III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Правоспособност за упражняване на професионална дейност: Удостоверение за вписване в Централен професионален регистър на строителя, втора група строежи от първа категория. В случай на участие от обединение, поне един от участниците в обединението трябва да е вписан в регистъра. |
III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
1. Участниците следва да притежават минимален общ оборот от 3 млн. лв. без ДДС, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката от 1,5 млн. лв. без ДДС, изчислен на база годишните обороти за последните 3 (три) години. 2. Застраховка „Професионална отговорност“ с покритие, съгл. изискванията на чл. 171 и чл. 172 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Участниците следва да притежават минимален общ оборот от минимум 3 млн. лв. без ДДС, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката от минимум 1,5 млн. лв. без ДДС, изчислен на база годишните обороти за последните 3 (три) години.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
1. Изпълнени обекти с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката, в съответствие с изискванията на Техническата документация на Възложителя, в пристанищна инфраструктура или в стратегически обекти, за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата. 2. Списък на технически лица, включени или не в структурата на участника, които отговарят за изпълнение на поръчката и за контрола по качеството, в който е посочена професионалната им компетентност; списък на техническите средства, съоръжения и оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката. 3. Въведена система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015, съгласно европейските стандарти или еквивалент. 4. Въведена система за управление на околната среда БДС EN ISO 14001:2015, съгласно европейските стандарти или еквивалент. 5. Въведена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд BS OHSAS 18001:2007, съгласно европейските стандарти или еквивалент.
Минимално изискване – наличие на поне 3 (три) изпълнени обекта с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката, в съответствие с изискванията на Техническата документация на Възложителя, в пристанищна инфраструктура или в стратегически обекти, за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, удостоверени за добро изпълнение от съответния Възложител.
|
|
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие
1. Липса на основания за отстраняване от процедурата, съгласно чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1 от ЗОП или приложени доказателства за предприети мерки за доказване на надеждност. 2. В случай че участник не представи документ или представи документ, който не отговаря на поставените изисквания, той ще бъде предложен за отстраняване, на основание чл. 107, т. 1 и/или т. 2 , буква „а“ от ЗОП, при спазване на изискванията на чл. 54, ал. 8 - ал. 13 от ППЗОП.
|
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
|
III.1.6) 1. Определеният за изпълнител участник представя гаранция за добро изпълнение на поръчката, непосредствено преди сключване на договора, в размер на 3 % от стойността му, разпределена както следва: 1.1. внесена парична сума, или банкова гаранция, или застраховка в размер на 2,5 %; 1.2. внесена парична сума, или банкова гаранция, или застраховка в размер на 0,5 %; 2. Гаранцията се възстановява след изпълнение клаузите на сключения между страните договор, както следва: 2.1. гаранцията по т. 1.1. се връща след изпълнение на обекта, но не по-рано от 3 (три) месеца от датата на окончателния тристранен констативен протокол; 2.2. гаранцията по т. 1.2. се възстановява след изтичане на гаранционния срок за СМР.
|
III.1.7) Финансирането на поръчката е със средства на „Пристанище Варна“ ЕАД, за сметка на Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура“ по изпълнение на текуща корекция на Инвестиционна програма за съответната година, съгласно договор № 30/30.05.2006 г. с Министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията.
|
III.1.8)
|