Деловодна информация
00049
ОП-131 06/11/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
06/11/2019 (дд/мм/гггг)
00049-2019-0019 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Бургасбус ЕООД 812114467
ул.Индустриална 1
Бургас BG341 8000 България
Кета Петрова +359 56988240
burgas_bus@b-trust.org +359 56846763

Интернет адрес/и

www.burgasbus.info

https://sop.bg/burgasbus-221/proceduri-20-1-zop/a1-0005683.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/burgasbus-221/proceduri-20-1-zop/a1-0005683.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Техническо обслужване и ремонтна поддръжка в следгаранционен период на интегрирана електронна система за обслужване в масовия градски транспорт в Бургас
50000000      
Услуги

Техническо обслужване и ремонтна поддръжка в следгаранционен период на интегрирана електронна система за обслужване в масовия градски транспорт в Бургас
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас

Техническо обслужване и ремонтна поддръжка в следгаранционен период на интегрирана електронна система за обслужване в масовия градски транспорт в Бургас
Критериите по-долу
 
ДА качество на изпълнение на Техническото обслужване по предложен График    30
срок за отстраняване на възникнал проблем и възстановяване на функционалността на елемент или система    25
Критерий, свързан с разходи 1 20
предлагана цена    40
сбор на единичните цени на основни устройства и елементи в системата, необходими за замяна при превантивно техническо обслужване и ремонтна поддръжка    5
II.2.6) Прогнозна стойност
1380000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или 1 / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма изискване

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът следва да е изпълнил за последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обществената поръчка: да е осъществил дейности по изграждане, обслужване и поддръжка на система за управление и контрол на масов градски транспорт.
Участникът следва да прилага система за управление на качеството EN ISO 9001:2015 или еквивалентна с обхват на следните дейности по предмета на поръчката: поддръжка/сервиз на електронни/компютърни системи или приложен софтуер (чл. 63, ал. 1, т. 10 и от ЗОП).
Участниците следва да разполагат с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката (чл.63, ал.1, т.5 от ЗОП).


Участникът следва да е изпълнил за последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обществената поръчка: да е осъществил дейности по изграждане, обслужване и поддръжка на система за управление и контрол на масов градски транспорт.
Участникът следва да прилага система за управление на качеството EN ISO 9001:2015 или еквивалентна с обхват на следните дейности по предмета на поръчката: поддръжка/сервиз на електронни/компютърни системи или приложен софтуер (чл. 63, ал. 1, т. 10 и от ЗОП).
Участниците следва да разполагат с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката (чл.63, ал.1, т.5 от ЗОП), покриващ следните минимални изисквания:
-Ключов експерт № 1. „Ръководител на екипа“:
- Образование: висше, в областта на математиката, информатиката, електрониката, изчислителната техника, компютърните системи и технологии, комуникационни системи или еквивалент.
- Професионален опит: минимум 3 /три/ години опит от участие в група или екип за извършване на дейности по поддръжка и ремонт на системи за контрол и управление на масов градски транспорт.
-Ключов експерт № 2. „Експерт програмно осигуряване“:
- Образование: висше, в областта на електрониката, математиката, информатиката, компютърните системи и технологии, комуникационни системи или еквивалент.
- Професионален опит: минимум 1 /една/ година опит като експерт софтуер, системен архитект или софтуерен разработчик или подобна позиция.
-Ключов експерт № 3. „Експерт електронни системи (хардуер)“:
- Образование: висше, в областта на електрониката, математиката, информатиката, компютърните системи и технологии, комуникационни системи или еквивалент;
- Професионален опит: минимум 1 /една/ година опит като експерт хардуер, системен администратор, инженер по поддръжка на електронна техника, или подобна позиция.
-Ключов експерт № 4. „Експерт технологичнa поддръжка”
- Образование: средно специално или висше, в областта на механиката, автоматиката, електронните системи или еквивалент.
- Професионален опит: минимум 1 /една/ година професионален опит по специалността, след придобиването на образованието.
(Едно физическо лице не може да изпълнява функциите на повече от един експерт.)
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участник може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява доставки съгласно законодателството на държавата, в която е установено.Ще бъде отстранен участник, за който са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1 - 7 и чл.55, ал. 1, т. 1 - 5 от ЗОП.Ще бъде отстранен участник, за когото важат забраните по чл.3, т.8 ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, както и за които е налице обстоятелството на свързаност по смисъла на § 2, т. 45 - ДР на ЗОП.Не могат да участват лица, за които са налице обстоятелства по чл. 69 ЗПКОНПИ.Участник, който не отговаря на изисквания на Възложителя, се отстранява.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Участникът, определен за изпълнител на договор за обществена поръчка, представя гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора.
III.1.7)
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще заплаща договореното възнаграждение за предоставената услуга на 48 (четиридесет и осем) равни месечни вноски, по банков път с платежно нареждане по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 30 (тридесет) дни, след подписване на приемо-предвателен протокол между страните за изпълнение на дейностите през изминалите 30 (тридесет) дни и представяне в счетоводството на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на фактура – оригинал.
Цената на доставените устройства и елементи, необходими за замяна при превантивното техническо обслужване и ремонтната поддръжка, се заплаща отделно след предварително писмено съгласуване между страните, в срок до 30 (тридесет) дни на базата на двустранен протокол, съдържащ описание на доставените през изтеклия месец устройства и елементи, необходими за замяна и приложена фактура.
III.1.8)

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът е необходимо да поддържа и ремонтира системите от оборудване и приложен софтуер, всички работещи като обща интегрирана система за контрол и управление на масовия градски транспорт в гр. Бургас.Техническото обслужване и ремонта включват всички технически, административни, както и управленски действия, необходими да се предприемат текущо и превантивно относно монтирания хардуер и софтуер за осигуряване на непрекъсната функционалност на всички подсистеми в рамките на общата интегрирана система, поддържане на високо качество на извършваните операции, превантивна защита от аварии или от влошаване на състоянието им.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Процедура на договаряне с предварителна покана за участие в състезателна процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/12/2019 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

16/01/2020 (дд/мм/гггг)   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

    (чч:мм)



 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


48 месеца

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Прогнозната стойност на обществената поръчка е 1 380 000,00 (един милион триста и осемдесет хиляди) лева без ДДС, от които 1 200 000,00 (един милион и двеста хиляди) лева без ДДС за извършване на профилактично и превантивно техническо обслужване и ремонтна поддръжка, за целия срок на изпълнение на поръчката – 48 (четиридесет и осем) месеца и 180 000,00 (сто и осемдесет хиляди) лева без ДДС за доставки за влагане на устройства и елементи в системата, необходими за замяна при превантивното техническо обслужване и ремонтната поддръжка.
В изпълнение на задълженията си, участникът, избран за изпълнител, трябва да извършва за целия срок на договора два типа техническо обслужване и поддръжка – профилактично и превантивно техническо обслужване и ремонтна поддръжка.Профилактичното и превантивното техническо обслужване трябва да се осъществява с цел запазване на всички устройства и подсистеми в състояние, гарантиращо нормалното им функциониране, включително и чрез регулярна подмяна на елементи в риск или изтекъл ресурс, когато това се налага в изпълнение на предмета на поръчката. Техническото обслужване се планира и извършва по предварително подготвен График с времеви разчет, съгласуван и одобрен от Възложителя, съгласно документацията за обществената поръчка.Ремонтната поддръжка трябва да включва дейности за възстановяване на нормалната работоспособност на елементи, модули, устройства, подсистеми, в случаи на аварийно прекъсване на регулярната работа на същите. Тази дейност е нередовна и непланирана, но се извършва по одобрена предварително процедура. Всички ремонтни дейности трябва предварително да се съгласуват с Възложителя и да се одобрят от същия.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 06/11/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва