III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Изискването е само за обособена позиция №3 1.Участникът следва да е регистриран в Регистъра на специализираните предприятия и кооперации на и за хора с увреждания към Агенция за хората с увреждания по чл.29, ал.1 от Закона за интеграция на хора с увреждания, с включен предмет на дейност на специализираното предприятие или кооперация на хората с увреждания: „Доставка на пособия и консумативи за почистване” или еквивалентен регистър на държава-членка на Европейския съюз. 1.1. При подаване на офертата участниците декларират в точка 1) от раздел А: Годност в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), съответствието си с критерия за подбор по т.1. Забележка: Доказателството по т.1 под формата на заверено копие на валидно удостоверение за регистрация в Регистъра на специализираните предприятия и кооперации на и за хора с увреждания към Агенция за хората с увреждания по чл.29, ал.1 от Закона за интеграция на хора с увреждания, с включен предмет на дейност на специализираното предприятие или кооперация на хората с увреждания: „Доставка на пособия и консумативи за почистване” или еквивалентен регистър на държава-членка на Европейския съюз, се представя от участника, при поискване в хода на процедурата или преди сключването на договор от определения за изпълнител участник, съгласно чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. |
III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
1.Участникът следва да има реализиран минимален общ оборот, в т.ч. оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката /в съответствие с обособената позиция, за която участва/, изчислен на база последните 3 приключили финансови години в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си. 1.1. При подаване на офертата участниците декларират в точка 1а) от раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), съответствието си с критерия за подбор по т.1. Забележка: Доказателствата за икономическото и финансово състояние декларирани в ЕЕДОП, под формата на справка за общия оборот и за оборота в сферата попадаща в обхвата на поръчката /в съответствие с обособената позиция, за която участва за последните три приключили финансови години/ се представя от участника, при поискване в хода на процедурата или преди сключването на договор от определения за изпълнител участник, съгласно чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП.
-по обособена позиция №1- 35 000 лв. без ДДС; -по обособена позиция №2- 24 000 лв. без ДДС; -по обособена позиция №3- 6000 лв. без ДДС; -по обособена позиция №4-10 000 лв. без ДДС; -по обособена позиция №5- 25 000 лв. без ДДС;
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
Изисквания на Възложителя за обособени позиции №1, №2, №3, №4 и №5. 1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет идентичен или сходен* с предмета на обществената поръчка през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. *Под „сходни дейности” се разбират доставки на стоки, които са от един род /заместими вещи/ и имат подобно на предмета на поръчката предназначение. 1.1. При подаване на офертата участниците декларират в точка 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), съответствието си с критерия за подбор по т.1. Забележка: Доказателствата за изпълнените дейности декларирани в ЕЕДОП се представя от участника, при поискване в хода на процедурата или преди сключването на договор от определения за изпълнител участник, съгласно чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. 2. Участникът да има успешно внедрена система за управление на качеството по EN ISO 9001:2008 (или еквивалент). 2.1. При подаване на офертата участниците декларират в раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), съответствието си с критериите за подбор по т.2. Забележка: Доказателството за успешно внедрена система за управление на качеството декларирано в ЕЕДОП, под формата на валиден сертификат по EN ISO 9001:2008 (или еквивалент) - заверено от участника копие, се представя при поискване в хода на процедурата или преди сключването на договор от определения за изпълнител участник, съгласно чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. За обособена позиция №3 освен посочените по-горе документи се изисква и: 3. Участникът да представи информация за средносписъчния годишен брой на персонала и за броя на членовете на ръководния състав за последните три години. 3.1. При подаване на офертата участниците декларират в точка 8) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), съответствието си с критерия за подбор по т.3. Забележка: Доказателствата по т.3.1. декларирани в ЕЕДОП, под формата на декларация за средносписъчния годишен брой на персонала и за броя на членовете на ръководния състав за последните три години се представя от участника, при поискване в хода на процедурата или преди сключването на договор от определения за изпълнител участник, съгласно чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. 4. Участникът да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката. 4.1. При подаване на офертата участниците декларират в точка 9) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), съответствието си с критерия за подбор по т.4. Забележка: Доказателствата по т.4.1. декларирани в ЕЕДОП, под формата на декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, необходими за изпълнение на поръчката се представя от участника, при поискване в хода на процедурата или преди сключването на договор от определения за изпълнител участник, съгласно чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Забележка: Изискванията по т.3. и т.4 касаят само об. позиция №3, която е предназначена за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания и не се отнасят, за участници, които не са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
1. Участникът следва да е изпълнил минимум една дейност с предмет идентичен или сходен* с предмета на обществената поръчка през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Възложителя не поставя изискване за обем. 2. Участникът следва да има успешно внедрена система за управление на качеството по EN ISO 9001:2008 (или еквивалент). За обособена позиция №3 и: 3.Участникът да разполага най-малко с 30 на сто от списъчния си състав, от който да са хора с увреждания или такива в неравностойно положение. 4.Участникът да разполага с машини и съоръжения, с които може да изпълни най-малко 80 на сто от предмета на поръчката. За изпълнение могат да ползват подизпълнител или да се позоват на капацитета на трети лица ако са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
|
|
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие
1. За участниците не трябва да са налице обстоятелствата по чл. 107 във връзка с чл. 144, ал. 2 от ЗОП, чл. 54 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т.1 от ЗОП. Участник, за когото са налице основания по чл.54, ал.1 и чл. 55, ал. 1, т.1 от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, съгласно чл. 56, ал.1 от ЗОП. 2. Участниците не трябва да са дружества, регистрирани в юрисдикция с преференциален данъчен режим и/или да са свързани лица по смисъла на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици. 3.За обособена позиция №3 освен горните основания и в случай, че участника не е изпълнил изискванията на чл.12, ал.5 и ал.6 от Закона за обществените поръчки.
|
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
|
III.1.6) Гаранция за изпълнение, в размер на 2 % /за предприятия и хора с увреждания/ и 5% от стойност на договора без ДДС за останалите със срок на валидност 30 дни след приключване на изпълнението на договора. Гаранцията се представя в една от следните форми: - Парична сума /депозит/ по банкова сметка на Възложителя "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД - ОББ клон Света София IBAN BG 57 UBBS 8002 1052 2265 20, BIC UBBSBGSF, - безусловна и неотменяема банкова гаранция, - застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя; Гаранцията представена като парична сума или безусловна и неотменяема банкова гаранция, може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант. Условията за задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор към документацията за участие.
|
III.1.7) Плащането ще се извърши в лева, по банков път в срок до 30 /тридесет/ дни след извършена доставка и представяне на документите съгласно т.3.4. от проекто-договора от документацията за участие.
|
III.1.8)
|