Деловодна информация
01379Електроенергиен системен оператор" ЕАД- МЕР ХАСКОВО
ЕСО-ХС-592 20/11/2018 (дд/мм/гггг)
не
01379-2018-0206 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Електроенергиен системен оператор ЕАД- МЕР ХАСКОВО 1752013040027
Хасково, ул. Добруджа № 6
ХАСКОВО BG422 6300 България
По процедурни въпроси - Атанас Петев - тел. 038 608114, по технически въпроси - Иван Георгиев - тел. 038 608160 +359 38608114
a.petev@hs.eso.bg +359 38608102

Интернет адрес/и

www.eso.bg

https://webapps.eso.bg/zop_profile/page2.php?intNo=TWUyZXNwU3lLZ1lQUlFXZkFjYk9VbzBCM1ZvZitJczVDZ3NlL2FiZ3g3QT0=


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://webapps.eso.bg/zop_profile/page2.php?intNo=TWUyZXNwU3lLZ1lQUlFXZkFjYk9VbzBCM1ZvZitJczVDZ3NlL2FiZ3g3QT0=
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Подмяна на обтяжки на ВЛ 400 кV Одрин МЕР-ХС/2018/047
45231400      
Строителство

Ремонтът обхваща СМР, които ще се извършат по трасето на съществуващата стълбовна линия на ВЛ 400кV Одрин, като предвиденият за ремонт участък е от стълб № 103 до стълб № 174 включително. Предвижда се изпълнение на следните видове работи:
- Демонтаж на старите обтяжни въжета на носителните стълбове портален тип (52 бр.);
- Монтаж на нови обтяжни въжета на същите, с монтаж на нови блайхерки;
- Подмяна на част от гайките и контрагайките на „U” болтовете за обтяжките;
- Обработване на нарязаната част на всички „U” болтове (за обтяжките) с графитна смазка;
- Отвесиране на стълбове
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Трасето на ВЛ 400 кV Одрин.

Ремонтът обхваща СМР, които ще се извършат по трасето на съществуващата стълбовна линия на ВЛ 400кV Одрин, като предвиденият за ремонт участък е от стълб № 103 до стълб № 174 включително. Предвижда се изпълнение на следните видове работи:
- Демонтаж на старите обтяжни въжета на носителните стълбове портален тип (52 бр.);
- Монтаж на нови обтяжни въжета на същите, с монтаж на нови блайхерки;
- Подмяна на част от гайките и контрагайките на „U” болтовете за обтяжките;
- Обработване на нарязаната част на всички „U” болтове (за обтяжките) с графитна смазка;
- Отвесиране на стълбове
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
180000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
8

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да са вписани в централния професионален регистър на строителя в трета група, за строежи първа категория. Доказва се с представянето на заверено копие на удостоверение за вписване в централния професионален регистър на строителя в трета група, за строежи първа категория.
При подаване на оферта, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел в ЕЕДОП. Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител, преди сключването на договора за обществената поръчка. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участниците следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност” по чл. 171 от ЗУТ.
Доказва се с представянето на заверено копие от застраховка професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ, с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката.
2.Участниците да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Минималният оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката се доказва със справка-декларация.
При подаване на оферта, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел в ЕЕДОП. Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител, преди сключването на договора за обществената поръчка. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1.Участниците да имат валидна застраховка „Професионална отговорност” по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж (първа категория), съгласно наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
2.Участниците да са реализирали минимален оборот от 90000лв, в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците да са изпълнили за последните пет години, считано от дата на подаване на офертата, строителство, включващо дейности с предмет, идентичен или сходен* с тези на предмета на поръчката.
Доказва се с представянето на списък на строителството, включващо дейности с предмет, идентичен или сходен* с предмета на поръчката, изпълнено през последните пет години, считано от крайната дата на подаване на офертата.
Към списъка се прилагат удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
* Под строителство, включващо дейности с предмет сходен с предмета на поръчката се разбира: ново строителство или ремонт на съществуващи въздушни линии 110 kV или по – високо напрежение, включващ подмяна на обтяжки на портални стълбове.
2.Участниците да разполагат с необходимия брой технически лица, които ще изпълняват строителството.
Доказва се с представянето на списък на техническите лица, които ще изпълняват строителството.
В случай, че участникът ще използва ресурси на трети лица, представя доказателства (декларация за ангажираност на лицето, което ще участва в изпълнението на поръчката, граждански договор и др.), че ще има на свое разположение тези ресурси за времето на изпълнение на поръчката.
3.Участниците следва да разполагат с ръководен персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката.
Доказва се с представянето на списък на ръководния персонал, който ще изпълнява поръчката.
В случай, че участникът ще използва ресурси на трети лица, представя доказателства (декларация за ангажираност на лицето, което ще участва в изпълнението на поръчката, граждански договор и др.), че ще има на свое разположение тези ресурси за времето на изпълнение на поръчката.
4.Участниците следва да разполагат с инструменти, съоръжения, техническо оборудване и високопроходими автомобили, необходими за изпълнение на поръчката.
Доказва се с представянето на списък на инструментите, съоръженията, техническото оборудване и високопроходимите автомобили, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
В случай, че участникът се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, той трябва да докаже, че ще разполага с техните ресурси за времето на изпълнение на поръчката, като представи документи (договор за наем, писма, декларации или други документи от лицата, предоставили ресурсите) за поетите от третите лица задължения.
При подаване на оферта, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел в ЕЕДОП. Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител, преди сключването на договора за обществената поръчка. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1.Участникът следва да е изпълнил едно строителство за последните пет години, считано от дата на подаване на офертата, включващо дейности с предмет, идентичен или сходен* с тези на предмета на поръчката.
2.Участникът следва да разполага най-малко с пет работни групи, всяка от минимум 8 човека, които ще изпълняват строителството. Общо в петте групи следва да са включени:
-минимум пет лица с пета квалификационна група за безопасност при работа в електрически уредби и мрежи, съгласно Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически уредби и електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи (ПБЗРЕУЕТЦЕМ) и
-минимум пет лица с четвърта квалификационна група за безопасност при работа в електрически уредби и мрежи, съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ.
3.Участникът следва да разполага с необходимия ръководен персонал с професионална компетентност за изпълнение на поръчката, както следва:
-минимум едно лице с професионална квалификация "електроинженер" и/или еквивалентна, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност, притежаващ пета квалификационна група за безопасност при работа в електрически уредби и мрежи, съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ.
4.Участникът следва да разполага с минимум пет броя високопроходими автомобили.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участниците следва да отговарят на поставените от Възложителя изисквания в документацията за обществената поръчка. За участниците не следва да са налице обстоятелствата по чл.54 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от неговата стойност, без ДДС, в една от следните форми:
? парична сума, внесена по банкова сметка на ЕСО ЕАД– МЕР Хасково:
BIC: BPBIBGSF
IBAN: BG23 BPBI 7926 1061 5379 01
банка: “ Юробанк България” АД, клон Хасково или
? неотменяема и безусловно платима банкова гаранция в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, със срок на валидност 30 дни след изтичане на срока на договора или
? застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя със срок на валидност 30 дни след изтичане на срока на договора.
III.1.7)
Условия и начин на плащане:
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ цената на договора, след приемане на обекта, в размер на 100 %, в срок до 30 календарни дни, с банков превод, по сметката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, след представяне на:
(а) Оригинална данъчна фактура за 100% от стойността на изпълнените СМР, издадена не по-късно от 5 дни, след датата на протокола по т. (б).
(б) Констативен протокол за количеството на качествено извършените и приети работи, съдържащ количествено-стойностна сметка, подписан от представители на Изпълнителя и Възложителя.
Срокът за плащане започва да тече от датата на подписване от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на данъчната фактура.
III.1.8)
Не се изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи на възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/12/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/01/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

На адреса на Възложителя- гр.Хасково, ул.Добруджа, №6, първи етаж.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.179, съгласно чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва