Деловодна информация
5374
РД-03-ОП-2#2 04/04/2019 (дд/мм/гггг)
не
5374-2019-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Водоснабдяване и канализация Добрич АД 204219357
бул. Трети март № 59
Добрич BG332 9300 България
Ивелина Иванова, тел.: 0888897575 +359 58655888
info@vikdobrich.bg +359 58630003

Интернет адрес/и

http://vikdobrich.bg

http://vikdobrich.bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://vikdobrich.bg
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Доставка на ПЕВП водопроводни тръби за нуждите на „Водоснабдяване и канализация Добрич“ АД за период от 1 година"
44162000      
Доставки

Предметът на поръчката обхваща доставка на полиетиленови водопроводни тръби, от материал РЕ100, с диаметър от Dn 32 до Dn 90, за работно налягане PN 10 (SDR17), на пръти и кангали, за нуждите на „Водоснабдяване и канализация Добрич“ АД за период от 1 година, необходими както за изграждане на нови В и К системи, така и за извършване на аварийно-възстановителни работи на съществуващата водопроводна мрежа.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
44162000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

Централен склад на Възложителя: гр. Добрич, бул. „Трети март“ № 59.

Предметът на поръчката обхваща доставка на полиетиленови водопроводни тръби, от материал РЕ100, с диаметър от Dn 32 до Dn 90, за работно налягане PN 10 (SDR17), на пръти и кангали, за нуждите на „Водоснабдяване и канализация Добрич“ АД за период от 1 година, необходими както за изграждане на нови В и К системи, така и за извършване на аварийно-възстановителни работи на съществуващата водопроводна мрежа.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
145000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания за годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност на участниците.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за финансовото и икономическо състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът в процедурата следва да е изпълнил поне една доставка еднаква или сходна с предмета на поръчката, през последните три години назад (считано от датата на крайния срок за подаване на офертите). Под „сходни с предмета на поръчката“ следва да се разбира доставка/търговия с продуктите посочени в техническата спецификация, съобразно посочения код по Общия терминологичен речник: CPV код 44162000 - тръби.
2. Участникът следва да прилага система за управление на качеството ISO 9001:2015 /2008 или еквивалент/ с обхват, относим към предмета на поръчката.
3. Изделията, с които участникът участва в процедурата за обществена поръчка, и за които това е предвидено в действащото законодателство, да са сертифицирани от акредитирани лица за контрол на качеството, удостоверяват съответствието им, съгласно посочените спецификации/стандарти в приложените Технически спецификации, т.е. по видове предлаганите стоки трябва да отговарят на следните стандарти или техен еквивалент: ПЕВП (HDPE) тръбите от материал РЕ100 да отговарят на БДС EN 12201 - 2:2011 + A1:2013 (или еквивалент).
4. Участниците предлагат само изделия на производители, сертифицирани за внедрени системи за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015 (9001:2008), или еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
5. Участникът следва да притежава права върху предлаганите стоки.


Изискуеми документи:
1. Участникът избран за изпълнител, преди сключване на договора, представя списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на датите и получателите, заедно с доказателства за извършената доставка. Доказателства за извършената доставка се представят под формата на удостоверения за извършените доставки, издадени от получателя или от компетентен орган (съдържащо дата и подпис на издателя и данни за контакт), или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката или услугата. Документите се представят и за подизпълнителите или третите лица ако има такива. В случай, че документите не са на български език, същите следва да бъдат с придружен превод.
2. Заверено за вярност копие на сертификат за въведена система за управление на качеството ISO 9001:2015 (2008 или еквивалент) от участника, издаден от независими лица съгласно изискванията на чл. 64, ал. 5 или ал. 6 от ЗОП.
3. Участникът трябва да представи валидни документи, съгласно Наредба № РД-02-20-1 от 5 февруари 2015 г. за условията и реда за влагане на строителни продукти в строежите на Република България и Заповед № РД-02-14-1329 от 03.12.2015 г. на Министъра на МРРРБ, а именно:
• ДЕКЛАРАЦИЯ по чл. 4, ал. 1 за експлоатационни показатели съгласно изискванията на Регламент (ЕС) № 305/2011, когато за строителния продукт има хармонизиран европейски стандарт или е издадена ЕТО или ДЕКЛАРАЦИЯ за характеристиките на строителния продукт, придружена с валиден документ въз основа, на който е издадена, за строителен продукт, когато той не е обхванат от хармонизиран европейски стандарт или не е издадена ETO;
• Сертификат за Съответствие на Строителен Продукт, съгласно посочените от Възложителя в приложената Техническа спецификация спецификации/стандарти, на които предлаганите стоки следва да отговарят;
• Становище за хигиенно-токсикологична безопасност съгласно Наредба № 9/2001 на МЗ и/или сертификати, и/или други еквивалентни документи, гарантиращи, че предложените стоки отговарят на съответните хигиенни и здравословни изисквания на законодателството за контакт с питейна вода.
В случай, че документите не са на български език, същите трябва да са придружени с превод.
4. При подписване на договор, избраният за изпълнител участник представя валидни сертификати за внедрена система за управление на качеството на производителите на предлаганите от тях изделия, издаден от независими лица съгласно изискванията на чл. 64, ал. 5 или ал. 6 от ЗОП. В случай, че документите не са на български език, същите трябва да са придружени с превод.
5. От участник производител - декларация (свободен текст), че притежава всички права върху производството на изделията; от участник, който не е производител - оригинал или заверено за вярност копие на документ (оторизационно писмо, договор с производител на предлаганите изделия, или всякакъв друг документ), доказващ, че участникът е оторизиран представител на производителя.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява предмета на настоящата обществена поръчка в държавата, в която е установено, както и което отговаря на изискванията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП, ППЗОП и изискванията на Възложителя, посочени в обявлението и документацията за обществена поръчка.
Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за който е налице някое от следните обстоятелства:
1. Наличие на някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 от ЗОП.
2. Наличие на обстоятелствата по чл. 55, ал. 1, т. 5 от ЗОП.
3. Наличие на някое от обстоятелствата по чл. 107 от ЗОП.
4. Неспазване на чл. 101, ал. 8 - 11 от ЗОП.
5. Наличие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС.
6. Наличие на обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ.
7. Други, посочени в Документацията.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора в размер на 2% (два процента) от прогнозната му стойност в лева без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора се вписва като клауза в договора. Съгласно разпоредбата на чл. 111, ал. 5 от ЗОП, гаранциите се предоставят в една от следните форми: парична сума; банкова гаранция; застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.1.7)
Финансирането на поръчката е със собствени средства на Възложителя. Заплащането се извършва от страна на Изпълнителя по банков път в срок до 30 (тридесет) календарни дни въз основа на предоставена оригинална фактура, съдържаща номер на договора и придружаващ я приемо-предавателен протокол за извършената доставка.
III.1.8)
НЕПРИЛОЖИМО.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнителят трябва да достави и предаде на Възложителя стоките, предмет на доставка, окомплектовани както следва:
- със сертификати за съответствие, други документи от производителя, съдържащи технически данни и характеристики, на български език;
- с всички необходими за по-нататъшното използуване по предназначение на уговорения резултат документи, сертификати, разрешителни и други, съгласно действащите в страната нормативни актове.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

24/04/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

25/04/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Добрич, бул. „Трети март“ № 59, „Водоснабдяване и канализация Добрич“ АД, стая 205.

На публичното заседание могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Представя се документ за самоличност и документ, удостоверяващ представителството (удостоверение за актуално състояние; заверено пълномощно; журналистическа карта и др.).
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


2020 г.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

На основание чл. 32, ал. 1 от ЗОП възложителят предоставя пълен, пряк, неограничен и безплатен достъп до документацията за обществената поръчка в електронната преписка на поръчката, чрез профила на купувача на адрес: http://www.vikdobrich.bg.
Всички комуникации и действия на Възложителя и на участниците, свързани с настоящата процедура са в писмен вид. Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини:
? лично - срещу подпис;
? чрез куриерска служба;
? по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги (ЗЕДЕУУ).
? чрез комбинация от тези средства.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

1. Съгласно чл. 197, ал. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация;
2. Съгласно чл. 196, ал. 5 от ЗОП на обжалване подлежат действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалбата се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено, както и при бездействие - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Водоснабдяване и канализация Добрич АД
бул. Трети март № 59
Добрич 9300 България
info@vikdobrich.bg +359 58655888
http://vikdobrich.bg +359 58630003

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/04/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва