Деловодна информация
01467
 
да
да
19/03/2020 (дд/мм/гггг)
01467-2020-0022 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

ЧЕЗ Разпределение България АД 130277958
бул. Цариградско шосе № 159 БенчМарк Бизнес Център
София BG411 1784 България
Марияна Стойчева +359 28958976
mariana.stoicheva@cez.bg +359 28272171/ +359 28270332

Интернет адрес/и

www.cez-rp.bg

https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/CompanyPublishedTenders.aspx?companyId=20808


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/PublishedTenderInformation.aspx?tenderId=147175&companyId=20808
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
ЧЕЗ Разпределение България АД 130277958
бул. Цариградско шосе № 159 БенчМарк Бизнес Център - Деловодство
София BG411 1784 България
Марияна Стойчева +359 28958976
mariana.stoicheva@cez.bg +359 28272171/ +359 28270332

Интернет адрес/и

www.cez-rp.bg

https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/CompanyPublishedTenders.aspx?companyId=20808

НЕ 

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Kомплексно изпълнение на проектиране, доставка и монтаж на машини и съоръжения, и въвеждане в експлоатация на уредба 20 kV и реконструкция на ОРУ 110 kV в подстанция „Младост” 110/21/10,5 кV“ РРС 20-023
45231400      
Строителство

„ЧЕЗ Разпределение България” АД провежда открита процедура с предмет „Kомплексно изпълнение на проектиране, доставка и монтаж на машини и съоръжения, и въвеждане в експлоатация на уредба 20 kV и реконструкция на ОРУ 110 kV в подстанция „Младост” 110/21/10,5 кV“, реф. № РРС 20-023.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Подстанция "Младост" на адрес: град София, бул. "Климент Охридски" № 45.

„ЧЕЗ Разпределение България” АД провежда открита процедура с предмет „Kомплексно изпълнение на проектиране, доставка и монтаж на машини и съоръжения, и въвеждане в експлоатация на уредба 20 kV и реконструкция на ОРУ 110 kV в подстанция „Младост” 110/21/10,5 кV“, реф. № РРС 20-023.
Предметът включва следните основни дейности:
1. Проектиране – изготвяне на работен проект за въвеждане в експлоатация на уредба 20 kV и на работен проект за реконструкция на ОРУ 110 kV в подстанция (ПС) „Младост” 110/21/10,5 кV и командно релейна зала в ПС „Младост”, съдържащи всички проектни части съгласно изискванията на възложителя и Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти;
2. Съгласуване на работните проекти с възложителя;
3. Доставка на необходимите материали, съоръжения, апаратура и оборудване - отговарящи на изискванията на възложителя;
4. Изпълнение на съответните демонтажни и строително-монтажни работи;
5. Пускови изпитания (Провеждане на 72 часови проби на уредба 20 kV и на новомонтираните съоръжения в режим на телемеханика);
6. Изготвяне на екзекутивна документация;
7. Изготвяне на програма, провеждане на обучение, издаване на сертификати на 4 специалисти на възложителя за експлоатация и поддържане на новомонтираните цифрови устройства.
Изпълнението предмета на поръчката ще се извърши на две фази (етапа), както следва:
Фаза 1 от изпълнението: Изготвяне на работен проект и въвеждане в експлоатация на уредба 20 kV, включваща:
1. Проектиране и изграждане на нова шинна система, към кабелна сборка 20 kV на Силов трансформатор № 1 и № 2;
2. Проектиране и изграждане на бетонни площадки и метални конструкции за активно съпротивление и разединители, комутиращи връзката с активно съпротивление 20 кV в непосредствена близост до съответната намотка на силовия трансформатор;
3. Доставка и монтаж на активно съпротивление за трансформатор №1 и №2;
4. Проектиране и изграждане на кабелна връзка СрН 20 kV между Силов Трансформатор №1 и №2 и „ново изградено КРУ 20 кV“;
5. Проектиране и изграждане (въвеждане) на вериги за управление, блокировки, сигнализация и контрол, свързани с оперативното обезпечаване на подстанцията без дежурен персонал;
6. Проектиране и изграждане на връзка със заземителната инсталация;
7. Изграждане на СОТ и пожароизвестителна система за КРУ 20 kV;
8. Провеждане на 72 часови проби на уредба 20 kV.
Забележка: КРУ 20 kV е монтирана от Възложителя.
Фаза 2 от изпълнението: Изготвяне на работен проект, доставка, реконструкция на ОРУ 110kV и командно/релейна зала на ПС „Младост“, включваща:
1. Реконструкция на кабелни канали в ОРУ 110 kV, подмяна на командни шкафове и нови кабели за вторична комутация;
2. Проектиране и монтаж на нови командни/релейни табла в командна зала, включително и изграждане на вериги за телемеханика на уредба 110 kV;
3. Проектиране и реновиране на осветителната инсталация за ОРУ 110 kV;
4. Изграждане на СОТ и пожароизвестителна система за ЗРУ 10 kV, командна зала и акумулаторна батерия;
5. Провеждане на 72 часови проби на новомонтираните съоръжения в режим на телемеханика;
6. Провеждане на обучение на служители на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за работа с новите цифрови устройства.
Срокът на договора е 24 месеца, считано от датата на подписването му от двете страни.
Изпълнителят доставя всички материали, апаратура, оборудване и съоръжения, необходими за изграждането на обекта от предмета на поръчката, с изключение на телемеханичния периферен пост (Remote terminal unit - RTU), който е доставка на Възложителя.
За възлагане изпълнението на предмета на поръчката Възложителят съставя документ/и за възлагане, съдържащ/и информация за: номера на договора, номера на документа за възлагане и датата на възлагане, видовете работи/доставки и количеството им, срокът за изпълнение, цената на база единични цени от договора и друга информация, необходима за изпълнение на видовете дейности. Приемането на извършените работи по документ за възлагане се удостоверява с приемо предавателен протокол.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
450000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България за изпълнение на строежи трета група - строежи от енергийната инфраструктура съгласно чл. 5, ал. 1, т. 3 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС) – за строежи минимум втора категория, съгласно чл. 5, ал. 6 от ПРВВЦПРС.
В случай че участникът е чуждестранно лице, той следва да е вписан в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен.
Информацията по този критерий за подбор се попълва в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А: Годност.
Доказателствата за посочените в ЕЕДОП обстоятелства се представят по реда на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, както следва:
- В случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП, за доказване на декларираното в ЕЕДОП обстоятелство участникът представя копие на удостоверение за вписване в ЦПРС, придружено с талон, от който е видна валидността му, а в случай че участникът е чуждестранно лице, той следва да представи копие на документ, доказващ вписването му в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен;
- В случаите по чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, за доказване на декларираното в ЕЕДОП обстоятелство участникът, определен за изпълнител, представя копие на удостоверение за вписване в ЦПРС, придружено с талон, от който е видна валидността му.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се изискват.

Не се изискват.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, дейности с предмет и обем, идентични и/или сходни* с тези на поръчката.
* Под дейности, сходни с предмета и обема на настоящата поръчка, следва да се разбира изграждане на нова и/или реконструкция и/или модернизация на електрическа уредба в площадков енергиен обект с ниво на напрежение над 1000 V, обхващащо минимум 5 /пет/ линейни изводни полета, и включващо и доставката и монтажа на релейните защити и прекъсвачите и за петте полета.
За доказване на заявените в ЕЕДОП обстоятелства се представя списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Доказателствата за посочените в ЕЕДОП обстоятелства се представят при условията и по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП.
2. Участникът следва да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
За доказване на заявените в ЕЕДОП обстоятелства, се представят:
- В случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП - списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, в който се посочват: лицата, проектната част, по която съответното лице има ППП и номера на удостоверението за ППП, с който е вписано съответното лице в регистъра на КИИП; за съответните лица квалификационната им група по безопасност при работа в електрическите уредби и мрежи съгласно действащия в Република България ПБЗРЕУЕТЦЕМ, срока на валидност на документа, с който е придобита квалификационната група по безопасност при работа и издателят му, както и копия на валидни удостоверения за ППП, издадени съгласно ЗКАИИП и копия на валидни удостоверения за придобита квалификационна група по безопасност при работа съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ. В случай че участникът е чуждестранно лице или лице от екипа е чуждестранно лице, в списъка на персонала, който ще изпълнява поръчката, се посочва професионалната квалификация/правоспособност, еквивалентна на изискваната от възложителя, и/или вписване в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено, и се представят документи, които доказват професионалната квалификация/правоспособност на посочените в ЕЕДОП лица да извършват проектиране по съответната проектна част и еквивалентни документи за преминато обучение по безопасни методи на работа в електрически уредби и мрежи съгласно законодателството на държавата-членка на Европейския съюз, в която той е установен.
- В случаите по чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП - списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, в който се посочват лицата, проектната част, по която съответното лице има ППП и номера на удостоверението за ППП, с който е вписано съответното лице в регистъра на КИИП, за съответните лица квалификационната им група по безопасност при работа в електрическите уредби и мрежи съгласно действащия в Република България ПБЗРЕУЕТЦЕМ, срока на валидност на документа, с който е придобита квалификационната група по безопасност при работа и издателят му, както и копия на валидни удостоверения за ППП на посочените лица, издадени съгласно ЗКАИИП и копия на валидни удостоверения за придобита квалиф. група по безопасност при работа съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ.
3. Участникът трябва да прилага система за управление на качеството в съответствие с изискванията на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2015 или еквивалентно/и с обхват на сертификация (сфера на дейност), относим към предмета на поръчката.
За доказване на заявените в ЕЕДОП обстоятелства се представя копие на валиден сертификат, удостоверяващ съотв. на участника със стандарт за управление на качеството EN ISO 9001:2015 или еквивалентно/и, с обхват (сфера на дейност), относим към предмета на поръчката-по реда на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП.


1. За посочения период участникът да е изпълнил минимум една дейност, с предмет и обем, идентични и/или сходни с предмета на поръчката.
Информацията по този критерий за подбор се попълва в Част IV, раздел В от ЕЕДОП и се представя по следния начин: посочват се дейностите, идентични и/или сходни с тези на настоящата поръчка, изпълнени от участника през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, с отбелязване на: обекта, вида и обема на извършените дейности на енергийния обект, броя и напрежението на линейните изводни полета, на които са изпълнени работите, вида и напрежението на електрическата уредба, на която са изпълнени работите, вида и напрежението на доставеното и монтирано оборудване, стойността, датата на приключване на изпълнението и получателя/ите на дейностите и друга информация, от която да се удостоверява съответствие с поставения от възложителя критерий за подбор.
2. Участникът следва да разполага с минимум 8 (осем) лица, от които:
– минимум 1 (едно) лице с валидна пълна проектантска правоспособност (ППП) по част „Електрическа”, вписано съгласно изискванията на Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП) в регистъра на Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране (КИИП);
– минимум 1 (едно) лице с валидна ППП по част „Конструктивна”, вписано съгласно изискванията на ЗКАИИП в регистъра на КИИП;
- минимум 2 (две) лица, притежаващи V (пета) квалификационна група по безопасност при работа в електрически уредби и мрежи над 1000 V, съгласно Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи (ПБЗРЕУЕТЦЕМ);
- минимум 4 (четири) лица, притежаващи IV (четвърта) или по-висока квалификационна група по безопасност при работа в електрически уредби и мрежи над 1000 V, съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ.
Информацията по този критерий за подбор се попълва в Част IV, раздел В от ЕЕДОП и се представя по следния начин: посочват се лицата, проектната част, по която съответното лице има ППП и номера на удостоверението за ППП, с който е вписано съответното лице в регистъра на КИИП; за съответните лица квалификационната им група по безопасност при работа в електрическите уредби и мрежи съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ, срока на валидност на документа, с който е придобита квалификационната група по безопасност при работа и издателят му.
В случай че участникът е чуждестранно лице или лице от екипа е чуждестранно лице, се посочва професионалната квалификация/правоспособност, еквивалентна на изискваната от възложителя, и/или вписване в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено, еквивалентни документи за преминато обучение по безопасни методи на работа в електрически уредби и мрежи съгласно законодателството на държавата-членка на Европейския съюз, в която той е установен.
3. Участникът трябва да прилага система за управление на качеството в съответствие с изискванията на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2015 или еквивалентно/и с обхват на сертификация (сфера на дейност), относим към предмета на поръчката.
Информацията по този критерий за подбор се попълва в част IV, раздел Г) от ЕЕДОП и се представя по следния начин: посочва се номер на сертификата, издател, срок на валидност и обхват/сферата на дейност и/или уеб адрес (URL), от който да е видна въпросната информация, когато е приложимо.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

В настоящата процедура могат да участват лицата посочени в чл.10, ал.1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП), които отговарят на изискванията и условията на ЗОП и изискванията и условията на възложителя, описани в решението за откриване на поръчката, обявлението и документацията за участие.
Възложителят отстранява от участие участник, когато:
- за участника са налице основанията по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т. 4 от ЗОП, възникнали преди и по време на процедурата;
- по отношение на участника е приложима забраната за участие в обществени поръчки съгласно чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС);
- обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество;
- за участника е налице някое от основанията по чл. 107 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
При подписване на договора участникът, определен за изпълнител, се задължава да представи на Възложителя гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора, формирана като сума от стойностите по т. 3.1.1, т. 3.1.2, т. 3.1.3, т. 3.1.5 и т. 3.1.6. от договора.
Гаранцията за изпълнение може да бъде представена в една от следните форми:
- парична сума, преведена по сметката на „ЧЕЗ Разпределение България” АД - банка „Уникредит Булбанк” АД, IBAN: BG43 UNCR 7630 1002 ERPB UL, BIC: UNCRBGSF. В платежния документ трябва да се впише: Гаранция за изпълнение на обществена поръчка с реф. № РРС 20-023 и предмет: „Kомплексно изпълнение на проектиране, доставка и монтаж на машини и съоръжения, и въвеждане в експлоатация на уредба 20 kV и реконструкция на ОРУ 110 kV в подстанция „Младост” 110/21/10,5 кV";
или
Продължава в раздел VI.3) Допълнителна информация.
III.1.7)
Възложителят заплаща на Изпълнителя цена в размер на стойността на действително извършените и приети дейности по документа/ите за възлагане на изпълнението по цени от ценовото предложение. Цените на дейностите не подлежат на промяна за срока на действие на договора. Финансовите условия и начина на плащане са описани подробно в договора.
III.1.8)
Възложителят не поставя условие за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.
Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, то договорът за обществена поръчка се сключва, след като избраният за изпълнител участник представи на възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


За възлагане изпълнението на предмета на поръчката Възложителят съставя документ/и за възлагане, съдържащ/и информация за: номера на договора, номера на документа за възлагане и датата на възлагане, видовете работи/доставки и количеството им, срокът за изпълнение, цената на база единични цени от договора и друга информация, необходима за изпълнение на видовете дейности. Документът за възлагане се подписва от Възложителя и Изпълнителя. Приемането на извършените работи по документ за възлагане се удостоверява с приемо предавателен протокол, подписан от страните по договора, по ред и начин, описани в договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/05/2020 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/05/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. София, бул. Цариградско шосе 159, БенчМарк Бизнес център

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участници или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Всеки участник следва да извърши оглед на обекта. Огледи е възможно да бъдат извършвани всеки работен ден от 9:00 до 16:00 часа от деня на публикуването на процедурата в Профила на купувача до три дни, преди крайния срок за подаване на оферти, посочен в обявлението. Преди извършване на огледа участникът следва да попълни и подпише представената му от лицето за контакт, определено от Възложителя за оглед на обекта, декларация за конфиденциалност.
Лице за контакт за оглед на обекта, определено от Възложителя: Светослав Тодоров – тел. 0892273225 или Валентин Кръстев – тел. 0882048873.
Участниците следва да съгласуват с посоченото лице датата за извършване оглед на обекта поне три работни дни предварително. Оглед се извършва след представяне от страна на участника на лицето за контакт на следните документи:
-Документ за самоличност за идентифициране на самоличността на съответното лице, след което се връща веднага на лицето, без документа да се задържа, съхранява или копира;
-Попълнена и подписана декларация за конфиденциалност, която ще бъде предоставена на обекта от съответното лице за контакт.
ПРОДЪЛЖЕНИЕ ОТ РАЗДЕЛ III.1.6) Изискуеми депозити и гаранции:
или
- банкова гаранция (оригинал) – неотменяема, безусловна, издадена от банка в полза на Възложителя „ЧЕЗ Разпределение България” АД, с условия на усвояване, съвпадащи с тези от примерния образец в документацията и със срок на валидност най-малко 27 (двадесет и седем) месеца от датата на издаването й. Датата на издаването не може да предхожда датата на поканата на Възложителя до избрания Изпълнител за сключване на договора за обществена поръчка.
или
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя и отговаря на посочените в документацията изисквания.
Когато гаранцията за изпълнение е под формата на парична сума или банкова гаранция тя може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва