Деловодна информация
3788
2849 26/11/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
26/11/2019 (дд/мм/гггг)
3788-2019-0021 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Център за градска мобилност ЕАД 202218735
бул. Княгиня Мария Луиза № 84
София BG411 1202 България
Христо Стоев +359 29236234
procurement@sofiatraffic.bg +359 28319071

Интернет адрес/и

www.sofiatraffic.bg

https://www.sofiatraffic.bg/bg/common/profil-na-kupuvacha/1335/otkrita-procedura-za-vazlagane-na-34


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.sofiatraffic.bg/bg/common/profil-na-kupuvacha/1335/otkrita-procedura-za-vazlagane-na-34
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изграждане на открит паркинг с обслужваща сграда в ж.к. „Надежда“, УПИ I, кв.147а, м."Надежда 1а и 1б"
45000000      
Строителство

Предметът на поръчката е „Изграждане на открит паркинг с обслужваща сграда в ж.к. „Надежда“, УПИ I, кв.147а, м."Надежда 1а и 1б". Откритият паркинг е разделен на две функционални зони- наказателен паркинг ( специализиран паркинг ) за репатрирани автомобили с 95 паркоместа и платен паркинг с 66 паркоместа. Достъпът към паркинга, както и разпределението на паркоместата са ситуирани съгласно мотивирано предложение, съгласувано от СДВР-отдел Пътна полиция, със Становище с рег.№ 4333200-9433 /26.01.2018г.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Град София м. "Надежда 1а и 1б част", район Надежда

Предметът на поръчката е „Изграждане на открит паркинг с обслужваща сграда в ж.к. „Надежда“, УПИ I, кв.147а, м."Надежда 1а и 1б". Откритият паркинг е разделен на две функционални зони- наказателен паркинг ( специализиран паркинг ) за репатрирани автомобили с 95 паркоместа и платен паркинг с 66 паркоместа. Достъпът към паркинга, както и разпределението на паркоместата са ситуирани съгласно мотивирано предложение, съгласувано от СДВР-отдел Пътна полиция, със Становище с рег.№ 4333200-9433 /26.01.2018г.
Критериите по-долу
 
ДА Срокове за изпълнение    5 т.
Предложение за организацията на изпълнение и професионалната компетентност на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката със следните подпоказатели    55 т.
Предложение за организация на изпълнение на поръчката    40 т.
Професионална компетентност на персонала, на който е възложено строителството    15 т.
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
965000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, за изпълнението на строежи от втора група, четвърта категория. Ако участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото трябва да има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката.
Доказване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, като посочва в Част IV, раздел А, т. 1) от ЕЕДОП групата и категорията на строителните обекти, за които е вписан в Централния професионален регистър на строителя, както и номера на Удостоверението за вписване и дата на валидност, а за чуждестранни лица аналогична информация за съответен еквивалентен документ удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
Забележка: В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, са ангажирани с изпълнението на строителството. В съответствие с разпоредбата на чл. 3, ал. 3 от Закона за камарата на строителите, поне един от участниците в обединението трябва да е вписан в регистъра.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителство.
Преди сключване на договора, Възложителят изисква актуални документи , удостоверяващи посочените обстоятелства.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има валидна/и застраховка/и „Професионална отговорност” на участниците в проектирането и строителството, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, покриващи минималната застрахователна сума, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в строителството за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка, за лица регистрирани на територията на Република България или съответен валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
Доказване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като попълва в част IV, раздел Б, т. 5) от ЕЕДОП застрахователната сума на съответната сключена застраховка „Професионална отговорност“, номер и валидност на същата, и нейния издател.Преди сключване на договор,Възложителя изисква актуални документи, удостоверяващи липсата на основания за отстраняване, както и съответствие с поставените критеририи за подбор.


Участникът следва да има сключена валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в проектирането и строителството по чл. 171 от ЗУТ за лица, регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени, покриваща минималната застрахователна сума за строител за вида и категорията на строежа по настоящата обществена поръчка (втора група, четвърта категория), съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да имат опит в строителството, като през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата трябва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
Доказване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП на информация за изпълненото строителство с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, с посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството и номер и дата на документ за предаване и приемане на строежа. Участниците посочват доказателство за всяко извършено строителство, описано от тях в част IV, раздел В, т. 1а от ЕЕДОП. В случай, че доказателствата са включени в публичен регистър и са публично достъпни, участниците посочват уеб адрес, на който са достъпни.
Забележка: УТОЧНЕНИЕ ПО ОТНОШЕНИЕ НА ИЗИСКВАНИЯТА ПО Т. 1. При попълване на ЕЕДОП, участникът в процедурата трябва да има предвид, че:
1.1. Под „дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката“, се приема ново строителство и/или реконструкция, на сграда за обществено обслужване с мин. РЗП 60м2 и полагане на асфалтови настилки мин. 3000м2
1.2. Строителството се счита за изпълнено, когато за обекта има съставен и подписан Констативен акт обр. 15/ Протокол обр. 16 или друг документ за предаване и приемане на строежа от Възложителя, за което обстоятелство участникът следва да посочи в ЕЕДОП вида и датата на съответния документ.
1.3. Минималните изисквания могат да бъдат доказани с изпълнението на едно или няколко възлагания, както и по отношение на един или няколко обекта.
2. Участникът в процедурата, да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, включващ строителство/рехабилитация/ремонт на сгради.
Забележка: При доказване на минималното изискване е в сила разпоредбата на чл. 64, ал. 3, ал. 5, ал.6 и ал. 7 и ал. 8 от ЗОП.
При подаване на оферта, информацията относно изискването се посочва от участника в ЕЕДОП, в съответствие с указанията за попълването му, приложени към настоящата документация.
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Документите, чрез които се доказва изпълнението на критериите за подбор се представят само от участника, избран за изпълнител при сключване на договор.
Преди сключването на договор за обществена поръчка Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите, ако има такива.


1. Участникът следва да има поне една изпълнена дейност за изпълнено строителство с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
2. Участникът следва да има въведена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, включващ строителство на сгради.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

1.Общи изисквания
1.1. В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на условията на Закона за обществените поръчки (ЗОП) и на изискванията на Възложителя.
1.2. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Определеният за изпълнител участник, преди сключване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 5 % (пет на сто) от стойността на договора, без включен ДДС.
Гаранцията се предоставя в една от следните форми:
- парична сума;
- банкова гаранция;
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
В случай че гаранцията е парична сума или банкова гаранция, същата може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договора за обществената поръчка.
III.1.7)
Възложителят ще заплаща стойността на възложените работи по банков път по сметка на Изпълнителя по реда и условията на приложения към документацията на обществената поръчка проект на договор. Възложителят ще плати на Изпълнителя Цената по този Договор, както следва:
а. Авансово плащане - в размер до 30 % от стойността на договора. Авансовото плащане се извършва в срок до 30 (тридесет) дни, след представяне на Гаранция за обезпечаване на авансово предоставени средства.
б. Междинни плащания в размер до 60 % от стойността на СМР се извършват в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на приемане по надлежния ред с протокол на извършените видове и количества СМР и представяне на фактура от страна на Изпълнителя.
в. Окончателното плащане - извършва се в срок до 30 (тридесет) календарни дни след подписване на констативен протокол Образец 15, съгласно Наредба № 3 за актове и протоколи по време на строителството.
III.1.8)
Възложителят не поставя каквито и да е изисквания относно правната форма под която обединението ще участва в процедурата за възлагане на поръчката.
Когато участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, се представя копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка:
1. правата и задълженията на участниците в обединението;
2. разпределението на отговорността между членовете на обединението;
3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/01/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/01/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр.София, бул.Княгиня Мария Луиза №84, в административната сграда на дирекция „Маркетинг и стопанска дейност”.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват учасниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

За участниците не трябва да важат забраните, посочени в чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици. Не следва да са налице посочените обстоятелства по чл. 54, ал.1, т.1, т.2, т.3,т.4,т.5, т.6 и т.7 и чл. 55, ал. 1, т.1 и т.4 от ЗОП; по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и отнемане на незаконно придобитото имущество; по чл.101, ал.11 ЗОП. Липсата на основанията за отстраняване участникът декларира в ЕЕДОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба се подава в 10-дневен срок, съгласно чл.197, ал.1, т.4 от Закона за обществените поръчки.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/11/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва