Деловодна информация
01379МЕР Пловдив
ПД-ПМО-2020 21/12/2017 (дд/мм/гггг)
не
01379-2017-0179 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

ЕЛЕКТРОЕНЕРГИЕН СИСТЕМЕН ОПЕРАТОР, МРЕЖОВИ ЕКСПЛОАТАЦИОНЕН РАЙОН ПЛОВДИВ 1752013040134
ул.Христо Г.Данов № 37
Пловдив BG421 4000 България
Михаил Вълканов-по процедурни въпроси, тел 032 606740, GSM 0888 950452; Любомир Христозов-по технически въпроси тел.032 606717, GSM 0889 220248 +359 32606740
m.valkanov@pd.eso.bg +359 32632493

Интернет адрес/и

www.eso.bg

https://webapps.eso.bg/zop_profile/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://webapps.eso.bg/zop_profile/page2.php?intNo=S2J5MHMyVHJqTU9nY0ozTjZFTGJ1aGtMRHIvb1dUK1dVRWpBSjROa3hpZz0=
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
ЕЛЕКТРОЕНЕРГИЕН СИСТЕМЕН ОПЕРАТОР, МРЕЖОВИ ЕКСПЛОАТАЦИОНЕН РАЙОН ПЛОВДИВ 1752013040134
ул.Христо Г.Данов № 37
Пловдив BG421 4000 България
Станислава Желязкова - тел.032 606713 +359 32606713
eso@pd.eso.bg +359 32632493

Интернет адрес/и

www.eso.bg

https://webapps.eso.bg/zop_profile/

НЕ 

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Ретрофит на КРУ в п/ст Борисовград МЕР-ПД/2017/032
45317300      
Строителство

Ретрофит на 19 броя КРУ 20 kV в п/ст Борисовград, включващ:
Проектир., д-ка и м-ж върху съществ. или нова количка на вакуумни прекъсвачи: за тр.вход 4 бр., за секциониране 2 бр. и за изводи 9 бр.; проектир., д-ка и м-ж на измерв.трансформ. в кабелен отсек: ТТ: за тр.вход 12 бр.,за трафо СН 6 бр., за изводи 21 бр.; НТ: за трафо СН 6 бр., за изводи и секционир.33 бр.; проектир., д-ка и м-ж на ВО: за тр.входове 6 бр., за изводи 27 бр.; проектир., д-ка и м-ж на ЦРЗ: за тр.входове 4 бр., за секц.прекъсвач 2 бр., за изводи 9 бр.; проектир., д-ка и м-ж на проходни ръкави, токовод. ч-ти и контак.челюсти; проектир., д-ка и м-ж на разединители Ср.Н.; проектир., д-ка и м-ж на високоволтови предпазители Ср.Н. с основа; проектир., д-ка и м-ж на проходни изолатори; ремонт вторична комутация в отсек ниско напрежение и проектир, д-ка и м-ж на СЗНР на тр.входове. Пренареждане на КРУ по изводи и секции съгласно приложена към документацията нова схема на разположение на КРУ.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45317300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

В п/ст Борисовград 110/20 kV, в гр.Първомай, област Пловдив, на изхода от дясно на пътя за с. Караджалово.

Ретрофит на 19 броя КРУ 20 kV в п/ст Борисовград, включващ:
Проектиране, доставка и монтаж върху съществуваща или нова количка на вакуумни прекъсвачи: за трафо вход - 4 бр., за секциониране - 2 бр. и за изводи 9 бр.; проектиране, доставка и монтаж на измервателни трансформатори в кабелен отсек: ТТ: за трафо вход - 12 бр., за трафо СН - 6 бр., за изводи - 21 бр.; НТ: за трафо СН - 6 бр., за изводи и секциониране - 33 бр.; проектиране, доставка и монтаж на вентилни отводи: за трафо входове - 6 бр., за изводи - 27 бр.; проектиране, доставка и монтаж на ЦРЗ: за трафо входове - 4 бр., за секционен прекъсвач - 2 бр., за изводи - 9 бр.; проектиране, доставка и монтаж на проходни ръкави, тоководещи части и контактни челюсти; проектиране, доставка и монтаж на разединители Ср.Н.; проектиране, доставка и монтаж на високоволтови предпазители Ср.Н. с основа; проектиране, доставка и монтаж на проходни изолатори; ремонт вторична комутация в отсек ниско напрежение и проектиране, доставка и монтаж на СЗНР на трафо входове. Пренареждане на КРУ по изводи и секции съгласно приложена към документацията нова схема на разположение на КРУ.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
380000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
110

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът да е вписан в централния професионален регистър на строителя в трета група - за строежи първа или втора категория.
Доказва се с представянето на удостоверение за вписване, включително и копие на талона към него, в централния професионален регистър на строителя в трета група - за строежи първа или втора категория (заверено от участника копие).
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел на ЕЕДОП. Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител, преди сключванетона договора за обществената поръчка. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът да има застраховка „Професионална отговорност” по чл. 171 от ЗУТ за строител и проектант - за строежи първа или втора категория.
Доказва се с представянето на застраховка професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ за строител и за проектант със застрахователна стойност съгласно чл.5, ал.1, т.2 и чл.5, ал.2, т.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, приета с ПМС № 38/2004 г. (ДВ бр.17/2004 г.) съобразно категорията на обекта, (строежи втора категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2 от ЗУТ) и доказателство за платена премия.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел на ЕЕДОП. Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител, преди сключванетона договора за обществената поръчка. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


Участникът да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” по чл. 171 от ЗУТ за строител и проектант - за строежи първа или втора категория.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът да е изпълнил за последните три години, считано от крайната дата на подаване на офертата, услуги - проектиране, включващи дейности с предмет и обем, идентични или сходни* с предмета на поръчката.
Доказва се с представянето на декларация съдържаща списък на услугите, които са идентични или сходни* с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от крайната дата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
2.Участникът да е изпълнил през последните пет години, считано от крайната дата на подаване на офертата, строителство, което е идентично или сходно с предмета на поръчката.
Доказва се с представянето на декларация със списък на строителството, идентично или сходно* с предмета на поръчката, изпълнено през последните пет години, считано от крайната дата на подаване на офертата, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
3.Участникът да разполага с екип от правоспособни физически лица с определена професионална компетентност за изпълнението на проектирането.
Доказва се с представянето на декларация, съдържаща списък на проектантите, които ще изготвят проектните части: „Електро-първична комутация“,„Електро-вторична комутация“, „План за безопасност и здраве“ и „Пожарна и безаварийна безопасност“.
4.Участникът да разполага с екип от правоспособни физически лица с определена професионална компетентност и съответната квалификация за изпълнението на строително-монтажните работи в ел.уредби Ср.Н., съгласно ПБЗРЕУЕЦТЕМ.
Доказва се с представянето на декларация, съдържаща списък на персонала, необходим за изпълнение на строително-монтажните работи.
5.Участникът да прилага системи за управление на качеството БДС EN ISO 9001: 2008/2015 или еквивалент с обхват отговарящ на предмета на поръчката. Доказва се с представянето на заверено копие на валиден сертификат, издаден на участника от акредитирани лица, удостоверяващ съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2008/2015 или еквивалент с обхват отговарящ на предмета на поръчката.
При подаване на офертата, участниците декларират съответствието си с критериите за подбор чрез попълване на информацията, изисквана от възложителя, в съответния раздел на ЕЕДОП.
Документите, с които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор се представят от участника, определен за изпълнител, преди сключванетона договора за обществената поръчка. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1. Участникът да е изпълнил най-малко една услуга - проектиране, идентична или сходна* с предмета на поръчката, изпълнена през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. *Под „услуга - проектиране, сходна с предмета на поръчката” се разбира: проектиране на първична и вторична комутация в уредби Ср.Н.
2.Участникът да е изпълнил най-малко едно строителство идентично или сходно* с предмета на поръчката, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата. *Под „сходно строителство” следва да се разбира доставка и монтаж на оборудване първична и вторична комутация за ново КРУ Ср.Н. или преоборудване /ретрофит/ на съществуващо КРУ.
3.Участникът да разполага с минимум по един проектант с пълна проектантска правоспособност за всяка проектна част: „Електрическа-първична комутация“, „Електрическа-вторична комутация“, „План по безопасност и здраве“ и „Пожарна и аварийна безопасност“, съгласно Закон за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП).
4.Участникът да разполата:
- с минимум 1 ръководeн служител (електротехник или електроинженер), притежаващ V-та квалификационна група за безопасност при работа за извършването на монтажни работи в уредби над 1000 V;
-с минимум 1 специалист (електротехник или електроинженер), притежаващ ІV-та квалификационна група за безопасност при работа за извършването на монтажни работи в уредби над 1000 V;
-с минимум 1 специалист (електротехник или електроинженер), притежаващ, ІІІ-та квалификационна група за безопасност при работа за извършването на монтажни работи в уредби над 1000 V.
5.Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството БДС EN ISO 9001: 2008/2015 или еквивалент, с обхват отговарящ на предмета на поръчката.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участниците следва да отговарят на поставените от възложителя изисквания в документацията за обществената поръчка относно личното състояние, критериите за подбор, техническото и ценово предложение. За участниците не следва да са налице обстоятелствата по чл.54 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Участникът, определен за изпълнител на поръчката трябва да представи гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора в размер на 5 % от стойността на договора. Гаранцията се предоставя в една от следните форми:
- парична сума, внесена по банкова сметка на ЕСО ЕАД, МЕР Пловдив;
- банкова гаранция със срок на валидност, съгласно договора;
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя със срок на валидност, съгласно договора.
Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума или банкова гаранция може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществената поръчка.
III.1.7)
Поръчката се финансира със собствени средства на възложителя.
Плащането по договора става на два етапа съгласно чл.4.1.1, чл.4.1.2. и чл.4.2 от договора, в 30-дневен срок по чл.4.1.1 и чл.4.1.2 след издаването на фактурите и в 15-дневен срок по чл.4.2 след датата на протокола за приемане на цялостно изпълнения обект.
Липсата на изискуем документ или на необходим реквизит във фактурата е основание за отказ от подписване на същата от Възложителя, респ. – от плащане, до отстраняване на недостатъка, като Възложителят не носи отговорност за забава за периода до представяне на редовни документи.
III.1.8)
Не се изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/01/2018 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/01/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

На адреса на възложителя: гр.Пловдив, ул.Хр.Г.Данов № 37, ет.III, стая № 307.

Съгласно чл.54, ал.2 от ППЗОП, получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Обменът на информация може да се извърши чрез пощенска и/или куриерска служба, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП, решението подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок, считано от изтичане на срока по чл.179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/12/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва