Деловодна информация
01379
ЕСО-СЗ-203 28/02/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
28/02/2019 (дд/мм/гггг)
01379-2019-0034 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

ЕЛЕКТРОЕНЕРГИЕН СИСТЕМЕН ОПЕРАТОР ЕАД - МЕР Стара Загора 1752013040122
ул. Отец Паисий № 89
Стара Загора BG344 6000 България
Десислава Господинова - по процедурни въпроси, Петър Петров - по технически въпроси +359 42619710 / +359 42619755
d.gospodinova@sz.eso.bg +359 42602957

Интернет адрес/и

www.eso.bg

https://webapps.eso.bg/zop_profile/page2.php?intNo=TlZKcVpJWTlXaitHQ3NwWGJJMDJLeXkrd1FZem9RdjdpTS9rNDBjc0ZCdz0=


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://webapps.eso.bg/zop_profile/page2.php?intNo=TlZKcVpJWTlXaitHQ3NwWGJJMDJLeXkrd1FZem9RdjdpTS9rNDBjc0ZCdz0=
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
ЕЛЕКТРОЕНЕРГИЕН СИСТЕМЕН ОПЕРАТОР ЕАД - МЕР Стара Загора 1752013040122
ул. Отец Паисий № 89
Стара Загора BG344 6000 България
Ивелина Господинова +359 42600424
eso@sz.eso.bg +359 42602957

Интернет адрес/и

www.eso.bg

https://webapps.eso.bg/zop_profile/page2.php?intNo=TlZKcVpJWTlXaitHQ3NwWGJJMDJLeXkrd1FZem9RdjdpTS9rNDBjc0ZCdz0=

НЕ 

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Проектиране, доставка, монтаж и пускане в действие на система за видеонаблюдение, пожароизвестителна система и охранителна система в п/ст „Железник“ и п/ст „Зора““ МЕР-СТЗ/2019/003
45310000      
Строителство

Поръчката ще се изпълни чрез проектиране, доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на система за видеонаблюдение, пожароизвестителна система и охранителна система (вкл. система за периметрова охрана) в подстанция „Железник“ и подстанция „Зора“.
По отношение на видовете дейности, изпълнението на обекта ще се реализира чрез проектиране - изготвяне на работен проект; доставка на оборудване и помощни материали и монтаж, настройка и въвеждане в експлоатация на системите.
Обхватът на работното проектиране да включва най-малко следните проектни части: Част: Видеонаблюдение; Част: Пожароизвестяване; Част: Сигнално охранителна система; Част: Периметрова охрана; Част: Проекто-сметна документация (ПСД); Част: План за безопасност и здраве (ПБЗ);
След изготвяне на работните проекти по съответните части, същите подлежат на приемане от Възложителя на технически съвет, преди започване на СМР
Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на всички системи.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45310000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

Стара Загора

Поръчката ще се изпълни чрез проектиране, доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на система за видеонаблюдение, пожароизвестителна система и охранителна система (вкл. система за периметрова охрана) в подстанция „Железник“ и подстанция „Зора“.
По отношение на видовете дейности, изпълнението на обекта ще се реализира чрез проектиране - изготвяне на работен проект; доставка на оборудване и помощни материали и монтаж, настройка и въвеждане в експлоатация на системите.
Обхватът на работното проектиране да включва най-малко следните проектни части: Част: Видеонаблюдение; Част: Пожароизвестяване; Част: Сигнално охранителна система; Част: Периметрова охрана; Част: Проекто-сметна документация (ПСД); Част: План за безопасност и здраве (ПБЗ);
След изготвяне на работните проекти по съответните части, същите подлежат на приемане от Възложителя на технически съвет, преди започване на СМР
Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на всички системи.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
103000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
70

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участника да има валидна застраховка „Професионална отговорност” по чл. 171, ал.1 от Закон за устройство на територията (ЗУТ) за строител.
Доказва се с представянето на заверено копие на застраховка „Професионална отговорност“ по чл. 171, ал.1 от ЗУТ за строител със застрахователно покритие, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството и доказателство за напълно платена премия.
При подаване на офертата, участникът декларира съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел в еЕЕДОП.
Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител, преди сключването на договора за обществената поръчка. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


Участника да има валидна застраховка „Професионална отговорност” по чл. 171, ал.1 от Закон за устройство на територията (ЗУТ) за строител за строежи втора или по висока категория.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участника да е изпълнил за последните три години от датата на подаване на офертата, услуги, включващи дейности с предмет, идентичeн или сходен* с предмета на поръчката.
Доказва се с представянето на списък на услугите, които са идентични или сходни* с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите (по образец). Към списъка се прилага доказателство за извършената услуга. (заверено от участика копие).
* Под услуга със сходен предмет на поръчката следва да се разбира: изготвяне на проект за изграждане и/или реконструкция на система за видеонаблюдение и/или пожароизвестителна система и/или охранителна система и/или периметрова охрана.
2. Участника да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, строителство, включващо дейности с предмет и обем, идентичен или сходен* с предмета на поръчката.
Доказва се с представянето на списък на строителството, включващо дейности с предмет и обем, идентичен или сходен* с предмета на поръчката, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата (по образец).
Към списъка се прилагат удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания (заверено от участика копие).
* Под сходен предмет на поръчката следва да се разбира: изграждане и/или реконструкция на система за видеонаблюдение и/или, пожароизвестителна система и/или охранителна система и/или периметрова охрана.
3. Участника да разполага с екип от правоспособни физически лица с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
Доказва се с представянето на списък на проектантите, които ще изготвят съответните проектни части.
В случай, че участникът ще използва ресурси на трети лица, представя доказателства (декларация за ангажираност и др.), че ще има на свое разположение тези ресурси за времето на изпълнение на поръчката.
4. Участника да разполага с необходимия брой технически лица, които ще изпълняват строителството.
Доказва се с представянето на списък на техническите лица, които ще изпълняват строителството (по образец).
В случай, че участникът ще използва ресурси на трети лица, представя доказателства (декларация за ангажираност на лицето, което ще участва в изпълнението на поръчката и др.), че ще има на свое разположение тези ресурси за времето на изпълнение на поръчката.
5. Участника да разполага с необходимия ръководен персонал с професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
Доказва се с представянето на списък на ръководния персонал, който ще изпълнява обществената поръчка (оригинал по образец).
В случай, че участникът ще използва ресурси на трети лица, представя доказателства (декларация за ангажираност и др.), че ще има на свое разположение тези ресурси за времето на изпълнение на поръчката.
При подаване на офертата, участникът декларира съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел в еЕЕДОП.
Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител, преди сключването на договора за обществената поръчка. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1. Участника да е изпълнил за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, поне една услуга, включваща дейности с предмет идентични или сходни с тези на поръчката.
2. Участника да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, поне едно строителство, включващо дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
3. Участника да разполага с поне един проектант с пълна проектантска правоспособност в професионална секция ЕАСТ и с поне един проектант с пълна проектантска правоспособност в професионална секция „Конструкции на сгради и съоръжения“.
4. Участника да разполага с най-малко едно лице „изпълнител на работата“, притежаващо ІV кв. група с валидни документи за допускане до работа на енергийни обекти и съоръжения, съгласно Правилника за безопасност и здраве при работа в ел. уредби на електрически и топлофикационни централи и по ел. мрежи от 28.08.2004г. (ПБЗРЕУЕТЦЕМ)
5. Участника да разполага с най-малко едно лице „отговорен ръководител“, притежаващо V кв. група с валидни документи за допускане до работа на енергийни обекти и съоръжения, съгласно Правилника за безопасност и здраве при работа в ел. уредби на електрически и топлофикационни централи и по ел. мрежи от 28.08.2004г. (ПБЗРЕУЕТЦЕМ)
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участниците в процедурата трябва да отговарят на поставените от възложителя изисквания в документацията и обявлението за обществената поръчка относно личното състояние и критериите за подбор. За участниците не трябва да са налице обстоятелствата по чл. 54 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% (пет на сто) от стойността на договора без, ДДС.
Гаранция за изпълнение се представя в една от следните форми:
? парична сума, внесена по банкова сметка на ЕСО ЕАД – МЕР Стара Загора.
(Информация за банковите сметки на ЕСО ЕАД – МЕР Стара Загора се намира на Профила на купувача в Раздел Друга Информация - Банкова сметка за внасяне на гаранции: https://webapps.eso.bg/zop_profile/bankAccounts.php )
? неотменяема и безусловно платима банкова гаранция в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ със срок на валидност 30 дни след изтичане на срока на договора или
? застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя със срок на валидност 30 дни след изтичане на срока на договора
III.1.7)
Поръчката е финансирана със собствени средства на Възложителя. Плащанията ще бъдат извършени в лева, както следва:
1. Възложителят заплаща на Изпълнителя стойността на работните проекти, след приемане на работните проекти, в размер на 100 % (сто процента), в срок до 30 календарни дни, с банков превод, по сметката на Изпълнителя, след представяне на:
(а)Оригинална данъчна фактура, издадена не по-късно от 5 дни, след датата на протокола по т. (б).
(б)Протокол за приемане на работните проекти на технически съвет, назначен от Възложителя, без забележки.
2. Възложителя заплаща на Изпълнителя стойността на извършените СМР, след приемане на обектите, в размер на 100 % (сто процента), в срок до 30 календарни дни, с банков превод, по сметката на Изпълнителя, след представяне на:
Текстът продължава в поле VI.3 Допълнителна информация, поради ограничения брой символи в това поле.
III.1.8)
Не се изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи на възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентни документи за регистрация, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/04/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

на адреса на възложителя - гр.Стара Загора, бул. „Св.Отец Паисий” № 89, ет. 5, зала 506.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Текстът продължава от поле III.1.7
(а) Оригинална данъчна фактура за стойността на изпълнените СМР, издадена не по-късно от 5 дни, след датата на протокола по т. (б).
(б) констативен протокол за количеството на качествено извършените и приети работи, съдържащ количествено-стойностна сметка, подписан от представители на Изпълнителя и Възложителя на всички обекти.
(в) Протокол на приемателна комисия, назначена от Възложителя.
3. Срокът за плащане започва да тече от датата на подписване от Възложителят на данъчната фактура.
Обемът на информация може да се извършва чрез пощенска и/или куриерска служба, по факс, по електронен път при условията и реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства.
Когато срокът на валидност на офертите е изтекъл, възложителят кани участниците да го удължат. Участник, който след покана и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си, се отстранява от участие.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т.1 ЗОП, решението подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок, считано от изтичане на срока по чл.100, ал.3 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва