III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
НЕПРИЛОЖИМО |
III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
НЕПРИЛОЖИМО
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
За ОП 1 и ОП 2: 1. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет (обема е без значение), идентични или сходни с тези на поръчката по съответната об. позиция, през последните три години назад, считано от датата на крайния срок за подаване на офертите. 2. Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. 3. Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката. 4. Участникът да прилага системи за управление на качеството.
За ОП 1 и ОП 2: 1. Минимално изискване: Участникът следва да е изпълнил минимум 1 (една) дейност през последните три години назад (считано от датата на крайния срок за подаване на офертите). ?Под „сходни с предмета на поръчката“ по ОП 1, следва да се разбира: „Доставка, инсталиране, гаранционен сервиз на оборудване за лабораторна дейност“ ?Под „сходни с предмета на поръчката“ по ОП 2, следва да се разбира: „Доставка, инсталиране, гаранционен сервиз и обучение за работа със спектрална апаратура“. 2. Минимално изискване: Участникът трябва да разполага с минимум 1 (един) експерт с професионална квалификация и професионален опит за инсталация, гаранционно сервизно обслужване и поддръжка на предлаганата апаратура, за срока на действие на договора. Експерта следва да е преминал обучение във фирмата производител и да притежава сертификат или др. еквивалентен документ за изброените дейности. 3. Минимално изискване: Участникът трябва да разполага със сервизна база за гаранционна поддръжка на доставеното оборудване/ апаратура. 4. Минимално изискване: Сертификат за въведена система за управление на качеството EN ISO 9001 или еквивалент на участника. Обхватът на сертификата да има отношение към предмета на поръчката по съответната об. позиция и да е в срок на валидност.
|
|
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие
Участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което отговаря на изискванията на чл.10, ал.1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП); ППЗОП и изискванията на Възложителя посочени в обявлението и документацията за обществена поръчка. Основания за отстраняване от участие в процедурата: 1.Наличие на някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 от ЗОП. 2.Наличие на обстоятелства по чл. 55, ал. 1, т. 5 от ЗОП. 3.Наличие на някое от обстоятелствата по чл. 107 от ЗОП. 4.Неспазване на чл. 101, ал. 8-11 от ЗОП. 5.Наличие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, освен ако за участника са налице обстоятелствата по чл. 4 от същия. 6.Наличие на обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество. 7.Други, посочени в Документацията за обществена поръчка.
|
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
|
III.1.6) Участникът определен за изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, в размер на 2% от стойността на договора по съответната обособена позиция. Гаранцията се предоставя в една от следните форми: 1. Парична сума по сметка в ЦКБ – клон Бургас; IBAN – BG53 CECB9790 1006 1553 00; BIC: CECBBGSF; 2. Банкова гаранция, издадена от банка, имаща офис в България, по избор на участника; 3. Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя към Възложителя (за конкретния договор, в полза на „ВиК“ ЕАД, гр. Бургас). Застрахователната премия следва да е еднократно платима. Гаранцията може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
|
III.1.7) Финансирането на поръчката е със собствени средства на Възложителя. Заплащането се извършва по банков път, по посочена от Изпълнителя сметка. Схема на плащане: ? Авансово плащане: 20 (двадесет) % от стойността на договора по съответната обособена позиция, в 5 (пет) дневен срок след сключването му. ? Окончателно плащане: 80 (осемдесет) % от стойността на договора по съответната обособена позиция, в срок до 30 (тридесет) календарни дни считано от представянето на оригинална фактура и подписан от страните окончателен приемателно – предавателен протокол за приключване на всички дейности по доставка, монтаж, подвързване към ВиК и пускане в експлоатация на лабораторното оборудване/ апаратура и осъществено обучение на персонала.
|
III.1.8) неприложимо
|