Деловодна информация
00262
480 28/11/2019 (дд/мм/гггг)
не
00262-2019-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Тролейбусен транспорт ЕООД 824104727
ж.к. Дружба, ул. Александър Малинов № 53
Плевен BG314 5800 България
Дамян Стоянов +359 64834266
trolei@el-soft.com +359 64846844

Интернет адрес/и

http://trolei.pleven.bg/

http://sop.bg/trolei-pleven-548/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/trolei-pleven-548/proceduri-20-2-zop/a2-0005753.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Доставка на въгленови вложки за тролейбуси" за нуждите на „Тролейбусен транспорт ” ЕООД, гр.Плевен ”
14814000      
Доставки

Доставка на токоснемателни четки, съгласно техническа спецификация, необходими за поддържане техническа изправност и постоянна експлоатационна потребност на тролейбуси “Шкода Соларис 26Tr”, “Соларис Тролино 12”, и включва дейности по доставка на въгленови вложки за тролейбуси за лоши атмосферни условия (ЛАУ), отговарящи на изискванията на Възложителя, подробно описани в Техническа спецификация.
Количествата са приблизителни, с оглед направените прогнози на Възложителя за необходимите му резервни части за период от 2 /две/ години.
Възложителят си запазва правото да поръча част от обявените бройки, в зависимост от нуждите и финансовите си възможности. Възложителят няма задължение да заяви доставка за всички или за отделни видове въгленови вложки за тролейбуси.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
14814000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

Франко склада на тролейбусното депо на Възложителя, на адрес: гр. Плевен, ж.к. Дружба, ул. „Ал.Малинов” № 53

Доставка на токоснемателни четки, съгласно техническа спецификация, необходими за поддържане техническа изправност и постоянна експлоатационна потребност на тролейбуси “Шкода Соларис 26Tr”, “Соларис Тролино 12”, и включва дейности по доставка на въгленови вложки за тролейбуси за лоши атмосферни условия (ЛАУ), отговарящи на изискванията на Възложителя, подробно описани в Техническа спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА Срок на доставка (в календарни дни)    10 т.
Цена
90
II.2.6) Прогнозна стойност
47000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
01/01/2020 (дд/мм/гггг) / 31/12/2021 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

не
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците да са реализирали оборот, попадащ в обхвата на поръчката, изчислен на база годишни обороти
Изискванията по съответния критерий за подбор се описват подробно в Единен европейски документ за обществени поръчки /ЕЕДОП/.


Всеки участник следва да е реализирал минимален оборот от доставка на въгленови вложки за последните 3 (три) години в размер на прогнозната стойност на обществената поръчка.
Изискванията по съответния критерий за подбор се описват подробно в Единен европейски документ за обществени поръчки /ЕЕДОП/.
За доказване на икономическото и финансово състояние, участникът следва да представи /при сключване на договора/ следния документ: справка за оборота в сферата попадащ в обхвата на поръчката.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Всеки участник следва да е изпълнил поне 1 (една) доставка на токоснемателни графитни четки с висок профил за последните три години, считано от датата на подаване на офертата;
2. Участника трябва да декларира, че за графитни четки за ЛАУ(лоши атмосферни условия), които ще доставя, притежава сертификат/и или други документи удостоверяващи съответствието на предлаганите части със съответните спецификации, стандарти и качество на производителя.
Изискванията по съответния критерий за подбор се описват подробно в Единен европейски документ за обществени поръчки /ЕЕДОП/.
За доказване на технически и професионални способности, участникът следва да представи /при сключване на договора/ следния документ:
1.Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка.
2.Сертификат за качество, или декларация за съответствие, БДС EN ISO 9001:2008 /2015/ - или еквивалентен на завода производител; или оторизационно писмо (нотариално заверено копие или оригинал) от завода производител или договор със завода производител (в случай, че доставчикът не е производител).


1. Всеки участник следва да е изпълнил поне 1 (една) доставка на токоснемателни графитни четки с висок профил за последните три години, считано от датата на подаване на офертата;
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участниците следва да отговарят на поставените от Възложителя изисквания в документацията- относно личното състояние, критериите за подбор, техническо и ценово предложение.
Не може да участва в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за който са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1- 7 и чл.55, ал. 1, т. 1 от ЗОП;които са свързани лица; лица, за които са налице обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество. При установяване на тези обстоятелства, участниците се отстраняват.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 /пет/ % от стойността на обществената поръчка без ДДС /на база предложена цена по прогнозни количества/.
Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена от участника в една от следните форми:
- парична сума, платима по следната банкова сметка- Банка: Централна кооперативна банка АД – клон Плевен, IBAN: BG63 CECB 9790 10E0 1149 00, BIС: CECBBGSF
- оригинал на банкова гаранция за изпъление на договора, издадена в полза на възложителя /Приложение № 7/ и със срок на валидност, най-малко 30 дни след изтичане срока на договора.
- оринална застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, със срок на валидност, най-малко 30 дни след изтичане срока на договора.
Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
III.1.7)
III.1.8)

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/12/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 7

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/12/2019 (дд/мм/гггг)   09:30 (чч:мм)

гр. Плевен, ж.к. Дружба, ул. Александър Малинов № 53

Могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Други основания за отстраняване, възложителят отстранява:
- Участник, който след отправена покана не удължи в определен от възложителя срок, валидността на офертата си
- Участник на който пликът с предлагана цена е незапечатан или прозрачен.
- Участник на който офертата не отговаря на предварително обявените условия за изпълнение на поръчката; на критериите за подбор или друго условие на възложителя.
- Участник който не е представил в срок обосновка по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято не е приета съгласно чл.72, ал.3-5 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подаде по реда на чл.197, ал.1 , т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/11/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва