конкуренция, възложителят предоставя възможността участниците да декларират изпълненени проектантски дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата поръчка, за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Видове гаранции по Договора при Общите условия - Договорни условия за технологично оборудване и проектиране – строителство за електро и машинно-монтажни работи и за строителни и инж. обекти, проектирани от Изпълнителя. Межд. Федерация на Инженерите-Консултанти (FIDIC), 1-во изд., 1999 г.
1. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % (пет на сто) от приетата договорна сума с включени провизорни суми без ДДС, която се представя от определения Изпълнител преди сключването на договора;
2. Гаранция за авансово плащане-покрива пълния размер на предвидения по договора аванс и се представя от определения Изпълнител преди издаването на „Акт за междинно плащане“ за аванс. плащане от Инженера;
3. Гаранция за технологично оборудване и материали-единствено под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция в размер на стойността на съотв. Техн. Оборудване и Материали съгласно под-клауза 14.5. „Механизация и материали, предназначени за работите“ от Специф. усл. на проекта на договор.
III.1.7)
Плащанията при изпълнението на поръчката ще се извършват съгласно Специфичните и Общи условия на Договора за проектиране и строителство и в съответствие с Приложението към Офертата, неразделна част от документацията за обществена поръчка.
III.1.8)
неприложимо

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията за изпълнение на дейностите по предмета на поръчката са детайлно посочени в Техническите спецификации за всяка обособена позиция /Изисквания на Възложителя, Приложения към Дoкументацията за настоящата поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/05/2020 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/05/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Кърджали, бул. България № 88

Получените оферти се отварят на публично заседание от комисията по чл. 103, ал. 1 от ЗОП, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

- наличие на валидно удостов. за ППП по част „Пожарна безопасност“ съгласно ЗКАИИП, а за чужд. лица екв. документ, съгл. законодат. на д-вата, в която са установени; опит като проектант при проект. по съотв. част на мин.един обект за изграждане и/или рехаб. и/или реконструкция и/или осн. ремонт на водоснабд. и/или канализац. и/или друга техн. инфраструктура.
А.3. Проектант по част „Геодезия“-висше образов. с квалиф. „инженер – геодезист“;
- наличие на валидно удостоверение за ППП по част „Геодезия“ съгласно ЗКАИИП, а за чужд. лица екв. документ, съгл.законодат. на държавата, в която са установ.; минимум 5 г. проф. опит по специалн.;
- опит като проектант при проектиране по съотв. част на мин. един обект за изграждане и/или рехабилит. и/или реконструкция и/или осн. ремонт на водоснабд. и/или канализац. и/или друга техн. инфраструктура.
А.4. Проектант по част „Конструктивна“
- висше образование, специалност „Промишлено и гражданско строителство“, „Строителство на сгради и съоръжения“ или еквив.;
- наличие на валидно удостоверение за ППП по ЗКАИИП, а за чужд. лица еквив. документ, съгл. законодат.на държавата, в която са установени.
- опит като проектант при проектиране по съотв. част на мин. един обект за изграждане и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или осн. ремонт на водоснабд. и/или канализац. и/или друга техн. инфраструктура.
А.5. Проектант по част „Пътна“ и „ВОБД“
- висше образов. с квалиф. „строителен инженер по транспортно строителство“ (специалност „Пътно строителство“ или „Транспортно строителство“ или „Железопътно строителство“ или екв.);
- наличие на валидно удостоверение за ППП съгласно ЗКАИИП, а за чужд. лица екв. документ, съгласно законодат. на държавата, в която са установени;мин. 5 г. проф. опит по спец.;опит като проектант при проектиране по съотв. част на минимум един обект за изграждане и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или осн. ремонт на водоснабд. и/или канализац. и/или друга техн.инфраструктура.
Един експерт може да съвместява повече от една позиция от т. А.1. до т. А.5., при усл., че той притежава съотв. мин. изискуема проф. комп.
Б. За СМР:
Б.1.Ръководител на екипа-висше образов. с квалиф. „строителен инженер“ по специалн. „ВиК“, „ХТС“, „ХМС“, „ССС/ПГС“ или екв.; мин. 5 години проф.опит по придобитата специалност;опит на ръководна позиция при изгр.и/или рехабилитация и/или реконстр. и/или осн. ремонт на мин. един обект от водоснабд.и/или канализационна техн. инфрастр.
Б.2. Техн. ръководител-да отговаря на изискванията по чл. 163а, ал. 4, изр. 1 от ЗУТ, а именно да притежава висше образов. с квалиф. „строителен инженер“ или „архитект“ или средно образование с проф. квалиф. в обл.„Архитектура и строителство“ или „Техника“, а за чуждестранните лица – еквив. образование и квалиф., когато са придобити в чужбина;опит като Техн. ръководител при изпълнението на мин. един обект за изграждане (ново строителство) и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт на водопроводна и/или канализац. мрежа, като част от техн. инфраструктура.
Б.3. Специалист „Контрол на качеството“
-наличие на валидно удостоверение/сертификат за завършено обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строит., за съотв. на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквив. документ;опит като специалист/експерт по контрол на качеството при изпълнен. на мин. един инфраструктурен обект.
Б.4. Специалист „Здравословни и безопасни условия на труд“ (ЗБУТ)-наличие на валидно удостоверение/сертификат за завършено обучение за дл. лице по безопасност и здраве или еквив.;опит като дл. лице по безопасност и здраве при изпълнен. на мин. един инфраструктурен обект.
Изискванията са еднакви за двете ОП.
Участниците следва да предлагат разл. лица за мин. изискуемите позиции по т. Б.1.– Б.4
3. Участниците трябва да прилагат с-ма за управл. на качеството, сертиф. съгл. стандарт EN ISO 9001:2015 или екв., с обхват в обл. на изг.на инвест.проекти и строит.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/04/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва