Деловодна информация
00197
03-00-5827 22/10/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
22/10/2018 (дд/мм/гггг)
00197-2018-0016 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Водоснабдяване и канализация ЕООД 115010670
бул. Шести септември № 250
Пловдив BG421 4006 България
инж. Невяна Божилова,юрк Катерина Дончева +359 32605-945/+359 32605-955
vik_op@vik.bg +359 32635-431

Интернет адрес/и

www.vik.bg

http://www.vik.bg/public-procurement/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.vik.bg/public-procurement/view/OP-1-16Dos-ka-po-obos-poz-za-nuzhdite-na-ViK-EOOD-Pl-v-na-A-Vodovz-skobi-vrazki-i-svarzv-elementi-i-izdeliya-B-Vazvr-klapi-i-smukateli-s-klapa-i-tzedka.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка по обособени позиции за нуждите на „ВиК” ЕООД – Пловдив на: А) Водовземни скоби, връзки и свързващи елементи и изделия; Б) Възвратни клапи и смукатели с клапа и цедка" ОП-1-16
44530000      QB44
Доставки

Доставка по обособени позиции за нуждите на „ВиК” ЕООД – Пловдив на: А/ Водовземни скоби, връзки и свързващи елементи и изделия; Б/ Възвратни клапи и смукатели с клапа и цедка, за срок от 4 години след сключване на договор/и с избрания за Изпълнител участник/и. Доставките ще бъдат периодични, след заявка, в зависимост от нуждите и възможностите на Възложителя, франко складова база находяща се в гр. Пловдив, бул. „Шести септември” № 250 или ПС „Север” (съгласно заявката).
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Водовземни скоби, връзки и свързващи елементи и изделия 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
44530000      QB44
44167100      QB44
44167110      QB44
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Складова база на Възложителя находяща се в гр. Пловдив, бул. „Шести септември” № 250 или ПС „Север”

Доставка чрез покупка на водовземни скоби, връзки и свързващи елементи и изделия,периодично, след заявка,за срок от 4 години след подписване на договор. Доставките обхващат водовземни скоби за чугунени, стоманени и азбестоциментови тръби, демонтажни връзки, фланци чугунени редуциращи, връзки тип „Жибо” за връзка между етернитови тръби, връзки тип „Жибо” за връзка между етернитови и полиетиленови тръби, връзки тип „Жибо” за връзка между полиетиленови тръби, универсални връзки тип „Жибо” с голям обхват и грипиращ пръстен, универсални фланшови адаптори, фланшови адаптори с голям обхват и грипиращ пръстен, стоманени фланци плоски, стоманени фланци глухи.Изискванията към стоките са посочени подробно в Техн. спецификация.Номенклатурните позиции и количества са примерни и ориентировъчни и не задължават Възложителя да ги потребява в пълен обем. Възложителят си запазва правото да ги променя съобразно възникналата необходимост на Дружеството.
Критериите по-долу
 
ДА Срок на доставка    20
Цена
80
II.2.6) Прогнозна стойност
700000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Подробна информация за поръчката е налична в досието ? в Профил на купувача на посочения по-горе електронен адрес.

II.2) Описание 1

Възвратни клапи и смукатели с клапа и цедка 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
42131145      QB44
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Складова база на Възложителя находяща се в гр. Пловдив, бул. „Шести септември” № 250 или ПС „Север”

Доставка чрез покупка на възвратни клапи и смукатели с клапа и цедка, периодично, след заявка, за срок от 4 години след сключване на договор с избрания за Изпълнител участник.Доставките включват възвратни клапи – еднодискови чугунени, възвратни клапи – фланшови чугунени с ?65 до ?600 и на смукатели с клапа и цедка с DN65 до DN300.В Техническата спецификация са описани подробно изискванията към стоките, а номенклатурните позиции и количества са примерни и ориентировъчни и не задължават Възложителя да ги потребява в пълен обем. Възложителят си запазва правото да ги променя съобразно възникналата необходимост на Дружеството.
Критериите по-долу
 
ДА Срок на доставка    20
Цена
80
II.2.6) Прогнозна стойност
100000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Подробна информация за процедурата е налична в досието ? в Профил на купувача на посочения по-горе електронен адрес.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се изисква.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

В съответствие с чл. 61, ал. 1, т. 1 от ЗОП се изисква: реализиран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години в зависимост от датата на която е създаден участникът или е започнал дейността си.

Минимален оборот от доставките, попадащи в обхвата на обособена позиция А – 700 хил. лв., без ДДС, за обособена позиция Б – 100 хил. лв., без ДДС, изчислени на база годишни обороти за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата на която е създаден участникът или е започнал дейността си. Обстоятелството/та се декларира/т в ЕЕДОП, част четвърта, раздел Б „Икономическо и финансово състояние”, а документът (справка) потвърждаващ гореописаното е изискуем при условията на чл. 67, ал. 5 и в хипотезите на ал. 6 от ЗОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

В съответствие с чл. 63, ал. 1 от ЗОП се изисква по всяка обособена позиция: Списък на изпълнените доставки с предмет и обем, идентичен и/или сходен с предмета на поръчката/обособената позиция през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, включително с посочване на стойностите, датите и получателите. Под „сходни с предмета на поръчката” следва да се разбира доставки на стоки от номенклатурата на съответната обособена позициия и съобразно посочения в обявлението код по Общия терминологичен речник (СРV). Участникът трябва да прилага система за управление на качеството EN ISO 9001:2015 или еквивалентна. Обхватът на сертификата трябва да е съотносим към предмета на поръчката/обособената позиция и да е в срок на валидност.

Минимално изискване – най-малко 1 доказателство за изпълнена/ни доставка/и с предмет и номенклатурен обем идентичен или сходен с предмета на обособената позиция на настоящата процедура (в зависимост от това по коя позиция се участва). В случай, че участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, е задължен да представи най-малко по едно доказателство за всяка позиция. Списъкът се попълва в ЕЕДОП, част четвърта, раздел В „Технически и професионални способности”, а доказателствата за извършена доставка са изискуеми при условията на чл. 67, ал. 5 и в хипотезите на ал. 6 от ЗОП. Участниците следва да имат предвид, че доказателствата трябва да показват номенклатурите, които участникът е доставял, датата/периода на доставките, получателят на доставките,по възможност телефони за връзка и лице за контакт. За доказателства ще се приема и посочване на публични регистри, в случай че съдържат гореописаната информация.Информацията относно системата за управление на качеството EN ISO 9001:2015 или еквивалентна се попълва в ЕЕДОП, част четвърта, раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление”, а документа (копие от сертификата), удостоверяващ горепосоченото е изискуем при условията на чл. 67, ал. 5 и хипотезите на ал. 6 от ЗОП.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Възложителят отстранява участник, за когото са налице основанията на чл. 54, ал. 1 и обстоятелствата по чл. 55, ал. 1, т.1 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата. При наличие на посочените основания участникът има право да представи доказателства за предприетите мерки за надеждност при условията на чл. 56, ал. 1 от ЗОП. Възложителят преценява дали мерките са достатъчни за гарантиране надеждността на участника. В процедурата не могат да участват участници, за които важи забраната по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС, освен ако не са налице изключенията по чл. 4 от същия закон. Участниците следва да имат предвид и разпоредбата на чл. 5, ал. 1, т. 3 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС. Възложителят отстранява от участие участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор и на основанията посочени в чл. 107 от ЗОП. При подаване на офертата си участникът следва да се съобрази с разпоредбата на чл. 67, ал. 2 и ал. 4 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Участникът, определен за изпълнител, при подписването на договора представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в една от следните форми: парична сума, внесена по банкова сметка IBAN: BG21 STSA 9300 0010 9742 92, банков код BIN: STSABGSF при “Банка ДСК” ЕАД – Пловдив, под. Център, или внесена в касата на “ВиК” ЕООД - Пловдив, или банкова гаранция, или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, в размер на 1 (един) % от стойността на договора по конкретната обос. позиция, при условията на чл. 111 от ЗОП.За стойност на договора се приема посочената в обявлението прогнозна стойност на конкретната обос. позиция.Когато определеният за Изпълнител участник представи банкова гаранция за изпълнение или застраховка, същата трябва да бъде със срок на валидност, не по-кратък от 30 (тридесет) дни след изтичане срока на действие на договора.
III.1.7)
Със собствени средства, в левове, по банков път, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след конкретна доставка, представяне на данъчна фактура и приемо-предавателен протокол.
III.1.8)
Когато определеният за Изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица, същият не е задължен да създаде юридическо лице.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/11/2018 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/11/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателната зала на “Водоснабдяване и канализация” ЕООД - Пловдив, бул. “Шести септември” 250.

При отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


2022 година

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В раздел Г „Други основания за изключване, които може да бъдат предвидени в националното законодателство на възлагащия орган или възложителя на държава членка” от част трета „Основания за изключване” на ЕЕДОП участниците декларират следната информация: по чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП за осъждания за престъпления по чл. 194-208, чл. 213а-217, чл. 219-252, чл. 254а-260 и чл. 256-260 от НК, както и информация за престъпления, аналогични на описаните, когато лицата са осъдени в друга държава членка или трета страна; по чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП за нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от КТ; по чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП за нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовта мобилност в сила от 23.05.2018 г.; по чл. 107, ал. 4 от ЗОП за наличие на свързаност по смисъла на параграф 2, т. 44 от ДР на ЗОП между кандидати/участници в конкретната процедура; наличие на обстоятелства по чл. 3, ал. 8 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисддикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС); наличие на обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В съответствие с нормативните разпоредби на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/10/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва