Деловодна информация
01379ЕСО ЕАД Мрежови Експлоатационен район Варна
ЕСО-ВН-1611 18/12/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
18/12/2019 (дд/мм/гггг)
01379-2019-0272 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Електроенергиен системен оператор ЕАД Мрежови експлоатационен район Варна 1752013040115
ул. Оборище № 13А, ет.5
Варна BG331 9000 България
По технически въпроси: Анатоли Токмакчиев - тел. 052 678 166 и Николай Маринов - тел. 052 678 183; По процедурни въпроси: Иван Атанасов - тел. 052 678163 +359 52678154
eso@vn.eso.bg +359 52609992

Интернет адрес/и

www.eso.bg

https://webapps.eso.bg/zop_profile/page2.php?intNo=emdBQ3B3TGwzcjh4cnJoMnE0cmFzK2VFTmlxSWtqRU5RS21EeXdWSG9qVT0=%20


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://webapps.eso.bg/zop_profile/page2.php?intNo=emdBQ3B3TGwzcjh4cnJoMnE0cmFzK2VFTmlxSWtqRU5RS21EeXdWSG9qVT0=%20
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Проектиране, доставка и изграждане на системи за видеонаблюдение, пожароизвестяване, сигнално-охранителна система и периметрова охрана в п/ст „Балчик“ МЕР-ВН/2019/060
45312000      
Строителство

Проектиране, доставка и изграждане на системи за видеонаблюдение, пожароизвестяване, сигнално-охранителна система и периметрова охрана в подстанция „Балчик“;
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45312000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

Подстанция Балчик“, намираща се в гр. Балчик, Промишлена зона, ул. „Дунав“, поземлен имот с идентификатор 02508.55.2

Настоящата поръчка ще се изпълни чрез инженеринг(проектиране, доставка, монтаж, настройка и въвеждане в експлоатация). Обемът на поръчката включва проектиране,доставка,монтаж и въвеждане в експлоатация на системи за видеонаблюдение,пожароизвестяване,сигнално - охранителна система и периметрова охрана в п/ст „Балчик”. По отношение на видовете дейности,изпълнението на обекта ще се реализира условно на два етапа:
1.Първи етап:проектиране–изготвяне на работен проект. Обхватът на работното проектиране да включва най-малко следните проектни части (минимален задължителен обем на работното проектиране): Част: Видеонаблюдение; Част: Пожароизвестяване; Част: Сигнално-охранителна система и периметрова охрана;Част: Проекто-сметна документация (ПСД); Част: План за безопасност и здраве (ПБЗ).Работните проекти по съответните части подлежат на приемане от Възложителя на технически съвет;
2. Втори етап: доставка на оборудване и помощни материали, монтаж, настройка и въвеждане в експлоатация на системите.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
55000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът да има валидна застраховка „Професионална отговорност” по чл. 171, ал.1 от Закон за устройство на територията (ЗУТ) за проектант.
Доказва се с представянето на заверено копие на застраховка „Професионална отговорност“ по чл.171, ал.1 от ЗУТ за проектант със застрахователно покритие, съгласно чл.5, ал.1 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството и доказателство за напълно платена премия.
2. Участникът да има валидна застраховка „Професионална отговорност” по чл. 171, ал.1 от Закон за устройство на територията (ЗУТ) за строител.
Доказва се с представянето на заверено копие на застраховка „Професионална отговорност“ по чл.171, ал.1 от ЗУТ за строител със застрахователно покритие, съгласно чл.5, ал.2 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството и доказателство за напълно платена премия.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел в ЕЕДОП, представен в електронен вид. Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител преди сключването на договора за обществената поръчка. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако участникът е декларирал такива.


1.Участникът да има валидна застраховка „Професионална отговорност” съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ за проектант, покриваща минималната застрахователна сума за строежи втора категория или по-висока, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
2.Участникът да има валидна застраховка „Професионална отговорност” съгласно чл. 171, ал.1 от ЗУТ за строител, покриваща минималната застрахователна сума за строежи втора или по-висока категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, строителство, включващо дейности с предмет, идентичeн или сходeн* с този на поръчката.
Доказва се с представянето на списък на строителството, включващо дейности с предмет, идентичeн или сходeн* с предмета на поръчката, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата (оригинал по образец).
Към списъка се прилагат удостоверения за добро изпълнение, съдържащи стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
* Под строителство, включващо дейности с предмет, сходен с този на поръчката, следва да се разбира: изграждане и/или реконструкция на системи за видеонаблюдение, пожароизвестяване, сигнално-охранителна и периметрова охрана.
2. Участникът да разполага с екип от правоспособни физически лица с професионална компетентност за изготвяне на проекта.
Доказва се с представяне на списък на проектантите, които ще изготвят съответните проектни части, както и документи, които доказават професионалната компетентност на лицата (оригинал по образец).
В случай, че участникът ще използва ресурси на трети лица, доказва, че ще разполага с техните ресурси, представя доказателства (декларация за ангажираност на лицето, което ще участва в изпълнението на поръчката и др.), че ще има на свое разположение тези ресурси за времето на изпълнение на поръчката.
3.Участникът да разполага с необходимия ръководен персонал, с професионална компетентност за изпълнението на поръчката, осигуряващ техническото ръководство и контрол по изпълнението на строително-монтажните работи на обекта.
Доказва се с представянето на списък на ръководния персонал, който ще изпълнява поръчката, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата (оригинал по образец).
В случай, че участникът ще използва ресурси на трети лица, представя доказателства (декларация за ангажираност на лицето, което ще участва в изпълнението на поръчката и др.), че ще има на свое разположение тези ресурси за времето на изпълнение на поръчката.
4.Участникът да разполага с необходимия брой технически лица, които ще изпълняват строително-монтажните работи.
Доказва се с представянето на списък на техническите лица, които ще изпълняват строително-монтажните работи (оригинал по образец).
В случай, че участникът ще използва ресурси на трети лица, представя доказателства (декларация за ангажираност на лицето, което ще участва в изпълнението на поръчката и др.), че ще има на свое разположение тези ресурси за времето на изпълнение на поръчката.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел в ЕЕДОП, представен в електронен вид. Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител преди сключването на договора за обществената поръчка. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако участникът е декларирал такива.


1.Участникът трябва да са изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, най-малко едно строителство, включващо дейности с предмет, идентичeн или сходeн* с предмета на поръчката.
*Под строителство, включващо дейности с предмет, сходен с този на поръчката, следва да се разбира: изграждане и/или реконструкция на системи за видеонаблюдение, пожароизвестяване, сигнално-охранителна и периметрова охрана.
2.Участникът да разполага с минимум по един проектант с пълна проектантска правоспособност за всяка проектна част.
3.Участникът следва да разполага с ръководен персонал от най-малко 1 (едно) правоспособно физическо лице с професионална квалификация „електроинженер“ и/или еквивалентна, в случаите когато образователно – квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност, притежаващ пета квалификационна група за безопасност при работа в електрически уредби и мрежи, съгласно Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи (ПБЗРЕУЕТЦЕМ).
4.Участникът следва да разполага със следните технически лица:
•най-малко 1 (едно) лице, притежаващо четвърта квалификационна група за безопасност при работа в електрически уредби и мрежи, съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ и
•най-малко 1 (едно) лице, притежаващо трета квалификационна група за безопасност при работа в електрически уредби и мрежи, съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

1.Участниците в процедурата трябва да отговарят на поставените от възложителя изисквания в документацията и обявлението за обществената поръчка относно личното състояние и критериите за подбор.
2.За участниците не трябва да са налице обстоятелствата по чл. 54 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора в размер на 5% от неговата стойност, без ДДС, в една от следните форми:
? парична сума, внесена в касата на ЕСО ЕАД, МЕР Варна или внесена по банкова сметка на ЕСО ЕАД МЕР Варна.(Информация за банковите сметки на ЕСО ЕАД се намира на Профила на купувача в Раздел Друга Информация - Банкова сметка за внасяне на гаранции: https://webapps.eso.bg/zop_profile/bankAccounts.php);
?банкова гаранция със срок на валидност, съгласно договора, в съответствие с образеца на възложителя;
?застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя със срок на валидност съгласно договора.
(Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.)
III.1.7)
Поръчката е финансирана със собствени средства на Възложителя.
Условията, редът, начинът и сроковете за плащане са съгласно проекта на договор, част от документацията за участие.
III.1.8)
Не се изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Договорът за обществената поръчка се сключва след като изпълнителят представи на възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/02/2020 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

27/08/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/02/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

На адреса на възложителя - гр.Варна, ул. „Оборище” №13А, ет. 5, заседателна зала 518

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Обменът на информация може да се извършва чрез пощенска и/или куриерска служба, по факс, по електронен път при условията и реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП, решението подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10 - дневен срок, считано от изтичане на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/12/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва