Деловодна информация
00353
ЗОП-О-186 30/03/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
30/03/2018 (дд/мм/гггг)
00353-2018-0052 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

АЕЦ Козлодуй ЕАД 106513772
гр. Козлодуй, площадка АЕЦ Козлодуй
Козлодуй BG313 3321 България
Георги Стефанов +359 097373822
gistefanov@npp.bg +359 097376007

Интернет адрес/и

http://www.kznpp.org

http://www.kznpp.org/index.php?lang=bg&p=actuality&p1=communally_orders


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.kznpp.org/index.php?lang=bg&p=actuality&p1=communally_orders&id=3615
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изграждане на нов Център за управление на авариите на територията на гр. Козлодуй БД № 37396
45200000      
Строителство

Изграждане на нов Център за управление на авариите на територията на гр. Козлодуй.
В предмета на поръчката се обхващат дейностите по изграждане и оборудване на нов, съвременен Център за управление на аварии.
Центърът трябва да осигури безопасни условия при надпроектна авария за работата на Групата за ръководство на аварийните работи, резервната смяна за Техническа поддръжка на операторите и дежурните аварийни екипи (60 човека) за периода на ранната фаза на аварията.
Центърът трябва да осигури възможност за разполагане на информациноната част (надземната) със зала за пресконференции и презентации, достъпна за широко обществено ползване, с цел за допълнително разясняване на аспекти за осигуряване на безопасната експлоатация на "АЕЦ Козлодуй" ЕАД както и популязиране на чистата ядрена енергетика и нейното бъдеще в България.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

гр. Козлодуй

Изграждане на нов Център за управление на авариите на територията на гр. Козлодуй.
Необходимо е да се изпълнят следните видове земни работи:
- отстраняване на хумус машинно с дебелина до 30 см;
- натоварване на земни почви на камион;
- разриване с булдозер на земни маси или засипване на изкопи 40-100 м. при нормални условия;
- натоварване на земни почви на камион и превоз на разстояние до 10 км.
По отношение на “Пътни и улични настилки, тротоари и озеленяване” трябва да се изпълнят:
- изваждане на каменни или бетонни бордюри, включително почистването им;
- доставка и полагане на: видими бетонови бордюри 18/35, направляващи бетонови ивици 10/20 (скрити бордюри), неармиран бетон клас В7.5 за основи, фундаменти и настилки, основа от заклинен трошен камък, дрениращ пясъчен слой с дебелина на пясъчния слой плътно 5 см.
След настилка от бетонови плочи: доставка и полагане на основа от заклинен трошен камък /трошенокаменна настилка/, битумизирана основа с трошен камък, асфалтобетон - неплътна смес за долен пласт и асфалтобетон - плътна смес за горен пласт.
Сградата трябва да се раздели на две части, без вътрешна връзка помежду им:
- подземно ниво, в което да се разположат всички помещения и важни средства за комуникация, осигуряващи необходимите условия за работа на Групата за ръководство и дежурния авариен екип в ранната фаза от евентуална ядрена авария.
- надземно ниво – достъпно за широко обществено ползване, с цел допълнително разясняване на аспекти за осигуряване на безопасната експлоатация на “АЕЦ Козлодуй”, популяризиране на чистата ядрена енергия и нейното бъдеще в България.
Конструкцията на подземното ниво трябва да е стоманобетонова безгредова, с носещи външни стоманобетонови стени с дебелина 40 см, колони, шайби и таванска плоча с дебелина 30 см. Вътрешните преградни стени да са от газобетонови блокчета с дебелина 20 см. Чaст от преградните стени, отделящи зона „С“ и аварийните стълбища да са от стоманобетон – 20 см.
Носещата конструкция на двуетажната сграда да се изпълни със стоманобетонови колони, шайби и безгредови плочи, а на едноетажната част – стоманобетонови колони, греди и плочи.
Необходимо е да се изпълнят следните видове строително-монтажни и довършителни работи: зидарски работи, сухо строителство, настилки и замазки, облицовъчни работи, бояджийски работи, топлоизолационни работи, покривни работи, фасадни облицовки, дограма, поставяне на вътрешни, външни врати, витрини и прозорци.
Сградата на новия Център за управление на авариите е необходимо: да се изградят отоплителна инсталация, климатична система, вентилационна система, разделна канализация, да се захрани с вода за питейно-битови нужди, да се монтира разпределителна уредба за електрическо захранване, да се изгради дистрибутираща система за осигуряване радиопокритие във всички помещения на сградата, доставката на Интернет да се осъществи чрез оптична свързаност към 2 доставчика, да се обособи място за монтаж на сторидж, който да дублира съществуващия, разположен на площадката на “АЕЦ Козлодуй”.
Необходимо e да се изградят и:
- Команден оповестителен пункт и интеграцията към изградената локална система за ранно предупреждение и оповестяване на “АЕЦ Козлодуй” и 12 километровата зона;
- Диспечерска работна станция от ТЕТРА системата;
- Контролен възел към НСРПО за стартиране на оповестителни процеси;
- Сателитна система за комуникация, осигуряваща резервна връзка за комуникация. В конферентната зала Р2, на кота -4.65м се инсталира сателитна система модел EXPLORER 710;
- Работни станции за мониторинг на системата за контрол на достъпа, системата за видеонаблюдение, системите за периметрова охрана;
- Сървър, работни станции и трасета за данни от системите за контрол на критичните параметри (СККП) и индикация на параметрите на безопасност (ИПБ) - (SPDS и PAMS) от 5 и 6 АЕБ;
... продължава в т. VI.3).
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок на изпълнените строително-монтажни работи    10%
Гаранционен срок на предлаганото оборудване за част Електрическа    10%
Гаранционен срок на предлаганото оборудване за част Телекомуникация    10%
Гаранционен срок на предлаганото оборудване за част Климатична и вентилационна техника    10%
Гаранционен срок на предлаганото оборудване за част Архитектурно-строителна    5%
Срок за подмяна на дефектирало оборудване    5%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
9807400      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
410

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
2
или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

1. Прогнозната стойност на поръчката е с включени 10% непредвидени разходи върху стойността на СМР.
2. Посоченият срок по т. II.2.7 е ориентировъчен
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. За изпълнение на строително-монтажните работи е необходимо кандидатът да е вписан в Централен професионален регистър на строителя за строежи III група, I категория.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, раздел А, т.1 на ЕЕДОП, като се посочва информация относно вписването на кандидата в съответния професионален регистър в държавата членка, в която е установен, като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация. В случая по чл.67, ал.6 от ЗОП, изискването се доказва като участника представя удостоверение за вписване в ЦПРС. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лица, изискването се отнася до лицето в обединението, което ще изпълнява строително-монтажните работи.
2. За ремонта (подвързването) на тръбопроводи за пара и гореща вода е необходимо кандидатът да е вписан в регистъра по чл. 36 от Закона за техническите изисквания към продуктите (ЗТИП) като лице, извършващо дейности по поддържане, ремонтиране и преустройство на съоръжения с повишена опасност.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, раздел А, т.1 на ЕЕДОП, като се посочва информация относно вписването на кандидата в съответния професионален регистър в държавата членка, в която е установен, като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация.
В случая по чл.67, ал.6 от ЗОП, изискването се доказва като участника представя удостоверение за вписване в регистъра по чл. 36 от ЗТИП. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лицe, изискването се отнася до лицето в обединението, което ще изпълнява дейностите по съоръженията с повишена опасност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се изисква

не се изисква
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Критерий 1 - Кандидатът да има изпълнени дейности с предмет и обем идентични или сходни с тези на поръчката, през последните 5 години от датата на подаване на заявлението;
Съответствието с обстоятелството се декларира в Част IV, Раздел В, т.1а) от ЕЕДОП като се посочва информация за извършените дейности от конкретния вид и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите.
В случаите по чл.67, ал.6 от ЗОП изискването се доказва със списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с норм. изисквания.
Критерий 2 - Кандидатът да разполага с персонал и с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката.
Съответствието се декларира в Част IV, раздел В, т. 2 и т.6 на ЕЕДОП, където се посочва обр. и проф. квалификация, която се притежава от изпълнителския персонал и ръководния състав, съобразно вида дейност, която ще се изпълнява, както следва: 2.1. персонал с вкл. квалификационни групи по ПБЗР-ЕУ и ПБР-НУ; 2.2. персонал по заваряване; 2.3. персонал за програмиране, монтаж, наладка и въвеждане в експлоатация на оборудването на пожароизвестителната система, обучен от фирмата производител на оборудването на тази система; 2.4. персонал за проверки на хладилни и климатични инсталации и термопомпи; 2.5. персонал за работа с озоноразрушаващи вещества, които притежават от персонала и ръководния и изпълнителски персонал за изпълнение на поръчката.
В случаите на чл.67, ал.6 от ЗОП се доказва с представяне на списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата (имена, образование - с посочване на учебното заведение и диплома номер и дата на издаване, заемана длъжност и квалиф. група по ПБЗР-ЕУ и ПБР-НУ - с посочване на периода от време през който е заемана длъжността, придружен с документи (свидетелства) за правоспособност (сертификати) за извършв. дейности, на лицата посочени в ЕЕДОП-а/ите за покриване на мин. изисквания по критерий 2 от 2.1 до 2.5 вкл).
Критерий 3 - Кандидатът да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, вкл. софтуер и хардуер за ПППИС.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, раздел В, т.9 на ЕЕДОП.
В случаите на чл.67, ал.6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
Критерий 4 - Кандидатът да разполага с организации включени или не в структуратата му, за изпълнение на предвидените в обема на поръчката ПНР (контрол на метала и заварени съединения, вентилационни и климатични системи, пожароизвестителни системи и част "Електрическа").
Съответствието се декларира в Част IV, раздел В, т. 2 на ЕЕДОП, като се посочва наименованието на организацията и обхвата за контрол, съгласно спецификата и заповедта към него.
В случая на чл.67, ал.6 от ЗОП се доказва с представяне на списък с организации (органи), включени или не в структурата на кандидата. Списъка трябва да съдържа информация относно наименование, номер на сертификат за акредитация, орган, който го издава, срок на валидност, обхват на акредитация.
Критерий 5 - Кандидатът да прилага система за управление на качеството.
Съответствието се декларира в Част IV, раздел Г на ЕЕДОП.
В случая на чл.67, ал.6 от ЗОП се представя на валиден сертификат, удостоверяващ сертификацията на системата, издаден от акредитирани лица за контрол на качеството.
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска по всяко време представяне на цитираните доказателства за информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


По критерий 1: Кандидатът да е изпълннил идентични или сходни дейности през последните 5 години (под идентични и сходни дейности се разбира изграждането на дву- и триетажни сгради с разгърната площ над 1000 м2, изграждане на КРУ 20/0.4 kV, вътрешни електро инсталации – осветителна, слаботокови (интерактивни адресируеми пожароизвестителни системи, компютърни, телефонни и др.), изграждане на инсталации по ТОВК и извършване на ПНР по част електрическа и ТОВК));
По критерий 2: Кандидатът да разполага с персонал със съответната квалификация и професионална компетентност съобразно вида дейност, която ще изпълнява, вкл. и по ПБЗР-ЕУ и ПБР-НУ, както следва: 2.1. мин. 2 лица с 5 кв.гр. по ПБЗР-ЕУ и мин. 2 лица с 5 кв. група по ПБР-НУ; 2.2. мин. 2 лица правоспособни да заваряват, съгласно Наредба № 7/11.10.2002г. за условията и реда за придобиване и признаване на правоспособност по заваряване; 2.3. мин. 2 лица за програмиране, монтаж, наладка и въвеждане в експлоатация на оборудването на пожароизвестителната система, обучен от фирмата производител на оборудването на тази система; 2.4. мин. 1 лице за извършване на проверки за херметичност на хладилни и климатични инсталации и термопомпи; 2.5. мин. 1 лице за работа с озоноразрушаващи вещества регламент (ЕО) № 842/2006, издаден от ББКМ.
По Критерий 3 - Кандидатът да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, включително и с необходимите софтуер и прилежащ хардуер за програмиране и поддръжка на пожароизвестителната система (ПППИС) както следва: 3.1. мин. 1бр. автокран; мин. 1бр. строителен подемник Q до 1000кг; мин. 2 бр. самосвали; мин. 1 бр. бордова кола с ремарке до 5000кг.; мин. 1 бр. комбиниран багер; мин. 1 бр. автобетонпомпа с Hmax=28м; 3.2. мин. 1 бр. Работна компютърна станция с инсталиран софтуерен продукт TOOLS 8000 минимум версия V.1.22.0 и мин. 1 бр. Програматор Fieldbus and Panel Interface Plus Part.N:789862.10
По Критерий 4 - Кандидатът да разполага с организации - Орган за контрол от вида С/А, съгласно БДС EN ISO/IES 17020 или евивалент, за изпълнение: контрол на метала и заварени съединения, вентилационни и климатични системи, пожароизвестителни системи и част "Електрическа".
По Критерий 5: Кандидатът да прилага сертифицирана система за управление на качеството, съгласно БДС EN ISO 9001 или еквивалент, с обхват, покриващ дейностите по настоящето Техническо задание.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Възложителят отстранява от участие кандидат, за когото преди или по време на процедурата са налице основанията по:
1. чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП - Информацията се посочва в част III, раздели А, Б и В от ЕЕДОП;
2. чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС - Информацията се посочва в част III, раздел Г на част III от ЕЕДОП;
3. другите основания на чл. 107 от ЗОП.
Отстраняването се прилага и когато кандидатът е обединение от физически и/или юридически лица и за член на обединението е налице някое от горецитираните основания и обстоятелства.
Ако за кандидат са налице основанията по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП, той има право да представи доказателства за предприети мерки за надеждност при условията на чл. 56, ал. 1 от ЗОП. Възложителят преценява мерките и в случай, че те са достатъчни, за да се гарантира неговата надеждност, възложителят не го отстранява от процедурата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Определеният за изпълнител на обществената поръчка участник трябва да представи гаранция за обезпечение на изпълнението на договора в размер на 5% от стойността му.
Гаранцията се представя в една от следните форми по избор на участника:
1. парична сума, внесена по следните банкови реквизити УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД, IBAN: BG31 UNCR 9660 1020 0008 09 – лева, SWIFT/BIC: UNCRBGSF с титуляр “АЕЦ Козлодуй” ЕАД,
2. банкова гаранция (неотменима) със срок на валидност 30 дни по-дълъг от срока на договора;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението на договора чрез покритие на отговорността на изпълнителя по конкретния договор (същата не може да обезпечава едновременно няколко договора), със срок 30 дни по-дълъг от срока на договора.
III.1.7)
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща цената по договора по следния начин:
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда аванс в размер до 10% от общата стойност на договора. Авансът се предоставя от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ до 10 (десет) календарни дни след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност 30 дни по-голям от срока за изпълнение на договора и оригинална фактура със стойност, равна на стойността на аванса. Авансът се приспада от всяко плащане по договора в размер на .....% (не повече от 10%) от размера на съответното плащане. В случай на неприспаднат аванс, при приключване на договора, размера на остатъка от аванса се удържа от последното плащане по договора, а в случай, че размера на последното плащане е недостатъчен, се възстановява от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в 10 (десет) дневен срок след получаватне на писмена покана от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
продължава в т. VI.3)
III.1.8)
Няма изискване към правната форма

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Прогнозната стойност на предвидените СМР е с включени 10% непредвидени разходи. Посочването на друг процент непредвидени разходи ще бъде основание за отстраняване на съответната оферта.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Процедура на договаряне с предварителна покана за участие в състезателна процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/05/2018 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

15/06/2018 (дд/мм/гггг)   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

    (чч:мм)



 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Получените заявления ще се отворят на публично заседание на 30.05.2018г. от 10.00ч. в Управление "Търговско" на "АЕЦ Козлодуй" ЕАД, на което могат да присъстват кандидатите или техни упълномощени представители, както и средствата за масово осведомяване.
2. Използвани съкращения:
СМР - Строително-монтажни работи;
КСС - Количествено-стойностни сметки;
ПНР - Пуско-наладъчни работи.
Прогнозната стойност на предвидените СМР е с включени 10% непредвидени разходи. Посочването на друг процент непредвидени разходи ще бъде основание за отстраняване на съответната оферта.
... продължение от т. II.2.4).
- Работна станция за компютърни програми за прогнозиране на аварии и защитни мерки, интегрирана с аварийния център на АЯР;
- Локална радиоуредба, осигуряваща качествено и надеждно оповестяване на територията на новопроектираната сграда на Център за управление на авариите;
- Система за видеоконферентна връзка;
- Информационно осигуряване на ЦУА.
... продължение от т. III.1.7).
Доставката се заплаща както следва:
60% от стойността на съответното оборудване поетапно, чрез банков превод в срок до 30 календарни дни от приемане на доставката, срещу представени приемно-предавателен протокол, протокол за извършен общ входящ контрол без забележки и оригинална фактура.
30% от стойността на съответното оборудване поетапно, чрез банков превод в срок до 30 календарни дни на база завършени и приети работи, след представяне на Протокол за успешно проведени 72-часови изпитания за съответното оборудване/Акт за успешно проведени функционални изпитания и оригинална фактура.
Строително-монтажните работи се заплащат както следва:
90% от стойността на СМР поетапно, чрез банков превод в срок до 30 календарни дни, на база завършени и приети работи, след представяне на Протокол за установяване на натурални видове СМР и заплащането им и оригинална фактура.
90% от стойността на непредвидените разходи (ако има такива) чрез банков превод в срок до 30 календарни дни на база завършени и приети работи, след представяне на утвърдения Констативен протокол, Протокол за установяване на натурални видове СМР и заплащането им и оригинална фактура.
Окончателно плащане за доставка и СМР - 10% от стойността на подписаните Протоколи за установяване на натурални видове СМР и документи за заплащане на оборудването, се заплащат след окончателното изпълнение на всички дейности по договора, включително предаване на екзекутивната документация, срещу представяне на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа обр. 15, съгласно НАРЕДБА № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и Протокол за окончателно завършване на дейностите по договора.
Остойностяването на непредвидените разходи за СМР, които не са предвидени в Количественo-стойностните сметки, се извършва съгласно ценовите показатели от настоящия договор.
Непредвидени разходи за СМР са разходите, свързани с увеличаване на заложени количества СМР и/или добавяне на нови видове и количества СМР, които не са могли да бъдат предвидени преди сключване на договора. Непредвидените работи се възлагат за изпълнение след като са предварително одобрени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и е оформен Констативен протокол, утвърден от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
При необходимост от извършване на непредвидени работи, възникнали след сключването на този договор, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ отразява в заповедната книга на обекта необходимостта от изпълнението на допълнителните количества/ видове СМР.
Работният проект е предоставен на заинтересованите лица в електронен вариант на профила на купувача, като част от документацията за участие в процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 от ЗОП жалба може да се подава до Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок след изтичане на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
АЕЦ Козлодуй, Управление Търговско, отдел Обществени поръчки
площадка АЕЦ Козлодуй
Козлодуй 3321 България
VIBaldjiyska@npp.bg +359 097373230
www.kznpp.org +359 097376007

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 30/03/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва