Възстановяване на улични настилки, тротоари и шахти след отстранени В и К аварии |
|
45233252 KA11 |
|
Възстановяване на улични настилки, тротоари и шахти след отстранени В и К аварии на територията на Област Плевен. В обхвата на обществената поръчка се включват абсолютно всички работи, описани в документацията за участие по възстановяване на пътните настилки, тротоари и шахти до първоначалния им вид за осигуряване на нормална проходимост на хора и машини. Условия: гаранционен срок - минимум 2 години; срок за започване на работа след момента на възлагане - за район "Град Плевен" - максимум до 8 часа, за останалите райони - максимум до 24 часа; срок за завършване на работа след момента на възлагане - за район "Град Плевен" - максимум до 3 работни дни, за останалите райони - максимум до 10 работни дни. Възстановяването на нарушената асфалтова настилка се извършва паралелно (едновременно) с възстановяването на бордюри и тротоарни плочи. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
максимален брой обособени позиции: |
|
12 |
: 12 |
|
II.2) Описание 1
Район "Град Плевен" |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 45233252 KA11
|
II.2.3) Място на изпълнение BG314
Гр.Плевен | Възстановяване на улични настилки, тротоари и шахти след отстранени В и К аварии на територията на гр.Плевен. В обхвата на обществената поръчка се включват абсолютно всички работи, описани в документацията за участие по възстановяване на пътните настилки, тротоари и шахти до първоначалния им вид за осигуряване на нормална проходимост на хора и машини. Условия: гаранционен срок - минимум 2 години; срок за започване на работа след момента на възлагане - максимум до 8 часа; срок за завършване на работа след момента на възлагане - максимум до 3 работни дни. Възстановяването на нарушената асфалтова настилка се извършва паралелно (едновременно) с възстановяването на бордюри и тротоарни плочи. Обемът на работите ще се определя според конкретната необходимост. | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 230000 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 12
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
Срокът на договора може да бъде удължен по взаимно съгласие между страните до сключване на нов договор след провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка по ЗОП, но с не повече от 6 месеца, като изплатените суми по договора не надхвърлят прогнозната стойност на обществената поръчка.
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Максималният финансов ресурс като цени без ДДС, който Възложителят може да осигури за възстановяване на настилки за 100 кв.м е следният: 4 см асфалтобетон - 2800 лева; 5 см асфалтобетон - 3200 лева; 4 + 4 см асфалтобетон - 4100 лева.
|
|
II.2) Описание 1
Район "Община Плевен" |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 45233252 KA11
|
II.2.3) Място на изпълнение BG31
Населените места в Община Плевен, описани в документацията за участие. | Възстановяване на улични настилки, тротоари и шахти след отстранени В и К аварии на територията на Община Плевен. В обхвата на обществената поръчка се включват абсолютно всички работи, описани в документацията за участие по възстановяване на пътните настилки, тротоари и шахти до първоначалния им вид за осигуряване на нормална проходимост на хора и машини. Условия: гаранционен срок - минимум 2 години; срок за започване на работа след момента на възлаганет - максимум до 24 часа; срок за завършване на работа след момента на възлагане - максимум до 10 работни дни. Възстановяването на нарушената асфалтова настилка се извършва паралелно (едновременно) с възстановяването на бордюри и тротоарни плочи. Обемът на работите ще се определя според конкретната необходимост. | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 65000 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 12
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
Срокът на договора може да бъде удължен по взаимно съгласие между страните до сключване на нов договор след провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка по ЗОП, но с не повече от 6 месеца, като изплатените суми по договора не надхвърлят прогнозната стойност на обществената поръчка.
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Максималният финансов ресурс като цени без ДДС, който Възложителят може да осигури за възстановяване на настилки за 100 кв.м е следният: 4 см асфалтобетон - 3000 лева; 5 см асфалтобетон - 3400 лева; 4 + 4 см асфалтобетон - 4400 лева.
|
|
II.2) Описание 1
Район "Община Белене" |
3 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 45233252 KA11
|
II.2.3) Място на изпълнение BG31
Населените места в Община Белене, описани в документацията да участие. | Възстановяване на улични настилки, тротоари и шахти след отстранени В и К аварии на територията на Община Белене. В обхвата на обществената поръчка се включват абсолютно всички работи, описани в документацията за участие по възстановяване на пътните настилки, тротоари и шахти до първоначалния им вид за осигуряване на нормална проходимост на хора и машини. Условия: гаранционен срок - минимум 2 години; срок за започване на работа след момента на възлагане - максимум до 24 часа; срок за завършване на работа след момента на възлагане - максимум до 10 работни дни. Възстановяването на нарушената асфалтова настилка се извършва паралелно (едновременно) с възстановяването на бордюри и тротоарни плочи. Обемът на работите ще се определя според конкретната необходимост. | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 35000 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 12
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
Срокът на договора може да бъде удължен по взаимно съгласие между страните до сключване на нов договор след провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка по ЗОП, но с не повече от 6 месеца, като изплатените суми по договора не надхвърлят прогнозната стойност на обществената поръчка.
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Максималният финансов ресурс като цени без ДДС, който Възложителят може да осигури за възстановяване на настилки за 100 кв.м е следният: 4 см асфалтобетон - 3600 лева; 5 см асфалтобетон - 4000 лева; 4 + 4 см асфалтобетон - 5100 лева.
|
|
II.2) Описание 1
Район "Община Гулянци" |
4 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 45233252 KA11
|
II.2.3) Място на изпълнение BG31
Населените места в Обшина Гулянци, описани в документацията за участие. | Възстановяване на улични настилки, тротоари и шахти след отстранени В и К аварии на територията на Община Гулянци. В обхвата на обществената поръчка се включват абсолютно всички работи, описани в документацията за участие по възстановяване на пътните настилки, тротоари и шахти до първоначалния им вид за осигуряване на нормална проходимост на хора и машини. Условия: гаранционен срок - минимум 2 години; срок за започване на работа след момента на възлагане - максимум до 24 часа; срок за завършване на работа след момента на възлагане - максимум до 10 работни дни. Възстановяването на нарушената асфалтова настилка се извършва паралелно (едновременно) с възстановяването на бордюри и тротоарни плочи. Обемът на работите ще се определя според конкретната необходимост. | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 45000 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 12
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
Срокът на договора може да бъде удължен по взаимно съгласие между страните до сключване на нов договор след провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка по ЗОП, но с не повече от 6 месеца, като изплатените суми по договора не надхвърлят прогнозната стойност на обществената поръчка.
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Максималният финансов ресурс като цени без ДДС, който Възложителят може да осигури за възстановяване на настилки за 100 кв.м е следният: 4 см асфалтобетон - 3400 лева; 5 см асфалтобетон - 3800 лева; 4 + 4 см асфалтобетон - 5000 лева.
|
|
II.2) Описание 1
Район "Община Долни Дъбник" |
5 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 45233252 KA11
|
II.2.3) Място на изпълнение BG31
Населените места в Община Долни Дъбник. | Възстановяване на улични настилки, тротоари и шахти след отстранени В и К аварии на територията на Община Долни Дъбник. В обхвата на обществената поръчка се включват абсолютно всички работи, описани в документацията за участие по възстановяване на пътните настилки, тротоари и шахти до първоначалния им вид за осигуряване на нормална проходимост на хора и машини. Условия: гаранционен срок - минимум 2 години; срок за започване на работа след момента на възлагане - максимум до 24 часа; срок за завършване на работа след момента на възлагане - максимум до 10 работни дни. Възстановяването на нарушената асфалтова настилка се извършва паралелно (едновременно) с възстановяването на бордюри и тротоарни плочи. Обемът на работите ще се определя според конкретната необходимост. | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 35000 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 12
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
Срокът на договора може да бъде удължен по взаимно съгласие между страните до сключване на нов договор след провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка по ЗОП, но с не повече от 6 месеца, като изплатените суми по договора не надхвърлят прогнозната стойност на обществената поръчка.
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Максималният финансов ресурс като цени без ДДС, който Възложителят може да осигури за възстановяване на настилки за 100 кв.м е следният: 4 см асфалтобетон - 3300 лева; 5 см асфалтобетон - 3700 лева; 4 + 4 см асфалтобетон - 4800 лева.
|
|
II.2) Описание 1
Район "Община Долна Митрополия" |
6 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 45233252 KA11
|
II.2.3) Място на изпълнение BG31
Населените места в Община Долна Митрополия | Възстановяване на улични настилки, тротоари и шахти след отстранени В и К аварии на територията на Община Долна Митрополия. В обхвата на обществената поръчка се включват абсолютно всички работи, описани в документацията за участие по възстановяване на пътните настилки, тротоари и шахти до първоначалния им вид за осигуряване на нормална проходимост на хора и машини. Условия: гаранционен срок - минимум 2 години; срок за започване на работа след момента на възлагане - максимум до 24 часа; срок за завършване на работа след момента на възлагане - максимум до 10 работни дни. Възстановяването на нарушената асфалтова настилка се извършва паралелно (едновременно) с възстановяването на бордюри и тротоарни плочи. Обемът на работите ще се определя според конкретната необходимост. | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 45000 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 12
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
Срокът на договора може да бъде удължен по взаимно съгласие между страните до сключване на нов договор след провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка по ЗОП, но с не повече от 6 месеца, като изплатените суми по договора не надхвърлят прогнозната стойност на обществената поръчка.
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Максималният финансов ресурс като цени без ДДС, който Възложителят може да осигури за възстановяване на настилки за 100 кв.м е следният: 4 см асфалтобетон - 3400 лева; 5 см асфалтобетон - 3800 лева; 4 + 4 см асфалтобетон - 5000 лева.
|
|
II.2) Описание 1
Район "Община Искър" |
7 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 45233252 KA11
|
II.2.3) Място на изпълнение BG31
Населените места в Община Искър, описани в документацията за участие. | Възстановяване на улични настилки, тротоари и шахти след отстранени В и К аварии на територията на Община Искър. В обхвата на обществената поръчка се включват абсолютно всички работи, описани в документацията за участие по възстановяване на пътните настилки, тротоари и шахти до първоначалния им вид за осигуряване на нормална проходимост на хора и машини. Условия: гаранционен срок - минимум 2 години; срок за започване на работа след момента на възлаганет - максимум до 24 часа; срок за завършване на работа след момента на възлагане - максимум до 10 работни дни. Възстановяването на нарушената асфалтова настилка се извършва паралелно (едновременно) с възстановяването на бордюри и тротоарни плочи. Обемът на работите ще се определя според конкретната необходимост. | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 30000 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 12
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
Срокът на договора може да бъде удължен по взаимно съгласие между страните до сключване на нов договор след провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка по ЗОП, но с не повече от 6 месеца, като изплатените суми по договора не надхвърлят прогнозната стойност на обществената поръчка.
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Максималният финансов ресурс като цени без ДДС, който Възложителят може да осигури за възстановяване на настилки за 100 кв.м е следният: 4 см асфалтобетон - 3200 лева; 5 см асфалтобетон - 3600 лева; 4 + 4 см асфалтобетон - 4900 лева.
|
|
II.2) Описание 1
Район "Община Кнежа" |
8 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 45233252 KA11
|
II.2.3) Място на изпълнение BG31
Населените места в Община Кнежа, описани в документацията за участие. | Възстановяване на улични настилки, тротоари и шахти след отстранени В и К аварии на територията на Община Кнежа. В обхвата на обществената поръчка се включват абсолютно всички работи, описани в документацията за участие по възстановяване на пътните настилки, тротоари и шахти до първоначалния им вид за осигуряване на нормална проходимост на хора и машини. Условия: гаранционен срок - минимум 2 години; срок за започване на работа след момента на възлагане - максимум до 24 часа; срок за завършване на работа след момента на възлагане - максимум до 10 работни дни. Възстановяването на нарушената асфалтова настилка се извършва паралелно (едновременно) с възстановяването на бордюри и тротоарни плочи. Обемът на работите ще се определя според конкретната необходимост. | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 30000 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 12
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
Срокът на договора може да бъде удължен по взаимно съгласие между страните до сключване на нов договор след провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка по ЗОП, но с не повече от 6 месеца, като изплатените суми по договора не надхвърлят прогнозната стойност на обществената поръчка.
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Максималният финансов ресурс като цени без ДДС, който Възложителят може да осигури за възстановяване на настилки за 100 кв.м е следният: 4 см асфалтобетон - 3200 лева; 5 см асфалтобетон - 3600 лева; 4 + 4 см асфалтобетон - 5000 лева.
|
|
II.2) Описание 1
Район "Община Левски" |
9 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 45233252 KA11
|
II.2.3) Място на изпълнение BG31
Населените места в Община Левски, описани в документацията за участие. | Възстановяване на улични настилки, тротоари и шахти след отстранени В и К аварии на територията на Община Левски. В обхвата на обществената поръчка се включват абсолютно всички работи, описани в документацията за участие по възстановяване на пътните настилки, тротоари и шахти до първоначалния им вид за осигуряване на нормална проходимост на хора и машини. Условия: гаранционен срок - минимум 2 години; срок за започване на работа след момента на възлаганет - максимум до 24 часа; срок за завършване на работа след момента на възлагане - максимум до 10 работни дни. Възстановяването на нарушената асфалтова настилка се извършва паралелно (едновременно) с възстановяването на бордюри и тротоарни плочи. Обемът на работите ще се определя според конкретната необходимост. | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 45000 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 12
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
Срокът на договора може да бъде удължен по взаимно съгласие между страните до сключване на нов договор след провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка по ЗОП, но с не повече от 6 месеца, като изплатените суми по договора не надхвърлят прогнозната стойност на обществената поръчка.
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Максималният финансов ресурс като цени без ДДС, който Възложителят може да осигури за възстановяване на настилки за 100 кв.м е следният: 4 см асфалтобетон - 3500 лева; 5 см асфалтобетон - 3900 лева; 4 + 4 см асфалтобетон - 5000 лева.
|
|
II.2) Описание 1
Район "Община Никопол" |
10 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 45233252 KA11
|
II.2.3) Място на изпълнение BG31
Населените места в Община Никопол, описани в документацията за участие. | Възстановяване на улични настилки, тротоари и шахти след отстранени В и К аварии на територията на Община Никопол. В обхвата на обществената поръчка се включват абсолютно всички работи, описани в документацията за участие по възстановяване на пътните настилки, тротоари и шахти до първоначалния им вид за осигуряване на нормална проходимост на хора и машини. Условия: гаранционен срок - минимум 2 години; срок за започване на работа след момента на възлагане - максимум до 24 часа; срок за завършване на работа след момента на възлагане - максимум до 10 работни дни. Възстановяването на нарушената асфалтова настилка се извършва паралелно (едновременно) с възстановяването на бордюри и тротоарни плочи. Обемът на работите ще се определя според конкретната необходимост. | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 35000 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 12
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
Срокът на договора може да бъде удължен по взаимно съгласие между страните до сключване на нов договор след провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка по ЗОП, но с не повече от 6 месеца, като изплатените суми по договора не надхвърлят прогнозната стойност на обществената поръчка.
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Максималният финансов ресурс като цени без ДДС, който Възложителят може да осигури за възстановяване на настилки за 100 кв.м е следният: 4 см асфалтобетон - 3600 лева; 5 см асфалтобетон - 4000 лева; 4 + 4 см асфалтобетон - 5100 лева.
|
|
II.2) Описание 1
Район "Община Пордим" |
11 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 45233252 KA11
|
II.2.3) Място на изпълнение BG31
Населените места в Община Пордим, описани в документацията за участие. | Възстановяване на улични настилки, тротоари и шахти след отстранени В и К аварии на територията на Община Пордим. В обхвата на обществената поръчка се включват абсолютно всички работи, описани в документацията за участие по възстановяване на пътните настилки, тротоари и шахти до първоначалния им вид за осигуряване на нормална проходимост на хора и машини. Условия: гаранционен срок - минимум 2 години; срок за започване на работа след момента на възлагане - максимум до 24 часа; срок за завършване на работа след момента на възлагане - максимум до 10 работни дни. Възстановяването на нарушената асфалтова настилка се извършва паралелно (едновременно) с възстановяването на бордюри и тротоарни плочи. Обемът на работите ще се определя според конкретната необходимост. | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 35000 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 12
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
Срокът на договора може да бъде удължен по взаимно съгласие между страните до сключване на нов договор след провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка по ЗОП, но с не повече от 6 месеца, като изплатените суми по договора не надхвърлят прогнозната стойност на обществената поръчка.
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Максималният финансов ресурс като цени без ДДС, който Възложителят може да осигури за възстановяване на настилки за 100 кв.м е следният: 4 см асфалтобетон - 3300 лева; 5 см асфалтобетон - 3800 лева; 4 + 4 см асфалтобетон - 4800 лева.
|
|
II.2) Описание 1
Район "Община Червен бряг" |
12 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 45233252 KA11
|
II.2.3) Място на изпълнение BG31
Населените места в Община Червен бряг, описани в документацията за участие. | Възстановяване на улични настилки, тротоари и шахти след отстранени В и К аварии на територията на Община Червен бряг. В обхвата на обществената поръчка се включват абсолютно всички работи, описани в документацията за участие по възстановяване на пътните настилки, тротоари и шахти до първоначалния им вид за осигуряване на нормална проходимост на хора и машини. Условия: гаранционен срок - минимум 2 години; срок за започване на работа след момента на възлагане - максимум до 24 часа; срок за завършване на работа след момента на възлагане - максимум до 10 работни дни. Възстановяването на нарушената асфалтова настилка се извършва паралелно (едновременно) с възстановяването на бордюри и тротоарни плочи. Обемът на работите ще се определя според конкретната необходимост. | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 65000 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 12
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
Срокът на договора може да бъде удължен по взаимно съгласие между страните до сключване на нов договор след провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка по ЗОП, но с не повече от 6 месеца, като изплатените суми по договора не надхвърлят прогнозната стойност на обществената поръчка.
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Максималният финансов ресурс като цени без ДДС, който Възложителят може да осигури за възстановяване на настилки за 100 кв.м е следният: 4 см асфалтобетон - 3400 лева; 5 см асфалтобетон - 3800 лева; 4 + 4 см асфалтобетон - 5000 лева.
|
|