Деловодна информация
01379
 
да
да
21/11/2018 (дд/мм/гггг)
01379-2018-0207 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Електроенергиен системен оператор ЕАД 175201304
бул. Цар Борис III № 201
София BG411 1618 България
Даниела Димитрова - по процедурни въпроси; Владимир Асенов - по технически въпроси +359 9696853/ +359 9696829
op@eso.bg +359 2962189

Интернет адрес/и

www.eso.bg

https://webapps.eso.bg/zop_profile


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://webapps.eso.bg/zop_profile/page2.php?intNo=WkVYQUxMK2dUWlhOKzB3UnFHSTJCQT09
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Електроенергиен системен оператор ЕАД 175201304
бул. Цар Борис III № 201, деловодство Обществени поръчки
София BG411 1618 България
Деловодство Обществени поръчки +359 29696862/+359 29696886
op@eso.bg +359 29626189

Интернет адрес/и

www.eso.bg

https://webapps.eso.bg/zop_profile/

НЕ 

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Ретрофит на КРУ Ср.Н. ЦУ/2018/153
45232220      
Строителство

Поръчката е с предмет проектиране, доставка и строителство (ретрофит) на комплектна разпределителна уредба (КРУ) средно напрежение (Ср.Н), включващ: модернизиране (подмяна) на съществуващите първични съоръжения, монтаж на нови съоръжения и ремонт на вторичната комутация, като при изпълнението на ретрофита се запазва конструкцията на КРУ Ср.Н.
Рамковите споразумения, които ще бъдат сключени по тази процедура не включват всички условия, в съответствие с чл. 82, ал.2, 3 и 4 ЗОП.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45232220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Подстанции, собственост на ЕСО ЕАД, разположени на цялата територия на Р. България. За всяка конкретна поръчка, провеждана по рамковото споразумение ще бъде посочен обекта и точното му местоположение.

Поръчката е с предмет проектиране, доставка и строителство (ретрофит) на комплектна разпределителна уредба (КРУ) средно напрежение (Ср.Н), включващ: модернизиране (подмяна) на съществуващите първични съоръжения, монтаж на нови съоръжения и ремонт на вторичната комутация, като при изпълнението на ретрофита се запазва конструкцията на КРУ Ср.Н.
Ретрофитът се осъществява, както следва:
– изготвяне на работен проект в обем на първична и вторична комутация на отделните типове присъединения Ср.Н, план за безопасност и здраве и пожарна безопасност;
– изпълнение на строително-монтажни работи (СМР), включително доставка на предвидените в работния проект материали и апаратура, изпълнение на всички демонтажни и монтажни работи, предвидени в работния проект по съответните части и въвеждане в експлоатация на КРУ Ср.Н.
Доставката на първичните съоръжения (прекъсвачи, токови и напреженови измервателни трансформатори, вентилни отводи) и цифрови релейни защити и автоматики са задължение на възложителя.
Ретрофитът на КРУ Ср.Н включва уредби 20 kV, 10 kV и 6 kV.
В подстанциите на ЕСО ЕАД са въведени в експлоатация следните типове КРУ:
•тип КРУ 2-20, производство на „ЗАВН”, гр. Толбухин, НРБ;
•тип КРУ 2-10M, производство на „ЗАВН”, гр. Толбухин, НРБ;
•тип CSIM 1-20, производство на VEB „Otto Buchwitz”, DDR;
•тип CSIM 1-12, производство на VEB „Otto Buchwitz”, DDR;
•тип КМ-1Ф-10 (ШВМЭ, КВЭ), производство на СССР.
Ориентировъчен (прогнозен) обем на обществената поръчка за периода на рамковото споразумение е ретрофит на КРУ Ср.Н в 20 броя подстанции.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
6967000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Поръчката е с прогнозна стойност - 6 967 000 лева, без ДДС, в т.ч. проектиране и СМР на стойност - 3 055 000 лева, без ДДС и доставка на първични съоръжения и цифрови релейни защити на стойност - 3 912 000 лева, без ДДС (доставката на прекъсвачи, токови и напреженови трансформатори, вентилни отводи, цифрови релейни защити и автоматики е задължение на възложителя).
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) в Трета група – за строежи първа или втора категория.
Доказва се с представянето на заверено копие на удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя в Трета група – за строежи първа или втора категория и валиден контролен талон.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изискана от възложителя, в съответния раздел в ЕЕДОП, представен в електронен вид.
Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участниците, определени за изпълнители, преди сключването на рамковото споразумение. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако участник е декларирал такива.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът да притежава застраховка „Професионална отговорност“ по чл. 171 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) за строител на строежи първа или втора категория.
Доказва се чрез представяне на заверено копие на валидна застраховка професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ за строител на строежи първа или втора категория.
2.Участникът да притежава застраховка „Професионална отговорност“ по чл. 171 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) за проектант на строежи първа или втора категория.
Доказва се чрез представяне на заверено копие на валидна застраховка професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ за проектант на строежи първа или втора категория.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изискана от възложителя, в съответния раздел в ЕЕДОП, представен в електронен вид.
Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участниците, определени за изпълнители, преди сключването на рамковото споразумение. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако участник е декларирал такива.


1. Участникът следва да притежава валидна застраховка професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ за строител на строежи първа или втора категория.
2.Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ по чл. 171 от ЗУТ за проектант на строежи първа или втора категория.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да е изпълнил за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, услуги, включващи дейности с предмет и обем, идентични или сходни* с предмета на поръчката.
Доказва се чрез представяне списък на услуги-проектиране, които са идентични или сходни* с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга - проектиране. (по образец).
Под услуга - проектиране, сходна с предмета на поръчката се разбира:
- Проектиране на първична и вторична комутация за минимум една цялостна реконструкция на уредба средно напрежение (ЗРУ/КРУ) с минимум 10 броя присъединения средно напрежение в обекти на електроенергийната система.
или
- Проектиране на първична и вторична комутация за минимум една цялостна реконструкция на уредба високо напрежение с минимум 5 броя полета в обекти на електроенергийната система.
2. Участникът трябва да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, строителство, включващо дейности с предмет и обем, идентични или сходни* с предмета на поръчката.
Доказва се чрез представяне на списък на строителство/а, които са идентични или сходни* с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. (по образец).
Удостоверенията за добро изпълнение ясно трябва да показват обема на извършените видове дейности и вида на електрическата уредба (съгласно Наредба №3 за УЕУЕЛ), за установяване съответствието с изискванията за сходно строителство, в противен случай декларираният обект няма да бъде приет за съответстващ на изискванията на Възложителя за технически и професионални възможности.
Когато участник декларира изпълнение на строително-монтажни дейности за обект със строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката, но участникът не е бил вписан в централния професионален регистър на строителя в трета група - за строежи първа или втора категория към момента на изпълнение, декларираният обект няма да бъде приет за съответстващ на изискванията на Възложителя за технически и професионални възможности.
Под „сходно строителство” следва да се разбира:
- Реконструкция на една уредба средно напрежение с минимум 10 броя КРУ, задължително включваща дейности по подмяна на съществуващи прекъсвачи с нови, чрез преработка на съществуващите колички или монтаж върху нови колички, подмяна на измервателни трансформатори и ремонт на отсек ниско напрежение с подмяна на съществуващите релейни защити.
или
- Реконструкция на минимум 2 броя КРУ в една уредба средно напрежение, задължително включваща дейности по подмяна на съществуващи прекъсвачи с нови, чрез преработка на съществуващите колички или монтаж върху нови колички, подмяна на измервателни трансформатори и ремонт на отсек ниско напрежение с подмяна на съществуващите релейни защити и минимум една цялостна реконструкция на уредба високо напрежение с минимум 5 броя полета в обекти на електроенергийната система, задължително включваща дейности по ремонт на първична и вторична комутация.
Продължава в раздел VI.3. Допълнителна информация.


1. Участникът трябва да е изпълнил за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, услуга/и, включваща/и дейности с предмет и обем, идентични или сходни* с предмета на поръчката.
Под услуга - проектиране, сходна с предмета на поръчката се разбира:
- Проектиране на първична и вторична комутация за минимум една цялостна реконструкция на уредба средно напрежение (ЗРУ/КРУ) с минимум 10 броя присъединения средно напрежение в обекти на електроенергийната система.
или
- Проектиране на първична и вторична комутация за минимум една цялостна реконструкция на уредба високо напрежение с минимум 5 броя полета в обекти на електроенергийната система.
2. Участникът трябва да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, строителство/а, включващо/и дейности с предмет и обем, идентични или сходни* с предмета на поръчката.
Под „сходно строителство” следва да се разбира:
- Реконструкция на една уредба средно напрежение с минимум 10 броя КРУ, задължително включваща дейности по подмяна на съществуващи прекъсвачи с нови, чрез преработка на съществуващите колички или монтаж върху нови колички, подмяна на измервателни трансформатори и ремонт на отсек ниско напрежение с подмяна на съществуващите релейни защити.
или
- Реконструкция на минимум 2 броя КРУ в една уредба средно напрежение, задължително включваща дейности по подмяна на съществуващи прекъсвачи с нови, чрез преработка на съществуващите колички или монтаж върху нови колички, подмяна на измервателни трансформатори и ремонт на отсек ниско напрежение с подмяна на съществуващите релейни защити и минимум една цялостна реконструкция на уредба високо напрежение с минимум 5 броя полета в обекти на електроенергийната система, задължително включваща дейности по ремонт на първична и вторична комутация.
3.Участникът следва да притежава валиден сертификат, издаден от Българска служба за акредитация за контрол от вида “С” или еквивалентен, с обхват на акредитация за контрол на съоръжения над 1000 V.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участниците в процедурата трябва да отговарят на поставените от възложителя изисквания в документацията и обявлението за обществената поръчка относно личното състояние и критериите за подбор. За участниците не следва да са налице обстоятелствата по чл.54 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Размерът на гаранцията за изпълнение, срокът ? на валидност и условията за освобождаването и задържането ?, както и специфичните изисквания на възложителя по гаранцията за изпълнение, се определят от възложителя в проекта на договор за възлагане на конкретната обществена поръчка. Максималният размер и формите на гаранцията за изпълнение се определя, в съответствие с действащите към конкретния момент в Р България нормативни актове, относно възлагането на обществени поръчки. Възложителят има право да задържи и да се удовлетвори от гаранцията за изпълнение по конкретен договор, сключен въз основа на рамковото споразумение, когато изпълнителят не изпълни някое от неговите задължения по договора, както и в случаите на лошо, частично и/или забавено изпълнение, на което и да е задължение на изпълнителя. Всички разходи по издаване, предаване/внасяне, задържане, усвояване или освобождаване на гаранцията за изпълнение по конкретен договор, са за сметка на изпълнителя.
III.1.7)
Условията и реда за плащане ще се уреждат в проекта на договор за възлагането на отделните обществени поръчки, възлагани по рамковото споразумение. Плащането по фактури по конкретните договори, не освобождава изпълнителя от отговорност за недостатъци/несъответствия/дефекти, гаранции и обезщетения. Редът и условията за директно разплащане с подизпълнители са съгласно чл. 66, ал.4-7 от ЗОП. Този ред и условия могат да бъдат изменени/отменени/допълнени, при съответна промяна в ЗОП/ППЗОП.
III.1.8)
Не се изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи на възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентни документи за регистрация, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

ДА
  
Рамково споразумение с няколко оператора
  5
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

14/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/01/2019 (дд/мм/гггг)   09:00 (чч:мм)

гр.София, бул.Цар Борис III № 201, партер, зала Обществени поръчки.

Съглано чл. 54, ал. 2 от ППЗОП, получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от раздел III.1.3. Технически и професионални възможности.
3. Участникът да притежава сертификат, издаден от Българска служба за акредитация за контрол от вида “С” или еквивалентен, с обхват на акредитация за контрол на съоръжения над 1000 V.
Доказва се представяне на заверено от участника копие на валиден сертификат, издаден от Българска служба за акредитация за контрол от вида “С” или еквивалентен издаден от друг европейски сертифициращ орган, с обхват на сертификация за контрол на съоръжения за напрежение над 1000 V.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изискана от възложителя, в съответния раздел в ЕЕДОП, представен в електронен вид.
Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участниците, определени за изпълнители, преди сключването на рамковото споразумение. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако участник е декларирал такива.
Възложителят сключва рамково споразумение с до петима участници, класирани от първо до пето място в процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП, решението подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок, считано от изтичане на срока по чл.100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва