III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Кандидатът трябва да е вписан в Централен професионален регистър на строителя за изпълнение на обекти I група, IІІ категория. В ЕЕДОП се попълва информация относно вписването на кандидата в съответния професионален регистър в държавата членка, в която е установен и се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация. Когато е посочено, че документа не е наличен в електронен формат или липсва такава информация и/или не е посочен уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, в случайте на чл. 67, ал.5 и 6 обстоятелството се доказва с удостоверение за вписване в регистъра, видно с талона за регистрация. |
III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
няма изисквания
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
1. Кандидатът да e изпълнил дейности с предмет, идентичен или сходен с тези на поръчката най-много за последните 5 години от датата на подаване на офертата; 2. Кандидатът да разполага с необходимия брой лица, които ще изпълняват строителството; 3. Кандидатът да разполага с персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката; 4. Кандидатът да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката; 5. Кандидатът да прилага система за управление на качеството. Съответствието с критериите за подбор се декларира в ЕЕДОП, а участникът, определен за изпълнител, при сключване на договор представя доказателства за съответствие, както следва: 1.1. списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; 1.2. списък на лицата, които ще изпълняват строителството; 1.3. списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата; 1.4. декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката 1.5. сертификат, който удостоверява съответствието на кандидата със стандарт БДС ЕN ISO 9001 или еквивалент за управление на качеството с обхват покриващ дейностите по настоящето техническо задание. Възложителят може да изиска по всяко време представяне на цитираните доказателства за информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Кандидатите: По т.1: Да има опит в извършване на идентични или сходни дейности (под „сходни дейности” се разбира изпълнение на дейности по демонтаж и монтаж на топлоизолация (минерална вата и алуминиева ламаринена обшивка) по съдове и тръбопроводи с температура на транспортирания топлоносител над 280°С, както да имат опит в изграждането на тръбни скелета) през последните 5 години; По т.2: Да разполага с достатъчно кадрови ресурси (минималният персонал за изпълнение на дейностите, с който да разполага кандидата е 16 човека), така че да имат възможност и готовност да преминат на двусменен режим на работа по възложените обеми за 5-ти и 6-ти ядрени енергийни блокове, включително и за паралелно извършване на дейности от Приложение №1; По т.3: Да разполага с персонал и ръководен състав със следната необходима квалификация по правилник за безопасност при работа по неелектрически уредби (ПБР-НУ) – членове на бригадата по работни наряди - минимум ІІ кв.гр. по ПБР-НУ; изпълнители на работата по работни наряди – минимум ІV кв.гр. по ПБР-НУ; отговорни ръководители по работни наряди - V кв.гр. по ПБР-НУ; По т.4: Да разполага с оборудване, скелета, устройства, инструменти (включително специалните) и средства, транспортна и подемно-транспортна техника и други, необходими за изпълнение на дейностите по Техническо задание № 2018.30.РО.00.ТЗ.1547; да имат на разположение подвижна или стационарна работилница за срока на договора (като правното основание на което ще се ползват е без значение), която да е обзаведена с оборудване пряко свързано с изработка на възглавници от минерална вата, мантели, колена, канали и кутии от алуминиева ламарина, както и обезпечаваща покриване на всички технологични и оперативни необходимости за дейността; По т.5: Да прилага сертифицирана система за управление на качеството в съответствие с БДС EN ISO 9001 или еквивалент обхват покриващ дейностите по настоящето техническо задание.
|
|
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие
Възложителят отстранява кандидат, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 и обстоятелствата по чл. 55, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата. Отстраняването се прилага и когато кандидатът е обединение от физически и/или юридически лица и за член на обединението е налице някое от горецитираните основания и обстоятелства. Ако за кандидат са налице тези основания и обстоятелства, той има право да представи доказателства за предприети мерки за надеждност при условията на чл. 56, ал. 1 от ЗОП. Възложителят преценява мерките и в случай, че те са достатъчни, за да се гарантира неговата надеждност, възложителят не го отстранява от процедурата. Възложителят отстранява от участие кандидат, който не отговаря на поставените критерии за подбор.
|
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
|
III.1.6) Определеният за изпълнител на обществената поръчка участник трябва да представи гаранция за обезпечение на изпълнението на договора в размер на 5% от стойността му. Гаранцията се представя в една от следните форми по избор на участника: 1. парична сума, внесена по следните банкови реквизити УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД, IBAN: BG31 UNCR 9660 1020 0008 09 – лева, SWIFT/BIC: UNCRBGSF с титуляр “АЕЦ Козлодуй” ЕАД или в брой в касата на “АЕЦ Козлодуй” ЕАД; 2. банкова гаранция (неотменима и безусловна) със срок на валидност 30 дни по-дълъг от срока на договора; 3. застраховка (неотменима и безусловна), която обезпечава изпълнението на договора чрез покритие на отговорността на изпълнителя по конкретния договор (същата не може да обезпечава едновременно няколко договора), със срок 30 дни по-дълъг от срока на договора.
|
III.1.7) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща цената по следния начин: - 90% (деветдесет процента) от стойността на КСС поетапно, на база завършени и приети работи, до 30 календарни дни след представяне на Протокол за установяване на натурални видове СМР и оригинална фактура. - 90% (деветдесет процента) от стойността на непредвидените разходи на база завършени и приети работи, до 30 календарни дни след представяне на утвърдения Констативен протокол по т. 2.5.5. от договора, двустранно подписани количествена сметка, Протокол за установяване на натурални видове СМР и заплащането им, придружен с анализни цени и оригинална фактура. - Останалите 10% (десет процента) от стойността на подписаните Протоколи за установяване на натурални видове СМР, се заплащат след окончателното изпълнение на всички дейности по договора, включително предаване на екзекутивната документация по т. 5.1.13 от договора, срещу представяне на двустранен Протокол за окончателно завършване на дейностите (без забележки) по договора.
|
III.1.8) Няма изискване към правната форма
|