Деловодна информация
01605"БДЖ-Пътнически превози"ЕООД
 
не
01605-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

БДЖ-Пътнически превози ЕООД 175405647
ул.Иван Вазов №3
София BG411 1080 България
Вера Захова - отдел Обществени поръчки; Живко Карамитров - отдел Превозна дейност +359 884228812/+359 888549703
vzahova@bdz.bg +359 29800494

Интернет адрес/и

www.bdz.bg

http://www.bdz.bg/bg/profile.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.bdz.bg/bg/proceduri-po-zop/dostavka-na-slujebni-chanti-za-prevozniia-personal-na-dlujnost-nachalnik-vlak-i-konduktor-ot.htm
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Железопътни услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на служебни чанти за превозния персонал на длъжност "началник влак” и „кондуктор” от превозните служби в „БДЖ-Пътнически превози ЕООД
18934000      
Доставки

Доставка на служебни чанти за превозния персонал на длъжност "началник влак” и „кондуктор” от превозните служби в „БДЖ-Пътнически превози ЕООД, съгласно "Техническа спецификация за служебни чанти на превозния персонал за нуждите на "БДЖ-Пътнически превози”ЕООД" и "Спецификация за доставка на служебни чанти на превозния персонал за нуждите на „БДЖ-Пътнически превози”ЕООД" от документацията за участие. Обществената поръчка включва доставка на 475 броя чанти за началник влак и 475 броя чанти за кондуктор.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18934000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

ППП София – гр. София, бул.„Княгиня Мария Луиза“ № 102, ППП Пловдив – гр. Пловдив, бул. „Васил Априлов“№ 3 и ППП Горна Оряховица - гр. Горна Оряховица, ул.”Ниш” №4А

Доставка на служебни чанти за превозния персонал на длъжност "началник влак” и „кондуктор” от превозните служби в „БДЖ-Пътнически превози”ЕООД, съгласно "Техническа спецификация за служебни чанти на превозния персонал за нуждите на "БДЖ-Пътнически превози”ЕООД" и "Спецификация за доставка на служебни чанти на превозния персонал за нуждите на „БДЖ-Пътнически превози”ЕООД" от документацията за участие. Обществената поръчка включва доставка на 475 броя чанти за началник влак и 475 броя чанти за кондуктор.
Изискванията към служебните чанти, предмет на обществената поръчка, са подробно описани в "Техническа спецификация за служебни чанти на превозния персонал за нуждите на "БДЖ-Пътнически превози”ЕООД" от документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
102600.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
3

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания за годност (правоспособност) на участниците.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил доставки с предмет, идентичен или сходен* с предмета на поръчката през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата.
*Под „сходни доставки” се разбират доставки на чанти от естествена кожа.
При подаване на офертата участниците декларират в точка 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), съответствието си с критерия за подбор по т.1, като попълват списъка на доставките, идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите на доставките.
В случаите, в които участникът е участвал в качеството си на партньор в обединение или като подизпълнител, се описва дела и частта от дейностите, които участникът самостоятелно е изпълнил.
Доказване: Съответствието с посоченото изискване се доказва със списък на доставките по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с минимум едно доказателство за извършената доставка, посочена в списъка и декларирана в ЕЕДОП. Същите се представят от участника, при поискване в хода на процедурата или от определения за изпълнител участник преди сключването на договор, съгласно чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с този критерий за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него. При участие на подизпълнители поставените изисквания важат за посочения подизпълнител, с оглед на дела и вида дейности, които ще изпълнява.
2.Участникът да има успешно внедрена система за упраление на качеството по БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент с обхват производство или доставка на кожени изделия.
При подаване на офертата участниците декларират в раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), съответствието си с критериите за подбор по т.2.
Доказване: Съответствието с посоченото изискване се доказва със заверено от участника копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по БДС ЕN ISO 9001:2005 или еквивалент. Същият се представя от участника при поискване в хода на процедурата или преди сключването на договор от определения за изпълнител участник, съгласно чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Сертификатът следва да е издаден от независими акредитирани лица, съобразно чл.64, ал.5 от ЗОП.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от всеки участник в обединението.


1. Участникът следва да е изпълнил минимум една доставка с предмет, идентичен или сходен* с предмета на обществената поръчка през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Възложителят не поставя изискване за обем за изпълнените доставки.
2. Участникът да има успешно внедрена система за управление на качеството по БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент с обхват производство и доставка на кожени изделия.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

1.За участниците не трябва да са налице обстоятелствата по чл.107 във връзка с чл. 144, ал. 2 от ЗОП, чл. 54 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т.1 от ЗОП.Участник, за когото са налице основания по чл.54, ал.1 и чл. 55, ал. 1, т.1 от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, съгласно чл. 56, ал.1 от ЗОП.
2. В случай, че за участник се установи, че е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим и/или че е свързано лице по смисъла на чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Определеният за изпълнител на обществената поръчка представя гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора без ДДС, със срок на валидност 30 /тридесет/ дни след изтичане срока на договора. Гаранцията се представя в една от следните форми:
- безусловна и неотменяема банкова гаранция в оригинал;
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, в оригинал;
- парична сума/депозит/, внесена по банковата сметка на Възложителя : „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД - ОББ клон Света София IBAN BG 57 UBBS 8002 1052 2265 20, BIC UBBSBGSF.
Условията за задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор към документацията за участие.
III.1.7)
Плащането ще се извърши в лева, по банков път в срок до 30 /тридесет/ дни след доставка на служебните чанти в складовете на Възложителя и представяне на документите съгласно чл.5.2 от проекта на договор от документацията за участие.
III.1.8)
Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява доставки, съгласно законодателството на държавата, в която то е установено,и което отговаря на изискванията, предвидени в Закона за обществените поръчки /ЗОП/, Правилника за прилагането на Закона за обществените поръчки/ППЗОП/ и на изискванията на Възложителя, посочени в настоящата документация за участие. Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице за изпълнение на поръчката. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, преди сключването на договора за възлагане на обществената поръчка следва да представи заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Доставяните служебни чанти за превозния персонал на длъжност "началник влак" и "кондуктор" от превозните служби в "БДЖ-Пътнически превози"ЕООД следва да отговарят на:
- "Техническа спецификация за служебни чанти на превозния персонал за нуждите на "БДЖ-Пътнически превози”ЕООД" от документацията за участие;
-"Спецификация за доставка на служебни чанти на превозния персонал за нуждите на „БДЖ-Пътнически превози”ЕООД" от документацията за участие;
- Представените към офертите на участниците мостри на предлаганите артикули.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/03/2018 (дд/мм/гггг)   16:45 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/03/2018 (дд/мм/гггг)   13:30 (чч:мм)

гр.София, ул."Иван Вазов"№3

Отварянето на получените оферти се извършва на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. При подаване на офертата участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствието с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП по образец - Приложение №1 от документацията за участие. В него се предоставя съответната информация, изисквана от възложителя, и се посочват националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които са длъжни да предоставят информация, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен.
2. Когато участникът е посочил, че ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието си с критериите за подбор, или че ще използва подизпълнители, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП, който съдържа информацията по предходната т.1.
3.Към офертите си участниците трябва да представят мостри на предлаганите два вида служебни чанти, изработени съгласно изискванията на „Техническа спецификация за служебни чанти на превозния персонал за нуждите на „БДЖ-Пътнически превози”ЕООД”от документацията за участие, както следва:
- чанта за началник влак - 1 бр.;
- чанта за кондуктор - 1 бр.
Мострите трябва да са придружени със съответните актуални протоколи за изпитвания /оригинал/, в съответствие с т.1 от раздели I и II от Техническата спецификация за служебни чанти на Възложителя, с посочена пълна идентификация на чантите, издадени от Акредитирана от Изпълнителна агенция „Българска служба по акредитация” изпитвателна лаборатория или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието, с дата след датата на публикуването на обявлението за обществената поръчка.
Всяка представена мостра на съответния артикул трябва да е отделно опакована в запечатана и непрозрачна опаковка, с надпис, от който да е видно името на участника и наименованието на артикула. Мострите се поставят в една обща запечатана и непрозрачна опаковка с надпис: „Мостри към оферта №………от………./изписва се името и адреса на участника/ за участие в процедура публично състезание по реда на ЗОП за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Доставка на служебни чанти за превозния персонал на длъжност "началник влак” и „кондуктор” от превозните служби в „БДЖ-Пътнически превози”ЕООД”. Участникът изготвя и поставя в опаковката с представените мостри опис на същите.
Мострите ще бъдат използвани от Възложителя:
-При разглеждане на офертите на участниците в процедурата: от комисията за провеждане на процедурата - за проверка на предлаганите артикули по отношение установяване на съответствието им с с „Техническа спецификация за служебни чанти на превозния персонал за нуждите на „БДЖ-Пътнически превози”ЕООД от документацията за участие и качеството на изпълнение, без да бъде нарушавана тяхната цялост и търговски вид.
-До приключване на изпълнението на договора с избрания за Изпълнител – за удостоверяване съответствието на мострите с изискванията на Възложителя и доставените артикули.
4.Връщане/заплащане на мострите на участниците в процедурата:
Възложителят връща всички мостри, чиято цялост и търговски вид не са нарушени, на участниците, които не са определени за изпълнители на обществената поръчка, в срок до 10 дни от сключването на договора или от прекратяването на процедурата, но след отправено писмено искане от съответния участник. Възложителят ще задържи мострите на участника, с който е сключен договорът за обществена поръчка, до приключване на договора.
Невърнати мостри подлежат на заплащане на представилите ги лица съгласно тяхната стойност, определена по един от начините, посочени в чл.76, ал.2, т.1-3 от ППЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от обстоятелството по чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 30/01/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва