Деловодна информация
5374
РД-03-ОП-14#2 26/09/2019 (дд/мм/гггг)
не
5374-2019-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Водоснабдяване и канализация Добрич АД 204219357
бул. Трети март № 59
Добрич BG332 9300 България
Ивелина Иванова, тел.: 0888897575 +359 58655888
info@vikdobrich.bg +359 58630003

Интернет адрес/и

http://vikdobrich.bg

http://vikdobrich.bg/Vik/EditCommission/5126


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://vikdobrich.bg
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонт на електрически двигатели за центробежни помпи за чиста и отпадна вода за нуждите на „Водоснабдяване и канализация Добрич“ АД“
50532100      
Услуги

Предметът на поръчката, обхваща извършването на ремонтни дейности на електрически двигатели за центробежни (едностъпални и многостъпални) помпи, необходими за извършване на основната дейност на „В и К Добрич” АД - доставка, отвеждане и пречистване на питейна вода, след писмена заявка от Възложителя, за период от 12 (дванадесет) месеца. Ангажимент на Изпълнителя е и да осигури необходимите за подмяна резервни части, да извърши дефектовка и следремонтни изпитания.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50532100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Сервизна база (собствена или наета) на Изпълнителя, находяща се на територията на Република България, оборудвана със специализирани машини и съоръжения за извършване на ремонтните работи.

Предметът на поръчката, обхваща извършването на ремонтни дейности на електрически двигатели за центробежни (едностъпални и многостъпални) помпи, необходими за извършване на основната дейност на „В и К Добрич” АД - доставка, отвеждане и пречистване на питейна вода, след писмена заявка от Възложителя, за период от 12 (дванадесет) месеца. Ангажимент на Изпълнителя е и да осигури необходимите за подмяна резервни части, да извърши дефектовка и следремонтни изпитания.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
200000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания за годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност на участниците.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за финансовото и икономическо състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът в процедурата следва да е изпълнил поне една услуга еднаква или сходна с предмета на поръчката, през последните три години назад (считано от датата на крайния срок за подаване на офертите). Под „сходни с предмета на поръчката“ следва да се разбира извършена услуга, съгласно посочените в техническата спецификация и съобразно посочения код по Общия терминологичен речник: CPV код 50532100-4 - услуги по ремонт и поддържане на електродвигатели.
2. Да разполага със сервизна база (собствена или наета) и специализирано оборудване (машини и съоръжения) за извършване на ремонтните работи.


Изискуеми документи:
1. Участникът избран за изпълнител, преди сключване на договора, представя списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на датите и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга. Доказателства за извършената услуга се представят под формата на удостоверения за извършените услуги, издадени от получателя или от компетентен орган (съдържащо дата и подпис на издателя и данни за контакт), или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката или услугата. Документите се представят и за подизпълнителите или третите лица ако има такива. В случай, че документите не са на български език, същите следва да бъдат с придружен превод.
2. За доказване на изискванията на Възложителя по т. 2 участникът представя Декларация (свободен текст), в която декларира, че разполага със сервизна база (собствена или наета) и специализирано оборудване (машини и съоръжения) за извършване на ремонтните работи.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява предмета на настоящата обществена поръчка в държавата, в която е установено, както и което отговаря на изискванията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП, ППЗОП и изискванията на Възложителя, посочени в обявлението и документацията за обществена поръчка.
Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за който е налице някое от следните обстоятелства:
1. Наличие на някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 от ЗОП.
2. Наличие на обстоятелствата по чл. 55, ал. 1, т. 5 от ЗОП.
3. Наличие на някое от обстоятелствата по чл. 107 от ЗОП.
4. Неспазване на чл. 101, ал. 8 - 11 от ЗОП.
5. Наличие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС.
6. Наличие на обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ.
7. Други, посочени в Документацията.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора в размер на 3% (три процента) от прогнозната стойност на обществената поръчка, в лева без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора се вписва като клауза в договора. Съгласно разпоредбата на чл. 111, ал. 5 от ЗОП, гаранциите се предоставят в една от следните форми: парична сума; банкова гаранция; застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.1.7)
Финансирането на поръчката е със собствени средства на Възложителя. Заплащането се извършва от страна на Изпълнителя по банков път в срок до 30 (тридесет) календарни дни въз основа на предоставена оригинална фактура, съдържаща номер на договора и придружаващи я приемо-предавателен протокол и подробна количествено-стойностна сметка за извършените услуги.
III.1.8)
НЕПРИЛОЖИМО.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. За изпълнението на ремонтните дейности, изпълнителят следва да разполага със сервизна база (собствена или наета) на територията на РБългария и специализирано оборудване (машини и съоръжения) за извършване на ремонтните работи.
2. Транспортирането на електрическите двигатели за центробежни помпи до и от сервизната базата на изпълнителя ще се извършва от Възложителя.
3. За всеки възложен със заявка от страна на Възложителя ремонт ще се съставят и подписват следните видове документи: приемо-предавателен протокол, дефектовъчен лист (протокол) за необходимия ремонт, потвърждение за извършване на ремонтните дейности, протоколи за следремонтни изпитания, приемо-предавателен протокол за извършен ремонт. Приемането на ремонтираните помпи ще става с приемо-предавателен протокол и гаранционна карта, подписани от представители на възложителя и изпълнителя.
4. Срокът на изпълнение на ремонтните дейности е до 15 календарни дни след получаване на писмено потвърждение на дефектовъчния лист.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/10/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/10/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Добрич, бул. „Трети март“ № 59, „Водоснабдяване и канализация Добрич“ АД, стая 205.

На публичното заседание могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Представя се документ за самоличност и документ, удостоверяващ представителството (удостоверение за актуално състояние; заверено пълномощно; журналистическа карта и др.).
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


2020 г.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

На основание чл. 32, ал. 1 от ЗОП възложителят предоставя пълен, пряк, неограничен и безплатен достъп до документацията за обществената поръчка в електронната преписка на поръчката, чрез профила на купувача на адрес: http://www.vikdobrich.bg.
Всички комуникации и действия на Възложителя и на участниците, свързани с настоящата процедура са в писмен вид. Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини:
? лично - срещу подпис;
? чрез куриерска служба;
? по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги (ЗЕДЕУУ).
? чрез комбинация от тези средства.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

1. Съгласно чл. 197, ал. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация;
2. Съгласно чл. 196, ал. 5 от ЗОП на обжалване подлежат действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалбата се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено, както и при бездействие - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Водоснабдяване и канализация Добрич АД
бул. Трети март № 59
Добрич 9300 България
info@vikdobrich.bg +359 58655888
http://vikdobrich.bg +359 58630003

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/09/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва