Деловодна информация
05374
РД-03-ОП-6#2 19/04/2018 (дд/мм/гггг)
не
05374-2018-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Водоснабдяване и канализация Добрич АД 204219357
бул. Трети март № 59
Добрич BG332 9300 България
Ивелина Иванова - икономист ОП, тел.: 0888897575 +359 58655888
info@vikdobrich.bg +359 58630003

Интернет адрес/и

http://vikdobrich.bg

http://vikdobrich.bg/vik/EditCommission/3095


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://vikdobrich.bg/vik/EditCommission/3095
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на едноструйни, многоструйни и волтманови водомери за питейна вода с импулсен изход, безжична технология за предаване и система за аналитична обработка на данни за нуждите на „В и К Добрич“
38421100      
Доставки

Предметът на обществената поръчка предвижда извършване на доставки, осъществявани чрез покупка на едноструйни, многоструйни и волтманови водомери за питейна вода с импулсен изход, безжична технология за предаване и система за аналитична обработка на данни за нуждите на „В и К Добрич“ АД, необходими за обезпечаване експлоатационната дейност на дружеството, с технически параметри и характеристики, подробно описани в техническата спецификация. Поръчката ще се изпълнява чрез доставки с количества, определени по предварителни писмени заявки на Възложителя, съобразно нуждите на “В и К Добрич” АД в съответствие с предложената оферта на участника, определен за Изпълнител. Провеждането на настоящата процедура е с цел достигане на абсолютна точност при отчитане на уредите и предаване на данните за консумирана питейна вода от разстояние, без да е необходимо да се осигурява достъп до сградата.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38421100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

Централен склад на Възложителя: гр. Добрич, бул. „Трети март“ № 59.

Поръчката ще се изпълнява чрез доставки с количества, определени по предварителни писмени заявки на Възложителя, съобразно нуждите на “В и К Добрич” АД в съответствие с предложената оферта на участника, определен за Изпълнител. Провеждането на настоящата процедура е с цел достигане на абсолютна точност при отчитане на уредите и предаване на данните за консумирана питейна вода от разстояние, без да е необходимо да се осигурява достъп до сградата.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
816000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Опции (предвидени възможности за изменение на договора, съгласно чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП):
1. в случай на намаление на единични цени в лева без ДДС от Офертата на Изпълнителя;
2. в случай, че при изтичане на срока на договора не е достигната прогнозната му стойност и не е налице възможност за незабавно сключване на нов договор по реда на ЗОП, при съгласие от двете страни, срокът на действие на договора може да бъде удължен с до 6 месеца или до сключване на нов договор по реда на ЗОП.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания по чл. 59, ал. 1, т. 1 от ЗОП за годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания по чл. 59, ал. 1, т. 2 от ЗОП за финансовото и икономическо състояние на участниците.

НЕПРИЛОЖИМО
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът в процедурата следва да е изпълнил поне една доставка еднаква или сходна с предмета на поръчката, през последните три години назад (считано от датата на крайния срок за подаване на офертите).
2. На основание чл. 64, ал. 1, т. 10 от ЗОП - предлаганите водомери, които ще бъдат доставяни, да притежават валиден/и сертификат/и за съответствие за стоките, издаден/и от оторизиран орган в съответствие с Наредбата за съществените изисквания и оценяване съответствието на средствата за измерване (НСИОССИ), MID сертификат за оценка на съответствието или еквивалент.
3. Участниците предлагат само изделия на производители, сертифицирани за внедрени системи за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015 (9001:2008), или еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
4. Участникът следва да притежава права върху предлаганите стоки.
Изискуеми документи: от участник производител - декларация (свободен текст), че притежава всички права върху производството и търговията на изделията; от участник, който не е производител - оригинал или нотариално заверено копие на документ (оторизационно писмо, договор с производител на предлаганите изделия, или всякакъв друг документ), доказващ, че участникът е оторизиран представител на производителя и има права да продава материалите, предмет на настоящата обществена поръчка.


1. За доказване на горното участникът избран за изпълнител, преди сключване на договора, представя списък за поне една доставка, която е еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка, изпълнена през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на датата и получателя, заедно с доказателства за извършената доставка. Доказателства за извършената доставка се представят под формата на удостоверение за извършена доставка, издадена от получателя или от компетентен орган (съдържащо дата и подпис на издателя и данни за контакт), или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката или услугата. Документите се представят и за подизпълнителите или третите лица ако има такива. В случай, че документите не са на български език, същите следва да бъдат с придружен превод.
2. Заверено за вярност копие на MID сертификат за оценка на съответствието или еквивалент от участника, издаден от независими лица съгласно изискванията на чл. 64, ал. 5 или ал. 6 от ЗОП.
3. За доказване на горното участникът представя заверено за вярност копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството на производителя/ите на предлаганите от него/тях изделия, издаден от независими лица съгласно изискванията на чл. 64, ал. 5 или ал. 6 от ЗОП. В случай, че документите не са на български език, същите трябва да са придружени с превод.
4. Участникът следва да притежава права върху предлаганите стоки.
Изискуеми документи: от участник производител - декларация (свободен текст), че притежава всички права върху производството и търговията на изделията; от участник, който не е производител - оригинал или нотариално заверено копие на документ (оторизационно писмо, договор с производител на предлаганите изделия, или всякакъв друг документ), доказващ, че участникът е оторизиран представител на производителя и има права да продава материалите, предмет на настоящата обществена поръчка.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява предмета на настоящата обществена поръчка в държавата, в която е установено и да отговаря на изискванията на Възложителя посочени в обявлението и документацията за обществена поръчка.
Основания за отстраняване от участие в процедурата:
1. Наличие на някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 от ЗОП;
2. Наличие на някое от обстоятелствата по чл. 107 от ЗОП;
3. Неспазване на чл. 101, ал. 8-11 от ЗОП]
4. Наличие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, освен ако за участника са налице обстоятелствата по чл. 4 от същия.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Размерът на гаранциите, обезпечаващи изпълнението на договора се определя на 2% (два процента) от прогнозната стойност на договора в лева без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора се вписва като клауза в договора.
Съгласно разпоредбата на чл. 111, ал. 5 от ЗОП, гаранциите се предоставят в една от следните форми: парична сума; банкова гаранция; застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя:
? Парична сума - внесена в касата на дружеството в гр. Добрич, бул. "Трети март" № 59 или преведена по банковата сметка на дружеството в "ЦКБ" АД клон Добрич IBAN BG93CECB979010G7101700, BIC CECBBGSF;
? Банкова гаранция, издадена от банка имаща клон в България, по избор на участника.
? Застраховката, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, трябва да бъде със срок на валидност най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на договора.
III.1.7)
Финансирането на поръчката е със собствени средства на Възложителя. Плащането се извършва по банков път по сметка на Изпълнителя, в срок до 30 (тридесет) календарни дни въз основа на предоставени:
- оригинална фактура, издадена на името на „Водоснабдяване и канализация Добрич“ АД, с адрес: гр. Добрич, 9300, бул. „Трети март" № 59 и МОЛ Тодор Илиев Гикински - Изпълнителен директор и съдържаща № и предмет на договора;
- двустранно подписан приемо-предавателен протокол (оригинал), удостоверяващ предаването на стоката предмет на поръчката.
III.1.8)

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията за изпълнение на поръчката са подробно описани в документацията, публикувана в профила на купувача на адрес: http://vikdobrich.bg/vik/EditCommission/3095.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/05/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/05/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Добрич, бул. „Трети март“ № 59, стая 205.

На публичното заседание могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Представя се документ за самоличност и документ, удостоверяващ представителството (удостоверение за актуално състояние; нотариално заверено пълномощно; журналистическа карта и др.)
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В съответствие с нормативните разпоредби на чл. 196, ал. 1 във връзка с чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедура и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/04/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва