Деловодна информация
01075
РД-11-1670 18/11/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
18/11/2019 (дд/мм/гггг)
01075-2019-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Водоснабдяване и Канализация-Сливен ООД 829053806
бул. Шести септември № 27
Сливен BG342 8800 България
Боряна Вълчева +359 044623465
viksliven@viksliven.com +359 044623413

Интернет адрес/и

http://vik.sliven.net

https://vik.sliven.net/pk/1-294691


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://vik.sliven.net/pk/1-294691
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Избор на изпълнител за организация и управление на проект: „Доизграждане и рехабилитация на водоснабдителната и канализационна инфраструктура в агломерации с население с над 10 000 екв. ж., попадащи
71541000      
Услуги

Обхватът на предмета на обществената поръчка включва следните дейности: Избраният въз основа на настоящата обществена поръчка изпълнител, който ще изпълнява функциите на звено за управление на проекта, ще следи изпълнението на договорите, сключени с избраните изпълнители на дейностите по проекта като всеки член на екипа ще осъществява контрол в рамките на своите компетенции. ЗУП ще изпълнява и други задачи, свързани със следните аспекти на управление на проекта. Подробно описание на всички предвидени дейности се съдържа в приложената към документацията техническа спецификация.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71541000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

Територията обслужвана от "Водоснабдяване и Канализация - Сливен" ООД, община Сливен и община Нова Загора. Някои от дейностите могат да се извършват в офиса и/или друго място на Изпълнителя.

Избраният въз основа на настоящата обществена поръчка изпълнител, който ще изпълнява функциите на звено за управление на проекта, ще следи изпълнението на договорите, сключени с избраните изпълнители на дейностите по проекта като всеки член на екипа ще осъществява контрол в рамките на своите компетенции. ЗУП ще изпълнява и други задачи, свързани със следните аспекти на управление на проекта:
обезпечава изпълнението на задълженията на бенефициента, произтичащи от АДБФП; осъществява цялостното административно, финансово и техническо изпълнение на проекта в съответствие с АДБФП, с цел постигане на целите и индикаторите на проекта; извършва дейности по техническо докладване и финансово отчитане на проекта пред УО на ОПОС, вкл. разработва и поддържа система за съхраняване и архивиране на всички документи във връзка с проекта; осигурява изпълнението на указанията и препоръките на УО на ОПОС, както и на други компетентни проверяващи/одитни/контролни органи; съблюдава съответствието на действията на Възложителя, в качеството на бенефициент, с изискванията на ОПОС 2014 – 2020; представлява бенефициента, в рамките на делегираните му правомощия. Произтичащи от изброените по-горе аспекти избраният изпълнител ще осъществява административни, финансови, юридически и технически дейности, във връзка с организацията, управлението и координацията, вътрешния мониторинг, финансовата отчетност, докладването и отчитането на проекта, комуникация със и между заинтересованите страни, участващи в инвестиционния процес и др. Изпълнителят ще осъществява и цялостно наблюдение и контрол върху физическото и финансовото изпълнение на договорните ангажименти на всички избрани изпълнители на дейности по проекта. Във връзка с правилното изпълнение и отчитане на дейностите по проекта, Изпълнителят ще оказва съдействие на възложителя за изпълнение на задължението за спазването на всички изисквания на нормативните документи, АДБФП и указанията на ОПОС и на МФ относно разходването на средства от ЕСИФ, в това число поддържане на адекватна счетоводна аналитичност за всички свързани с проекта транзакции и верифициране на разходите.Подробно описание на всички предвидени дейности се съдържа в приложената към документацията техническа спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА Оценка на техническо предложение    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
3445200.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2022 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
АДБФП № Д-34-82/24.09.2019г.Проект „Доизграждане и рехабилитация на ВиК инфраструктура в агломерации с население с над 10 000 екв. ж., попадащи в обхвата на от „ВиК Сливен" ООД.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Няма предвидени критерии за подбор към годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност към участника.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като попълва част IV, раздел Б, т.1а) от ЕЕДОП. При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата: Справка за общия оборот за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Или - Копия на годишните отчет за последните 3 (три) приключили финансови години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която Участникът е установен. Забележка: Когато по основателна причина кандидат или участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.

Участникът трябва да е реализирал общ оборот, през последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от 2 800 000 (два милиона и осемстотин хиляди) лева без ДДС. За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата. Уточнение: Изискуемия оборот се изчислява на база годишните обороти по смисъла на § 2, т. 66 от ДР на ЗОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване по т.1, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 1б) от ЕЕДОП, като предостави информация за услугата с предмет идентична или сходна с предмета на поръчката, с посочване на стойността, датата и получателя. Забележка: При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник като цяло. При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата: Списък на услугите идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертите с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, който доказват извършената услуга.
2. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на ЕЕДОП, като посочи лицата от ръководният екип, които ще изпълняват поръчката в това число: Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка);Образование (специалност, професионална квалификация, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение);Допълнителна квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател);Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, участие в проекти/обекти, сходни с предмета на поръчката); Информацията за лицата се попълва в Част IV, раздел В, т. 6) от ЕЕДОП. При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата: Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата.
3. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, чрез попълване на Част IV, раздел Г от ЕЕДОП като посочи и вида, номера, датата на валидност и обхвата на съответния сертификат. При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата: копие на валидни сертификати за система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен.


1. През последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата,
участникът трябва да е изпълнил минимум 1 /една/ услуга идентична или сходна с предмета на поръчката. Под „услуга идентична или сходна с предмета на поръчката“ следва да се разбира услуга по управление на проект за строителство, финансиран по национални и/или европейски и/или международни програми и проекти.
2. Участникът трябва да разполага с екип от следните лица за изпълнение на поръчката:
Ръководител на проекта (1бр.) –да притежава висше о-ние, проф. н-ние „Икономика“
или „Право“ или в област на висшето о-ние „Технически науки“, или други еквив., съгласно класификатор на областите на висше о-ние и проф. н-ния утвърден с ПМС № 125 от 2002г. (класификатора), или придобита в чужбина еквивалентна образователна степен, в еквивалентни на посочените области; минимален общ проф. опит 5г.; специфичен проф.опит- опит като ръководител на проект в изпълнението на минимум 2 услуги, идентични или сходни с предмета на поръчката. Експерт „Координатор” (1бр.)–да притежава висше о-ние, проф. н-ние „Икономика“ или „Право“ или в област на висшето о-ние „Технически науки“ или др. еквивалентни, съгласно класификатора, или придобита в чужбина еквивалентна образователна степен, в еквивалентни на посочените области; мин. общ проф. опит 5г.; специф.проф. опит - опит в изпълнението на мин. 1 услуга, идентична или сходна с предмета на поръчката. Експерт „Административен сътрудник” (1бр.)-да притежава висше о-ние в областта на социални или стопански или правни науки, или природни науки, или математика и информатика, или технически науки, със съответните проф. направления, включени в тези области или други еквивалентни, съгласно класификатора, или придобита в чужбина еквивалентна образователна степен, в еквивалентни на посочените области; мин. общ проф. опит 5г.; специф. проф. опит - опит в изпълнението на мин. 1 услуга, идентична или сходна с предмета на поръчката. Експерт „Комуникации” (1 бр.)-да притежава висше о-ние в областта на социални или стопански, или правни науки, или природни науки, или математика и информатика, или технически науки, със съответните проф. н-ния, включени в тези области или други еквивалентни, съгласно класификатора или придобита в чужбина еквивалентна образователна степен, в еквивалентни на посочените области; мин. общ проф. опит 5г.; специфичен проф. опит - опит в изпълнението на мин. 1 услуга, идентична или сходна с предмета на поръчката. Финансов експерт (1бр.)-да притежава висше о-ние в област „Социални, стопански и правни науки“, проф. н-ние "Икономика", спец. „Финанси", или други еквивалентни в професионално направление „Икономика“ съгласно класификатора или придобита в чужбина еквивалентна образователна степен, в еквивалентни на посочените области; мин. общ проф. опит 5г.; специф. проф. опит - опит в изпълнението на мин. 1 услуга, идентична или сходна с предмета на поръчката. Експерт счетоводител (1бр.)- да притежава висше о-ние в област „Социални, стопански и правни науки, проф. н-ние "Икономика", специалност „Финанси" или „Счетоводство“ или др. еквивалентни в проф. н-ние „Икономика“ съгласно класификатора или придобита в чужбина еквивалентна образователна степен, в еквивалентни на посочените области, мин. общ професионален опит 5г.;специф. проф. опит - опит в изпълнението на мин. 1 услуга, идентична или сходна с предмета на поръчката. Експерт „Юрист”(1бр.)-да притежава висше о-ние, проф. н-ние "Право" или еквивалентни съгласно класификатора или придобита в чужбина еквивалентна образователна степен, в еквивалентни на посочените област и мин. общ проф. опит 5г.; специф. проф. опит - опит в изпълнението на мин. 1 услуга, идентична или сходна с предмета на поръчката. Продължава в VI.3 Допълнителна информация.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Възложителят отстранява от участие в процедурата, участник за когото са налице или са възникнали преди или по време на процедурата основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т.5 от ЗОП, условията по чл.107 от ЗОП, обстоятелствата по чл. 3,т. 8 от ЗИФОДРЮДРКЛТДС, както и за обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира липсата или наличията на основанията за отстраняване чрез представяне на цифрово подписан ЕЕДОП. Информацията се посочва в приложните полета на Част III: „Основания за изключване” от ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
1. При подписване на договора избрания изпълнител представя документ за внесена гаранция за изпълнение под формата на парична сума, оригинал на неотменяема банкова гаранция или валидна застрахователна полица в размер на 1 % от стойността на договора без ДДС.
2. Изпълнителят има право да получи авансово плащане в размер на до 10 % от стойността договора, ако е представил гаранция за авансово предоставени средства под формата на парична сума, оригинал на неотменяема банкова гаранция или валидна застрахователна полица. Гаранция за авансово предоставените средства не се представя, ако в 5-дневен срок от подписване на договора ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ писмено заяви пред ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, че не желае да бъде извършвано авансово плащане.
III.1.7)
Съгласно приложения проект на Договора.
III.1.8)
Възложителят няма изискване за придобиване на конкретна правна форма.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

31/12/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/01/2020 (дд/мм/гггг)   13:00 (чч:мм)

Административна сграда на "Водоснабдяване и Канализация-Сливен" ООД, етаж 2, гр.Сливен, бул."Шести септември" №27.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.Представя се документ за самоличност и документ, удостоверяващ представителството.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от III. 1.3 Технически и професионални възможности. Експерт „ГИС” (1бр.) - да
притежава висше о-ние, проф. направление „Математика“ или „Информатика и компютърни науки“, или в област на висшето о-ние „Технически науки“ или др. еквивалентни, съгласно класификатора или придобита в чужбина еквивалентна образователна степен, в еквивалентни на посочените области; мин. общ проф. опит 5г.; специфичен проф. опит в изпълнението на минимум 1 услуга в областта на географските информационни системи. Технически експерт „Водоснабдяване и канализация” (6 бр.)–да притежава висше о-ние, специалност "Водоснабдяване и канализация“ или „Хидростроителство“, или др. еквивалентни, съгласно класификатора или придобита в чужбина еквивалентна образователна степен, в еквивалентни на посочените области; мин. общ проф. опит 5г. по специалността. Под „услуга, идентична или сходна с предмета на поръчката” следва да се разбира консултантски услуги във връзка с управление (мониторинг) и/или отчитане на проект за строителство, финансирани по национални и/или европейски и/или международни програми и проекти. Забележка: Участникът трябва да предложи различни лица за всяка една длъжност от Екипа за изпълнение.
3. Участникът да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват, включващ извършване на услуги по управление на проекти.
1. Основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 и чл. 55, ал. 1, т. 5 от ЗОП се отнасят за: 1) лицата, които представляват участника и членовете на управителни и надзорни органи и за др. лица на участника, съгласно регистъра, в който е вписан участника, ако има такъв, или документите, удостоверяващи правосубектността му. Когато в състава на тези органи участва юридическо лице, основанията се отнасят за физическите лица, които го представляват съгласно регистъра, в който е вписано юридическото лице, ако има такъв, или документите, удостоверяващи правосубектността му . 2) Физическите лица по пълномощие, когато участникът, или юридическо лице в състава на негов контролен или управителен орган се представлява от такова лице.
2. При подаване на офертата участниците задължително предоставят ЕЕДОП в електронен вид, като той трябва да бъде цифрово подписан и приложен на подходящ оптичен носител към пакета документи за участие в процедурата. Форматът, в който се предоставя документът не следва да позволява редактиране на неговото съдържание.
3. С подаването на оферти се счита, че участниците се съгласяват с всички условия на възложителя, в т.ч. с определения от него срок на валидност на офертите и с проекта на договор.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/11/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва