Деловодна информация
05374
РД-03-ОП-20#2 31/10/2019 (дд/мм/гггг)
не
05374-2019-0012 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Водоснабдяване и канализация Добрич АД 204219357
бул. Трети март № 59
Добрич BG332 9300 България
Ивелина Иванова - икономист ОП, тел.: 0888897575 +359 58655888
info@vikdobrich.bg +359 58630003

Интернет адрес/и

http://vikdobrich.bg

http://vikdobrich.bg/vik/PCDetails/6132


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://vikdobrich.bg/vik/PCDetails/6132
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Доставка на пет броя машини - два броя колесни багер-товарачи и три броя верижни мини багери за нуждите на „Водоснабдяване и канализация Добрич“ АД"
43300000      
Доставки

Предметът на поръчката предвижда извършване на периодични доставки, осъществявани чрез покупка на 1+1 броя колесни багер-товарачи и 1+2 броя верижни мини багери за нуждите на „Водоснабдяване и канализация Добрич“ АД, необходими за обезпечаване експлоатационната дейност на „Водоснабдяване и канализация Добрич“ АД“. Специализираните машини, предмет на обществената поръчка, са обособени в две обособени позиции, посочени в раздел II.2.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

:  2

II.2) Описание 1

Доставка на 1+1 броя колесни багер-товарачи 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
43300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

До звено „Автотранспорт“ при „В и К Добрич“ АД с адрес: гр. Добрич, бул. „Трите март“ № 59.

Предлаганите комбинирани багер-товарачи и верижни мини багери следва да бъдат фабрично нови, неупотребявани, да отговарят на всички технически изисквания на възложителя и действащото законодателство, като годината на производство не трябва да бъде по-рано от 2018 г. Участниците следва да поемат всички гаранционни събития, настъпили по време на гаранционния срок.
За периода на договора по съответната обособена позиция, ще бъде задължително заявен 1 /един/ колесен багер-товарач 1 /един/ верижен мини багер. Вторият колесен багер-товарач и двата верижни мини багера, ще се заявят при условията на „ОПЦИЯТА ЗА ДОПЪЛНИТЕЛНИ ДОСТАВКИ“. Багерите трябва да може да се заявяват по единично. Възложителят има правото да изпълни заявките съгласно възможностите си.
При доставката, всеки багер да бъде съпроводен от пълната документация на български език и необходимите документи за регистрация:
- Инструкция за експлоатация и поддръжка на български език;
- Паспорт или друг документ на призводителя, съдържащ техническите данни и характеристики /сервизна книжка - на български език/;
- Сертификат (CE), за съответствие със стандартите ЕС „или еквивалентно“;
- Гаранционни карти и/ или други документи указващи гаранционните условия, разрешителни и всички необходими съпътстващи документи за регистрацията, където това е приложимо;
- данъчна фактура, приемо-предавателен протокол.
Декларациите, документите указващи гаранционните условия и гаранционния срок, инструкциите за експлоатация, сертификатите и протоколите се представят на оригиналния език, придружени с превод на български език.
В случай на доставка на некачествени стоки или липси Участникът е длъжен да отстрани дефектите или да достави липсващите стоки за своя сметка в най-кратък срок, но не по-късно от 5 (пет) работни дни от получаване на писмено уведомление от Възложителя.
В случай, че участникът не може да отстрани дефектите в указания срок, негово задължение е да подмени колесния багер-товарач или верижния мини багер до 20 (двадесет) календарни дни, считано от датата на изтичане на 5-дневния срок.
В случай, че по време на гаранционния срок възникнат дефекти Участникът се задължава да ги отстрани за своя сметка, както и да изпрати нови части за подмяна и свои специалисти, които да отстранят дефектите. Учасниците предлагат срок за отстранявне на дефекти, но не повече от 5 (пет) работни дни от получаване на писменото уведомление от Възложителя.
В случай, че участникът не е в състояние да отстрани дефектите в гореуказания срок, то той е длъжен в срок от 20 (двадесет) календарни дни от датата на изтичане на предложения срок, да подмени багера с нов със същите или по-добри технически характеристики.
В случай, че се появи един и същи дефект повече от 3 (три) пъти, по време на гаранционния срок, Участникът се задължава да подмени колесния багер-товарач или верижния мини багер с нов със същите или по-добри технически характеристики.
Всички разходи по отстраняване на дефектите по време на гаранционния срок са за сметка на Изпълнителя.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за извършване на доставка    30 т.
Срок за реакция на мобилен сервизен екип    10 т.
Гаранционен срок на колесните багер-товарачи или верижните мини багери    60 т.
Цена
60%
II.2.6) Прогнозна стойност
250000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Обособена позиция 1:
1) 125 000 лв. (сто и двадесет и пет хиляди лева) без ДДС - ДОСТАВКА НА 1 (един) брой НОВ КОЛЕСЕН БАГЕР-ТОВАРАЧ в срок до 12 (месеца) от датата на подписване на договора и
2) 125 000 лв. (сто и двадесет и пет хиляди лева) без ДДС стойност за упражняване на „опция за допълнителни доставки“ на 1 (един) брой НОВ КОЛЕСЕН БАГЕР- ТОВАРАЧ в срок до 12 (месеца) от датата на подписване на договора при необходимост от допълнителна доставка и наличие на финансов ресурс на Възложителя.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възложителят предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп до документацията за обществената поръчка в Профила на купувача в електронната преписка на настоящата поръчка на електронен адрес: http://vikdobrich.bg/vik/PCDetails/6132.

II.2) Описание 1

Доставка на 1+2 броя верижни мини багери 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
43210000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

До звено „Автотранспорт“ при „В и К Добрич“ АД с адрес: гр. Добрич, бул. „Трите март“ № 59.

Предлаганите комбинирани багер-товарачи и верижни мини багери следва да бъдат фабрично нови, неупотребявани, да отговарят на всички технически изисквания на възложителя и действащото законодателство, като годината на производство не трябва да бъде по-рано от 2018 г. Участниците следва да поемат всички гаранционни събития, настъпили по време на гаранционния срок.
За периода на договора по съответната обособена позиция, ще бъде задължително заявен 1 /един/ колесен багер-товарач 1 /един/ верижен мини багер. Вторият колесен багер-товарач и двата верижни мини багера, ще се заявят при условията на „ОПЦИЯТА ЗА ДОПЪЛНИТЕЛНИ ДОСТАВКИ“. Багерите трябва да може да се заявяват по единично. Възложителят има правото да изпълни заявките съгласно възможностите си.
При доставката, всеки багер да бъде съпроводен от пълната документация на български език и необходимите документи за регистрация:
- Инструкция за експлоатация и поддръжка на български език;
- Паспорт или друг документ на призводителя, съдържащ техническите данни и характеристики /сервизна книжка - на български език/;
- Сертификат (CE), за съответствие със стандартите ЕС „или еквивалентно“;
- Гаранционни карти и/ или други документи указващи гаранционните условия, разрешителни и всички необходими съпътстващи документи за регистрацията, където това е приложимо;
- данъчна фактура, приемо-предавателен протокол.
Декларациите, документите указващи гаранционните условия и гаранционния срок, инструкциите за експлоатация, сертификатите и протоколите се представят на оригиналния език, придружени с превод на български език.
В случай на доставка на некачествени стоки или липси Участникът е длъжен да отстрани дефектите или да достави липсващите стоки за своя сметка в най-кратък срок, но не по-късно от 5 (пет) работни дни от получаване на писмено уведомление от Възложителя.
В случай, че участникът не може да отстрани дефектите в указания срок, негово задължение е да подмени колесния багер-товарач или верижния мини багер до 20 (двадесет) календарни дни, считано от датата на изтичане на 5-дневния срок.
В случай, че по време на гаранционния срок възникнат дефекти Участникът се задължава да ги отстрани за своя сметка, както и да изпрати нови части за подмяна и свои специалисти, които да отстранят дефектите. Учасниците предлагат срок за отстранявне на дефекти, но не повече от 5 (пет) работни дни от получаване на писменото уведомление от Възложителя.
В случай, че участникът не е в състояние да отстрани дефектите в гореуказания срок, то той е длъжен в срок от 20 (двадесет) календарни дни от датата на изтичане на предложения срок, да подмени багера с нов със същите или по-добри технически характеристики.
В случай, че се появи един и същи дефект повече от 3 (три) пъти, по време на гаранционния срок, Участникът се задължава да подмени колесния багер-товарач или верижния мини багер с нов със същите или по-добри технически характеристики.
Всички разходи по отстраняване на дефектите по време на гаранционния срок са за сметка на Изпълнителя.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за извършване на доставка    30 т.
Срок за реакция на мобилен сервизен екип    10 т.
Гаранционен срок на колесните багер-товарачи или верижните мини багери    60 т.
Цена
60%
II.2.6) Прогнозна стойност
150000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Обособена позиция 2: обща прогнозна стойност - до 150 000 лева без ДДС;
1) 50 000 лв. (петдесет хиляди лева) без ДДС - ДОСТАВКА НА 1 (един) брой НОВ ВЕРИЖЕН МИНИ БАГЕР в срок до 12 (месеца) от датата на подписване на договора и
2) 100 000 лв. (сто хиляди лева) без ДДС стойност за упражняване на „опция за допълнителни доставки“ на до 2 (два) броя НОВИ ВЕРИЖНИ МИНИ БАГЕРИ в срок до 12 (месеца) от датата на подписване на договора при необходимост от допълнителна доставка и наличие на финансов ресурс на Възложителя.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възложителят предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп до документацията за обществената поръчка в Профила на купувача в електронната преписка на настоящата поръчка на електронен адрес: http://vikdobrich.bg/vik/PCDetails/6132.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания за годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност на участниците.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за финансовото и икономическо състояние на участниците.

Възложителят не поставя изисквания.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът в процедурата следва да е изпълнил поне една доставка еднаква или сходна с предмета на поръчката, през последните три години назад (считано от датата на крайния срок за подаване на офертите). Под „сходни с предмета на поръчката“ следва да се разбира доставка/търговия с продуктите посочени в техническата спецификация, съобразно посочения код по Общия терминологичен речник: CPV код 42122430 - центробежни помпи (При подаване на оферта, съответствието с поставените изисквания се декларира в ЕЕДОП, част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, т. 1).
2. Участникът следва да притежава права върху специализираните машини по съответната обособена позиция.
3. 3.3. Участникът следва да разполага със сервиз и мобилна група на територията на Република България за обслужване на предлаганите комбиниран багер товарач и верижен мини багер, съгласно стандартите и изискванията на производителя с цел качествено гаранционно обслужване.


Изискуеми документи:
1. За доказване на съответствието с поставения критерий за подбор, участникът избран за изпълнител, преди сключване на договора, представя списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на датите и получателите, заедно с доказателства за извършената доставка. Доказателства за извършената доставка се представят под формата на удостоверения за извършените доставки, издадени от получателя или от компетентен орган (съдържащо дата и подпис на издателя и данни за контакт), или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката или услугата. Документите се представят и за подизпълнителите или третите лица ако има такива. В случай, че документите не са на български език, същите следва да бъдат с придружен превод.
2. От участник производител - декларация (свободен текст), че същият е производител на предлаганите комбиниран багер-товарач и/или верижен мини багер и притежава всички права върху производството на специализираните машини; от участник, който не е производител - оригинал или заверено за вярност копие на документ (оторизационно писмо, договор с производител на предлаганите изделия, или всякакъв друг документ), доказващ, че участникът е оторизиран представител на производителя и може да извършва продажба и обслужване на произведените от него/тях багери. От обхвата на оторизацията следва да не е изключена територията на Република България.
3. За доказване на изискванията на Възложителя по т. 3.3 участникът представя Декларация (свободен текст), в която декларира, че разполага със сервиз и мобилна група на територията на Република България за обслужване на предлаганите комбиниран багер товарач и верижен мини багер, съгласно стандартите и изискванията на производителя с цел качествено гаранционно обслужване, а също така следва да посочи наименование на сервиза, точен адрес и телефон за контакт.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за който е налице някое от следните обстоятелства:
1. Наличие на някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 от ЗОП.
2. Наличие на някое от обстоятелствата по чл. 107 от ЗОП.
3. Неспазване на чл. 101, ал. 8-11 от ЗОП.
4. Наличие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС.
5. Наличие на обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество.
6. Представил е оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката.
7. Не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществената поръчка или в документацията за участие.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Размерът на гаранциите, обезпечаващи изпълнението на договора се определя на 3% (три процента) от прогнозната стойност на договора за всяка обособена позиция, в лева без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора се вписва като клауза в договора.
Съгласно разпоредбата на чл. 111, ал. 5 от ЗОП, гаранциите се предоставят в една от следните форми: парична сума; банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.1.7)
Финансирането на поръчката е със собствени средства на Възложителя при условията на разсрочено плащане, не лизинг.
Начин на плащане: разсрочено - при всяка доставка по съответната обособена позиция се заплащат 30 % първоначална вноска + цялото ДДС и остатък без ДДС платим на двадесет и четири равни месечни вноски, по банков път по посочена от Изпълнителя банкова сметка, въз основа на предоставена оригинална фактура, издадена на името на „Водоснабдяване и канализация Добрич“ АД, с адрес: гр. Добрич, 9300, бул. „Трети март" № 59 и МОЛ Саркис Харутюн Караджиян - Изпълнителен директор и придружаващи я приемо-предавателен протокол за извършената доставка, инструкция за експлоатация и поддръжка на български език, паспорт или друг документ на производителя, съдържащ техническите данни и характеристики /на български език/, гаранционна карта и/ или други документи указващи гаранционните условия.
III.1.8)
Участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява предмета на настоящата обществена поръчка в държавата, в която е установено и да отговаря на изискванията на Възложителя посочени в обявлението и документацията за обществена поръчка.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Предлаганите комбиниран багер-товарач и верижен мини багер следва да бъдат фабрично нови, неупотребявани, като годината на производство не трябва да бъде по-рано от 2018 г. Всяка доставка, трябва да е придружена с документи доказващи нейният произход и качество.
Гаранционният срок на специализираните машини не трябва да е по-кратък от 24 (двадесет и четири) месеца.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/11/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/11/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Отварянето на офертите на участниците в процедурата е публично, по реда на чл. 54, ал. 1 от ППЗОП и ще се извърши от Комисия, назначена от Възложителя в гр. Добрич, бул. „Трети март“ № 59, стая 205.

На публичното заседание могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Представя се документ за самоличност и документ, удостоверяващ представителството (удостоверение за актуално състояние; заверено пълномощно; журналистическа карта и др.)
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В съответствие на нормативните разпоредби на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. Изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация. В случаите, когато датите на публикуване на обявленията в РОП и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата.
2. Действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата, на основание чл. 196, ал. 5 от ЗОП. Жалбата се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено, както и при бездействие – от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 31/10/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва