Деловодна информация
01467
 
да
да
26/02/2019 (дд/мм/гггг)
01467-2019-0011 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

ЧЕЗ Разпределение България АД 130277958
бул. Цариградско шосе № 159 БенчМарк Бизнес Център
София BG411 1784 България
Христо Чавдаров +359 28958916
hristo.chavdarov@cez.bg +359 28272171/ +359 28270332

Интернет адрес/и

www.cez-rp.bg

https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/CompanyPublishedTenders.aspx?companyId=20808&mainmenu=false


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=116798&companyId=20808
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
ЧЕЗ Разпределение България АД 130277958
бул. Цариградско шосе № 159 БенчМарк Бизнес Център - деловодство
София BG411 1784 България
Христо Чавдаров +359 28958916
hristo.chavdarov@cez.bg +359 28272171/ +359 28270332

Интернет адрес/и

www.cez-rp.bg

https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/CompanyPublishedTenders.aspx?companyId=20808&mainmenu=false

НЕ 

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изпълнение на СМР за основен ремонт и реконструкция на сгради, собственост на „ЧЕЗ Разпределение България” АД PPC 19-008
45210000      
Строителство

„ЧЕЗ Разпределение България” AД провежда «открита» по вид процедура с реф. № РРС 19-008 и предмет: „ Изпълнение на СМР за основен ремонт и реконструкция на сгради, собственост на „ЧЕЗ Разпределение България” АД”.
Предметът на поръчката е разделен на 2 (две) обособени позиции, както следва:
Обособена позиция 1 – „Изпълнение на СМР за основен ремонт на административна сграда в гр. Левски, ул. „П.Р. Славейков“ № 28“.
Обособена позиция 2 – „Изпълнение на СМР за реконструкция на аварийна служба „Север“, гр. София, ул. „Гинци“ № 32“.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

Изпълнение на СМР за основен ремонт на административна сграда в гр. Левски, ул. „П.Р. Славейков“ № 28 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45210000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

град Левски

Изпълнение на СМР за основен ремонт на административна сграда в гр. Левски, ул. „П.Р. Славейков“ № 28.
Основните видове строително монтажни работи и техните количества, са както следва: Доставка и монтаж на подкеремидна паропропусклива мембрана(фолио)-320м2; Доставка и покриване на покрив с керемиди върху летви-320м2; Доставка и монтаж на топлоизолация от експандиран пенополистирол(EPS) 10см, включително шпакловка и мрежа-420м2; Полагане на фасадна силикатна мазилка с драскана структура-420м2; Направа на финна цялостна шпакловка по стени и тавани с подходяща финна шпакловъчна смес(2 слоя)-880м2;Доставка на цветна латексова боя и боядисване по стени и тавани(мин. 3 слоя)–стени-880м2;Доставка и монтаж на растерен окачен таван с минераловатни пана 60/60см(60/120см) включително метална конструкция и всички необходими компоненти за монтаж-360м2;Доставка и монтаж на гранитогресни плочи І-во качество-225м2;Доставка и монтаж на бяла 5-камерна PVC дограма-78 м2;Доставка и полагане на кабел ШВПС 3х1.5мм2 или еквивалентно/и-200м и други СМР, които подробно са описани по видове и количества в количествено-стойностната сметка.
За възлагане изпълнението на предмета на поръчката Възложителят съставя документ/и за възлагане, съдържащ/и най-малко следната информация: номер на документа за възлагане и дата на възлагане, видовете работи и доставки и количеството им, срокът за изпълнение, цената на база единични цени от договора и друга информация, необходима за изпълнение на видовете дейности. Документът за възлагане се подписва от Възложителя и Изпълнителя.
Приемането на извършените работи по документ за възлагане се удостоверява с приемо предавателен протокол, подписан от страните по договора, по ред и начин, описани в договора.
Плащането ще се извършва по ред, начин и условия,описани в договора.
Всички допълнителни работи, възникнали в процеса на изпълнение на поръчката, не подлежат на заплащане, ако не са съгласувани с Възложителя.
Всеки участник следва да извърши оглед на обекта не по-късно от 7 календарни дни преди крайната дата за подаване на оферти, посочена в обявлението.
Искането за оглед следва да се съгласува писмено по e-mail, поне 3 работни дни предварително. Лице за контакт за оглед: Калина Костова, e-mail: kalina.kostova@cez.bg
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на поръчката (календарни дни)    10
Средна часова ставка при изпълнение на непредвидени видове работи (лв/ч/час)    10
Цена
80
II.2.6) Прогнозна стойност
265000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Изпълнение на СМР за реконструкция на аварийна служба „Север“, гр. София, ул. „Гинци“ № 32 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45210000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

Изпълнение на СМР за реконструкция на аварийна служба „Север“, гр. София, ул. „Гинци“ № 32.
Основните видове строително монтажни работи и техните количества, са както следва: Разрушаване на тухлени зидове 25 см-30м3; Доставка и монтаж на бяла 5-камерна PVC дограма-25 м2;Направа на преградни стени от по два пласта на страна от пожароустойчиви гипсокартонени плоскости(d=12,5mm)-130м2;Направа на цялостна финна шпакловка по стени и тавани с подходяща финна шпакловъчна смес(2 слоя)-280м2;Доставка на латексова боя и боядисване по стени и тавани(мин. 3 слоя)-280м2;Доставка и монтаж на гранитогресни плочи І-во качество-125м2;Доставка и монтаж на водопроводна полипропиленова -PPr тръба с ал. вложка ?20 мм,PN10-15м;Доставка и полагане на кабел ШВПС 3х1.5мм? или еквивалентно/и-250м. и други СМР, които подробно са описани по видове и количества в количествено-стойностната сметка.
За възлагане изпълнението на предмета на поръчката Възложителят съставя документ/и за възлагане, съдържащ/и най-малко следната информация: номер на документа за възлагане и дата на възлагане, видовете работи и доставки и количеството им, срокът за изпълнение, цената на база единични цени от договора и друга информация, необходима за изпълнение на видовете дейности. Документът за възлагане се подписва от Възложителя и Изпълнителя.
Приемането на извършените работи по документ за възлагане се удостоверява с приемо предавателен протокол, подписан от страните по договора, по ред и начин, описани в договора.
Плащането ще се извършва по ред, начин и условия,описани в договора.
Всички допълнителни работи, възникнали в процеса на изпълнение на поръчката, не подлежат на заплащане, ако не са съгласувани с Възложителя.
Всеки участник следва да извърши оглед на обекта не по-късно от 7 календарни дни преди крайната дата за подаване на оферти, посочена в обявлението.
Искането за оглед следва да се съгласува писмено по e-mail, поне 3 работни дни предварително. Лице за контакт за оглед: Калина Костова, e-mail: kalina.kostova@cez.bg
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на поръчката (календарни дни)    10
Средна часова ставка при изпълнение на непредвидени видове работи (лв/ч/час)    10
Цена
80
II.2.6) Прогнозна стойност
121000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България за първа група – строежи от високо строителство (жилищно, общественообслужващо, промишлено), прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения съгласно чл. 5, ал. 1, т. 1 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС) – за строежи минимум пета категория, съгласно чл. 5, ал. 6 от ПРВВЦПРС.
В случай че участникът е чуждестранно лице, той следва да е вписан в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен.
Доказателствата за посочените в ЕЕДОП обстоятелства се представят по реда на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, както следва:
• В случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП, за доказване на декларираното в ЕЕДОП обстоятелство участникът представя копие на удостоверение за вписване в ЦПРС, придружено с талон, от който е видна валидността му, а в случай че участникът е чуждестранно лице, той следва да представи копие на документ, доказващ вписването му в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен;
• В случаите по чл. 67, ал. 6 от ЗОП, за доказване на декларираното в ЕЕДОП обстоятелство участникът представя копие на удостоверение за вписване в ЦПРС, придружено с талон, от който е видна валидността му.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се изисква.

Не се изисква.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да разполага с персонал и с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
За доказване на заявените в ЕЕДОП обстоятелства, се представя списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, в който е посочена информация относно правоспособност по чл.163а от ЗУТ, или относно придобитата специалност (вида на придобитата специалност – стоманени конструкции и/или кофражи и/или др., номер и дата на документа, с който е придобита), получена от завършено строително образование или обучение в професионално направление строителство, съгласно „Списък на професиите за професионално образование и обучение” към Закона за професионалното образование и обучение (ЗПОО), или относно притежаваната от съответното лице група по безопасност при работа, съгласно Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи (ПБЗРЕУЕТЦЕМ) или Правилник за безопасност и здраве при работа по електрообзавеждането с напрежение до 1000V (ПБЗРЕН), номер на съответния документ и срок на валидност.
В случай, че участникът е чуждестранно лице, се посочват еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която той е установен.
Доказателствата за посочените в ЕЕДОП обстоятелства се представят при условията и по реда на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП.
2. Участникът следва да прилага система за управление на качеството, съгласно стандарт EN ISO 9001:2008 или EN ISO 9001:2015 или еквивалентно/и, с обхват /сфера на дейност/ относим към предмета на поръчката, а именно строителство, който следва да е издаден от орган по чл. 64, ал. 5 от ЗОП.
За доказване на заявените в ЕЕДОП обстоятелства, участникът следва да представи - Нотариално заверено копие на валиден сертификат, удостоверяващ съответствието на участника със стандарт за система за управление на качеството ЕN ISO 9001:2008 или EN ISO 9001:2015 или еквивалентно/и, с обхват /сфера на дейност/, относим към предмета на поръчката.
Доказателствата за посочените в ЕЕДОП обстоятелства се представят при условията и по реда на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП.
3. Участникът следва да прилага системи или стандарти за опазване на околната среда, съгласно стандарт EN ISO 14001:2004 или EN ISO 14001:2015 или еквивалентно/и или съгласно екологичната и одиторска схема на Европейския съюз (EMAS) или еквивалентно/и, с обхват /сфера на дейност/ относим към предмета на поръчката а именно строителство, който следва да е издаден от орган по чл. 64, ал. 5 от ЗОП.
За доказване на заявените в ЕЕДОП обстоятелства, участникът следва да представи - Нотариално заверено копие на валиден сертификат, удостоверяващ съответствието на участника със стандарт за опазване на околната среда EN ISO 14001:2004 или EN ISO 14001:2015 или еквивалентно/и или нотариално заверено копие на документ, удостоверяващ регистрацията на участника, съгласно екологичната и одиторска схема на Европейския съюз (EMAS) или еквивалентно/и, с обхват /сфера на дейност/, относим към предмета на поръчката.
Доказателствата за посочените в ЕЕДОП обстоятелства се представят при условията и по реда на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП.


1. Минимално изискване:
За обособена позиция 1
Участникът следва да разполага с минимум 13 (тринадесет) лица, от които:
а) най-малко 1 (едно) техническо правоспособно лице, съгласно чл.163а от ЗУТ;
б) най-малко 11 (единадесет) лица със завършено строително образование или обучение в професионално направление строителство, съгласно „Списък на професиите за професионално образование и обучение” към Закона за професионалното образование и обучение (ЗПОО), с придобита специалност, както следва:
• 2 (две) лица – изолации в строителството;
• 2 (две) лица – покриви;
• 2 (две) лица – мазилки и шпакловки;
• 2 (две) лица – бояджийски работи;
• 1 (едно) лице – вътрешни облицовки и настилки;
• 1 (едно) лице – сухо строителство;
• 1 (едно) лице - дограма и стъклопоставяне.
в) най-малко с 1 (едно) лице, електроспециалист, притежаващо минимум IV квалификационна група, съгласно Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи (ПБЗРЕУЕТЦЕМ) или Правилник за безопасност и здраве при работа по електрообзавеждането с напрежение до 1000V (ПБЗРЕН).
За обособена позиция 2
Участникът следва да разполага с минимум 12 (дванадесет) лица, от които:
а) най-малко 1 (едно) техническо правоспособно лице, съгласно чл.163а от ЗУТ;
б) най-малко 9 (девет) лица със завършено строително образование или обучение в професионално направление строителство, съгласно „Списък на професиите за професионално образование и обучение” към Закона за професионалното образование и обучение (ЗПОО), с придобита специалност, както следва:
• 1 (едно) лице – армировка и бетон;
• 1 (едно) лице – вътрешни ВиК мрежи;
• 2 (две) лица – мазилки и шпакловки;
• 1 (едно) лице – бояджийски работи;
• 1 (едно) лице – вътрешни облицовки и настилки;
• 2 (две) лица – сухо строителство;
• 1 (едно) лице - дограма и стъклопоставяне.
в) най-малко 2 (две) лица, електроспециалисти, притежаващи квалификационна група, съгласно Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи (ПБЗРЕУЕТЦЕМ) или Правилник за безопасност и здраве при работа по електрообзавеждането с напрежение до 1000V (ПБЗРЕН), от които:
• 1 (едно) лице да притежава V група;
• 1 (едно) лице да притежават поне ІІІ група.
2. Участникът следва да прилага система за управление на качеството, съгласно стандарт EN ISO 9001:2008 или EN ISO 9001:2015 или еквивалентно/и, с обхват /сфера на дейност/ относим към предмета на поръчката, а именно строителство, който следва да е издаден от орган по чл. 64, ал. 5 от ЗОП.
3. Участникът следва да прилага системи или стандарти за опазване на околната среда, съгласно стандарт EN ISO 14001:2004 или EN ISO 14001:2015 или еквивалентно/и или съгласно екологичната и одиторска схема на Европейския съюз (EMAS) или еквивалентно/и, с обхват /сфера на дейност/ относим към предмета на поръчката а именно строителство, който следва да е издаден от орган по чл. 64, ал. 5 от ЗОП.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

В настоящата процедура могат да участват лицата посочени в чл.10, ал.1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП), които отговарят на изискванията и условият на ЗОП и изискванията и условията на възложителя описани в решението за откриване на поръчката, обявлението и документацията за участие.
Възложителят отстранява от участие участник, когато:
- за участника са налице основанията по чл.54, ал.1 и чл.55, ал.1, т.1 и т.4 от ЗОП, възникнали преди и по време на процедурата;
- по отношение на участника е приложима забраната за участие в обществени поръчки съгласно чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС);
- за участника е налице някое от основанията по чл. 107 от ЗОП;
- за участника са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и отнемане на незаконно придобитото имущество.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
При подписване на договора участникът, определен за изпълнител, се задължава да представи на Възложителя гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на КСС за съответната обособена позиция.
Гаранцията за изпълнение може да бъде представена в една от следните форми:
- парична сума, преведена по сметката на „ЧЕЗ Разпределение България” АД - банка „Уникредит Булбанк” АД, IBAN: BG43 UNCR 7630 1002 ERPBUL, BIC: UNCRBGSF. В платежния документ трябва да се впише: Гаранция за изпълнение на обществена поръчка с реф. № РРС 19-008 и предмет: „Изпълнение на СМР за основен ремонт и реконструкция на сгради, собственост на „ЧЕЗ Разпределение България” АД”, обособена позиция № ……………………………………………………………
или
ПРОДЪЛЖАВА В РАЗДЕЛ VI. 3) ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
III.1.7)
Възложителят заплаща на Изпълнителя цена в размер на стойността на действително извършените и приети работи по единичните цени от количествено-стойностната сметка, приложение към договора. Цените не подлежат на промяна за срока на действие на договора. Финансовите условия и начина на плащане са описани подробно в договора.
III.1.8)
Възложителят не поставя условие за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.
Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, то договорът за обществена поръчка се сключва, след като избраният за изпълнител участник представи на възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


За възлагане изпълнението на предмета на поръчката Възложителят съставя документ/и за възлагане, съдържащ/и най-малко следната информация: номер на документа за възлагане и дата на възлагане, видовете работи и доставки и количеството им, срокът за изпълнение, цената на база единични цени от договора и друга информация, необходима за изпълнение на видовете дейности. Документът за възлагане се подписва от Възложителя и Изпълнителя.
Приемането на извършените работи по документ за възлагане се удостоверява с приемо предавателен протокол, подписан от страните по договора, по ред и начин, описани в договора.
Плащането ще се извършва по ред, начин и условия, описани в договора.
Всички допълнителни работи, възникнали в процеса на изпълнение на поръчката, не подлежат на заплащане, ако не са съгласувани с Възложителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/04/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/04/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. София, бул Цариградско шосе 159, Бенч Марк Бизнес център

Отварянето на подадените оферти е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

ВАЖНО:
ПРОДЪЛЖЕНИЕ ОТ РАЗДЕЛ III.1.6) ИЗИСКУЕМИ ДЕПОЗИТИ И ГАРАНЦИИ:
- банкова гаранция (оригинал) – неотменяема, безусловна, издадена от банка в полза на Възложителя „ЧЕЗ Разпределение България” АД, с условия на усвояване, съвпадащи с тези от образеца в документацията и със срок на валидност най-малко 27 (двадесет и седем месеца) от датата на издаването й. Датата на издаването не може да предхожда датата на поканата за сключване на договора за обществена поръчка.
или
- застраховка, която обезпечава изпълнението на договора чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Застраховката следва да е сключена в полза на възложителя, за предмета на конкретния договор, като застрахователната сума по нея е равна по размер на размера на дължимата гаранция за изпълнение - 5% от стойността за изпълнение на дейностите по КСС. Застраховката следва да отговаря на условията и изискванията, описани в документацията за участие.
Когато гаранцията за изпълнение е под формата на парична сума или банкова гаранция тя може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
Условията и сроковете за задържане, усвояване или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва