Деловодна информация
01379
 
не
01379-2018-0205 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Електроенергиен системен оператор ЕАД 175201304
бул. Цар Борис III № 201
София BG411 1618 България
Десислава Колева - по процедурни въпроси, тел.: 02 9696838; Никола Новев - по технически въпроси, тел.: 02/ 9696194 +359 29696194
op@eso.bg +359 29626189

Интернет адрес/и

www.еso.bg

https://webapps.eso.bg/zop_profile/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://webapps.eso.bg/zop_profile/page2.php?intNo=VXZBbWI2QXpZczgwcmpySG5uUzMwQT09
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Електроенергиен системен оператор ЕАД 175201304
бул. Цар Борис III № 201, Партер, Деловодство Обществени поръчки
София BG411 1618 България
Мария Цветанова; Силвия Стоянова +359 29696886
op@eso.bg +359 29626189

Интернет адрес/и

www.еso.bg

https://webapps.eso.bg/zop_profile/

НЕ 

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Реконструкция на ВЛ 110 kV „Бетон“ ЦУ/2018/148
45231400      
Строителство

Предмет на настоящата поръчка е реконструкция на съществуваща ВЛ 110 kV „Бетон” от п/ст „Девня 1“ до п/ст „Циментов завод“ с дължина по надлъжен профил 2,5 км.
Основните строително-монтажни работи са:
- демонтаж на съществуващите фазови проводници и м.з.въже – 2,5 км;
- демонтаж на съществуващата арматура и изолаторни вериги;
- демонтаж на 10 бр. стълбове тип НТ, ЪТ и ОТ;
- монтаж на нови 10 бр. стоманорешетъчни стълбове за 110 kV, болтова конструкция;
- монтаж на една тройка нови фазови проводници – 2,5 км;
- монтаж на ново мълниезащитно въже – 2,5 км;
- полагане на подземен оптичен кабел, тип OPUG;
- монтаж на нови заземители на всички стълбове.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

трасето на ВЛ 110 kV „Бетон” в участъка отот п/ст „Девня 1“ до п/ст „Циментов завод“. ВЛ 110 kV „Бетон” се обслужва от МЕР Варна.

Предмет на настоящата поръчка е реконструкция на съществуваща ВЛ 110 kV „Бетон” от п/ст „Девня 1“ до п/ст „Циментов завод“ с дължина по надлъжен профил 2,5 км.
Основните строително-монтажни работи са:
- демонтаж на съществуващите фазови проводници и м.з.въже – 2,5 км;
- демонтаж на съществуващата арматура и изолаторни вериги;
- демонтаж на 10 бр. стълбове тип НТ, ЪТ и ОТ;
- монтаж на нови 10 бр. стоманорешетъчни стълбове за 110 kV, болтова конструкция;
- монтаж на една тройка нови фазови проводници – 2,5 км;
- монтаж на ново мълниезащитно въже – 2,5 км;
- полагане на подземен оптичен кабел, тип OPUG;
- монтаж на нови заземители на всички стълбове.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
407000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
95

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците да са вписани в Централния професионален регистър на строителя в трета група - за строежи първа или втора категория.
Доказва се с представянето на заверено копие на удостоверение за вписване в централния професионален регистър на строителя в трета група - за строежи първа или втора категория.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел в ЕЕДОП.
Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител, преди сключването на договора за обществената поръчка. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако участникът е декларирал такива.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“ за строител, съгласно изискването на чл. 171 от Закона за устройство на територията (ЗУТ).
Доказва се с представянето заверено копие от застраховка „Професионална отговорност“ за строител, валидна към датата на подаване на офертата.
2. Участниците да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, посочен в минималните изисквания.
Доказва се със справка-декларация.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел в ЕЕДОП.
Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител, преди сключването на договора за обществената поръчка. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако участникът е декларирал такива.


1. Участниците да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“ за строител, съгласно изискването на чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за първа или втора категория строежи, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
2. Участниците следва да са реализирали минимален специализиран оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер на 200 000,00 лв.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците да са изпълнили за последните пет години, считано от крайната дата на подаване на офертата, строителство, включващо дейности с предмет и обем, идентичен или сходен* с предмета на поръчката.
* Под строителство, включващо дейности с предмет и обем, сходен с предмета и обема на поръчката се разбира: ново строителство на не по-малко от 2,5 км, и/или ремонт на не по-малко от 2,5 км съществуваща ВЛ с напрежение 110 kV или по-високо, задължително включващи подмяна на стълбове, фундаменти и проводници.
Доказва се с представянето на списък на строителството, включващо дейности с предмет идентичен или сходен* с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от крайната дата на подаване на офертата (по образец).
Към списъка се прилагат удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участниците да разполагат с необходимия брой технически лица, които ще изпълняват строителството.
Доказва се с представянето на списък на техническите лица, които ще изпълняват строителството.
В случай, че участникът ще използва ресурси на трети лица, представя доказателства, че ще има на свое разположение тези ресурси за времето на изпълнение на поръчката.
3. Участниците да разполагат с ръководен персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
Доказва се с представянето на списък на ръководния персонал, който ще изпълнява обществената поръчка.
В случай, че участникът ще използва ресурси на трети лица, представя доказателства, че ще има на свое разположение тези ресурси за времето на изпълнение на поръчката.
4. Участниците да разполагат с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
Доказва се с представянето на списък на инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
В случай, че участникът се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, той трябва да докаже, че ще разполага с техните ресурси за времето на изпълнение на поръчката, като представи документи за поетите от третите лица задължения.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел в ЕЕДОП.
Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител, преди сключването на договора за обществената поръчка. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако участникът е декларирал такива.


1. Участниците следва да са изпълнили за последните пет години, считано от крайната дата на подаване на офертата, най-малко едно строителство включващо дейности с предмет и обем, идентичен или сходен* с предмета на поръчката.
* Под строителство, включващо дейности с предмет и обем, сходен с предмета и обема на поръчката се разбира: ново строителство на не по-малко от 2,5 км, и/или ремонт на не по-малко от 2,5 км съществуваща ВЛ с напрежение 110 kV или по-високо, задължително включващи подмяна на стълбове, фундаменти и проводници.
2. Участниците следва да разполагат със следните технически лица:
2.1 Най-малко една работна група от минимум 17 (седемнадесет) човека, които ще изпълняват строителството, в която да са включени:
2.1.1 минимум 3 (три) лица с пета квалификационна група за безопасност при работа в електрически уредби и мрежи, съгласно Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи (ПБЗРЕУЕТЦЕМ) и
2.1.2 минимум 4 (четири) лица с четвърта квалификационна група за безопасност при работа в електрически уредби и мрежи, съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ.
2.2. Най-малко с 2 (две) лица, притежаващи правоспособност за работа с машини за изтегляне на проводници под механично напрежение.
3. Участниците следва да разполагат с ръководен екип от правоспособни физически лица с професионална компетентност за изпълнение на поръчката, както следва:
- минимум 1 (едно) лице с професионална квалификация „електроинженер“ и/или еквивалентна, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност, притежаващ пета квалификационна група за безопасност при работа в електрически уредби и мрежи, съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ.
- минимум 1 (едно) лице с професионална квалификация „строителен инженер“ и/или еквивалентна, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност, притежаващ пета квалификационна група за безопасност при работа в електрически уредби и мрежи, съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ.
4. Участниците следва да разполагат най-малко с 1 (един) комплект машини за изтегляне на проводници под механично напрежение. Комплектът включва теглителна и спирателна машини.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участниците в процедурата трябва да отговарят на поставените от възложителя изисквания в документацията и обявлението за обществената поръчка относно личното състояние и критериите за подбор. За участниците не трябва да са налице обстоятелствата по чл.54 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % (пет процента) от неговата стойност. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: парична сума внесена в касата на ЕСО ЕАД на адрес: гр. София - 1618, бул. „Цар Борис III“ № 201 или внесена по банкова сметка на ЕСО ЕАД.
(Информация за банковите сметки на ЕСО ЕАД се намира на Профила на купувача в Раздел Друга Информация - Банкова сметка за внасяне на гаранции: https://webapps.eso.bg/zop_profile/bankAccounts.php), или
неотменяема и безусловно платима банкова гаранция в полза на възложителя със срок на валидност 30 дни след изтичане на срока на договора, или
застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя със срок на валидност 30 дни след изтичане на срока на договора.
III.1.7)
Поръчката се финансира със собствени на възложителя средства.
Възложителят заплаща на изпълнителя изпълнените видове работи ежемесечно, в размер на 95 % (деветдесет и пет на сто) от фактурираната стойност на изпълнените видове работи, в срок до 30 (тридесет) календарни дни, с банков превод, по сметката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след представяне на:
а) Констативен протокол за количеството на качествено извършените и приети работи, съдържащ количествено-стойностна сметка, подписан от представители на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ; и
б) Оригинална данъчна фактура за 100% (сто на сто) от стойността на изпълнените СМР, издадена не по-късно от 5 дни, след датата на протокола по т. а).
Изплащането на оставащата дължима сума за извършената работа ще се извърши в срок до 15 (петнадесет) дни, след датата на издаване на разрешението за ползване.
III.1.8)
Не се изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи на възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентни документи за регистрация, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/01/2019 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. София, бул. Цар Борис III № 201, Зала Обществени поръчки

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 4 от ЗОП, решението подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок, считано от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва