Деловодна информация
05242
43 12/11/2018 (дд/мм/гггг)
не
05242-2018-0065 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Ей И Ес - 3С Марица Изток I ЕООД 123533834
община Гълъбово, Област Стара Загора
Гълъбово BG344 6280 България
Петя Широканска - Специалист стратегическо снабдяване +359 035929045966
supply.ppl@aes.com +359 035941865099

Интернет адрес/и

http://www.aes.bg.

https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/PublishedTenderInformation.aspx?tenderId=106776&companyId=10572


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/PublishedTenderInformation.aspx?tenderId=106776&companyId=10572
Горепосоченото/ите място/места за контакт
ДА https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/PublishedTenderInformation.aspx?tenderId=106776&companyId=10572
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Поддръжка на сграден фонд на територията на ТЕЦ Ей И Ес-3С Марица Изток 1 ЕООД ME1-2018-C-C-085
45200000      
Строителство

•Водопроводна, канализационна (ВиК) и дренажна система. •Покриви и под покривни пространства; •Облицовки от фаянс вкл. фугиране. •Ремонт и монтаж на винилови подови и настилки включително ламинат. •Всякакъв вид тротоарни облицовки с камъни, плочки и други; •Сухо строителство - шпакловки, мазилки от всякакъв тип и замазки; •Бояджийски работи; •Стъкларски работи; •Ремонт на покриви - фиксиране на течове и полагане на хидроизолация. •Ремонт на прозорци - метални, алуминиеви, PVC; •Ремонт на интериорни, входни, ролетни, пожароустоичиви и портални врати. •Парапети - боядисване, ремонт. •Ремонт и/или подмяна на санитарна арматура, санитария, аксесоари за баня, кухня и тоалетни; •Отпушване на тоалетни, мивки и сградни канализационни тръби. •Столарски (железарски) работи;• Монтаж, демонтаж и ремонт на пътни знаци и табели;•Други общи услуги по поддръжката на сграден фонд;Точните видове работи са посочени в Техническа спецификация № ME1-BOP-TRS-0438.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

ТЕЦ Ей И Ес-3С Марица Изток 1 ЕООД

•Водопроводна, канализационна (ВиК) и дренажна система. •Покриви и под покривни пространства; •Облицовки от фаянс вкл. фугиране. •Ремонт и монтаж на винилови подови и настилки включително ламинат. •Всякакъв вид тротоарни облицовки с камъни, плочки и други; •Сухо строителство - шпакловки, мазилки от всякакъв тип и замазки; •Бояджийски работи; •Стъкларски работи; •Ремонт на покриви - фиксиране на течове и полагане на хидроизолация. •Ремонт на прозорци - метални, алуминиеви, PVC; •Ремонт на интериорни, входни, ролетни, пожароустоичиви и портални врати. •Парапети - боядисване, ремонт. •Ремонт и/или подмяна на санитарна арматура, санитария, аксесоари за баня, кухня и тоалетни; •Отпушване на тоалетни, мивки и сградни канализационни тръби. •Столарски (железарски) работи;• Монтаж, демонтаж и ремонт на пътни знаци и табели;•Други общи услуги по поддръжката на сграден фонд;Точните видове работи са посочени в Техническа спецификация № ME1-BOP-TRS-0438.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
315000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се изисква.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се изисква.

Не се изисква.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да e изпълнил дейности с предмет, идентични или сходни с тези на поръчката за последните 5 години от датата на подаване на офертата;
2. Участникът да разполага с персонал, който ще изпълнява поръчката и/или с ръководен състав, който отговаря за изпълнението на поръчката с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката;
3. Участникът трябва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
4. Участникът да прилага система за управление на качеството съгласно ISO 9001;
5. Участникът да прилага система за управление на здравословни и безопасни условия на труд, съгласно OHSAS 18001;
6. Участникът да прилага система за управление на околна среда съгласно ISO 14001;
Съответствието с критериите за подбор се декларира в ЕЕДОП, а участникът, определен за изпълнител, при сключване на договор представя доказателства за съответствие, както следва:
По т. 1 Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение.
По т. 2 Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата (номер на удостоверението за професионална компетентност, дата и име на организацията извършила обучението), съответните длъжности, и квалификационни групи по ПБЗРЕУЕТЦЕМ и ПБРНУЕТЦТМХС.
По т. 3 Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
По т. 4 Сертификат, удостоверяващ съответствието на участника със система за управление на качеството по ISO 9001;
По т. 5 Сертификат, удостоверяващ съответствието на участника със система за управление на здравословни и безопасни услояиа на труд съгласно OHSAS 18001;
По т. 6 Сертификат, удостоверяващ съответствието на участника със система управление на околна среда съгласно ISO 14001;
Възложителят може да изиска по всяко време представяне на цитираните доказателства за информацията посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


По т. 1 Участникът да има изпълнени дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка през последните 5 години.
*Под сходни дейности да се разбира Поддръжка на сграден фонд на обекти в областта на Енергетиката.
По т. 2 Участникът трябва да разполага с технически екип, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката и трябва да отговаря на следните изисквания:
*Поне едно от лицата да притежава не по-ниска от четвърта квалификационна група за работа в неелектрически уредби (съгласно Правилник за безопасност при работа в неелектрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по топлопреносни мрежи и хидротехнически съоръжения - ПБРНУЕТЦТМХС) и минимум втора квалификационна група за работа в електрически уредби/мрежи (съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ);
По т. 3 Участникът трябва да разполага с минимум следните инструменти:
? Преносими инструменти за работа съгласно дейностите, включени в обхвата на обществената поръчка.
? Инструменти за пробиване и рязане. Комплекти преносими металообработващи приспособления и инструменти.
? Стъклопластова двураменна стълба с 3,5 м дължина.
? Стъклопластова двураменна стълба с 2 м дължина.
? Лични предпазни средства (ЛПС) срещу падане от височина – раменно бедрен колан стандарт EN 361 (или еквивалентен), поглъщател на енергия и ремък стандарт EN 355 (или еквивалентен).
По т. 4 Участникът да прилага сертифицирана система за управление на качеството по ISO 9001, в област аналогична на поръчката.
По т. 5 Участникът да прилага сертифицирана система за управление на здравословни и безопасни условия на труд съгласно OHSAS 18001, в област аналогична на поръчката.
По т. 6 Участникът да прилага сертифицирана система управление на околна среда съгласно ISO 14001, в област аналогична на поръчката.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участниците следва да отговарят на поставените от Възложителя изисквания в документацията за обществената поръчка относно личното състояние, критериите за подбор, техническото и ценово предложение. За участниците не следва да са налице обстоятелствата по чл.54 и чл.55, ал.1, т.1 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 5 % от стойността на договора.
Гаранциите се представят като паричен депозит по следните банкови реквизити: IBAN: BG04BNPA94401020028010 BIC: BNPABGSX, "BNP PARIBAS", под формата на банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.1.7)
2. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща Изпълнените дейности чрез периодични плащания в срок до 30 календарни дни след представяне на Протокол за приемане на дейностите (по форма на Възложителя), за извършените строително монтажни работи (СМР) и оригинална фактура.
III.1.8)
Когато участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, но договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията за изпълнение на поръчката са описани детайлно в Техническата спецификация към документацията за участие.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

12/12/2018 (дд/мм/гггг)   23:59 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/12/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Елекронната платформа Negometrix

Разглеждането и оценката на получените оферти ще се извърши от комисия в електронната платформа Negometrix на посочената дата и в часа на отваряне.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


След приключване на договора, който предстои да бъде сключен по настоящата процедура и е със срок на действие 3 години или до достигане на максимално допустимата стойност на Договора, в зависимост от това кое от двете събития настъпи по-рано.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Допълнителна информация по чл. 181, ал.2 от ЗОП Комисия, назначена със заповед на Управителя ще разгледа и оцени офертите по реда на чл. 181, ал.2 от ЗОП, във връзка с чл. 61 от ППЗОП. Първо се разглеждат и оценяват техническите и ценови предложения на участниците, след което се разглеждат документите за съответствие с критериите за подбор.
2. Допълнителна информация по чл. 47, ал. 4 от ЗОП Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за приложимите правила и изисквания, които са в сила в РБългария във връзка с декларацията по чл.39, ал.3, т.1, б.”д” от ППЗОП са:
-По отношение на задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите.
-По отношение на задълженията, свързани с опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите.
-По отношение на задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика.
3. Основания за отстраняване
3.1. При подаване на оферта участникът декларира наличието или липсата на основания за отстраняване в част III: „Основания за изключване“, раздел А, Б и В в ЕЕДОП по чл. 54 ал. 1 и чл. 55 ал. 1 т.1 от ЗОП.
3.2. Други основания за изключване, които са предвидени в националното законодателство на възлагащия орган или възложителя на държава членка:
При подаване на оферта участникът декларира чрез попълване на част III „Основания за изключване“, раздел Г „Други основания за изключване, които може да бъдат предвидени в националното законодателство на възлагащия орган или възложителя на държава членка“ наличието или липсата на основанията за отстраняване в ЕЕДОП, по следните три точки предвидени в националното законодателство:
•Изисквания по чл. 54, ал. 1, т.1 от ЗОП: Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, когато:
- е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление по чл. 172, чл. 192а, чл. 194 - 217, чл. 219 - 252 и чл. 352 - 353е от Наказателния кодекс;
- е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление, аналогично на тези по т. 1, в друга държава членка или трета страна.
•Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, при наличие на свързаност по смисъла на пар.2, т.44 от ДР на ЗОП с останалите участници в обществената поръчка.
Не се допуска пряко или косвено участие в обществената поръчка на дружества, регистрирани в юрисдикция с преференциален данъчен режим, и на контролираните от тях лица, включително и чрез гражданско дружество/консорциум в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим, освен при наличие на изключение по чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.
*Максимално допустимата стойност на офертите е 315 000лв. без ДДС. Оферти, които не отговарят на това изискване и надхвърлят максимално допустимата стойност ще бъдат отстранени.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/11/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва