Деловодна информация
01605"БДЖ-Пътнически превози"EООД
 
да
да
20/12/2017 (дд/мм/гггг)
01605-2017-0036 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

БДЖ-Пътнически превози ЕООД 175405647
ул.Иван Вазов №3
София BG411 1080 България
Вера Захова - отдел Обществени поръчки; инж.Кирил Бончев - отдел Безопасни условия на труд и екология +359 884228812/+359 888005409
vzahova@bdz.bg +359 29800494

Интернет адрес/и

www.bdz.bg

http://www.bdz.bg/bg/profile.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.bdz.bg/bg/proceduri-po-zop/izrabotvane-i-dostavka-na-rabotno-i-specialno-rabotno-obleklo-za-personal-na-bdj-putnicheski.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Железопътни услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изработване и доставка на работно и специално работно облекло за персонал на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД през 2017 г.
18113000      
Доставки

Изработване и доставка на работно и специално работно облекло за персонал на „БДЖ–Пътнически превози” ЕООД през 2017 г.Обществената поръчка е делима на 2/две/обособени позиции,както следва:
Обособена позиция №1–„Работно облекло”;
Обособена позиция №2–„Студо-и водозащитен костюм/грейка/”
Обособена позиция №1„Работно облекло” включва изработването и доставката на следните изделия:работен полугащеризон с яке -сив –4597 бр., работен полугащеризон с яке-син –1320 бр., тениска–оранжева–10812 бр. и тениска–синя–5150 бр.
Обособена позиция №2 „Студо - и водозащитен костюм /грейка/” включва изработването и доставката на студо- и водозащитен костюм/грейка/-2428 бр.
На основание чл.12, ал.1,т. 1 от Закона за обществените поръчки/ЗОП/,настоящата обществена поръчка /и двете обособени позиции от нея/е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Работно облекло 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18113000      
18331000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

В пунктовете за доставка на Възложителя, посочени в Спецификацията на количествата,адреси и лица за контакт при доставка на работно и специално работно облекло през 2017 г.от документацията за участие

Изработване и доставка чрез покупка на работно облекло, което включва следните артикули: работен полугащеризон с яке - сив - 4597 бр., работен полугащеризон - син - 1320 бр., тениска-оранжева - 10812 бр. и тениска-синя - 5150 бр.
Критериите по-долу
 
ДА Предложени стойности на основни технически характеристики    20%
Предложен срок на доставка, в календарни дни, но не по-кратък от 20 и не по-дълъг от 40 календарни дни включително    10%
Цена
70%
II.2.6) Прогнозна стойност
408411.41      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Студо-и водозащитен костюм/грейка/ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18221000      
18113000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

В пунктовете за доставка на Възложителя, посочени в Спецификацията на количествата,адреси и лица за контакт при доставка на работно и специално работно облекло през 2017 г.от документацията за участие

Изработване и доставка чрез покупка на студо-и водозащитен костюм/грейка/ - 2428 бр.
Критериите по-долу
 
ДА Предложени стойности на основни технически характеристики    20%
Предложен срок за доставка, в календарни дни, но не по-кратък от 20 и не по-дълъг от 40 календарни дни включително    10%
Цена
70%
II.2.6) Прогнозна стойност
120186.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изискването е само към участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, относно обособени позиции № 1 и № 2:
1.Участникът следва да е регистриран в Регистъра на специализираните предприятия и кооперации на и за хора с увреждания към Агенция за хората с увреждания по чл.29, ал.1 от Закона за интеграция на хора с увреждания, с включен предмет на дейност на специализираното предприятие или кооперация на хората с увреждания: Работно облекло за промишлени предприятия, Непромокаеми дрехи и Тениски или в еквивалентен регистър на държава-членка на Европейския съюз.
При подаване на офертата участниците декларират в точка 1) от раздел А: Годност в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), съответствието си с критерия за подбор по т.1, като изрично посочват номера, под който са вписани в Регистъра по т.1, уеб адрес, орган или служба, издаваща документа и точно позоваване на документа; съответно всеки от участниците в обединението, подизпълнителите или третите лица.
Доказване: Доказателството по т.1 под формата на заверено копие на валидно удостоверение за регистрация в Регистъра на специализираните предприятия и кооперации на и за хора с увреждания към Агенция за хората с увреждания по чл.29, ал.1 от Закона за интеграция на хора с увреждания, с включен предмет на дейност на специализираното предприятие или кооперация на хората с увреждания: Работно облекло за промишлени предприятия, Непромокаеми дрехи и Тениски, се представя от участника, при поискване в хода на процедурата или преди сключването на договор от определения за изпълнител участник, съгласно чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор по т.1 се доказва за всеки член на обединението.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването се прилага и за тях.
За чуждестранни лица се приема регистрирането в аналогичен регистър,съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Изисквания на Възложителя за обособени позиции №1 и №2 към всички участници /към участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания и към участници, които не са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания/:
1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет, идентичен или сходен* с предмета на обществената поръчка през последните 3 /три/години, считано от датата на подаване на офертата.
*Под „сходна дейност” се разбира доставка на работно облекло за промишлени предприятия.
Съответствието си с това изискване участниците удостоверяват като попълват списъка в част IV, буква „В“, т. 1б в ЕЕДОП с доставките, които са идентични или сходни с предмета на настоящата поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите на доставките.
В случаите, в които участникът е участвал в качеството си на партньор в обединение или като подизпълнител, се описва дела и частта от дейностите, които участникът самостоятелно е изпълнил.
За доказване на съответствието с посоченото изискване в случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, участниците представят минимум едно доказателство за извършването на включените в списъка доставки, съдържащи информация за стойността, вида и обема на доставките, датите и получателите.
При участие на обединения, които не са юридически лица,съответствието с този критерий за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него. При участие на подизпълнители поставените изисквания важат за посочения подизпълнител, с оглед на дела и вида дейности, които ще изпълнява.
2. Участникът следва да прилага система за управление на качеството, съгласно БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалeнт. Съответствието си с посоченото изискване участниците удостоверяват, като попълват информацията в част IV,буква „Г“ в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
За доказване на съответствието с изискването,в случаите по чл. 67,ал.5 и ал. 6 от ЗОП,участниците представят заверено копие на сертификат по посочения стандарт или еквивалент.Сертификатът следва да е издаден от независими акредитирани лица съобразно чл.64,ал.5 от ЗОП. При участие на обединения,които не са юридически лица,съответствието с посочения критерий за подбор се доказва от всеки участник в обединението.
Изисквания на Възложителя за обособени позиции №1 и №2 само към участници,които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания-освен посочените по-горе изисквания и документи от тях се изисква и:
3.Участникът да представи информация за средносписъчния годишен брой на персонала и за броя на членовете на ръководния състав за последните три години.
Съответствието си с посоченото изискване участниците удостоверяват,като попълват информацията в точка 8)от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
За доказване на съответствието с изискването,в случаите по чл.67,ал. 5 и ал.6 от ЗОП,участниците представят декларация за средносписъчния годишен брой на персонала и за броя на членовете на ръководния състав за последните три години.
4.Участникът да разполага с инструменти,съоръжения и техническо оборудване,необходими за изпълнение на поръчката.
Съответствието си с посоченото изискване участниците удостоверяват,като попълват информацията в точка 8)от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Съответствието си с посоченото изискване участниците удостоверяват,като попълват информацията в точка 9)от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
За доказване на съответствието с изискването,в случаите по чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП,участниците представят декларация за инструментите,съоръженията и техническото оборудване,необходимо за изпълнение на поръчката.


Минимални изисквания на Възложителя за обособени позиции №1 и №2 към всички участници /към участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания и към участници, които не са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания/:
1.Участникът следва да е изпълнил минимум една дейност с предмет, идентичен или сходен* с предмета на обществената поръчка през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Възложителят не поставя изискване за обем на изпълнените дейности.
2.Участникът следва да прилага система за управление на качеството,съгласно БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент.
Минимални изисквания на Възложителя за обособени позиции №1 и №2 само към участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания - освен посочените по-горе изисквания от тях се изисква и:
3.Участникът да разполага най-малко с 30 на сто от общия си списъчен си състав, който да е от хора с увреждания или такива в неравностойно положение. Лицата трябва да са регистрирани като специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания най-малко три години преди датата на откриване на процедурата.
4.Участникът да разполага с машини и съоръжения, с които може да изпълни най-малко 80 на сто от предмета на поръчката. За изпълнение на изискването могат да ползват подизпълнител или да се позоват на капацитета на трети лица, ако подизпълнителите или третите лица са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Условия,наличието на които води до отстраняване на участниците от процедурата:
1.При наличието на основанията по чл.107 във връзка с чл.144, ал. 2 от ЗОП.
2.При наличието на основанията по чл. 54 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т.1 от ЗОП. Участник,за когото са налице основания по чл.54, ал.1 и чл. 55, ал. 1, т.1 от ЗОП,има право да представи доказателства,че е предприел мерки,които гарантират неговата надеждност,съгласно чл.56,ал.1 от ЗОП.
3. В случай,че за участник се установи, че е дружество,регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим и/или че е свързано лице по смисъла на чл.3,т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата,регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим,контролираните от тях лица и техните действителни собственици.
4. За участник-специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания: освен горните основания и в случай,че участникът не е изпълнил изискванията на чл.12,ал.5 и ал.6 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
ДА
НЕ
III.1.6)
Определеният за изпълнител на обществената поръчка представя гаранция за изпълнение в размер на 2 % от стойността на договора без ДДС/за изпълнители, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания/ или 5 % от стойността на договора без ДДС/за изпълнители,които не са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания/.Гаранцията се представя в една от следните форми:
- парична сума/депозит/по банкова сметка на Възложителя "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД-ОББ клон Света София IBAN BG 57 UBBS 8002 1052 2265 20, BIC UBBSBGSF;
- безусловна и неотменяема банкова гаранция,със срок на валидност 30 дни след изтичане на срока на договора;
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, със срок на валидност 30 дни след изтичане на срока на договора.
Условията за задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор.
III.1.7)
Плащането се извършва в лева, по банков път, в срок не по-малко от 30 /тридесет/календарни дни след доставката в складовете на Възложителя и представянето на изискуемите документи по чл.4.4. от проекто-договора от документацията за участие.
III.1.8)
Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява доставки, съгласно законодателството на държавата, в която то е установено,и което отговаря на изискванията, предвидени в Закона за обществените поръчки /ЗОП/, Правилника за прилагането на Закона за обществените поръчки/ППЗОП/ и на изискванията на Възложителя, посочени в настоящата документация за участие. Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице за изпълнение на поръчката.Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, преди сключването на договора за възлагане на обществената поръчка следва да представи заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изработването на работното и специалното работно облекло (включително на мострите, които ще се представят към офертите на участниците), предмет на настоящата обществена поръчка, следва да се извършва съгласно „Технически изисквания за доставка на работно и специално работно облекло за нуждите на „БДЖ-Пътнически превози”ЕООД” от документацията за участие и в съответствие с утвърдените образци на артикулите, представени от Възложителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/02/2018 (дд/мм/гггг)   16:45 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/02/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр.София, ул."Иван Вазов"№3

Отварянето на получените оферти се извършва на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. При подаване на офертата участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствието с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП по образец - Приложение №1 от документацията за участие. В него се предоставя съответната информация, изисквана от възложителя, и се посочват националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които са длъжни да предоставят информация, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен.
2. Когато участникът е посочил, че ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието си с критериите за подбор, или че ще използва подизпълнители, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП, който съдържа информацията по предходната т.1.
3.Възложителят си запазва правото да променя количеството на артикулите по съответната обособена позиция, но в рамките на общата стойност на договора за обществената поръчка.
4.Към офертите си участниците трябва да представят по 1 брой мостра за всеки предложен артикул от обособената/ните позиция/и, за която участват.Същите трябва да са изработени съгласно „Технически изисквания за доставка на работно и специално работно облекло за нуждите на „БДЖ-Пътнически превози”ЕООД” от документацията за участие и в съответствие с утвърдените образци на артикулите, представени от Възложителя. Мострите трябва да са придружени със съответните протоколи за изпитание,посочени в „Техническите изисквания за доставка на работно и специално работно облекло за нуждите на „БДЖ-Пътнически превози”ЕООД” от документацията за участие.
Всяка представена мостра на отделните артикули трябва да е отделно опакована в запечатана и непрозрачна опаковка, с надпис, от който да е видно името на участника, наименованието на артикула, както и за коя обособена позиция се отнася. Всички мостри се поставят в една обща запечатана и непрозрачна опаковка с надпис: „Мостри към оферта №………от………./изписва се името и адреса на участника/ за участие в открита процедура по реда на ЗОП за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Изработване и доставка на работно и специално работно облекло за персонал на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД през 2017 г.”, за обособена/и позиция/и №……………”. Участникът изготвя и поставя в опаковката с представените мостри опис на същите.
Мострите ще бъдат използвани от Възложителя:
-При разглеждане на офертите на участниците в процедурата: от комисията за провеждане на процедурата - за проверка на предлаганите артикули по отношение установяване на съответствието им с „Техническите изисквания за доставка на работно и специално работно облекло за нуждите на „БДЖ-Пътнически превози”ЕООД” от документацията за участие и качеството на изпълнение, както и съответствието им с утвърдените от Възложителя образци, без да бъде нарушавана тяхната цялост и търговски вид.
- До приключване на изпълнението на договора с избрания за Изпълнител по съответната обособена позиция – за удостоверяване съответствието на мострите с изискванията на Възложителя и доставените артикули.
5.Утвърдените от Възложителя образци са на разположение за преглед от заинтересованите от участие в процедурата лица,всеки работен ден от 08.30 до 12.00 ч. и от 13.00 до 16.30 ч. в сградата на ЦУ “БДЖ – Пътнически превози"ЕООД на адрес:гр. София,ул.„Иван Вазов” № 3 ет.3,стая № 334, до крайния срок за подаване на оферти,посочен в обявлението на обществената поръчка. Достъпът до образците се осигурява след предварителна заявка не по-късно от 24 часа преди посещението,на тел. 0884 570 014 –инж.Надежда Гелова от отдел„Безопасни условия на труд и екология”.За всеки преглед от заинтересованите лица ще се попълва протокол,съдържащ имената,длъжността и фирмата,чийто представител е съответното лице,както и представителя на Възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от обстоятелството по чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/12/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва