Деловодна информация
01379МЕР Монтана
ЕСО-МН-712 23/07/2019 (дд/мм/гггг)
не
01379-2019-0140 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Електроенергиен системен оператор ЕАД МЕР Монтана 1752013040084
бул. Александър Стамболийски № 45
Монтана BG312 3400 България
Красимир Илиев +359 96391236
k.iliev@mn.eso.bg +359 96300501

Интернет адрес/и

www.eso.bg

https://webapps.eso.bg/zop_profile/page2.php?intNo=SWJnQnJ0eTVBTUQ0QWNSVHdyK2dRdG9FRlQybk14S051eFVuQmg1dmF6az0=%20


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://webapps.eso.bg/zop_profile/page2.php?intNo=SWJnQnJ0eTVBTUQ0QWNSVHdyK2dRdG9FRlQybk14S051eFVuQmg1dmF6az0=%20
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Електроенергиен системен оператор ЕАД МЕР Монтана 1752013040084
бул. Александър Стамболийски № 45
Монтана BG312 3400 България
Красимир Илиев - по процедурни въпроси, тел. 096 391236, Петър Спасов - по технически въпроси, тел. 096 391213 +359 96391210
eso@mn.eso.bg +359 96300501

Интернет адрес/и

www.eso.bg

https://webapps.eso.bg/zop_profile/page2.php?intNo=SWJnQnJ0eTVBTUQ0QWNSVHdyK2dRdG9FRlQybk14S051eFVuQmg1dmF6az0=%20

НЕ 

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Ремонт полета в ЗРУ 20 kV на п/ст Жеравица МЕР-МН/2019/028
45232220      
Строителство

Поръчката е с обект строителство, включващо:
Монтаж на релейни защити, доставка и монтаж на помощни релета, пакетни ключове, бутони, клемореди, КСА и ремонт вторична комутация в ЗРУ-20kV. Въвеждане в експлоатация.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45232220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

Гр. Монтана, на ул. „Патриарх Евтимий“ №59

Поръчката е с обект строителство, включващо:
Монтаж на релейни защити, доставка и монтаж на помощни релета, пакетни ключове, бутони, клемореди, КСА и ремонт вторична комутация в ЗРУ-20kV. Въвеждане в експлоатация.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
320000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
110

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

В прогнозната стойност на поръчката 320 000 лв. се включва доставка от Възложителя към Изпълнителя на релейни защити на стойност 30 000 лв. Съгласно чл.21, ал.7 от ЗОП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) в трета група - за строежи втора и/или по-висока категория.
Доказва се с представянето на заверено копие на удостоверение за вписване в ЦПРС в трета група - за строежи втора и/или по-висока категория, и контролен талон.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел в ЕЕДОП. Считано от 01.04.2018 г., съгласно чл. 67, ал. 4 от ЗОП, ЕЕДОП се предоставя в електронен вид (вж. т. 2.2.1. от Раздел ІІІ. „Указания към участниците“ на Документацията)
Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител, преди сключването на договора за обществената поръчка. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът да има застраховка „Професионална отговорност” по чл. 171 от Закона за устройство на територията (ЗУТ).
Доказва се с представянето на заверено копие на застраховка „Професионална отговорност“ по чл.171 от ЗУТ за строител с покритие, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел в ЕЕДОП. Считано от 01.04.2018 г., съгласно чл. 67, ал. 4 от ЗОП, ЕЕДОП се предоставя в електронен вид (вж. т. 2.2.1. от Раздел ІІІ. „Указания към участниците“ на Документацията)
Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител, преди сключването на договора за обществената поръчка. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1. Участникът следва да има застраховка „Професионална отговорност” по чл. 171 от ЗУТ за строител, покриваща минималната застрахователна сума за строежи втора или по-висока категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, строителство, включващо дейности с предмет, идентични или сходни* с предмета на поръчката.
Доказва се с представянето на списък на строителството, включващо дейности с предмет, идентични или сходни* с предмета на поръчката, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата.
Към списъка се прилагат удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
*Под строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката, следва да се разбира: Ново изграждане и/или реконструкция и/или разширение на разпределителни уредби средно или високо напрежение, която задължително включва дейности по монтаж или подмяна на електрически съоръжения.
2. Участникът да разполага с необходимия брой технически лица, които ще изпълняват строителството.
Доказва се с представянето на списък на техническите лица, които ще изпълняват строителството.
В случай, че участникът ще използва ресурси на трети лица, представя доказателства (декларация за ангажираност на лицето, което ще участва в изпълнението на поръчката и др.), че ще има на свое разположение тези ресурси за времето на изпълнение на поръчката.
3. Участникът да разполага с необходимия ръководен персонал с професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
Доказва се с представянето на списък на ръководния персонал, който ще изпълнява обществената поръчка (оригинал по образец).
В случай, че участникът ще използва ресурси на трети лица, представя доказателства (декларация за ангажираност и др.), че ще има на свое разположение тези ресурси за времето на изпълнение на поръчката.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел в ЕЕДОП. Считано от 01.04.2018 г., съгласно чл. 67, ал. 4 от ЗОП, ЕЕДОП се предоставя в електронен вид (вж. т. 2.2.1. от Раздел ІІІ. „Указания към участниците“ на Документацията)
Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител, преди сключването на договора за обществената поръчка. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1. Участникът да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, най-малко едно строителство, включващо дейности с предмет, идентични или сходни* с предмета на поръчката.
2. Участникът да разполага най-малко със следните технически лица:
- най-малко две лица за “отговорен ръководител”, притежаващо пета квалификационна група за безопасност при работа в електрически уредби и мрежи, съгласно Правилника за безопасност и здраве при работа в ел. уредби на електрически и топлофикационни централи и по ел. мрежи от 28.08.2004 г.
- най-малко две лице за “изпълнител на работата”, притежаващо четвърта квалификационна група за безопасност при работа в електрически уредби и мрежи, съгласно Правилника за безопасност и здраве при работа в ел. уредби на електрически и топлофикационни централи и по ел. мрежи от 28.08.2004 г.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участниците в процедурата трябва да отговарят на поставените от възложителя изисквания в документацията и обявлението за оповестяване на откриването на процедурата. За участниците не следва да са налице обстоятелствата по чл.54 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % от стойността на договора в една от следните форми:
? парична сума, внесена в касата на ЕСО ЕАД МЕР Монтана на адрес: гр. Монтана, бул."Александър Стамболийски" № 45, ет. 2 или по банкова сметка на ЕСО ЕАД, МЕР Монтана.
BIC: BPBIBGSF
IBAN: BG21 BPBI 7933 1077 7169 03
ЮРОБАНК БЪЛГАРИЯ АД
? банкова гаранция със срок на валидност, съгласно договора.
? застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя със срок на валидност, съгласно договора. Застраховката се предава на възложителя в оригинал; В застраховката следва да е посочено пълното наименование и ЕИК(или съответно друг идентифициращ номер, когато е приложимо) на възложителя и изпълнителя; Изрично да е указан срока на валидност на гаранцията (съгл. дог-ра)
III.1.7)
Поръчката е финансирана със собствени средства на Възложителя.
Заплащането на изпълнените видове работи ще се извършва ежемесечно, в размер на 95 % от фактурираната стойност на изпълнените видове работи, в срок до 30 календарни дни, с банков превод, по сметката на Изпълнителя след представяне на:
а) Констативен протокол за количеството на качествено извършените и приети работи, съдържащ количествено-стойностна сметка;
б) Оригинална данъчна фактура за 100% от стойността на изпълнените СМР, издадена не по-късно от 5 дни, след датата на протокола по т. а).
Изплащането на оставащата дължима сума ще се извърши в срок до 30 дни, след датата на подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (обр. 15).
Срокът за плащане тече от датата на подписване на фактурата от Възложителя.
III.1.8)
Не се изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата , в която са установени.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

12/08/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

07/02/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/08/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

На адреса на възложителя: гр. Монтана, бул."Александър Стамболийски" № 45, ет. 2

Съгласно чл.54, ал.2 от ППЗОП, получените оферти се отварят на публично заседание на което присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Обменът на информация може да се извърши чрез пощенска и/или куриерска служба, по факс, по електронен път, при условията и реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 4 от ЗОП решението подлежи на обжалване пред Комисия за защита на конкуренцията в 10 дневен срок. Считано от изтичане на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва