Деловодна информация
01369
3117 17/12/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
17/12/2018 (дд/мм/гггг)
01369-2018-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Тролейбусни и автобусни превози ЕООД 123732117
кв. Индустриален ,Тролейбусно депо
Стара Загора BG344 6000 България
Георги Кирилов Киряков +359 0885912103
troleibusni_prevozi@mbox.contact.bg +359 042605264

Интернет адрес/и

http://www.tpsz.bg

http://www.tpsz.bg/процедури-след-15-04-2016


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://tpsz.bg/смр-2018
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Инженеринг /проектиране и изпълнение на СМР, упражняване на авторски надзор/ за „Рехабилитация на ремонтното хале на тролейбусното депо” в УПИ І тролейбусно депо, кв. 17 „Индустриален“
45000000      
Строителство

Дейности, включени в предмета на поръчката
А/Дейност 1: Изготвяне на инвестиционен проект в фаза „Работен проект“
Б/Дейност 2: Изпълнение на СМР, предвидени в проекта
В/Дейност 3: Упражняване на авторски надзор при изпълнение на строителството
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

гр. Стара Загора

Ремонтното хале е построено преди повече от 30 години и през този период са извършени частични ремонти. Сградите с идентификатори 68850.522.1701.2 и 68850.522.1701.3 по КК са разположени в индустриалната част на гр.Стара Загора УПИ І тролейбусно депо, кв.17 „Индустриален“.
Застроена площ на халето е 1647.0м2.
Застроена площ на ниското тяло, в което са разположени ремонтни работилници е 336.0м2.
Сградата е разположена в УПИ І тролейбусно депо, кв. 17, „Индустриален“ по плана на гр.Стара Загора, като същата е изградена през 1987г.
Дейности, включени в предмета на поръчката
А/Дейност 1: Изготвяне на инвестиционен проект в фаза „Работен проект“
Б/Дейност 2: Изпълнение на СМР, предвидени в проекта
В/Дейност 3: Упражняване на авторски надзор при изпълнение на строителството
Критериите по-долу
 
ДА „Оценката на Техническото предложение за изпълнение на поръчката” (ОТ)    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
355635      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект “Модернизация и развитие на устойчив градски транспорт в гр. Стара Загора – II фаза”., който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.

Срок за изготвяне на инвестиционен проект: 60 /шестдесет/ календарни дни
Срок за изпълнение на СМР: 120 /сто и двадесет/ календарни дни
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Регистрацията да отговаря на предмета на поръчката – I група, V (пета) категория по смисъла на Наредба №1 за номенклатурата на видовете строежи чл.10, ал.1, буква „а“, чл.137 от ЗУТ, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП), предоставяйки информация за вида на докуемнта, категорията строеж и срок на валидност.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се изискват

не се изискват
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът попълва съответното поле от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП в предоставеният образец в .xml формат или поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от предоставеният ЕЕДОП в .doc формат, като за всяко, посочено като изпълнено от него строителство предостави данни и информация относно: (1) строителните работи (СМР/СРР), които са изпълнени и са идентични или сходни с предмета на поръчката, чрез посочване на обекта и вида на изпълнените строителни интервенции; (2) лицето, получило строителните дейности (Възложител/Инвеститор); (3) стойност на изпълнените строителни работи; (4) датата, на която е приключило изпълнението на строителните дейности (датата, на която е съставен Констативния акт по чл. 176, ал. 1 от ЗУТ за установяване на годността за приемане на строежа - обр. 15 към Наредба № 3/2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, или друг документ за предаване и приемане на строежа от Възложителя/Инвеститора).
!!! В случаите, в които Участникът декларира строителни дейности при изпълнението на които е участвал като партньор в Обединение или като подизпълнител, се описва само тази част от дейностите, които Участникът сам е изпълнил и за които може да представи съответните доказателства.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.Участникът попълва съответното поле от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП в предоставеният образец в .xml формат или поле 2) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от предоставеният ЕЕДОП в .doc формат.
Участникът попълва съответното поле от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП, като предостави данни и информация относно: (1) имената на всяко едно от предложените от него лица; (2) позиция, за която е предложено всяко едно от лицата, съобразно минималните изисквания на Възложителя, посочени по-горе; (3). Наличие на ППП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи списък на техническите лица включени или не в състава на участника, от който да е видно, че притежават ППП.
3.Участникът попълва съответното поле от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП в предоставеният образец в .xml формат или поле 2) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от предоставеният ЕЕДОП в .doc формат, като предостави данни и информация относно: (1) имената на всяко едно от предложените от него технически лица, който ще изпълнява строителството, предмет на възлагане; (2) експертната позиция, за която е предложено всяко едно от лицата, съобразно минималните изисквания на Възложителя, посочени по-горе; (3) професионалната квалификация на лицата, съгласно информацията, съдържаща се в притежаваната от съответното лице диплома за придобито образование; образование - вид образование/образователно-квалификационна степен и специалност; (4) допълнителна проф. квалификация (когато е приложимо) - сертификат, валидно удостоверение или друг еквивалентен документ - индивидуализира се наименованието на документа; номер и дата на издаването му; издател на документа и предметен обхват; (7) специфичен проф. опит посочва се само за ръководителя на обекта.
Преди сключване на договор за ОП, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи списък на техническите лица включени или не в състава на у-ка.


1. Участникът следва да е изпълнил идентично или сходно с предмета на поръчката строителство /минимум едно/ през последните 5 години, считано от датата посочена като краен срок за получаване на оферти.
*** Под идентично или сходно с предмета на поръчката строителство се разбира изграждане и/или реконструкция, модернизация и въвеждане на мерки за енергийна ефективност на сгради.
2.Участникът трябва да предложи екип от проектанти, отговарящи на следните минимални изисквания:
- Ръководител на екипа - Архитект, с пълна проектантска правоспособност.
- Конструктор с пълна проектантска правоспособност;
- Проектант по част ВиК - строителен инженер ВиК с пълна проектантска правоспособност;
- Проектант по част „Енергийна ефективност”, инженер с пълна проектантска правоспособност;
-Проектант по част „Електрическа” –инженер с пълна проектантска правоспособност;
- Проектант по част „Пожарна безопасност“ – инженер с пълна проектантска правоспособност;
- Проектанти с пълна проектантска правоспособност за План за безопасност и здраве и План за управление на отпадъците.
Чуждестранните лица проектанти следва да притежават аналогична регистрация съгласно законодателството на държавата в която са установени.
3. Участникът трябва да разполага с технически лица за изпълнението на поръчката за Дейност 2: изпълнение на СМР, както следва:
- Ръководител на обекта: образователна степен инженер в строителството. Професионален опит за изпълнение на идентични или сходни с предмета на поръчката строежи - минимум един.
- Технически ръководител: лице отговарящо на изискванията на чл. 163а от ЗУТ. Професионален опит за изпълнение на идентични или сходни с предмета на поръчката строежи- минимум един.
- Отговорник по контрола на качеството – да има успешно завършен курс по контрол на качеството.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участниците следва да отговарят на поставените от Възложителя изисквания в документацията- относно личното състояние, критериите за подбор, техническо и ценово предложение.
Възложителят отстранява от процедурата кандидат или участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и по чл. 55, ал. 1 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата, като обстоятелството по чл. 55, ал. 1, т. 2 ЗОП се отнася за професията, свързана със проектиране и строителство.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Гаранциите се предоставят в една от следните форми:
1. парична сума - превод по набирателната сметка на „Тролейбусни и автобусни превози“ ЕООД, гр. Стара Загора: IBAN: ЦКБ клон Ст. Загора
IBAN: BG92CECB979010C6226500;
BIС: CECBBGSF
2. банкова гаранция със срок на валидност 30 дни след крайния срок на договора;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя със срок на валидност 30 дни след крайния срок на договора.
III.1.7)
III.1.8)

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/01/2019 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/01/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Зала в "Тролейбусни и автобусни превози" ЕООД, кв. Индустриален, гр. Стара Загора

Получените заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/12/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва