Деловодна информация
00246
 
да
да
03/01/2018 (дд/мм/гггг)
00246-2018-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД 123531939
Област Стара Загора, Община Раднево
с. Ковачево BG344 6265 България
По технически въпроси: инж. Д. Радовски; Въпроси свързани с процедурата: инж. Г. Дамянов +359 42662240 / +359 42662957
g.damyanov@tpp2.com +359 42662950

Интернет адрес/и

http://www.tpp2.com

http://www.tpp2.com/page/buyer-profile.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.tpp2.com/invitation/view/id/1330.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД 123531939
Област Стара Загора, Община Раднево
с. Ковачево BG344 6265 България
Христина Димитрова - Танева - Завеждащ Регистратура за обществени поръчки +359 42662717
h.dimitrova@tpp2.com +359 42662507

Интернет адрес/и

http://www.tpp2.com

http://www.tpp2.com/page/buyer-profile.html

НЕ 

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извършване на ежедневна сервизна дейност и планови ремонти на ЕФ, ИВП, газоходи и въздуховоди на котли ПК 38-4 и П-62 17123
50531100      
Услуги

Извършване на ежедневна сервизна дейност и планови ремонти на ЕФ, ИВП, газоходи и въздуховоди на котли ПК 38-4 и П-62 за срок от две години.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД

Извършване на ежедневна сервизна дейност и планови ремонти на ЕФ, ИВП, газоходи и въздуховоди на котли ПК 38-4 и П-62 за срок от две години.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
7600000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
5
или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Посочените бройки на ежедневна сервизна дейност, основни и средни ремонти са прогнозни и служат за целите на класирането. Договорът ще бъде сключен на стойност до 7600000,00 лева без ДДС.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

не се изискват
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се изискват

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Кандидатите да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните три години от датата на подаване на заявлението съгласно чл.63, ал. 1, т. 1, буква ,,б” от ЗОП.
2. Съгласно чл. 63, ал. 1, т. 10 от ЗОП, кандидатите да прилагат системи за управление на качеството с обхват предмета на поръчката.
3. Съгласно чл. 63, ал.1 т. 11 от ЗОП – Кандидатите да прилагат системи или стандарти за опазване на околната среда с обхват предмета на поръчката.
4. На основание чл. 63, т. 3 и т. 8, от ЗОП – Кандидатите да разполагат с необходимите технически средства, инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, както и за осигуряване на качеството, включително за изследване и изпитване.
5. На основание чл. 63, ал. 1, т. 5, от ЗОП – Кандидатите следва да разполагат с персонал, с професионална компетентност за изпълнение на поръчката.
6. Съгласно чл.63, ал.1, т.7 от ЗОП - всеки кандидат да представи информация за средносписъчния годишен брой на персонала и за броя на членовете на ръководния състав за последните три години.


1. Минимум три изпълнени услуги за ремонт на котелно оборудване - предмет на сервизното обслужване, за последните три години.
2. Съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2008/ 2015, или еквивалентен.
3. Съгласно стандарт БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалентен.
4. Кандидатите да разполагат с минимум по две високонапорни помпи за почистване на тръбите на вертикалните кубове.
5. Да имат назначен персонал от минимум 70 човека за изпълнение на поръчката, част от които да притежават валидно, издадено от лицензиран център за професионално обучение “Свидетелство за правоспособност при заваряване”/“Сертификат за заваряване”, съгласно БДС EN 287-1 или еквивалентен, както следва:
- Ръчно електродъгово заваряване (РЕД (111)), “Заварчик на листов материал”; модул “Е3?Е5” или по висок, не по малко от 12 човека;
- Газокислородно рязане (81) не по малко от 6 човека.
Да се приложи поименен списък на заварчиците.
6. Всеки кандидат трябва да има минимум 90 човека средно годишен персонал.
Кандидатът декларира съответствие с критериите за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в заявлението. Документите за доказване на съответствия с критериите за подбор съгласно чл.64, ал.1, т.2, 6, 8 и 9 и чл.64, ал.5, ал.6 и ал.7 от ЗОП се представят в случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Възложителят отстранява от процедурата кандидат или участник на следните основания: чл. 54 ЗОП, чл. 55, ал. 1, т. 1, 4 и 5 от ЗОП, чл. 107 от ЗОП, чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, и във всички останали случай на несъответствие с изискванията на ЗОП и ППЗОП, и обявлението и документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
1.Изпълнителят представя Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % от стойността му, закръглена до лев. Представя се преди подписването му и се освобождава до 30 дни след изтичане на 12 месеца от приключване на договора и отправено писмено искане от страна на Изпълнителя до Възложителя. Тази гаранция обезпечава и гаранционната отговорност на изпълнителя и се връща при добросъвестно изпълнение и липса на претенции от страна на Възложителя.
2.Ако гаранциите са парична сума, се внасят по сметката на Възложителя, а именно: IBAN BG22 TTBB 9400 1526 6809 53, BIC: TTBBBG22, “Сосиете Женерал Експресбанк” АД клон Раднево.
3.Ако гаранцията е банкова, се представя по посочения в документацията образец; ако е застраховка се представя оригинална полица и те са със срок на валидност: 37 (тридесет и седем) месеца от датата на сключване на договора.
III.1.7)
Финансирането на поръчката е със собствени средства.
Условия на плащане: За ежедневната сервизна дейност плащанията по договора се извършва до 60 дни срещу двустранно подписан протокол за отчитане на извършената работа, акт за плащане и издадена фактура за съответната сума съгласно разпоредбите на чл.113 от ЗДДС и след документи, представени по чл. 66, ал.4-7 от ЗОП при сключени договори с подизпълнители. Фактурира се месечна абонаментна такса.
За плановите ремонти плащанията по договора се извършва до 60 дни срещу двустранно подписан протокол за извършените дейности по Приложения от 2 до 5, акт за плащане и издадена фактура за съответната сума съгласно разпоредбите на чл.113 от ЗДДС и след документи, представени по чл. 66, ал.4-7 от ЗОП при сключени договори с подизпълнители.
Срокът за плащане започва да тече от датата на последно представения документ.
III.1.8)
Не.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


На основание чл.39, ал.3, т.1 от ППЗОП към техническото си предложение участниците да представят собствен сертификат съгласно БДС EN ISO 3834-2 или еквивалентен с обхват стоманени метални конструкции.
Към техническото си предложение участниците следва да представят и декларация за извършен оглед на място по образец на възложителя. В поканата за представяне на първоначална оферта ще бъдат посочени дати, на които може да се извърши огледа.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Процедура на договаряне с предварителна покана за участие в състезателна процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/02/2018 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

01/03/2018 (дд/мм/гггг)   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

    (чч:мм)



 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Ценовото предложение на участниците да включва, обемите за основен и среден ремонт на котлите и месечна такса за тяхното ежедневно обслужване.
2. Общата стойност на поръчката е на база 170 броя месечно сервизно обслужване, 2 броя основен ремонт и 14 броя среден ремонт на котел ПК 38-4 и 85 броя месечно сервизно обслужване, 2 броя основен ремонт и 6 броя среден ремонт на котел П-62.
Посочените бройки на месеци за извършване на ежедневна сервизна дейност, основни и средни ремонти са прогнозни и служат за целите на класирането. При промяна в ремонтната програма ще се актуализират дейностите за изпълнение. Договорът ще бъде сключен на стойност до 7600000,00 лева без ДДС.
3. Отварянето на заявленията ще се извърши на 09.02.2018 г. в 11:00 часа в Заседателна зала на търговски отдел в "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД в централна административна сграда. Отварянето на заявленията е публично и на него могат да присъстват кандидатите в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП жалба може да се подава в 10- дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/01/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва