Деловодна информация
01379
 
не
01379-2018-0204 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Електроенергиен системен оператор ЕАД 175201304
бул. Цар Борис III № 201
София BG411 1618 България
Виолета Попдончева, тел.: 02/ 9691354; Любен Любенов, тел.: 02/ 9691322 +359 02-9691354
op@eso.bg +359 02-9626189

Интернет адрес/и

www.еso.bg

https://webapps.eso.bg/zop_profile/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://webapps.eso.bg/zop_profile/page2.php?intNo=SFBGQjJPT0pIOU81K0J3ZnZ2ZW9RUT09
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Електроенергиен системен оператор ЕАД 175201304
бул. Цар Борис III № 201
София BG411 1618 България
Мария Цветанова; Силвия Стоянова +359 02-9696886
eso@eso.bg +359 02-9626189

Интернет адрес/и

www.еso.bg

https://webapps.eso.bg/zop_profile/

НЕ 

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Ремонт на ВЛ 110kV „Азот - Дракон“ ЦУ/2018/152
45231400      
Строителство

Предмет на настоящата поръчка е ремонт на ВЛ 110 kV „Азот-Дракон” от п/ст „Агрополихим“ до п/ст „Добруджа“ без участъка от стълб № 50/68 до стълб № 63/81 с дължина по надлъжен профил 13,85 км.
Основните строително-монтажни работи са:
- демонтаж на съществуващите фазови проводници АСО-400 и м.з.въже С-50;
- демонтаж на 52 бр. стоманорешетъчни стълбове тип ЪТ, НБ, ОБ и ЪБ;
- монтаж на нови 52 бр. стоманорешетъчни стълбове за 110 кV, болтова конструкция;
- монтаж на две тройки нови фазови проводници АСО-400;
- монтаж на ново мълниезащитно въже;
- монтаж на нови заземители на всички стълбове.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

Трасето на въздушна линия 110 kV "Азот - Дракон" от електрическа подстанция "Агрополихим" до електрическа подстанция "Добруджа", на територията на област Варна.

Предмет на настоящата поръчка е ремонт на ВЛ 110 kV „Азот-Дракон” от п/ст „Агрополихим“ до п/ст „Добруджа“ без участъка от стълб № 50/68 до стълб № 63/81 с дължина по надлъжен профил 13,85 км.
Основните строително-монтажни работи са:
- демонтаж на съществуващите фазови проводници АСО-400 и м.з.въже С-50;
- демонтаж на 52 бр. стоманорешетъчни стълбове тип ЪТ, НБ, ОБ и ЪБ;
- монтаж на нови 52 бр. стоманорешетъчни стълбове за 110 кV, болтова конструкция;
- монтаж на две тройки нови фазови проводници АСО-400;
- монтаж на ново мълниезащитно въже;
- монтаж на нови заземители на всички стълбове.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
3300000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
125

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Поръчката се финансира изцяло със собствени на Възложителя средства.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя в трета група - за строежи първа или втора категория. Доказва се с представянето на заверено копие на удостоверение за вписване в централния професионален регистър на строителя в трета група - за строежи първа или втора категория.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел в ЕЕДОП.
Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител, преди сключването на договора за обществената поръчка. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът да има застраховка „Професионална отговорност“ за строител, съгласно изискването на чл. 171 от Закона за устройство на територията (ЗУТ).
Доказва се с представянето на заверено копие от застраховка "Професионална отговорност" за строител, валидна към датата на подаване на офертата.
2. Участникът да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години.
Доказва се със справка – декларация по образец.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел в ЕЕДОП.
Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител, преди сключването на договора за обществената поръчка. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1.Участникът да има застраховка „Професионална отговорност“ за строител, съгласно изискването на чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за втора категория строежи, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
2. Участникът да е реализирал минимален оборот в размер на 1 600 000 лв. в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, строителство, включващо дейности с предмет и обем, идентичен или сходен* с предмета на поръчката;
* Под строителство, включващо дейности с предмет и обем сходен с предмета на поръчката се разбира: Изпълнени СМР на не по малко от 13 км ново строителство и/или ремонт на ВЛ с напрежение 110 кV или по-високо, задължително включващи подмяна на стълбове, фундаменти и проводници.
Доказва се с представянето на списък на строителството, включващо дейности с предмет и обем, идентичен или сходен* с предмета на поръчката, изпълнено през последните пет години, считано от дата на подаване на офертата. Доказва се с един или повече изпълнени обекти.
Към списъка се прилагат удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът да разполага с необходимия брой технически лица, които ще изпълняват строителството.
Доказва се с представянето на списък на техническите лица, които ще изпълняват строителството.
В случай, че участникът ще използва ресурси на трети лица, представя доказателства (декларация за ангажираност на лицето, което ще участва в изпълнението на поръчката и др.), че ще има на свое разположение тези ресурси за времето на изпълнение на поръчката.
3. Участникът следва да разполага с ръководен персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
Доказва се с представянето на списък на ръководния персонал, който ще изпълнява обществената поръчка.
В случай, че участникът ще използва ресурси на трети лица, представя доказателства (декларация за ангажираност на лицето, което ще участва в изпълнението на поръчката и др.), че ще има на свое разположение тези ресурси за времето на изпълнение на поръчката.
4. Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
Доказва се с представянето на списък на инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
В случай, че участникът се позовава на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, той трябва да докаже, че ще разполага с техните ресурси за времето на изпълнение на поръчката, като представи документи (договор за наем, писма, декларации или други документи от лицата, предоставили ресурсите) за поетите от третите лица задължения.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел в ЕЕДОП.
Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител, преди сключването на договора за обществената поръчка. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1. Участникът да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата строителство, включващо дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
2.1. Участникът да разполага най-малко с две работни групи от минимум двадесет човека всяка. Във всяка от двете групи да са включени:
• минимум две лица с пета квалификационна група за безопасност при работа в електрически уредби и мрежи, съгласно Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи (ПБЗРЕУЕТЦЕМ) и
• минимум десет лица с четвърта квалификационна група за безопасност при работа в електрически уредби и мрежи, съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ.
2.2. Участникът следва да разполага най-малко с четири лица, притежаващи правоспособност за работа с машини за изтегляне на проводници под механично напрежение.
3. Участникът следва да разполага с ръководен екип от правоспособни физически лица с професионална компетентност за изпълнение на поръчката, както следва:
• минимум две лица с професионална квалификация „електроинженер“ и/или еквивалентна, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност, притежаващи пета квалификационна група за безопасност при работа в електрически уредби и мрежи, съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ.
• минимум две лица с професионална квалификация „строителен инженер“ и/или еквивалентна, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност, притежаващи пета квалификационна група за безопасност при работа в електрически уредби и мрежи, съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ.
4. Участникът следва да разполага най-малко с два комплекта машини за изтегляне на проводници под механично напрежение. Комплектът включва теглителна и спирателна машини.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участниците в процедурата трябва да отговарят на поставените от възложителя изисквания в документацията и обявлението за обществената поръчка относно лично състояние и критериите за подбор. За участниците не трябва да са налице обстоятелствата по чл. 54 от Закона за обществени поръчки.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от неговата стойност без ДДС. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми:
- парична сума (Информация за банковите сметки на ЕСО ЕАД се намира на Профила на купувача в Раздел Друга Информация - Банкова сметка за внасяне на гаранции: https://webapps.eso.bg/zop_profile/bankAccounts.php), или
- неотменяема и безусловно платима банкова гаранция в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ със срок на валидност съгласно договора или
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя със срок на валидност съгласно договора.
III.1.7)
Заплащането на изпълнените видове работи ще се извършва, както следва:
1. ежемесечно, в размер на 95 % (деветдесет и пет процента) от фактурираната стойност на изпълнените видове работи, в срок до 30 календарни дни, с банков превод, по сметката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след представяне на:
(а) Оригинална данъчна фактура за 100% (сто процента) от стойността на изпълнените СМР, издадена не по-късно от 5 (пет) дни, след датата на протокола по т. (б).
(б) Констативен протокол за количеството на качествено извършените и приети работи, съдържащ количествено-стойностна сметка, подписан от представители на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
Продължава в раздел VI.3
III.1.8)
Не се изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи на възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентни документи за регистрация, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/01/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/01/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. София, бул.Цар Борис III № 201, партер, зала Обществени поръчки

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от раздел III.1.7
2. след приемане на строежа с акт обр. 15 за всички изпълнени непредвидени СМР по време на строителството, в размер на 95 % (деветдесет и пет процента) от фактурираната стойност на всички изпълнените непредвидени СМР, в срок до 30 календарни дни, с банков превод, по сметката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след представяне на:
(а) Оригинална данъчна фактура за 100% (сто процента) от стойността на изпълнените СМР, издадена не по-късно от 5 (пет) дни, след датата на протокола по т. (б).
(б) протоколи по образец на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за количеството на качествено извършените и приети непредвидени работи, съдържащ количествено-стойностна сметка, подписан от представители на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
3.2. Изплащането на оставащата дължима сума за извършената работа ще се извърши в срок до до 30 (тридесет) дни, след датата на издаване на разрешението за ползване.
3. Срокът за плащане по чл. 3.1. започва да тече от датата на подписване от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на данъчните фактури.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП, решението подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок, считано от изтичане на срока по чл.179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва