III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Участникът трябва да е вписан в Централен професионален регистър на строителя (ЦПРС) за строежи I група, III категория, а за чуждестранни лица-в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен. В случаите на чл.67, ал.5 от ЗОП, изискването се доказва със заверено копие на валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС (заедно с талона неразделна част от него), а за чуждестранни лица със заверено копие на валидно Удостоверение в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен. В случаите на чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП се изисква представяне на заверено копие на валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС (заедно с талона неразделна част от него). |
III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
Няма изискване.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
1. Участникът да е изпълнявал дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните 5 години от датата на подаване на офертата. В случаите на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП, изискването се доказва, като се представя списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Списъкът да съдържа информация относно предмета на строителството и конкретните дейности, които са изпълнени по него, година на приключване, възложител на строителството (за кого е изпълнено). 2. Участникът да разполага с персонал и/или ръководители с необходимата професионална компетентност за изпълнение на поръчката. В случаите на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП, изискването се доказва, като се представя списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и на проектантите в който е посочена професионална компетентност на лицата (име, образование и квалификация), длъжност, която ще изпълнява и притежавани квалификационни групи, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата. 3. Участникът да прилага сертифицирана система за управление на качеството в съответствие с БДС EN ISO 9001 (или еквивалент) с обхват покриващ дейностите (дейности по топлинно изолиране на външни стени и подмяна на дограма на сгради) по настоящето техническо задание. В случаите на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП, изискването се доказва, като се представя валиден сертификат по БДС EN ISO 9001 или еквивалент. 4. Участникът да разполага с акредитирана лаборатория (орган за контрол от вида С/А), сертифицирана съгласно БДС EN ISO/IEC 17020 или еквивалент за изпълнение на дейностите по необходимите ПНР с обхват на акредитация, покриващи предмета на техническото задание по част “Електрическа”. В случаите на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП, изискването се доказва, като се представи списък с посочване на акредитирана лаборатория (орган за контрол от вида С/А), съгласно БДС EN ISO/IEC 17020 или еквивалент, която ще извърши необходимите ПНР с обхват на акредитация, покриващи предмета на техническото задание по част “Електрическа”.
По т.1: Участникът да е изпълнявал дейности с предмет и обем, идентични или сходни (под сходни да се разбира: изпълнение на топлоизолационни и хидроизолационни работи на сгради и подмяна на дограма) с тези на поръчката, за последните 5 години от датата на подаване на офертата. По т.2: Участникът да разполага с персонал и/или ръководители с необходимата професионална компетентност за изпълнение на поръчката, както следва: - минимум трима специалисти притежаващи 4 квалификационна група, съгласно “Правилник за безопасност при работа в неелектрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по топлопреносни мрежи и хидротехнически съоръжения” и с минимум двама специалисти притежаващи 4(5) квалификационна група, съгласно “Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи”; По т.3: Участникът да прилага сертифицирана система за управление на качеството в съответствие с БДС EN ISO 9001 или еквивалент с обхват покриващ дейностите (дейности по топлинно изолиране на външни стени и подмяна на дограма на сгради) по настоящето техническо задание. По т.4: Участникът да притежава сертификат за акредитация (орган за контрол от вида С/А), съгласно БДС EN ISO/IEC 17020 или еквивалент за изпълнение на дейностите по необходимите ПНР с обхват на акредитация, покриващи предмета на техническото задание по част “Електрическа”.
|
|
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие
Участниците следва да отговарят на поставените от Възложителя изисквания в обявлението за обществената поръчка относно личното състояние, критериите за подбор, техническото и ценово предложение. За участниците не следва да са налице обстоятелствата по чл.54 и чл.55, ал.1, т.4 и 5 от ЗОП и специфичните национални основания за отстраняване посочени в IV.3) от обявлението.
|
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
|
III.1.6) Определеният за изпълнител на обществената поръчка участник трябва да представи гаранция за обезпечение на изпълнението на договора в размер на 5% от стойността му. Гаранцията се представя в една от следните форми по избор на участника: 1. парична сума, внесена по следните банкови реквизити УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД, IBAN: BG31 UNCR 9660 1020 0008 09 – лева, SWIFT/BIC: UNCRBGSF с титуляр “АЕЦ Козлодуй” ЕАД или в брой в касата на “АЕЦ Козлодуй” ЕАД; 2. банкова гаранция (неотменима и безусловна) със срок на валидност 30 дни по-дълъг от срока на договора; 3. застраховка (неотменима и безусловна), която обезпечава изпълнението на договора чрез покритие на отговорността на изпълнителя по конкретния договор (същата не може да обезпечава едновременно няколко договора), със срок 30 дни по-дълъг от срока на договора.
|
III.1.7) - 90% (деветдесет процента) от стойността по т.2.1.1 поетапно, на база завършени и приети работи, до 30 календарни дни след представяне на Протокол за установяване на натурални видове СМР и оригинална фактура. - 90% (деветдесет процента) от стойността по т.2.1.2 на база завършени и приети работи, до 30 календарни дни след представяне на утвърдения Констативен протокол по т. 2.5.5, двустранно подписани количествена сметка, Протокол за установяване на натурални видове СМР и заплащането им придружен с анализни цени и оригинална фактура. - Останалите 10% (десет процента) от стойността на подписаните Протоколи за установяване на натурални видове СМР, се заплащат след окончателното изпълнение на всички дейности по договора, включително предаване на екзекутивната документация по т. 5.1.13, срещу представяне на Протокол за окончателно завършване на дейностите по договора.
|
III.1.8)
|