Деловодна информация
00088
906 20/11/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
20/11/2018 (дд/мм/гггг)
00088-2018-0052 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Столичен автотранспорт ЕАД 121683408
ул. Житница № 21
София BG411 1612 България
Весела Карамелска; инж. Елена Янкулова +359 29554067
v.karamelska@sofiabus.bg +359 29554067

Интернет адрес/и

www.sofiabus.bg

https://sofiabus.nit.bg/proczeduri-po-zop/0762018rrraserf/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sofiabus.nit.bg/proczeduri-po-zop/0762018rrraserf/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонт на сгради, включително електро инсталации, ОВК инсталации и ВиК инсталации, разположени на площадката на АП „Земляне“ на „Столичен автотранспорт" ЕАД“
45000000      
Строителство

Предметът на настоящата обществена поръчка е: ремонт на сгради, включително електро инсталации, ОВК инсталации и ВиК инсталации, разположени на площадката на АП „Земляне“ на „Столичен автотранспорт" ЕАД. Целта на настоящата обществена поръчка е сключването на договор за изпълнение на строително-монтажни и строително-ремонтни дейности, съгласно изготвен и предоставен от „Столичен автотранспорт“ ЕАД инвестиционен проект, необходими за подобряване на условията на работа в сгради, разположени на площадка „Земляне“ на „Столичен автотранспорт“ ЕАД – административна сграда, сервиз и сграда „ВДП“. В случай, че възникнат непредвидени СМР, същите ще бъдат допуснати в размер до 10 % от общата договорена стойност. При възникване на тази хипотеза Възложителя ще приложи разпоредбата на чл.116, ал.1, т.1 от ЗОП за изменение на сключения договор, по предвидения в договора за изпълнение начин, ред и условия.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Автобусно поделение „Земляне“ – гр. София 1612, ул. „Житница“ № 21.

Предметът на настоящата обществена поръчка е: ремонт на сгради, включително електро инсталации, ОВК инсталации и ВиК инсталации, разположени на площадката на АП „Земляне“ на „Столичен автотранспорт" ЕАД. Целта на настоящата обществена поръчка е сключването на договор за изпълнение на строително-монтажни и строително-ремонтни дейности, съгласно изготвен и предоставен от „Столичен автотранспорт“ ЕАД инвестиционен проект, необходими за подобряване на условията на работа в сгради, разположени на площадка „Земляне“ на „Столичен автотранспорт“ ЕАД – административна сграда, сервиз и сграда „ВДП“. В случай, че възникнат непредвидени СМР, същите ще бъдат допуснати в размер до 10 % от общата договорена стойност. При възникване на тази хипотеза Възложителя ще приложи разпоредбата на чл.116, ал.1, т.1 от ЗОП за изменение на сключения договор, по предвидения в договора за изпълнение начин, ред и условия.
Критериите по-долу
 
ДА ТО- Оценка на техническо предложение    50 т.
Цена
ФО-50 т.
II.2.6) Прогнозна стойност
1210000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Прогнозната стойност на обществената поръчка е 1 200 000.00 (един милион и двеста хиляди) лева без ДДС. Възложителят допуска възникнали непредвидени работи в размер до 10 % от общата договорена стойност. При възникване на тази хипотеза Възложителя ще приложи чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП за изменение на сключения договор, по предвидения в договора начин, ред и условия.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1.Участникът следва да е вписан в търговския регистър и/или в съответен професионален регистър, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Изисквано минимално ниво: Участникът и/или третото лице и/или неговия подизпълнител, ангажиран в строително-монтажните работи на поръчката, трябва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за строежи от четвърта категория съгласно чл. 137, ал. 1 от ЗУТ и Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, а за чуждестранен участник в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка в която е установен или на друга държава страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Забележка: Участникът попълва раздел А: „Годност“ на Част IV: „Критерии за подбор“ еЕЕДОП.
ВАЖНО: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител следните документи (за доказване на годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност):
•Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - (заверено копие). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава – чл. 60, ал. 1 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът следва да има застраховка "Професионална отговорност при строителство" за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, следствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му като строител, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Забележка: Участникът попълва раздел Б: Икономическо и финансово състояние на Част IV: „Критерии за подбор“ еЕЕДОП.
2. Участникът следва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката изчислен на базата на годишните обороти за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността.
Забележка: Участникът попълва раздел Б: Икономическо и финансово състояние на Част IV: „Критерии за подбор“ еЕЕДОП.


Изисквано минимално ниво по т.1: Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност при строителство”, с минимален праг, отговарящ на групата и категорията на строежа от предмета на поръчката, която застраховка следва да покрива вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171а, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата където е установен/ регистриран участника. ВАЖНО: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител следните документи :Застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, следствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му като строител, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, придружена от декларация от участника в свободен текст, че за целия срок на изпълнение на договора ще осигури валидна застрахователна полица, отговаряща на групата и категорията на предмета на настоящата поръчка. Чуждестранните участници в процедурата представят еквивалентен документ съобразно действащото законодателство в държавата, в която са регистрирани. В случай на участие на обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението, при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, както и за всеки един от подизпълнителите и/или третите лица, които ще изпълняват дейности свързани със строителството.В случай че участникът е чуждестранно лице, той представя еквивалентен документ, издаден съгласно законодателството на държавата, в която е установен и/или извършва дейността си.
Изисквано минимално ниво по т.2: Участникът трябва да е реализирал сумарно за последните три финансово приключили години или в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишни обороти не по-малко от 1 2100.00 лева без ДДС. Пояснение: „Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката е сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от дейност, попадащи в обхвата на обществената поръчка – строителство и/или инженеринг. (§ 2, т. 67 от ДР на ЗОП). ВАЖНО: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител следните документи:
•Годишните финансови отчети или техните съставни части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Годишен финансов отчет не се изисква, ако същият е публикуван в публичен регистър в Република България и участникът посочи информация за органа, който поддържа регистъра.
•Справка за общия оборот и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Данните за оборота могът да обхванат най-много последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни* с тези на поръчката, през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата. Забележка: Участникът попълва раздел В: Технически и професионални способности на Част IV: „Критерии за подбор“ еЕЕДОП.
2. Участникът трябва да разполага с необходимия брой технически лица и/или организации, включени или не в структурата на участника, включително такива, които отговарят за контрола на качеството, както и лицата, които ще изпълняват строителството. Забележка: Участникът попълва раздел В: Технически и професионални способности на Част IV: „Критерии за подбор“ еЕЕДОП.
3. Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството, включително такива за достъп на хора с увреждания (чл. 63, ал. 1, т. 10 от ЗОП).
Забележка: Участникът попълва поле в раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление на Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
4.Участникът трябва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката (чл. 63, ал. 1, т. 8 от ЗОП). Забележка: Участникът попълва раздел В: Технически и професионални способности на Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.


Изисквано мин.ниво по т.1: Участникът да е изпълнил минимум една дейност за извършени СМР и/или СРР в обем и по вид сходни* с дейностите, включени в предмета на поръчката, през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата.Пояснение: Сходни са СМР по строителство и/или ремонт на сгради. ВАЖНО: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител следните документи:Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Изисквано мин.ниво по т.2: Един технически ръководител на ремонтни работи -строителен инженер, с придобита образователно-квалификационна степен „бакалавър” или „магистър” в областта на строителството, или строителен техник със средно техническо или еквивалентно образование, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ, с професионален опит минимум 5 години, от който участие като „технически ръководител” на поне един обект, сходен с предмета на поръчката; Един координатор по безопасност и здраве - отговарящ на изискванията на ЗЗБУТ и чл. 5 ал. 2 от Наредба № 2 от 22.03.2004 г.; В случай, че техническият ръководител притежава удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството не е необходим допълнителен експерт за тази дейност;Един контрольор по качеството на строително-ремонтните работи - да има валидно удостоверение за контрол по качеството. ВАЖНО: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител следните документи:Списък на технически лица и/или организации, включени или не в структурата на участника, включително тези, които отговарят за контрола на качеството, както и лицата, които ще изпълняват строителството.
Изискано мин.ниво по т.3: Участникът да има внедрена система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2008/ISO 9001:2015 или еквивалент с минимален обхват строителни/ремонтни дейности. ВАЖНО: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи:Заверено копие на сертификат за внедрена система за управление на качеството БДС EN ISO 9001: 2008/ISO 9001:2015 или еквивалент с обхват строителни /ремонтни дейности. Участникът може да представи еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка (чл. 64, ал. 6 от ЗОП).
Изискано мин.ниво по т.4: Участникът трябва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение дейностите, включени в КС,минимум:товарен автомобил-1бр.;специализиран товарен автомобил-1бр.; самосвал- 1 бр.; асансьорен подемник-1 бр.ВАЖНО:Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи:Декларация за собствени и/или наети и/или предоставени инструменти, техническото оборудване и съоръженията, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

1.В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки участник, който отговаря на предварително обявените условия,подробно описани в Докум.за обществ.поръчка.2.В процедурата за възлагане на обществ.поръчка не могат да участват: 2.1. пряко или косвено дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим и свързаните с тях лица,съгласно чл 3,т.8 и чл.4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС; 2.2. участник, за когото са налице обстоят. по чл. 69 от Закон за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.3. Основанията за отстраняване на участниците от настоящата процедура и мерките за доказване на надеждност/когато е приложимо/са подробно описани в част IV.,т.1,подточки 1.1,1.2,1.3,1.4, 1.5,1.6 и т.1.7 от Документацията за обществена поръчка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
1.При сключване на договора, участникът, определен за изпълнител,представя гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора без ДДС.2.Гаранциите се представят в една от следните форми:А)безусловна, неотменяема банкова гаранция, в оригинал или Б)постъпила парична сума или В)застраховка,която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, в оригинал.3.В договора е предвидена и гаранция, която обезпечава исканото авансово плащане в размер на 100 % от стойността на аванса по поръчката.Гаранцията по авансовото плащане се представя в една от горепосочените форми.Когато гаранцията за авансово преведени средства са представени под формата на банкова гаранция или застраховка, срокът на валидност й следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане срока на изпълнение на договора, и се освобождава в срок до 3 дни след усвояване или връщане на аванса.4.Гаранция за обезпечаване на гаранционния срок в размер на 3,5% от извършените плащания.
III.1.7)
Финансирането на поръчката е със средства на „САТ“ ЕАД.Плащанията по договора ще се извършват по банков път по банкова сметка на Изпълнителя, посочена в договора.Начин на плащане: 1.Авансово плащане в размер до 20 % от сумата за изпълнение на строителството;2.Междинните плащания не могат да надвишават 70% от стойността по д-ра, като разплащането на извършените СМР се извършва по единични цени, съгласно предложението на Изпълн.и въз основа на протокол за установяване на реално извършени СМР. Плащането се извършва в срок до 30 календарни дни след подписване и представяне на протокол – обр. № 19 и сметка 22 за действително извършени и подлежащи на разплащане видове работи и представяне на фактура. Окончателно плащане по договор се извършва в срок до 30календарни дни след подписване на констативен акт за установяване на годността за приемане на строежа, представени и подписани от страните по договора акт обр.19,представяне на застраховка и на фактура.Непредвидените разходи се отчитат на о
III.1.8)
Възложителят няма условие за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, задължително се представя копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка. Документът трябва да съдържа и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка:1. правата и задълженията на участниците в обединението;2. разпределението на отговорността между членовете на обединението;3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.
С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, определянето на партньора, който представлява обединението за целите на обществената поръчка, както и обстоятелството, че лицата в обединението поемат солидарна отговорност, заедно и поотделно, за участието си и изпълнението на поръчката.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


На оснавание чл.67, ал.5 от ЗОП, възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/12/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/01/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

В сградата на „Столичен автотранспорт” ЕАД, гр. София 1612, ул. „Житница” № 21, 3 етаж, заседателна зала

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствате за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

ЗАБЕЛЕЖКА:Офертите се представят в сградата на „Столичен автотранспорт” ЕАД, гр. София 1612, ул. „Житница” № 21, 3 етаж, деловодство, всеки работен ден от 8:30 до 12:00 часа и от 12:30 до 17:00 часа до датата на изтичане на крайния срок за получаване на офертите включително.ВАЖНО: Съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) във връзка с § 29, т. 5, б. „а” от Преходните и заключителни разпоредби на ЗОП, в сила от 1 април 2018 г. Единният европейски документ за обществени поръчки се представя задължително в електронен вид по образец, утвърден с акт на Европейската комисия.
Възложителят изисква предоставения ЕЕДОП в електронен вид, да е цифрово подписан (с електронен подпис) и приложен на подходящ оптичен носител към пакета документи (офертата) за участие в процедурата. Форматът, в който се предоставя документът не може да позволява редактиране на неговото съдържание.
Възложителят допуска участникът да предостави електронен ЕЕДОП чрез осигурен достъп по електронен път до изготвения и подписан елекронно ЕЕДОП. В този случай документът следва да е снабден с т.нар. времеви печат, който да удостоверява, че ЕЕДОП е подписан и качен на интернет адреса, към който се препраща, преди крайния срок за получаване на заявленията/офертите.ЗАБЕЛЕЖКА: Повече информация за използването на системата за еЕЕДОП може да бъде намерена на адрес http://ec.europa.eu/DocsRoom/documents/17242, съгласно Методическо указание на АОП с изх. № МУ-4 от 02.03.2018г.
Участниците могат да получат необходимата информация от следните институции:
-Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите (НАП):Информационен телефон на НАП – 0700 18 700; Електронни адреси на НАП:infocenter@nra.bg – обща информация /nap@nra.bg - само за кореспонденция, подписана с електронен подпис
-Относно задълженията, свързани с опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите /МОСВ/1000 София, бул.“Мария Луиза“ № 22 – Централна сграда;1000 София, ул. "У. Гладстон" № 67 – Втора сграда;Телефон: 02/940 6000;Интернет адрес: http://www.moew.government.bg/
- Относно задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: София 1051, ул. Триадица №2;Телефон: 02/ 8119 443;Е-mail: mlsp@mlsp.government.bg; Факс: +359 2 988 44 05; +359 2 986 13 18

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП във връзка с чл. 196 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва