Деловодна информация
00220
ПО-01-77 16/05/2019 (дд/мм/гггг)
не
00220-2019-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Водоснабдяване и канализация ЕООД Благоевград 811047831
гр. Благоевград, ул. Антон Чехов №3
Благоевград BG413 2700 България
Савина Гюрова +359 73519875
vik_bl@avala.bg +359 73884178

Интернет адрес/и

http://vikblg.com

http://vikblg.com/?page_id=11


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://vikblg.com/?page_id=11
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Възстановяване на асфалтови и тротоарни настилки, разрушени след ремонт на улични водопроводни и канализационни мрежи и съоръжения, на територията на "Водоснабдяване и канализация" ЕООД Благоевград,"
45233200      
Строителство

Процедурата е с предмет: „Възстановяване на асфалтови и тротоарни настилки, разрушени след ремонт на улични водопроводни и канализационни мрежи и съоръжения, на територията на "Водоснабдяване и канализация" ЕООД Благоевград, в 3 обособени позиции: ОП 1: "Възстановяване на асфалтови и тротоарни настилки на територият на Регионално поделение Гоце Делчев; ОП 2: "Възстановяване на асфалтови и тротоарни настилки на територият на Регионално поделение Благоевград; ОП 3: "Възстановяване на асфалтови и тротоарни настилки на територият на Регионално поделение Разлог". В предмета на възлаганото строителство се включват две основни дейности за изпълнение:
1) възстановяване на асфалтови настилки
2) възстановяване на тротоарни настилки.
Предметът на поръчката е подробно описан в част 2 от документацията за провеждане на обществена поръчка.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

: "Възстановяване на асфалтови и тротоарни настилки на територият на Регионално поделение Гоце Делчев" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

област Благоевград, населените места в РП Гоце Делчев -

В предмета на възлаганото строителство се включват две основни дейности за изпълнение:
1) възстановяване на асфалтови настилки
2) възстановяване на тротоарни настилки.
При възстановяване на асфалтовите настилки следва да се извършат следните СМР:
- Ръчен изкоп за оформяне на земно легло минимум 30 см. за полагане на асфалтова смес;
- Почистване на мястото;
- Полагане и уплътняване на подходящ трошен камък;
- Нанасяне на течен битум по основата и страните на ремонтираната повърхност;
- Полагане на асфалтовата смес еднопластово или двупластово в зависимост от дълбочината на дупката, но не по-малко от 4 см.;
- Уплътняване;
- Извозване на строителни отпадъци и почистване на асфалтирания участък.
При възстановяване на тротоарните настилки следва да се извършат следните видове СМР:
- Изкоп за оформяне на земно легло на плочките /бордюрите/;
- Пясъчна подложка (баластра) – полагане и уплътняване ;
- Почистване и монтиране на плочките /бордюрите/;
- Фугиране;
- Измиване на участъка и извозване на строителните отпадъци;
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение предмета на поръчката    60%
Цена
40%
II.2.6) Прогнозна стойност
200000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Възстановяване на асфалтови и тротоарни настилки на територият на Регионално поделение Благоевград" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

област Благоевград, населените места на РП Благоевград

В предмета на възлаганото строителство се включват две основни дейности за изпълнение:
1) възстановяване на асфалтови настилки
2) възстановяване на тротоарни настилки.
При възстановяване на асфалтовите настилки следва да се извършат следните СМР:
- Ръчен изкоп за оформяне на земно легло минимум 30 см. за полагане на асфалтова смес;
- Почистване на мястото;
- Полагане и уплътняване на подходящ трошен камък;
- Нанасяне на течен битум по основата и страните на ремонтираната повърхност;
- Полагане на асфалтовата смес еднопластово или двупластово в зависимост от дълбочината на дупката, но не по-малко от 4 см.;
- Уплътняване;
- Извозване на строителни отпадъци и почистване на асфалтирания участък.
При възстановяване на тротоарните настилки следва да се извършат следните видове СМР:
- Изкоп за оформяне на земно легло на плочките /бордюрите/;
- Пясъчна подложка (баластра) – полагане и уплътняване ;
- Почистване и монтиране на плочките /бордюрите/;
- Фугиране;
- Измиване на участъка и извозване на строителните отпадъци;
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение предмета на поръчката    60%
Цена
40%
II.2.6) Прогнозна стойност
350000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Възстановяване на асфалтови и тротоарни настилки на територият на Регионално поделение Разлог" 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

област Благоевград, населените места на РП Разлог

В предмета на възлаганото строителство се включват две основни дейности за изпълнение:
1) възстановяване на асфалтови настилки
2) възстановяване на тротоарни настилки.
При възстановяване на асфалтовите настилки следва да се извършат следните СМР:
- Ръчен изкоп за оформяне на земно легло минимум 30 см. за полагане на асфалтова смес;
- Почистване на мястото;
- Полагане и уплътняване на подходящ трошен камък;
- Нанасяне на течен битум по основата и страните на ремонтираната повърхност;
- Полагане на асфалтовата смес еднопластово или двупластово в зависимост от дълбочината на дупката, но не по-малко от 4 см.;
- Уплътняване;
- Извозване на строителни отпадъци и почистване на асфалтирания участък.
При възстановяване на тротоарните настилки следва да се извършат следните видове СМР:
- Изкоп за оформяне на земно легло на плочките /бордюрите/;
- Пясъчна подложка (баластра) – полагане и уплътняване ;
- Почистване и монтиране на плочките /бордюрите/;
- Фугиране;
- Измиване на участъка и извозване на строителните отпадъци;
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение предмета на поръчката    60%
Цена
40%
II.2.6) Прогнозна стойност
230000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да има регистрация (вписване) в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в Р. България, за изпълнение на строежи от втора група - строежи от транспортната инфраструктура, строежи от втора до четвърта категория, съгласно чл. 5, ал. 6 от ПРВВЦПРС.
Доказване: Участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел А: „Годност“.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът следва да има сключена валидна застраховка “Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за лица регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.

1. Участникът трябва да има сключена валидна застраховка „Професионална отговорност“ с минимално покритие в размер на 400 000.00 (четиристотин хиляди) лв., съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
Доказване: Участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“. При сключване на договор, избраният изпълнител представя в заверено копие валидна застраховка.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. През последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, участникът следва да е да е изпълнил дейности с предмет, идентичен или сходен с тези на поръчката - минимум 1 (една) дейност.
2. Участникът следва да разполага със следния персонал и ръководен състав, който ще отговаря за изпълнението на поръчката: 1) Технически ръководител; 2) Експерт Контрол на качеството; 3) Специалист Здравословни и безопасни условия на труд.
Доказване: Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като представи списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата, в това число:
? Експерт/специалист (трите имена и позиция/длъжност, която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка);
? Образование (степен, специалност, година на дипломиране, номер на диплома, учебно заведение);
? Професионална квалификация (направление, година на придобиване, номер на издадения документ, издател);
? Професионален опит (месторабота, период).
Информацията се посочва в Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „В”, „Технически и професионални способности” от ЕЕДОП.
Избраният изпълнител представя Списък на експертите, които са ангажирани за изпълнението на обществената поръчка, както и документи, доказващи посочена професионалната компетентност на лицата.
3. Участникът да прилага системи за управление на качеството съгласно стандарт EN ISO 9001:2008 или еквивалент, с предметен обхват „строителство“.
4. Участникът да прилага системи или стандарти за опазване на околната среда съгласно стандарт EN ISO 14001:2004 или еквивалент, с предметен обхват „строителство“.


1. Дейности, сходни с тези на поръчката, са: изпълнение на строителство за ново полагане и/или реконструкция и/или ремонт на асфалтови и/или тротоарни настилки. Доказване: Участникът представя списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изискванияв съответния раздел на ЕЕДОП, (Част IV: Критерии за подбор, раздел, В.Технически и професионални способности), изпълнени през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата.
2.Участникът следва да разполага със следния персонал и ръководен състав, който ще отговаря за изпълнението на поръчката:
1. «Технически ръководител» (1 бр.):
? Да притежава диплома за завършено Висше образование, Степен «Бакалавър» или «Магистър» – Строителен инженер по специалност «Пътно строителство» или еквивалентна специалност;
? Да има натрупан професионален опит по специалността в строителството, който е минимум 2 (две) години;
2. «Експерт Контрол на качеството»
? Да притежава валидно удостоверение / сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно;
? Да има нарупан специфичен професионален опит като специалист „Контрол на качеството” – минимум 1 (една) година.
3. «Специалист Здравословни и безопасни условия на труд»
? Да притежава валидно удостоверение за завършен курс на обучение, за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентенили еквивалентен документ за чуждестранни лица;
? Да има натрупан специфичен професионален опит като длъжностно лице по здраве и безопасност – минимум 1 (една) година.
3. Участникът да прилага системи за управление на качеството съгласно стандарт EN ISO 9001:2008 или еквивалент, с предметен обхват „строителство“.
Доказва се със: при подаване на оферта за участие по процедурата, участникът попълва Част IV, Раздел Г на ЕЕДОП.
4. Участникът да прилага системи или стандарти за опазване на околната среда съгласно стандарт EN ISO 14001:2004 или еквивалент, с предметен обхват „строителство“.
Доказва се със: при подаване на оферта за участие по процедурата, участникът попълва Част IV, Раздел Г на ЕЕДОП.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участник в процедура за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява строителство съгласно законодателството на държавата, в която то е установено. Не може да участва в провежданата обществена поръчка участник за който са на лице обстоятелствата по чл.54, ал. 1 и чл. 55, ал.1т.1-5 от ЗОП. Участниците могат да използват без ограничения подизпълнители и капацитета на трети лица.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Размерът на гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора се определя на 2% (два процента) от прогнозната стойност на договора в лева без ДДС . Гаранцията се предоставя в една от следните форми: парична сума; банкова гаранция; застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Условията за задържане и сроковете за освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договора за изпълнение на поръчката.
III.1.7)
Плащането се извършва в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на издаване на фактурата, по цени съгласно Ценовата оферта на Изпълнителя.
III.1.8)

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Участникът следва да е внесъл/представил необходимата гаранция за добро изпълнение , съгласно документацията за участие.
2. Изпълнителят следва да предостави всички изисквани докуемнти, съглазно ЗОП за сключване на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/06/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

02/11/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/06/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателната зала в административната сграда, находяща се в гр. Благоевград, ул. Антон Чехов №3

На заседанието на комисията за отваряне на постъпилите оферти могат да присъстват упълномощени представители на участниците и представители на средставата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всяко българско или чуждестрано физическо или юридическо лице, както и техните обединения, което отговаря на предварително обявените условия на Възложителя, както и на изискванията на чл. 54, ал. 1, т. 1 – т. 5 и т. 7 от ЗОП и на чл. 55, ал. 1, т. 1 – т. 3 от ЗОП.
На основание чл. 54, ал. 1 от ЗОП възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, когато:
1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление по чл. 108а, чл. 159а - 159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194 - 217, чл. 219 - 252, чл. 253 - 260, чл. 301 - 307, чл. 321, 321а и чл. 352 - 353е от Наказателния кодекс;
2. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление, аналогично на тези по т. 1, в друга държава членка или трета страна;
3. има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и лихвите по тях, към държавата или към общината по седалището на възложителя и на участника, или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, освен ако е допуснато разсрочване, отсрочване или обезпечение на задълженията или задължението е по акт, който не е влязъл в сила;
4. е налице неравнопоставеност в случаите по чл. 44, ал. 5 от ЗОП;
5. е установено, че:
а) е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
б) не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
6. е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, че при изпълнение на договор за обществена поръчка е нарушил чл. 118, чл. 128, чл. 245 и чл. 301 - 305 от Кодекса на труда или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен;
7. е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен.
Основанията по т. 1, 2 и 7 се отнасят за лицата, които представляват участника, членовете на управителни и надзорни органи и за други лица, които имат правомощия да упражняват контрол при вземането на решения от тези органи.
Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник:
- който е регистрирано дружество в юрисдикция с преференциален данъчен режим, и/или е свързано лицe с дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим и/или е част от гражданско дружество/консорциум – участник в настоящата процедура, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим по Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, освен ако попада в изключенията на чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС;
- за който е налице някое от условията по чл.59 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Сроковете за подаване на жалби се определят съгласно чл.197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/05/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва