Деловодна информация
5374
РД-03-ОП-4#2 27/02/2018 (дд/мм/гггг)
не
5374-2018-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Водоснабдяване и канализация Добрич АД 204219357
бул. Трети март № 59
Добрич BG332 9300 България
Ивелина Иванова - икономист ОП, тел.: 0888897575 +359 58655888
info@vikdobrich.bg +359 58630003

Интернет адрес/и

http://vikdobrich.bg

http://vikdobrich.bg/vik/EditCommission/3092


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://vikdobrich.bg/vik/EditCommission/3092
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на електроматериали и апаратура за нуждите на „Водоснабдяване и канализация Добрич“ АД за период от 2 години”
31681410      
Доставки

Предметът на поръчката обхваща доставка на електроматериали и апаратура за нуждите на „Водоснабдяване и канализация Добрич“ АД за период от 2 години, разделен на три отделни обособени позиции, както следва:
Обособени позиции:
1. „Доставка на кабели и проводници“;
2. „Доставка на комутационна апаратура и средства за контрол и управление“;
3. „Доставка на електроинсталационни и електроизолационни материал“.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

:  3

II.2) Описание 1

„Доставка на кабели и проводници“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
31681410      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

Централен склад на Възложителя: гр. Добрич, бул. „Трети март“ № 59.

Дължините на кабелите (проводниците) са в метри и ще се заявяват конкретно според нуждите на Възложителя. Стремежа е да не се допускат повече от 1 до две муфи (според дължината и възможностите за производство). Емайлиран меден проводник с дебелина на изолацията 2 степен - тип ПЕТ-2С-0 ще се заявява на килограми, според тежестта на макарите (1-2 макари от размер) като 1 макара не може да тежи повече от 20 кг. Цената, която трябва да се оферира е цена за 1 линеен метър /1 кг. В оферираните цени не следва да е включена цената на макарите. Същите ще бъдат връщани на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ при следваща доставка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
230000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на комутационна апаратура и средства за контрол и управление“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
31681410      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

Централен склад на Възложителя: гр. Добрич, бул. „Трети март“ № 59.

Възложителят няма да се съобразява с количествата бройки в една опаковка на производителя. Ще бъдат заявявани толкова бройки колкото са необходими. Цената, която трябва да се оферира е цена за 1 брой.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
180000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на електроинсталационни и електроизолационни материал“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
31681410      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

Централен склад на Възложителя: гр. Добрич, бул. „Трети март“ № 59.

Върху всяко изделие (кабелни глави, муфи и съединители) трябва да бъде нанесена ясна и неизтриваема маркировка съдържаща: име или знак на производителя, тип, месец и година на производство. Възложителят няма да се съобразява с количествата бройки в една опаковка на производителя. Ще бъдат заявявани толкова бройки колкото са необходими. Цената, която трябва да се оферира е цена за 1 брой/1м.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
180000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания за годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност на участниците.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за финансовото и икономическо състояние на участниците.

НЕПРИЛОЖИМО
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът в процедурата следва да е изпълнил поне една доставка еднаква или сходна с предмета на поръчката по съответната обособена позиция, през последните три години назад (считано от датата на крайния срок за подаване на офертите).
2. Участникът следва да прилага система за управление на качеството ISO 9001:2015 (2008 или еквивалент) с обхват, относим към предмета на поръчката и в срок на валидност.
3. Изделията, с които участникът участва в процедурата за обществена поръчка, и за които това е предвидено в действащото законодателство, да са сертифицирани от акредитирани лица за контрол на качеството, удостоверяват съответствието им за обособената позиция за която участват, съгласно посочените спецификации/стандарти или техен еквивалент в приложената Техническа спецификация за съответните обособени позиции.
4. Участниците предлагат само изделия на производители, сертифицирани за внедрени системи за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (9001:2008), или други еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
5. Участникът следва да притежава права върху предлаганите стоки. Участниците в процедурата, които не са производители, следва да декларират по т. 3.5, че са оторизирани представители на производителите по отношение възможностите за доставка на предлаганите изделия, като посочат вида на документите с които могат да удостоверят съответното обстоятелство. Ако участникът по т. 3.5 е производител - декларация, че притежава всички права върху производството на изделия.
6. Възложителят допуска представяне на продукти от различни производители. Независимо от обстоятелството, че участника предлага продукти от различни производители, общо участникът следва да предложи пълния асортимент от продукти по вид и размер за обособената позиция, за която участва.
7. В случай на необходимост от доставка на електроматериали и апарати, невключени в техническата спецификация, доставките се извършват по цени, съгласно продуктовата листа на спечелилия участник към момента на доставката с включена отстъпка, съгласно ценовото му предложение.


1. За доказване на горното участникът избран за изпълнител, преди сключване на договора, представя списък за поне една доставка, която е еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка, изпълнена през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на датата и получателя, заедно с доказателства за извършената доставка. Доказателства за извършената доставка се представят под формата на удостоверения за извършените доставки, издадени от получателя или от компетентен орган (съдържащо дата и подпис на издателя и данни за контакт), или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката или услугата. Документите се представят и за подизпълнителите или третите лица ако има такива. В случай, че документите не са на български език, същите следва да бъдат с придружен превод.
2. Заверено за вярност копие на сертификат за въведена система за управление на качеството ISO 9001:2015 (2008 или еквивалент) от участника, издаден от независими лица съгласно изискванията на чл. 64, ал. 5 или ал. 6 от ЗОП.
3. Декларация (свободен текст), че участникът разполага с декларации за съответствие на оферираните стоки с изискуемите стандарти на предлаганите от участника изделия, които да бъдат представени на възложителя при поискване.
4. При подписване на договор, избраният за изпълнител участник представя валидни сертификати за внедрена система за управление на качеството на производителите на предлаганите от тях изделия, издаден от независими лица съгласно изискванията на чл. 64, ал. 5 или ал. 6 от ЗОП. В случай, че документите не са на български език, същите трябва да са придружени с превод.
5. От участник производител - декларация (свободен текст), че притежава всички права върху производството на изделията; от участник, който не е производител - следва да декларират по т. 3.5, че са оторизирани представители на производителите по отношение възможностите за доставка на предлаганите изделия, като посочат вида на документите с които могат да удостоверят съответното обстоятелство. При подписване на договор, избраният за изпълнител участник представя оригинал или заверено за вярност копие на документ (оторизационно писмо, договор с производител на предлаганите изделия, или всякакъв друг документ), доказващ, че участникът е оторизиран представител на производителя.
7. При подписване на договор, избраният за изпълнител участник представя Продуктовата листа за предлаганите електроматериали и апарати невключени в техническата спецификация, с тяхното описание, основни параметри, размери, използвани материали, цени без ДДС.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява предмета на настоящата обществена поръчка в държавата, в която е установено и да отговаря на изискванията на Възложителя посочени в обявлението и документацията за обществена поръчка.
Основания за отстраняване от участие в процедурата.
1. Наличие на някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 от ЗОП.
2. Наличие на някое от обстоятелствата по чл. 107 от ЗОП.
3. Неспазване на чл. 101, ал. 8-11 от ЗОП.
4. Наличие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, освен ако за участника са налице обстоятелствата по чл. 4 от същия.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Размерът на гаранциите, обезпечаващи изпълнението на договорите по отделните обособени позиции се определя на 2% (два процента) от прогнозната стойност на договора в лева без ДДС по съответната обособена позиция. Гаранцията за изпълнение на договора се вписва като клауза в договора. Съгласно разпоредбата на чл. 111, ал. 5 от ЗОП, гаранциите се предоставят в една от следните форми: парична сума; банкова гаранция; застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя:
? Парична сума - внесена в касата на дружеството в гр. Добрич, бул. "Трети март" № 59 или преведена по банковата сметка на дружеството в "ЦКБ" АД клон Добрич IBAN BG93CECB979010G7101700, BIC CECBBGSF;
? Банкова гаранция, издадена от банка, имаща офис в България, по избор на участника.
? Застраховката, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, трябва да бъде със срок на валидност най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на договора.
III.1.7)
Финансирането на поръчката е със собствени средства на Възложителя. Заплащането се извършва от страна на Изпълнителя по банков път в срок до 30 (тридесет) календарни дни въз основа на предоставена оригинална фактура, съдържаща номер на договора и придружаващ я приемо-предавателен протокол за извършената доставка.
III.1.8)

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията за изпълнение на поръчката са подробно описани в документацията, публикувана в профила на купувача на адрес: http://vikdobrich.bg/vik/EditCommission/3092.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/03/2018 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/03/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Отварянето на офертите на участниците в процедурата е публично, по реда на чл. 54, ал. 2 от ППЗОП и ще се извърши от Комисия, назначена от Възложителя в гр. Добрич, бул. „Трети март“ № 59, стая 205.

На публичното заседание могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Представя се документ за самоличност и документ, удостоверяващ представителството (удостоверение за актуално състояние; нотариално заверено пълномощно; журналистическа карта и др.)
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 196, ал. 1 и във връзка с чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, решението подлежи на обжалване пред Комисия защита на конкуренцията в 10-дневен срок, считано от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/02/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва