Деловодна информация
00571
ОП-26- 2 26/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
00571-2019-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Водоснабдяване и канализация ЕАД 812115210
кв. Победа, ул. Генерал Владимир Вазов №3
Бургас BG341 8000 България
Йорданка Керанкова +359 56871442/+359 886770016
jkerankova@vik-burgas.com +359 56842979

Интернет адрес/и

http://www.vik-burgas.com

http://www.vik-burgas.com/procurements


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.vik-burgas.com/procurements?idproc=337
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Водоснабдяване и канализация ЕАД 812115210
кв. Победа, ул. Генерал Владимир Вазов №3
Бургас BG341 8000 България
Лиляна Захова, Катя Велева +359 56871412
lzahova@vik-burgas.com +359 56842979

Интернет адрес/и

http://www.vik-burgas.com

http://www.vik-burgas.com/procurements?idproc=337

НЕ 

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Оборудване и обзавеждане на лаборатории към акредитирана Изпитвателна лаборатория при „ВиК“ ЕАД, гр. Бургас.
38000000      
Доставки

Доставка чрез покупка на оборудване и обзавеждане на лаборатории към акредитирана Изпитвателна лаборатория при „ВиК“ ЕАД, гр. Бургас.
Обособена позиция (ОП) 1 - Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на лабораторно оборудване и обзавеждане на химична, микробиологична, инструментална и газхроматографска лаборатории.
Обособена позиция (ОП) 2 - Доставка, инсталиране и гаранционен сервиз на индуктивно свързана плазма масспектрометър (ICP-MS) и обучение за работа с него.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

(ОП) 1 - Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на лабораторно оборудване и обзавеждане на химична, микробиологична, инструментална и газхроматографска лаборатории. 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

административната сграда на Възложителя, на адрес гр. Бургас, кв. Победа, ул. „Генерал Владимир Вазов“ №3, ет.1

Доставка чрез покупка, монтаж и пускане в експлоатация на лабораторно оборудване и обзавеждане за 5 (пет) помещения: помещение 1 – инструментална лаборатория; помещение 2 – микробиологична лаборатория; помещение 3 – химична лаборатория питейни води; помещение 4 – лаборатория газова хроматография; помещение 5 – химична лаборатория отпадъчни води. Необходимото оборудване и обзавеждане е подробно описано в Техническата спецификация за обособената позиция. Приложени са чертежи за всяко помещение.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
220000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

(ОП) 2 - Доставка, инсталиране и гаранционен сервиз на индуктивно свързана плазма масспектрометър (ICP-MS) и обучение за работа с него. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

административната сграда на Възложителя, на адрес гр. Бургас, кв. Победа, ул. „Генерал Владимир Вазов“ №3, ет.1.

Доставка чрез покупка, монтаж и пускане в експлоатация на индуктивно свързана плазма масспектрометър (ICP-MS), подробно описан в Техническата спецификация за обособената позиция - йонен източник и интерфейс; йонна оптика, квадрупол и детектор; вакуумна система; система за внасяне на пробата; автоматичен пробовзeмач; система за подготовка на пробите за ICP-MS анализ; компютърна система и софтуер; аксесори и консумативи.
Критериите по-долу
 
ДА Технически параметри    60
Критерий, свързан с разходи 1 20
Предложена цена    40
II.2.6) Прогнозна стойност
380000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

НЕПРИЛОЖИМО
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

НЕПРИЛОЖИМО

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За ОП 1 и ОП 2:
1. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет (обема е без значение), идентични или сходни с тези на поръчката по съответната об. позиция, през последните три години назад, считано от датата на крайния срок за подаване на офертите.
2. Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
3. Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
4. Участникът да прилага системи за управление на качеството.


За ОП 1 и ОП 2:
1. Минимално изискване: Участникът следва да е изпълнил минимум 1 (една) дейност през последните три години назад (считано от датата на крайния срок за подаване на офертите).
?Под „сходни с предмета на поръчката“ по ОП 1, следва да се разбира: „Доставка, инсталиране, гаранционен сервиз на оборудване за лабораторна дейност“
?Под „сходни с предмета на поръчката“ по ОП 2, следва да се разбира: „Доставка, инсталиране, гаранционен сервиз и обучение за работа със спектрална апаратура“.
2. Минимално изискване: Участникът трябва да разполага с минимум 1 (един) експерт с професионална квалификация и професионален опит за инсталация, гаранционно сервизно обслужване и поддръжка на предлаганата апаратура, за срока на действие на договора. Експерта следва да е преминал обучение във фирмата производител и да притежава сертификат или др. еквивалентен документ за изброените дейности.
3. Минимално изискване: Участникът трябва да разполага със сервизна база за гаранционна поддръжка на доставеното оборудване/ апаратура.
4. Минимално изискване: Сертификат за въведена система за управление на качеството EN ISO 9001 или еквивалент на участника. Обхватът на сертификата да има отношение към предмета на поръчката по съответната об. позиция и да е в срок на валидност.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което отговаря на изискванията на чл.10, ал.1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП); ППЗОП и изискванията на Възложителя посочени в обявлението и документацията за обществена поръчка.
Основания за отстраняване от участие в процедурата:
1.Наличие на някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 от ЗОП.
2.Наличие на обстоятелства по чл. 55, ал. 1, т. 5 от ЗОП.
3.Наличие на някое от обстоятелствата по чл. 107 от ЗОП.
4.Неспазване на чл. 101, ал. 8-11 от ЗОП.
5.Наличие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, освен ако за участника са налице обстоятелствата по чл. 4 от същия.
6.Наличие на обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
7.Други, посочени в Документацията за обществена поръчка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Участникът определен за изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, в размер на 2% от стойността на договора по съответната обособена позиция. Гаранцията се предоставя в една от следните форми:
1. Парична сума по сметка в ЦКБ – клон Бургас; IBAN – BG53 CECB9790 1006 1553 00; BIC: CECBBGSF;
2. Банкова гаранция, издадена от банка, имаща офис в България, по избор на участника;
3. Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя към Възложителя (за конкретния договор, в полза на „ВиК“ ЕАД, гр. Бургас). Застрахователната премия следва да е еднократно платима.
Гаранцията може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
III.1.7)
Финансирането на поръчката е със собствени средства на Възложителя. Заплащането се извършва по банков път, по посочена от Изпълнителя сметка. Схема на плащане:
? Авансово плащане: 20 (двадесет) % от стойността на договора по съответната обособена позиция, в 5 (пет) дневен срок след сключването му.
? Окончателно плащане: 80 (осемдесет) % от стойността на договора по съответната обособена позиция, в срок до 30 (тридесет) календарни дни считано от представянето на оригинална фактура и подписан от страните окончателен приемателно – предавателен протокол за приключване на всички дейности по доставка, монтаж, подвързване към ВиК и пускане в експлоатация на лабораторното оборудване/ апаратура и осъществено обучение на персонала.
III.1.8)
неприложимо

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/03/2019 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. Бургас, кв. „Победа”, ул. „Генерал Владимир Вазов” №3, ет.3, Конферентна зала №305.

На публичното заседание могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Представя се документ за самоличност и документ, удостоверяващ представителството (удостоверение за актуално състояние; заверено пълномощно; журналистическа карта и др.).
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Всички комуникации и действия на Възложителя и на участниците, свързани с настоящата процедура, са в писмен вид. Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини:
• лично – срещу подпис;
• чрез куриерска служба;
• по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронниите удостоверителни услуги (ЗЕДЕУУ) Съобщението, изпратено по електронен път, се счита за получено, независимо дали е генерирано потвърждение за доставянето му, от момента на постъпването му в информационна система, индивидуализирана чрез адреса на електронната поща, посочен от участника. С оглед правната сигурност и избягването на спорове за факта и времето на получаването, участниците следва да настроят посочените от тях електронни пощенски кутии да генерират автоматично известие за доставяне на съобщенията. Независимо дали такива настройки бъдат направени или не, за получаването на съобщението се прилага чл. 10, ал. 1 от Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги – от постъпването му в електронната поща на участника.
• чрез комбинация от тези средства.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1 от ЗОП, жалба може да се подава в 10 дневен срок от:
1. Изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
2. Жалба по чл. 196, ал. 5 от ЗОП (действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата) се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Водоснабдяване и канализация ЕАД
кв. Победа, ул. Генерал Владимир вазов №3
Бургас 8000 България
jkerankova@vik-burgas.com +359 56871442/+359 886770016
http://www.vik-burgas.com +359 56842979

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва