Деловодна информация
00353
ЗОП-О-574 26/11/2019 (дд/мм/гггг)
не
00353-2019-0137 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

АЕЦ Козлодуй ЕАД 106513772
гр.Козлодуй, площадка АЕЦ Козлодуй, Централно деловодство
Козлодуй BG313 3321 България
Ангел Големанов +359 973-74184
Aegolemanov@npp.bg +359 973-72441

Интернет адрес/и

www.kznpp.org

http://www.kznpp.org/index.php?lang=bg&p=actuality&p1=communally_orders&psub=com_procedures


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.kznpp.org/index.php?lang=bg&p=actuality&p1=communally_orders&id=4631
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Реконструкция и модернизация на Артезианска помпена станция №2 42227
45240000      
Строителство

Реконструкция и модернизация на Артезианска помпена станция №2, като дейностите, предмет на обществената поръчка са проектиране, доставка на технологично оборудване, демонтаж, монтаж и въвеждане в експлоатация на технологичното оборудване, настройка и функционални изпитания и обучение на 7 броя специалисти в условията на Възложителя, съгласно Техническо задание №18.БПС.ТЗ.6
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45240000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

площадка АЕЦ Козлодуй

Реконструкция и модернизация на Артезианска помпена станция №2. Дейностите по заданието ще се изпълняват на четири етапа:
- Етап 1 – Разработка на работен проект;
- Етап 2 – Дейности по реконструкция и модернизация на подсистема Артезианска помпена станция №2, включително изграждане и въвеждане в експлоатация на нивомерната система за РЧВ 3-6;
- Етап 3 – Дейности по реконструкция и модернизация на РЧВ 3-6;
- Етап 4 – Дейности по реконструкция и модернизация на система смазваща вода в отсек 1 на МЗ БПС-2.
Изискванията към отделните етапи на изпълнение са подробно описани в Техническо задание №18.БПС.ТЗ.6 за проектиране, доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на ново технологично оборудване, заменящо съществуващото, и обезпечаващо нормалната работа на система смазваща вода и подсистема вода артезианска на МЗ-2 (ПБС 2 и ПБС 3) в цех БПС.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
312000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Източник на финансиране - собствени средства.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централен професионален регистър на строителя (ЦПРС) за строежи III група, III категория, а за чуждестранни лица-в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен.
В случаите на чл.67, ал.5 от ЗОП, изискването се доказва със заверено копие на валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС (заедно с талона неразделна част от него), а за чуждестранни лица със заверено копие на валидно Удостоверение в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен.
В случаите на чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП се изисква представяне на заверено копие на валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС (заедно с талона неразделна част от него).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма изискване.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнявал дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните 5 години от датата на подаване на офертата-за строителството и за последните 3 години от датата на подаване на офертата-за услугата.
В случаите на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП, изискването се доказва, като се представя списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания и списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочването на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга. Списъците да съдържат информация относно предмета и конкретните дейности, които са изпълнени, година на приключване, възложител на поръчката (за кого е изпълнено).
2. Участникът да разполага с персонал и/или ръководители с необходимата професионална компетентност за изпълнение на поръчката.
В случаите на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП, изискването се доказва, като се представя списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и на проектантите в който е посочена професионална компетентност на лицата (име, образование и квалификация), длъжност, която ще изпълнява и притежавани квалификационни групи, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата.
3. Участникът да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнението на поръчката.
В случаите на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП, изискването се доказва, като се представи декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
4. Участникът да прилага сертифицирана система за управление на качеството в съответствие с БДС EN ISO 9001 или еквивалент с обхват покриващ дейностите по настоящето техническо задание.
В случаите на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП, изискването се доказва, като се представи валиден сертификат по БДС EN ISO 9001 или еквивалент.
5. Участникът да разполага с организация, включена или не в структурата на участника, която отговаря за контрола на качеството.
В случаите на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП, изискването се доказва, с посочване на акредитирана лаборатория (орган за контрол от вида С/А) за извършване на необходимите ПНР на оборудването, съгласно БДС EN ISO/IEC 17020 или еквивалент с обхват на акредитация, покриващ предмета на техническото задание.


По т.1:Участникът да е изпълнявал дейности с предмет и обем, идентични или сходни (под сходни да се разбира: проектиране на помпени инсталации и тръбопроводи за вода – смукателни и напорни тръбопроводи, помпени агрегати, дооборудвани с контролно-измервателна апаратура, регулатори и помощни съоръжения) с тези на поръчката, за последните 3 години от датата на подаване на офертата, както и дейности с предмет и обем, идентични или сходни (под сходни да се разбира: изграждане и въвеждане в експлоатация на помпени инсталации и тръбопроводи за вода – смукателни и напорни тръбопроводи, помпени агрегати, дооборудвани с контролно-измервателна апаратура, регулатори и помощни съоръжения) с тези на поръчката, за последните 5 години от датата на подаване на офертата (като обемите са без значение).
По т.2:Участникът да разполага с персонал и/или ръководители с необходимата професионална компетентност за изпълнение на поръчката, както следва:
•минимум по един проектант с пълна проектантска правоспособност за всяка от съответните части на проекта. Проектантът, който ще изпълнява проектирането по част “Пожарна безопасност” да притежава удостоверение за пълна проектантска правоспособност по интердисциплинарна част Пожарна безопасност с маркиран раздел “Пожарна безопасност-техническа записка и графични материали”;
• специалисти с необходимата квалификация за изпълнение на монтажните работи, предмет на техническото задание:
- минимум един специалисти с квалификация - шлосер или екв.
- минимум двама специалисти с квалификация - монтажник или екв.
- минимум двама специалисти с квалификация - монтьор или екв.
- други специалисти с необходимата квалификация за изпълнение на дейностите.
•персонал (минимум двама специалисти), притежаващ 4 (5) квалификационна група, съгласно “ПБЗР-ЕУ” и 5 квалификационна група, съгласно “ПБР-НУ”;
•за работа с повдигателни съоръжения:
-минимум един квалифициран крановик до 40 тона, съгласно „Наредба за безопасна експлоатация и технически надзор на повдигателни съоръжения”, ДВ бр.73/2010г.
-минимум един квалифициран кранист със СВИДЕТЕЛСТВО ЗА ПРАВОСПОСОБНОСТ за упражняване на професия машинист на кран стрел. тип монтиран на автомобил с товароподемност над 16 тона;
-минимум двама прикачвачи притежаващи УДОСТОВЕРЕНИЕ за завършен курс за обучение по изискванията за безопасност при обслужване, поддържане и работа с повдигателни съоръжения.
•за заваръчните дейности да разполага с квалифицирани заварчици с документ за придобита правоспособност по заваряване съгласно Наредба № 7 от 11.10.2002г.:
-минимум един по ръчно електродъгово заваряване с обмазан електрод /процес 111 по ISO 9606 и БДС EN 287-1 или екв. стандарт;
-минимум един по заваряване в защитна газова среда с нетопящ се волфрамов електрод /процес 141 по ISO 9606 и БДС EN 287-1 или екв. стандарт;
-минимум един по газокислородно рязане /процес 81 по ISO 9606 и БДС EN 287-1 или екв. стандарт.
По т.3:Участникът да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнението на поръчката (като правното основание, на което ще се ползват е без значение – собствени, под наем, с предварителни договори и други):
•по време на демонтажните и монтажните дейности: автокран, сапани, спомагателни средства, необходими за демонтажа и монтажа, преносима техника, обезпечаваща монтажните дейности, като заваръчни апарати, отрезни машини, пробивни машини, и др.
По т.4:Участникът да прилага сертифицирана система за управление на качеството в съответствие с БДС EN ISO 9001 или еквивалент с обхват покриващ дейностите по настоящето техническо задание.
По т.5:Участникът да притежава сертификат за акредитация (орган за контрол от вида С/А), съгласно БДС EN ISO/IEC 17020 или еквивалент за изпълнение на дейностите по необходимите ПНР на оборудването с обхват на акредитация, покриващ предмета на техническото задание.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участниците следва да отговарят на поставените от Възложителя изисквания в обявлението за обществената поръчка относно личното състояние, критериите за подбор, техническото и ценово предложение. За участниците не следва да са налице обстоятелствата по чл.54 и чл.55, ал.1, т.4 и 5 от ЗОП и специфичните национални основания за отстраняване посочени в IV.3) от обявлението.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
не се изисква.
III.1.7)
Плащане в размер на 90% от стойността на съответния етап, в рамките на 30 календарни дни след представяне на Работен проект и приемането му на Технически съвет на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, срещу представена оригинална фактура за стойността на проекта и Протокол от Технически съвет на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за приемане без забележки.
Плащане в размер на 90% от стойността на съответния етап доставка на технологичното оборудване, ще се извърши в рамките на 30 календарни дни след получаване на Акт за успешно проведени настройки и функционални изпитания, приемно-предавателен протокол, протокол за извършен входящ контрол без забележки и представена оригинална фактура за доставеното технологично оборудване.
Плащане в размер на 90% от стойността на съответния етап, в рамките на 30 календарни дни след представяне на Протокол за установяване завършването и за заплащане на натурални видове демонтажни и монтажни работи, Акт за успешно проведени настройки и функционални изпитания и представена оригинална фактура...
III.1.8)

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/01/2020 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/01/2020 (дд/мм/гггг)   13:30 (чч:мм)

АЕЦ Козлодуй, Управление Търговско

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от т. III.1.7)
за стойността на СМР.
Плащане в размер на 90% от стойността на съответния етап, в рамките на 30 календарни дни след представяне на протокол за проведено обучение, в който са вписани и положили подписите си обучените лица и представена оригинална фактура за стойността на настройките, функционалните изпитания и обучението.
Окончателно плащане в размер на 10% от стойността на договора, в рамките на 30 календарни дни след представяне на всички документи свързани с изпълнение на дейностите по договора, включително екзекутивната документация, срещу представяне на Протокол за окончателно изпълнение на дейностите по договора.
Продължение от т. III.1.4)
Специфични национални основания за отстраняване:
-осъждания за престъпления по чл. 194–208, чл.213 –217, чл.219–252 и чл.254а–255а и чл.256-260 НК (чл.54, ал.1, т.1 от ЗОП);
-нарушения по чл.61, ал.1, чл.62, ал.1 или 3, чл.63, ал.1 или 2, чл.228, ал.3 от Кодекса на труда (чл.54, ал.1, т.6 от ЗОП);
-нарушения по чл.13, ал.1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност в сила от 23.05.2018 г. (чл.54, ал.1, т.6 от ЗОП);
-наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП между кандидати/участници в конкретна процедура (чл.107, т.4 от ЗОП);
-наличие на обстоятелство по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици;
-обстоятелства по чл.69 от ЗПКОНПИ.
Към т.IV.2.6) Възложителят кани участниците да удължат срока на валидност на офертите си, когато не е изтекъл. Когато е изтекъл, възложителят ги кани да потвърдят валидността на офертите си за определен от него нов срок. Участник, който не удължи или не потвърди срока на валидност на офертата си, ще бъде отстранен от участие. Възложителят кани класираните на първо и второ място участници да удължат срока на валидност на офертите си, когато той не е изтекъл. Когато срокът е изтекъл, възложителят ги кани да потвърдят валидността за определен от тях нов срок. Неудължаването или непотвърждаването се счита за отказ от сключване на договор.
Друга информация:
1.Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за приложимите правила и изисквания, които са в сила в Р България във връзка с декларацията по чл.39, ал.3, т.1, б.”д” от ППЗОП са:
-по отношение на задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите;
-по отношение на задълженията, свързани с опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите;
-по отношение на задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика.
2.При изпълнение на СМР мин. гаранционни срокове за изпълнението им да не са по-малки от изискванията на Наредба №2/31.07.2003г. за въвеждане в експлоатация на строежите в РБ и мин. гаранционни срокове за изпълнени СМР, съоръжения и строителни обекти. Участник, който предложи по-кратки гаранционни срокове от предвидените такива , ще бъде отстранен от по нататъшно участие в процедурата.
3.Където има указани търговски марки и параметри, както и където има посочени стандарти на материалите и оборудването в техническото задание да се приема “или еквивалент”.
4.Комисията ще разгледа и оцени офертите по реда на чл. 181, ал. 2 от ЗОП, във връзка с чл.61 от ППЗОП. Първо се разглеждат и оценяват техническите и ценовите предложения на участниците, след което се разглеждат документите за съответствие с критериите за подбор.
5.Предвидено е задължителен оглед на място на обекта. За допълнителна информация 0973/76482, всеки делничен ден от 08:30ч. до 15:30ч.
6.Възможно е някои от отделните етапи, където дейностите са свързани с извеждане на основно оборудване, да се реализират по време на ПГР на 5ти или 6ти енергоблокове, което зависи единствено и само от експлоатационните условия към датата на изпълнение на СМР.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал. 1, т. 4 от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
АЕЦ Козлодуй ЕАД, Управление Търговско, Отдел Обществени поръчки
площадка АЕЦ Козлодуй
Козлодуй 3321 България
SBreshkova@npp.bg +359 973-73230
www.kznpp.org +359 973-76007

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/11/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва