Деловодна информация
00276
ОП-5-2 04/03/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
04/03/2020 (дд/мм/гггг)
00276-2020-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Български пощи ЕАД 121396123
ул.Академик Стефан Младенов № 1 бл.31
София BG411 1700 България
Михаил Николов +359 2949-3362
mihail.nikolov@bgpost.bg +359 2-962-5329

Интернет адрес/и

http://www.bgpost.bg

http://www.bgpost.bg/bg/zop


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.bgpost.bg/bg/zop
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Пощенски услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Организиране на дейността по дистрибуция на печатни издания на територията на Република България“
79824000      
Услуги

Поръчката предвижда изпълнение на следните основни дейности:
- Дейност 1: Планиране на разпространението и продажбите на печатни издания;
- Дейност 2: Получаване на печатните издания от печатница и подготовката им за експедиция до складовите бази;
- Дейност 3: Разпространение на печатните издания до пунктовете за крайно разпространение и връщане на нереализираната продукция до издателите;
- Дейност 4: Администриране на продажбите и финансовите постъпления от тях;
Повече информация е дадена в Техническата спецификация за изпълнение на поръчката.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79824000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

На територията на Република България

Поръчката предвижда изпълнение на следните основни дейности:
- Дейност 1: Планиране на разпространението и продажбите на печатни издания- вкл. следните поддейности:
* Сключване на договори с крайни пунктове за разпространение и продажба;
* Планиране на тиражите на ниво обекти и отразяване на заявките, взетите и доставените печатни издания в специализиран софтуер;
* Съгласуване на тиражите с издателите и препланиране на разпространението;
* Подаване на заявка към издател/печатница;
* Обобщаване по депа/складови бази;
* Планиране и заявка на тиражи (вкл. абонамент, пряка продажба и консигнация), предназначени за пунктовете на Възложителя;
- Дейност 2: Получаване на печатните издания от печатница и подготовката им за експедиция до складовите бази - вкл. следните поддейности:
* Приемане на печатните издания;
* Подготовка за експедиция до пунктовете за крайно разпространение;
- Дейност 3: Разпространение на печатните издания до пунктовете за крайно разпространение и връщане на нереализираната продукция до издателите - вкл. следните поддейности:
* Доставка на печатни издания от Складови бази до пунктовете за крайно разпространение (ПКР);
* Връщане на нереализираната продукция от пунктовете за крайно разпространение (ПКР) до Централен склад – гр. София;
- Дейност 4: Администриране на продажбите и финансовите постъпления от тях;
Повече информация е дадена в Техническата спецификация за изпълнение на поръчката.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на изпълнение на поръчката – К1    50
Критерий, свързан с разходи 1 20
Предложена от участника цена за месечна абонаментна такса за обработка, окомплектоване и доставка на изданията до складови бази– К2    15
Предложена от участника цена за 1 (едно) посещение на пункт за крайно разпространение– К3    15
Предложена от участника цена за месечна абонаментна такса за административно обслужване на изпълнението на договора– К4    20
II.2.6) Прогнозна стойност
60000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания

Възложителят не поставя изисквания
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни* с тези на поръчката, за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата. Информацията се попълва в ЕЕДОП (част IV, буква В, т. 1б), като се посочват описание на извършените дейности, стойността, датите и получател (възложител).
За доказване в съответствие с чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1 от ЗОП, участникът представя: списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга;
Съгласно чл. 64, ал. 2 от ЗОП възложителят няма да приеме представено доказателство за технически и професионални способности, когато то произтича от лице, което има интерес, който може да води до облага по смисъла на чл. 54 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.


Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), самостоятелно или като участник в обединение минимум 1 (една) дейност с предмет и обем идентични или сходни* с тези на поръчката:
*Под „дейности сходни с тези на поръчката“ се разбира: услуги по логистика и доставка на пощенски пратки и/или периодични издания.
Възложителят не поставя изискване относно обема на изпълнената дейност-услуга като сходен на обема на настоящата поръчка.
Горепосочената/ите дейност/и трябва да са приключени и приети от съответния възложител преди датата на подаване на офертата от участника;
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

В процедурата могат да участват всички заинтересовани български или чуждестранни физически или юридически лица, или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява доставки и услуги съгласно законодателството на държавата, в която то е установено.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Определеният изпълнител следва да предостави гаранция, която да обезпечи изпълнението на договора. Гаранцията за изпълнение е в размер на 0,4 /нула цяло и четири/ % от стойността на договора за обществена поръчка, без ДДС. Избраният изпълнител сам определя в каква форма да предостави гаранция за изпълнение на поръчката /чл. 111, ал. 5 ЗОП/.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор.
III.1.7)
Основните финансови условия и начин на плащане са посочени в проекта на договор.
III.1.8)
Възложителят не поставя изисквания относно правната форма под която обединението ще участва в процедурата за възлагане на поръчката.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията за изпълнение на поръчката са посочени в Техническата спецификация на обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/04/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Централно управление на Български пощи ЕАД, София ул.„Академик Стефан Младенов“ № 1 бл.31, зала 212

Съгласно чл. 54, ал. 2 ППЗОП отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

За участниците не трябва да са налице основанията за отстраняване по чл. 54, ал.1 и чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 3, т. 4 и т. 5 от ЗОП, съгласно чл. 107 от ЗОП, както и националните основания за отстраняване съгласно чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС и чл. 69 от ЗПКОНПИ.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва