Деловодна информация
00571
ОП-16-2 13/03/2019 (дд/мм/гггг)
не
00571-2019-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Водоснабдяване и канализация ЕАД 812115210
кв. Победа, ул. Генерал Владимир Вазов №3
Бургас BG341 8000 България
Йорданка Керанкова +359 56871442/+359 886770016
jkerankova@vik-burgas.com +359 56842979

Интернет адрес/и

http://www.vik-burgas.com

http://www.vik-burgas.com/procurements


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.vik-burgas.com/procurements?idproc=342
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Водоснабдяване и канализация ЕАД 812115210
кв. Победа, ул. Генерал Владимир Вазов №3
Бургас BG341 8000 България
Лиляна Захова, Катя Велева +359 56871412
lzahova@vik-burgas.com +359 56842979

Интернет адрес/и

http://www.vik-burgas.com

http://www.vik-burgas.com/procurements?idproc=342

НЕ 

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извършване на подводен оглед и ремонтни работи на съоръжения на „ВиК“ ЕАД, гр. Бургас. ID №342
45247000      
Строителство

Извършване на подводен оглед и ремонтни работи на съоръжения на „ВиК“ ЕАД, гр. Бургас, по обособени позиции:
Обособена позиция 1 - „Извършване на подводен оглед и ремонтни работи по съоръженията на водовземната кула на язовир „Камчия“;
Обособена позиция 2 - „Извършване на подводен оглед и ремонтни работи по съоръженията на водовземната кула на язовир „Ясна поляна“;
Обособена позиция 3 - „Извършване на подводен оглед на трасето и съоръженията на дълбокоморското заустване на ПСОВ „Созопол“, която се възлага по реда, валиден за индивидуалната и стойност, на основание чл. 21, ал. 6, чрез директно възлагане по чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Извършване на подводен оглед и ремонтни работи по съоръженията на водовземната кула на язовир „Камчия“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45247000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

язовир „Камчия“

1. Оглед на съоръженията по водовземната кула на язовира, включващ:
? седемте савака на кулата, водачите, ролките и щангите им, праговите им конструкции;
? решетките на саваците;
? металната стълба от външната страна на кулата и площадките по нея.
2. Ремонт на праговата конструкция на савака на кота 208 м., включващ:
- монтаж на обезопасяваща мрежа напречно на кулата (ако е приложимо) – осъществява се при посоченото по-горе спиране на водоподаването за профилактика на съоръженията по хидросистемата;
- почистване на неравности, изрязване на стърчащи железа и изнасяне на отломки;
- изработка на шаблони за стоманена панцеровка;
- изработка на стоманена панцеровка с дебелина минимум 8 мм.;
- монтаж на стоманената панцеровка чрез анкери и заваръчни работи;
- демонтаж на обезопасяващата мрежа (ако е приложимо) - осъществява се при спиране на водоподаването от язовира и при осигурен покой на водата в кулата в рамките на 4 (четири) часа в указано от Изпълнителя време. Демонтаж на предпазната мрежа е задължителен, предвид очаквано изпускане на водни маси от язовира в бъдещи периоди за освобождаване на обем и/или други причини.
3. Инжектиране на полимербетон под 7 (седем) броя монтирана стоманена панцеровка по праговете на саваците на кулата;
4. Демонтиране и почистване на кулата външно и вътрешно от стари рибозащитни съоръжения.
5. Заснемане състоянието на съоръженията с подводна камера, а при открити проблеми по съоръженията - и с фотоапарат, като заснетите материали бъдат предоставени на Възложителя за преглед и вземане на технически решения за ремонтни работи.
6. Изготвяне на Доклад за резултатите от огледа и проверката на техническото състояние на съоръженията и на изпълнените ремонтни работи.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
85000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
3

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Извършване на подводен оглед и ремонтни работи по съоръженията на водовземната кула на язовир „Ясна поляна“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45247000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

язовир „Ясна поляна“

1. Оглед на съоръженията по водовземната кула на язовира, включващ:
- трите савака на кулата, водачите им и праговите им конструкции;
- въздуховода на основния изпускател отвън и вътре в кулата;
- предния и задния дънни саваци на кулата и водачите им;
- отремонтираната през 2005 г. прагова конструкция на входа на тръбопровода на основния изпускател в началото на преходния участък до водовземната кула на язовира. Извършването на огледа ще е възможно в края на деня за извършване на профилактиката, след напълване на основния изпускател и отварянето на задния дънен затвор на кулата;
- външната стълба на кулата с площадките по нея.
2. Демонтаж на двете рибозащитни решетки от външните стени на кулата и изваждането им на брега на язовира до преливника.
3. Оказване на съдействие (от водолази) на експлоатационния персонал на язовира за маркиране на въжетата на телферите на саваците за отворено, междинно и затворено състояние – осъществява се при спиране на водоподаването, ежедневно, в рамките на 4 (четири) часа, в указано от Изпълнителя време.
4. Заснемане състоянието на съоръженията с подводна камера, а при открити проблеми по съоръженията - и с фотоапарат, като заснетите материали бъдат предоставени на Възложителя за преглед и вземане на технически решения за ремонтни работи.
5. Изготвяне на Доклад за резултатите от огледа и проверката на техническото състояние на съоръженията и на изпълнените ремонтни работи.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
85000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
3

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Извършване на подводен оглед на трасето и съоръженията на дълбокоморското заустване на ПСОВ „Созопол“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
98363000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

ПСОВ „Созопол“

Обособена позиция 3 - „Извършване на подводен оглед на трасето и съоръженията на дълбокоморското заустване на ПСОВ „Созопол“ се възлага по реда, валиден за индивидуалната и стойност, на основание чл. 21, ал. 6, чрез директно възлагане по чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП. Участниците в настоящата обществена поръчка не следва да подават оферти по тази обособена позиция.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
30000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
3

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Минимално изискване за ОП 1: Участникът следва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строежи от четвърта група, трета категория, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Минимално изискване за ОП 2: Участникът следва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строежи от четвърта група, трета категория, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

За ОП 1 и ОП 2:
1. Участниците следва да са реализирали минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, не по-малко от 170 000,00 (сто и седемдесет хиляди) лева за последните 3 приключили финансови години (съгласно пар. 2, т. 67 от ЗОП „оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ е сума, равна на нетните приходи от продажби, реализирани от дейности, попадащи в обхвата на обществената поръчка).
2. Участниците следва да имат застраховка "Професионална отговорност" съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа - предмет на обществената поръчка или съответен валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.


1. Минимално изискване за ОП 1: не по-малко от 170 000,00 (сто и седемдесет хиляди) лева за последните 3 приключили финансови години.
Минимално изискване за ОП 2: не по-малко от 170 000,00 (сто и седемдесет хиляди) лева за последните 3 приключили финансови години.
2. Минимално изискване за ОП 1: валидна застраховка "Професионална отговорност".
Минимално изискване за ОП 2: валидна застраховка "Професионална отговорност".
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За ОП 1 и ОП 2:
1. Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет (обемът е без значение), идентични или сходни с тези на поръчката, за последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата.
2. Участниците следва да разполагат с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
3. Участниците следва да разполагат с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
4. Участниците следва да прилагат системи за управление на качеството.
5. Участниците следва да прилагат системи или стандарти за опазване на околната среда.


1. Минимално изискване за ОП 1: минимум 1 (една) дейност. Под „сходни с предмета на поръчката“ следва да се разбира подводен оглед и подводни ремонтни работи, включващи подводно инжектиране.
Минимално изискване за ОП 2: минимум 1 (една) дейност. Под „сходни с предмета на поръчката“ следва да се разбира подводен оглед и подводни монтажни/демонтажни работи.
2. Минимално изискване за ОП 1:
• минимум 4 (четири) лица, притежаващи валидни сертификати за извършване на подводна дейност;
• минимум 1 (едно) лице Координатор безопасност и здраве;
• минимум 1 (едно) лице с пета квалификационна група; минимум 1 (едно) лице с четвърта квалификационна група, а всички останали лица да имат поне трета квалификационна група по Правилник за безопасност при работа в неелектрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по топлопреносни мрежи и хидротехнически съоръжения от 20 април 2004 г. (ПБРНУЕТЦТПМХТС).
Минимално изискване за ОП 2:
• минимум 4 (четири) лица, притежаващи валидни сертификати за извършване на подводна дейност;
• минимум 1 (едно) лице Координатор безопасност и здраве;
• минимум 1 (едно) лице с пета квалификационна група; минимум 1 (едно) лице с четвърта квалификационна група, а всички останали лица да имат поне трета квалификационна група по Правилник за безопасност при работа в неелектрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по топлопреносни мрежи и хидротехнически съоръжения от 20 април 2004 г. (ПБРНУЕТЦТПМХТС).
3. Минимално изискване за ОП 1:
- Подводен робот с дистанционно управление (ROV);
- Система за спускане на минимум двама водолази на работна дълбочина;
- Видеокамера (за подводни снимки, свързана с монитор на понтона за наблюдение в реално време състоянието на съоръженията);
- Комуникационно оборудване.
Минимално изискване за ОП 2:
- Понтон, притежаващ валидно свидетелство за годността му, издадено от ИА „Морска Администрация“;
- Лодка;
- Подводен робот с дистанционно управление (ROV);
- Система за спускане на минимум двама водолази на работна дълбочина;
- Видеокамера (за подводни снимки, свързана с монитор на понтона за наблюдение в реално време състоянието на съоръженията);
- Комуникационно оборудване;
- Подемни съоръжения за спускане/изваждане на понтона и лодката/те в язовира.
4. Обхватът на сертификата да има отношение към предмета на поръчката и да е в срок на валидност.
Минимално изискване за ОП 1: система за управление на качеството EN ISO 9001 или еквивалент.
Минимално изискване за ОП 2: система за управление на качеството EN ISO 9001 или еквивалент.
5. Минимално изискване за ОП 1: система за управление на околната среда БДС EN ISO 14001 или еквивалент.
Минимално изискване за ОП 2: система за управление на околната среда БДС EN ISO 14001 или еквивалент.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което отговаря на изискванията на чл.10, ал.1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП); ППЗОП и изискванията на Възложителя посочени в обявлението и документацията за обществена поръчка.
Основания за отстраняване от участие в процедурата:
1. Наличие на някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 от ЗОП.
2. Наличие на обстоятелства по чл. 55, ал. 1, т. 5 от ЗОП.
3. Наличие на някое от обстоятелствата по чл. 107 от ЗОП.
4. Неспазване на чл. 101, ал. 8-11 от ЗОП.
5. Наличие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, освен ако за участника са налице обстоятелствата по чл. 4 от същия.
6. Наличие на обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
7. Други, посочени в Документацията за обществена поръчка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Участникът определен за изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, в размер на 2% от стойността на договора по съответната обособена позиция. Гаранцията се предоставя в една от следните форми:
1. Парична сума по сметка в ЦКБ – клон Бургас; IBAN – BG53 CECB9790 1006 1553 00; BIC: CECBBGSF;
2. Банкова гаранция, издадена от банка, имаща офис в България, по избор на участника;
3. Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя към Възложителя (за конкретния договор, в полза на „ВиК“ ЕАД, гр. Бургас). Застрахователната премия следва да е еднократно платима при сключването на застраховката. Да е посочен срок на валидност минимум 30 дни след срока на изпълнение.
III.1.7)
Финансирането на поръчката е със собствени средства на Възложителя. Заплащането се извършва чрез банков превод по посочена от Изпълнителя сметка в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от представянето на оригинална фактура и приемателно – предавателен протокол, подписан от представители на страните по Договора или от конкретно определените правоспособни лица. В случай че при изпълнение на договора се установят непредвидени разходи, (не повече от 5% от стойността на конкретния договор), същите ще се заплащат от Възложителя само и единствено след доказване на необходимостта от тяхното изпълнение и одобрени от Възложителя.
III.1.8)
неприложимо

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

29/09/2019 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/04/2019 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. Бургас, кв. „Победа”, ул. „Генерал Владимир Вазов” №3, ет.3, Конферентна зала №305.

На публичното заседание могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Представя се документ за самоличност и документ, удостоверяващ представителството (удостоверение за актуално състояние; заверено пълномощно; журналистическа карта и др.).
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. В съответствие с възможността по чл. 181, ал. 2 от ЗОП, при провеждане на настоящата процедура оценката на ценовите предложения на участниците ще бъде направена преди разглеждане на документите за съответствие с критериите за подбор.
2. Всички комуникации и действия на Възложителя и на участниците, свързани с настоящата процедура, са в писмен вид. Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини:
• лично – срещу подпис;
• чрез куриерска служба;
• по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронниите удостоверителни услуги (ЗЕДЕУУ) Съобщението, изпратено по електронен път, се счита за получено, независимо дали е генерирано потвърждение за доставянето му, от момента на постъпването му в информационна система, индивидуализирана чрез адреса на електронната поща, посочен от участника. С оглед правната сигурност и избягването на спорове за факта и времето на получаването, участниците следва да настроят посочените от тях електронни пощенски кутии да генерират автоматично известие за доставяне на съобщенията. Независимо дали такива настройки бъдат направени или не, за получаването на съобщението се прилага чл. 10, ал. 1 от Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги – от постъпването му в електронната поща на участника.
• чрез комбинация от тези средства.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1 от ЗОП, жалба може да се подава в 10 дневен срок от:
- Изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
Жалба по чл. 196, ал. 5 от ЗОП (действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата) се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Водоснабдяване и канализация ЕАД
кв. Победа, ул. Генерал Владимир вазов №3
Бургас 8000 България
jkerankova@vik-burgas.com +359 56871442/+359 886770016
http://www.vik-burgas.com +359 56842979

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/03/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва