Деловодна информация
01558
01-23-10-1 25/10/2017 (дд/мм/гггг)
не
01558-2017-0017 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

БДЖ Товарни превози ЕООД 175403856
ул. Иван Вазов № 3
гр. София BG411 1080 България
Красимир Боянов-по документацията; инж. Евелина Аспарухова-по техническите условия +359 888377073/+359 889001787
krasimir.boyanov@bdz.bg +359 29877983

Интернет адрес/и

http://bdzcargo.bdz.bg/bg/

http://bdzcargo.bdz.bg/bg/profile.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://bdzcargo.bdz.bg/bg/proceduri-po-zop/rezervni-chasti-lostova-spirachna-sistema-vagoni.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Железопътни услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на резервни части за лостова спирачна система за обезпечаване необходимостта на "БДЖ Товарни превози" ЕООД за едногодишен период.
34322000      
Доставки

Резервните части, необходими при ремонта на лостова спирачна система са предимно втулки и болтове с повърхностна термообработка на работната повърхност. Те свързват отделните елементи на лостовата система-валове, балансери, тракционни пръти, подвески и са подложени на непрекъснато механично триене. При установяване на износване на втулките и болтовете над допустимите норми, съгласно правилниците и инструкциите за ремонт на товарни вагони, същите не подлежат на възтановяване и следва да сменяни с нови.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34322000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, Вагоноремонтен цех Подуяне, ул. Майчина слава № 2

Доставка, чрез покупка, на резервни части за спирачна система на товарни вагони, както следва: втулки 25х33х12 - 3800 бр.; втулки 25х33х32 - 2000 бр.; втулки 25х33х50 - 2100 бр.; болт 24х85х69 - 2400 бр.; болт 24х90х76 - 1000 бр.; болт 24х105х89 - 2000 бр.; болт 36х110х94 - 1600 бр.; болт 50х150х131 - 300 бр.;
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
59980.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
45

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът да има изпълнени доставки с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, за последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Под сходни доставки с предмета на обществената поръчка да се разбират доставки на шарнирни болтове и втулки. Участникът доказва съответствието с това изискване като попълни Част IV, раздел В, т.1б) от ЕЕДОП (години и таблица/списък) с посочване на стойностите, датите и получателите. Участникът трябва да е изпълнил поне една доставка. Във връзка с чл.67, ал.5 от ЗОП, участникът трябва да представи доказателство за извършена доставка (копие, заверено с гриф “Вярно с оригинала”, подпис на лицето/ата, представляващи участника, име и фамилия, и мокър печат). Под „доказателство за извършената доставка” се разбира: удостоверение, издадено от получателя на доставка или от компетентен орган, или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания към участниците относно икономическото и финансовото им състояние.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Техническа документация за предлаганите изделия - работни чертежи на изделията, включително информация за използвания материал и обработка,издадени от производителя и заверени от участника с оригинален подпис и печат за 2017/2018г.
2. Копие от валиден сертификат по ISO 9001 или еквивалентен с обхват идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка, издаден на името на производителя – копие, заверено от представляващия участника. Когато участникът не е производител, трябва да представи оригинален документ или нотариално заверено копие от производителя, доказващ правото на участника да предлага и извършва доставка на продукцията му (оторизационно писмо, пълномощно, дистрибуторски договор и др.).
3. Документи/протоколи (копия) от проведени изпитвания вид „2.2”, съгласно т. 3.2 от БДС EN 10204, издадени от производителя и заверени от участника.
4. Декларация за съответствие за всеки вид изделие, издадена от участника, която удостоверява, че предлаганите изделия са в съответствие с Техническите изисквания на възложителя, по образец.


III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Условия, наличието на които води до отстраняване на участниците от процедурата:
1.При наличието на основанията по чл. 54 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т.1 от ЗОП.
2.При наличието на основанията по чл. 107 във връзка с чл.144, ал.2 от ЗОП.
3. В случай, че за участник се установи, че е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим по смисъла на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, освен при наличие на изключенията по смисъла на чл. 4 от същия закон.
Всички условия и правила за провеждане на процедурата са описани подробно в документацията за участие, публикувана в профила на куповача, посочен по-горе.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 5% от стойността му без ДДС и със срок н валидност 30 /тридесет/ дни след изтичане срока на договора. Представя се в една от следните форми:
- парична сума по банкова сметка на Възложителя, посочена във уведомителното писмо с решението за изпълнител на поръчката.
- банкова гаранция в оригинал, по образец. При представяне на банк. гаранция за изпълнение на догвора, тя трябва да бъде безусловна и неотменяема, и платима при първо писменно поискване, в което Възложителя заяви, че изпълнителя не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществена поръчка.
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уговорени в проекта на договор от документацията за участие.
III.1.7)
Възложителят заплаща на изпълнителя авансово 50% от стойността на договора до 5 работни дни след неговото подписване и 50% - до 5 работни дни преди доставката.
III.1.8)
Възложителят не поставя изискване за създаване на юрдическо лице за изпълнение на поръчката. Когато определеният за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, преди сключването на договора за възлагане на обществена поръчка, следва да представи заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създадебото обединение или еквивалентни документи съгласно законодтелството на държавата, в която обединението е установено.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията за изпълнение на поръчката са описани подробно в документацията за участие, публикувана в профила на куповача, посочен по-горе.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/11/2017 (дд/мм/гггг)   16:45 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/11/2017 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. София, ул. Иван Вазов № 3

Получениете оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват учстниците в процедурата или техни упълномощени представители, както представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/10/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва