Специални условия за изпълнение на поръчката: 1. Допълнителна информация относно специалните условия, може да се получава до крайния срок за подаване на оферти на място в административната сграда на дружеството, адрес: гр. Варна, ул. Тролейна № 48, факс: 052/755121. 2. Във връзка с наемането на автобуси за превоз на пътници, при изготвяне на офертите си участниците следва да имат предвид следното: Възложителят има сключени договори за доставка на резервни части, масла, смазки и течности по проведени обществени поръчки за автобуси с марка ,,Мерцедес”, ,,Ивеко”, ,,Тедом”, резервни части за скоростни кутии за автобуси с марка ,,VOITH” модел 864.3, ,,VOITH” модел 864.5/DIWA 5, ,,ZF” модел 4HP 500, автомобилни ремъци и др. В тази връзка, възложителят поставя следните специални условия, свързани с предмета на поръчката: 2.1. При изготвяне на офертата си, съответно при подписване на договор за изпълнение на обществената поръчка с избрания за изпълнител, същият следва да има предвид, че през целия период на действие на договора при евентуално настъпване на авария по ходовата част, по агрегатите или елементите от оборудването на наетия автобус, ако той е с марка различна от горепосочените и при положение, че водачът няма вина, а се установи, че аварията е настъпила вследствие естествено износване на частите (детайлите) в хода на експлоатацията на автобуса, то разходите по купуването и доставката на съответните резервни части ще бъдат за сметка на изпълнителя (наемодателя), а демонтажа и монтажа на съответния агрегат или елемент ще бъдат извършвани от ремонтните органи на възложителя (наемателя). Установяването на причините за аварията, се извършва от назначена двустранна тричленна комисия с председател представител на възложителя, която в 3 (три) работни дни от настъпването на аварията, изготвя Констативен протокол, подписан от представителите на двете страни. При отказ от страна на представителя на изпълнителя да подпише констативния протокол, вредите се определят въз основа на констатациите, определени от представителите на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, като отказът на представителя на изпълнителя се вписва в протокола. В този случай ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е длъжен да възстанови вредите в срок от 30 дни от изготвяне на Констативния протокол (КП). В КП страните отразяват всички обстоятелства, при които е възникнала аварията, вероятната причина за настъпване на събитието, вида и по възможност стойността на авариралите части, както и наличието на вина от страна на водача. Този протокол е окончателен. 2.2. Предоставяните под наем автобуси следва да бъдат с платена застраховка ,,Гражданска отговорност”. 2.3. При положение, че по време на действие на договора за наем на автобусите изтече застраховката или е необходимо да бъде платен някакъв данък, изпълнителят поема задължение преди изтичане на последния месец от действието на застрахователната полица или срока за плащане на данък, да внесе необходимите суми за тези задължения в съответните институции. За настоящата обществена поръчка Икономически най-изгодната оферта се определя въз основа на критерий за възлагане: ,,НАЙ-НИСКА ЦЕНА” на основание чл. 70, ал. 2, т. 1 от ЗОП. На първо място ще се класира офертата, която отговаря на поставените от Възложителя изисквания, на техническата спецификация и е с предложена най-ниска цена. На оценка подлежат предложенията на участника относно Общата наемна цена за срок от 12 месеца.
|