Деловодна информация
01379МЕР Пловдив
ЕСО-ПД-1898 27/12/2019 (дд/мм/гггг)
не
01379-2019-0288 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

ЕЛЕКТРОЕНЕРГИЕН СИСТЕМЕН ОПЕРАТОР, МРЕЖОВИ ЕКСПЛОАТАЦИОНЕН РАЙОН ПЛОВДИВ 1752013040134
ул.Христо Г.Данов № 37
Пловдив BG421 4000 България
Михаил Вълканов-по процедурни въпроси, тел 032 606740, GSM 0888 950452; Иван Етов-по технически въпроси тел.034 403611, GSM 0888 950882 +359 32606740
m.valkanov@pd.eso.bg +359 32632493

Интернет адрес/и

www.eso.bg

https://webapps.eso.bg/zop_profile/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://webapps.eso.bg/zop_profile/page2.php?intNo=Rk55K3RLL3JXS1hrYktHZDlFeEk1a2JjeGRMQ2FrT0xqNE1jeFZ0MWg0QT0=
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
ЕЛЕКТРОЕНЕРГИЕН СИСТЕМЕН ОПЕРАТОР, МРЕЖОВИ ЕКСПЛОАТАЦИОНЕН РАЙОН ПЛОВДИВ 1752013040134
ул.Христо Г.Данов № 37
Пловдив BG421 4000 България
Станислава Желязкова - тел.032 606713 +359 32606713
eso@pd.eso.bg +359 32632493

Интернет адрес/и

www.eso.bg

https://webapps.eso.bg/zop_profile/

НЕ 

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

РЕМОНТ ПОЛЕТА 20 KV П/СТ СЕПТЕМВРИЙЦИ МЕР-ПД/2019/069
45317300      
Строителство

Поръчката ще се реализира чрез проектиране - изготвяне на работен проект, включващ най-малко проектните части Електро- първична и вторична комутация, План за безопасност и здраве, Пожарна безопасност и Количествено-стойностна сметка и изпълнение на демонтажни и монтажни работи на съоръжения първична комутация (прекъсвачи, напреженови и токови трансформатори и вентилни отводи), врати за прекъсвачи, релейни защити и автоматика, преоборудване на вторични вериги и инсталации за управление, мерене, релейна защита, сигнализация и въвеждане в експлоатация.
В изпълнението на поръчката се включва доставка на помощни материали и апаратура за окомплектовка на предкилийни шкафове.
Възложителят предоставя на Участника избран за Изпълнител съоръжения и релейни защити на стойност приблизително 128760,00 лева, без ДДС.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45317300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

На територията на ЗРУ 20 kV в п/ст Септемврийци- гр.Пазарджик, бул.Ал.Стамболийски № 194

Изпълнението на поръчката ще се реализира чрез проектиране - изготвяне на работен проект, включващ най-малко проектните части „Електро - първична комутация“, „Електро - вторична комутация“, „План за безопасност и здраве“ („ПБЗ“), „Пожарна безопасност“ и „Количествено-стойностна сметка“ и изпълнение на демонтажни и монтажни работи на съоръжения първична комутация (прекъсвачи, напреженови и токови трансформатори и вентилни отводи), врати за прекъсвачи, релейни защити и автоматика, преоборудване на вторични вериги и инсталации за управление, мерене, релейна защита, сигнализация и въвеждане в експлоатация след провеждане на изпитания и функционални проби, поставяне под напрежение и товар, за всяко присъединение и комплексно за килии 20 kV в п/ст Септемврийци.
В изпълнението на поръчката се включва доставка на помощни материали и апаратура за окомплектовка на предкилийни шкафове.
Възложителят предоставя на Участника избран за Изпълнител съоръжения и релейни защити на стойност приблизително 128760,00 лева, без ДДС.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
209570      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
170

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от трета група – за строежи втора или по-висока категория.
Доказва се с представянето на заверено копие на удостоверение за вписване в ЦПРС в трета група – за строежи първа или втора категория и валиден контролен талон.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел на ЕЕДОП. Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител, преди сключванетона договора за обществената поръчка. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
Считано от 01.04.2018 г. ЕЕДОП се представя в електронен вид, съгласно чл.67, ал.4 от ЗОП. В т.2.2.1 от раздел III. Указания към участниците от документацията за участие, както и в Методическо указание № МУ-4/02.03.2018 г. и рубриката "Въпроси и отговори" на страницата на АОП, са дадени указания за представяне на електронен ЕЕДОП (еЕЕДОП) от участниците.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” по чл. 171, ал.1 от Закон за устройство на територията (ЗУТ) за проектант за обекти втора категория, съгласно ЗУТ.
Доказва се с представянето на заверено копие на застраховка „Професионална отговорност“ по чл. 171, ал.1 от ЗУТ за проектант със застрахователно покритие, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (НУРЗЗПС) и доказателство за напълно платена премия.
2. Участникът да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” по чл. 171, ал.1 от Закон за устройство на територията (ЗУТ) за строител.
Доказва се с представянето на заверено копие на застраховка „Професионална отговорност“ по чл. 171, ал.1 от ЗУТ за строител със застрахователно покритие, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (НУРЗЗПС) и доказателство за напълно платена премия.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел на ЕЕДОП. Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител, преди сключванетона договора за обществената поръчка. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
Считано от 01.04.2018 г. ЕЕДОП се представя в електронен вид, съгласно чл.67, ал.4 от ЗОП. В т.2.2.1 от раздел III. Указания към участниците от документацията за участие, както и в Методическо указание № МУ-4/02.03.2018 г. и рубриката "Въпроси и отговори" на страницата на АОП, са дадени указания за представяне на електронен ЕЕДОП (еЕЕДОП) от участниците.


1. Участникът следва да има валидна застраховка "Професионална отговорност за проектант, съгласно чл.171 ал.1 от ЗУТ, покриваща минимална застрахователна сума, съгласно НУРЗЗПС.
2. Участникът следва да има валидна застраховка "Професионална отговорност за строител, съгласно чл.171 ал.1 от ЗУТ, покриваща минимална застрахователна сума, съгласно НУРЗЗПС.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, услуги - проектиране, включващи дейности с предмет, идентичен или сходен* с предмета на поръчката.
Доказва се с представянето на списък на услугите, включващи дейности с предмет, идентичен или сходен* с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата (оригинал по образец). Към списъка се прилагат удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните документи (заверено от участника копие). Документите, които са на чужд език, се представят и в превод на български език.
*Под „услуга - проектиране, сходна с предмета на поръчката”, следва да се разбира: изготвяне на проект на първична и вторична комутация в уредби Ср.Н.
2.Участникът да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, строителство, включващо дейности, идентичен или сходен* с предмета на поръчката.
Доказва се с представянето на списък на строителството, включващо дейности с предмет, идентичен или сходен* с предмета на поръчката, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата (оригинал по образец). Към списъка се прилагат удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните документи (заверено от участника копие). Документите, които са на чужд език, се представят и в превод на български език.
*Под „сходно строителство” следва да се разбира: Монтаж на оборудване първична и вторична комутация в уредби Ср.Н.
3.Участникът да разполага с екип от правоспособни физически лица с определена професионална компетентност за изпълнението на проектирането.
Доказва се с представянето на декларация, съдържаща списък на проектантите, които ще изготвят проектните части: „Електро-първична комутация“, „Електро-вторична комутация“, „План за безопасност и здраве“ и „Пожарна безопасност“ (оригинал).
В случай, че участникът ще използва ресурси на трети лица, представя доказателства (декларация за ангажираности др.), че ще има на свое разположение тези ресурси за времето на изпълнение на поръчката.
4.Участникът да разполага с екип от правоспособни физически лица с определена професионална компетентност и съответна квалификация и необходимата квалификационна група за изпълнението на строително-монтажните работи в електрически уредби над 1000 V, съгласно изискванията на Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикац) ПБЗРЕУЕЦТЕМ.
Доказва се с представянето на списък на техническите лица, които ще изпълняват поръчката (оригинал по образец).
В случай, че участникът ще използва ресурси на трети лица, представя доказателства (декларация за ангажираности др.), че ще има на свое разположение тези ресурси за времето на изпълнение на поръчката.
5.Участникът да разполага с необходимия ръководен персонал с професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
Доказва се с представянето на списък на ръководния персонал, който ще изпълнява поръчката (оригинал по образец).
Продължение в поле VI.3).


1. Участникът следва да е изпълнил за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, най-малко една услуга - проектиране, включваща дейности с предмет, идентичен или сходен* с предмета и обема на поръчката. Под „услуга - проектиране, сходна с предмета на поръчката”, следва да се разбира: изготвяне на проект на първична и вторична комутация в уредби Ср.Н.
2.Участникът следва да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, най-малко едно строителство, включващо дейности с предмет, идентичен или сходен* с предмета на поръчката. *Под „сходно строителство” следва да се разбира: Монтаж на оборудване първична и вторична комутация в уредби Ср.Н.
3.Участникът следва да разполага минимум с по един проектант с пълна проектантска правоспособност за всяка проектна част, както следва:за проектни части: „Електро-първична комутация“, „Електро-вторична комутация“, „План за безопасност и здраве“ и „Пожарна безопасност“.
4. Участникът следва да разполага с минимум три технически лица, които ще изпълняват строително-монтажните работи, от които не по-малко от:
- едно лице, притежаващо V-та квалификационна група за безопасност при работа в електрически уредби и мрежи, съгласно Правилника за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрическии топлофикационни централи и по електрически мрежи (ПБЗРЕУЕТЦЕМ), имащо право да бъде отговорен ръководител в наряд,
- едно лице, притежаващо минимум IV-та квалификационна група за безопасност при работа в електрически уредби и мрежи, съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ, имащо право да бъде изпълнител на работата в наряд,
- едно лице, притежаващо минимум III-та квалификационна група за безопасност при работа в електрически уредби и мрежи, съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ.
5.Участникът следва да разполагат с ръководен състав от най-малко едно лице, с квалификация „електроинженер“ и/или еквивалентна, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност, притежаващ пета квалификационна група, съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ.
6.Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват отговарящ на дейностите по извършване на монтажни работи съгласно предмета на поръчката.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участниците следва да отговарят на поставените от възложителя изисквания в документацията за обществената поръчка относно личното състояние, критериите за подбор, техническото и ценово предложение. За участниците не следва да са налице обстоятелствата по чл.54 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Участникът, определен за изпълнител на поръчката трябва да представи гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора в размер на 5 % от стойността на договора. Гаранцията се предостава в една от следните форми:
- парична сума, внесена по банковата сметка на ЕСО ЕАД, МЕР Пловдив или
- неотменяема и безусловно платима банкова гаранция в полза на Възложителя със срок на валидност 30 дни след изтичане на срока на договора или
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя със срок на валидност 30 дни след изтичане срока на договора.
Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума или банкова гаранция може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществената поръчка.
III.1.7)
Поръчката се финансира със собствени средства на възложителя.
Условията и начина на плащане са съгласно проекта на договор от документацията за участие.
III.1.8)
Не се изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/01/2020 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

25/07/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/01/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

На адреса на възложителя: гр.Пловдив, ул.Хр.Г.Данов № 37, ет.III, стая № 307.

Съгласно чл.54, ал.2 от ППЗОП, получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

А. Продължение от раздел III.1.3). Списък и кратко описание на критериите за подбор:
В случай, че участникът ще използва ресурси на трети лица, представя доказателства (декларация за ангажираност и др.), че ще има на свое разположение тези ресурси за времето на изпълнение на поръчката.
6.Да прилага системи за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват отговарящ на предмета на поръчката.
Доказва се с представянето на валиден сертификат, издаден на участника от акредитирани лица за управление на качеството с обхват, отговарящ на дейностите по извършване на монтажни работи съгласно предмета на поръчката, съгласно изискванията на БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен (заверено от участника копие).
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел на ЕЕДОП. Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител, преди сключванетона договора за обществената поръчка. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
Считано от 01.04.2018 г. ЕЕДОП се представя в електронен вид, съгласно чл.67, ал.4 от ЗОП. В т.2.2.1 от раздел III. Указания към участниците от документацията за участие, както и в Методическо указание № МУ-4/02.03.2018 г. и рубриката "Въпроси и отговори" на страницата на АОП, са дадени указания за представяне на електронен ЕЕДОП (еЕЕДОП) от участниците.
Б.Участниците в обществената поръчка задължително следва да са направили оглед в п/ст Септемврийци на обекта, по реда описан в т. 2.3.4.1 от Раздел III. "Указания към участниците" от документацията за участие.
Крайният срок за извършване на оглед е до 5 дни преди изтичане на срока за подаване на оферти, съгласно чл.180, ал.1 от ЗОП.
Извършеният оглед се удостоверява с Декларация, неразделна част от Предложението за изпълнение на поръчката, заверена с подпис от представител на Възложителя с вписване датата на огледа.
Декларацията е задължителна част от офертата.
Участник, който не представи декларация за извършен оглед, се отстранява от процедурата.
В.Обменът на информация може да се извърши чрез пощенска и/или куриерска служба, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП, решението подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок, считано от изтичане на срока по чл. 179, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/12/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва