Деловодна информация
00571
ОП-5-2 29/03/2018 (дд/мм/гггг)
не
00571-2018-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Водоснабдяване и канализация ЕАД 812115210
кв. Победа, ул. Генерал Владимир Вазов №3
Бургас BG341 8000 България
Йорданка Керанкова +359 56871442/+359 886770016
jkerankova@vik-burgas.com +359 56842979

Интернет адрес/и

http://www.vik-burgas.com

http://www.vik-burgas.com/procurements?idproc=269


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.vik-burgas.com/procurements?idproc=269
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Водоснабдяване и канализация ЕАД 812115210
кв. Победа, ул. Генерал Владимир Вазов №3
Бургас BG341 8000 България
Лиляна Захова, Катя Велева +359 56871412
lzahova@vik-burgas.com +359 56842979

Интернет адрес/и

http://www.vik-burgas.com

http://www.vik-burgas.com/procurements?idproc=269

НЕ 

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на работно облекло и лични предпазни средства за срок от 2 години. ID №269
18000000      
Доставки

Доставка чрез покупка на работно облекло и лични предпазни средства за срок от 2 години.
Обособена позиция 1 – Работно облекло, съгласно списъка на стоките по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
Обособена позиция 2 – Работни обувки.
Обособена позиция 3 – Лични предпазни средства.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
3

II.2) Описание 1

Работно облекло, съгласно списъка на стоките по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18113000      
18936000      
33199000      
35113440      
18000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Франко централен склад на „ВиК” ЕАД, гр. Бургас, ул. „Комлушка низина“ №36.

Доставка чрез покупа на стоките, предмет на поръчката по съответната обособена позиция.
Предвид обстоятелството, че предметът на поръчката по Обособена позиция №1 попада в Списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП и е налице основание за прилагането на чл. 12, ал. 3 от ЗОП, за възлагане на запазената поръчка по Обособена позиция №1 могат да участват заинтересовани лица, които са вписани като специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания или стопански субект, чиято основна цел е социалното и професионално интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение (съгласно чл. 12, ал. 1 ЗОП) в Регистъра на специализираните предприятия и кооперации на и за хора с увреждания или друг аналогичен Регистър в Държава-членка, най-малко три години преди датата на откриване на настоящата процедура и при условие, че кумулативно са изпълнени посочените в чл.12, ал.5 и ал.6 от ЗОП изисквания:
- Най-малко 30% (тридесет процента) от списъчния им състав е от хора с увреждания или такива в неравностойно положение (съгласно § 2, т. 62 от Допълнителните разпоредби (ДР) на ЗОП); - Могат да изпълнят най-малко 80% (осемдесет процента) от предмета на Обособена позиция 1 със собствени машини, съоръжения и човешки ресурс (съгласно чл. 12, ал. 6 ЗОП). За изпълнение на условието те могат да ползват подизпълнители или да се позовават на капацитета на трети лица, ако подизпълнителите или третите лица са специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, или стопански субект, чиято основна цел е социалното и професионално интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение.
За възлагане на запазената поръчка по Обособена позиция №1 могат да участват и други заинтересовани лица, като офертите им се разглеждат по реда на чл. 81, ал. 2 от ППЗОП само ако няма допуснати оферти на лицата по чл. 12, ал. 5 и 6 от ЗОП.
Частичните доставки ще се осъществяват съобразно потребностите на Възложителя. Основните видове стоки, които ще бъдат закупувани от Възложителя, са описани по вид в техническите спецификации на съответните обособени позиции. Върху стоките не се изисква да бъде поставяно фирмено лого. Оферираните изделия следва да отговарят на съответните стандарти за качество и да бъдат сертифицирани като краен продукт. Готовите изделия, които ще се предоставят на Възложителя, трябва да отговарят на изискванията, посочени в Наредбата за маркировка на съответствие и/или Наредбата за съществените изисквания и оценяване съответствието на личните предпазни средства.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
300000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Работни обувки 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18000000      
18800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Франко централен склад на „ВиК” ЕАД, гр. Бургас, ул. „Комлушка низина“ №36.
Франко централен склад на „ВиК” ЕАД, гр. Бургас, ул. „Комлушка низина“ №36.

Доставка чрез покупа на стоките, предмет на поръчката по съответната обособена позиция. Частичните доставки ще се осъществяват съобразно потребностите на Възложителя. Основните видове стоки, които ще бъдат закупувани от Възложителя, са описани по вид в техническите спецификации на съответните обособени позиции. Върху стоките не се изисква да бъде поставяно фирмено лого. Оферираните изделия следва да отговарят на съответните стандарти за качество и да бъдат сертифицирани като краен продукт. Готовите изделия, които ще се предоставят на Възложителя, трябва да отговарят на изискванията, посочени в Наредбата за маркировка на съответствие и/или Наредбата за съществените изисквания и оценяване съответствието на личните предпазни средства.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
200000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Лични предпазни средства 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18000000      
18140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Франко централен склад на „ВиК” ЕАД, гр. Бургас, ул. „Комлушка низина“ №36

Доставка чрез покупа на стоките, предмет на поръчката по съответната обособена позиция. Частичните доставки ще се осъществяват съобразно потребностите на Възложителя. Основните видове стоки, които ще бъдат закупувани от Възложителя, са описани по вид в техническите спецификации на съответните обособени позиции. Върху стоките не се изисква да бъде поставяно фирмено лого. Оферираните изделия следва да отговарят на съответните стандарти за качество и да бъдат сертифицирани като краен продукт. Готовите изделия, които ще се предоставят на Възложителя, трябва да отговарят на изискванията, посочени в Наредбата за маркировка на съответствие и/или Наредбата за съществените изисквания и оценяване съответствието на личните предпазни средства.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
200000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изискването е само към участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, относно Обособена позиция №1.
1. Участникът следва да е регистриран в Регистъра на специализираните предприятия и кооперации на и за хора с увреждания към Агенция за хората с увреждания по чл. 29, ал. 1 от Закона за интеграция на хора с увреждания, с включен предмет на дейност на специализираното предприятие или кооперация на хората с увреждания „Работно облекло за промишлени предприятия, Непромокаеми дрехи и Тениски“ или в еквивалентен регистър на държава-членка на Европейския съюз.
При подаване на офертата участниците (съответно всеки от участниците в обединението, подизпълнителите или третите лица) декларират в част IV, раздел А, точка 1) от ЕЕДОП съответствието си с критерия за подбор по т. 1, като изрично посочват номера, под който са вписани в Регистъра по т. 1, уеб адрес, орган или служба, издаваща документа, и точно позоваване на документа.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

НЕПРИЛОЖИМО

НЕПРИЛОЖИМО
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Изискването е за всяка обособена позиция.
1. Участникът следва да прилага системи за управление на качеството, включително такива за достъп на хора с увреждания.


Минимално ниво: Сертификат за въведена система за управление на качеството EN ISO 9001 или еквивалент на участника. Обхватът на сертификата да има отношение към предмета на поръчката и да е в срок на валидност. Попълва се част IV, раздел Г в ЕЕДОП.
За доказване на техническите и професионалните способности на участниците, за целите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП и чл. 54, ал. 13 от ППЗОП, при поискване се представят един или няколко от следните документи и доказателства, във връзка с поставените изисквания:
1. Сертификат за въведена система за управление на качеството EN ISO 9001 или еквивалент на участника.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл.5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В тези случаи, участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което отговаря на изискванията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП), ППЗОП и изискванията на Възложителя, посочени в обявлението и документацията за обществена поръчка. За Обособена позиция №1 могат да участват лица отговарящи на условията на чл.12, ал.5 и ал.6 от ЗОП.
Основания за отстраняване от участие в процедурата:
1. Наличие на обстоятелства по чл.54, ал.1 от ЗОП;
2. Наличие на обстоятелства по чл.55, ал.1, т.5 от ЗОП;
3. Наличие на обстоятелства по чл.107 от ЗОП;
4. Неспазване на чл.101, ал.8-11 от ЗОП;
5. Наличие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, освен ако за участника са налице обстоятелствата по чл. 4 от същия;
6. Други, посочени в Документацията за обществена поръчка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
ДА
НЕ
III.1.6)
Участникът определен за изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, в размер на 2% от прогнозната стойност по съответната обособена позиция. Гаранцията се предоставя в една от следните форми:
1. Парична сума по сметка в ЦКБ – клон Бургас; IBAN – BG53 CECB9790 1006 1553 00; BIC: CECBBGSF;
2. Банкова гаранция, издадена от банка, имаща офис в България, по избор на участника;
3. Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя към Възложителя (за конкретния договор, в полза на „ВиК“ ЕАД, гр. Бургас). Застрахователната премия следва да е еднократно платима при сключването на застраховката. Да е посочен срок на валидност минимум 30 дни след срока на изпълнение.
За всяка отделна обособена позиция се представя отделен документ удостоверяващ представянето на гаранция за изпълнение.
III.1.7)
Финансирането на поръчката е със собствени средства на Възложителя. Заплащането на частичните доставки ще се извършва въз основа на предоставена оригинална фактура от страна на Изпълнителя и подписан от страните приемателно–предавателен протокол, по банков път, в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от представянето на посочените документи.
III.1.8)
НЕПРИЛОЖИМО

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Върху работното облекло и личните предпазни средства не се изисква да бъде поставяно фирмено лого. Оферираните изделия следва да отговарят на съответните стандарти за качество и да бъдат сертифицирани като краен продукт. Готовите изделия, които ще се предоставят на Възложителя, трябва да отговарят на изискванията, посочени в Наредбата за маркировка на съответствие и/или Наредбата за съществените изисквания и оценяване съответствието на личните предпазни средства.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

23/04/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

24/04/2018 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. Бургас, кв. „Победа”, ул. „Генерал Владимир Вазов” №3, ет. 4, Конферентна зала №1.

На публичното заседание могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Представя се документ за самоличност и документ, удостоверяващ представителството (удостоверение за актуално състояние; заверено пълномощно; журналистическа карта и др.).
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


септември 2019 година.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Поръчката е с три обособени позиции. Възложителят допуска подаване на оферти по една или повече обособени позиции, по преценка на участника, като максималният брой позиции, по които може да се подаде оферта, съвпада с общия брой обособени позиции. Предвид обстоятелството, че предметът на поръчката по Обособена позиция №1 попада в Списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП и е налице основание за прилагането на чл. 12, ал. 3 от ЗОП, за възлагане на запазената поръчка по Обособена позиция №1 могат да участват заинтересовани лица, които отговарят на условията на чл.12, ал.5 и ал.6 от ЗОП.
На основание чл.32, ал.1 от ЗОП Възложителят предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп до Документацията за обществената поръчка в електронната преписка на поръчката, на адрес: http://www.vik-burgas.com/procurements?idproc=269.
Всички комуникации и действия на Възложителя и на участниците, свързани с настоящата процедура са в писмен вид. Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини:
• лично – срещу подпис;
• чрез куриерска служба;
• по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис;
• чрез комбинация от тези средства.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1 от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. Изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
Жалбата по чл. 196, ал. 5 (действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата) се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Водоснабдяване и канализация ЕАД
кв. Победа, ул. Генерал Владимир вазов №3
Бургас 8000 България
jkerankova@vik-burgas.com +359 56871442/+359 886770016
http://www.vik-burgas.com +359 56842979

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 29/03/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва