Деловодна информация
1605БДЖ - Пътнически превози ЕООД
 
да
да
02/03/2017 (дд/мм/гггг)
1605-2017-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

БДЖ - Пътнически превози ЕООД 175405647
ул. Иван Вазов №3
София BG411 1080 България
инж. Красимира Иванова, инж. Пламен Стойков +359 884363025/ +359 887662991
krivanova@bdz.bg +359 29800494

Интернет адрес/и

www.bdz.bg

http://www.bdz.bg/bg/profile.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.bdz.bg/bg/proceduri-po-zop/dostavka-na-nakladki-za-podvijen-jelezoputen-sustav-na-bdj-putnicheski-prevozi-eood-za-period-ot.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Железопътни услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Сключване на рамково споразумение с предмет: "Доставка на накладки за подвижен железопътен състав на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД за период от три години.
34322300      
Доставки

Сключване на рамково споразумение с предмет: "Доставка на накладки за подвижен железопътен състав на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД" за период от три години.
Поръчката е разделена на две обособени позиции:
обособена позиция №1 - "Доставка на накладки с триеща площ 2х175 см2"- 18 000 комплекта, за период от три години;
обособена позиция №2 - "Доставка на накладки с триеща площ 2х200 см2" - 7 200 комплекта, за период от три години
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Доставка на накладки с триеща площ 2х175 см2. 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34322300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG32

В склада на Възложителя:
- Вагонно депо Надежда, на адрес: гр. София, бул. "Стефансон" №5;
- Вагонно депо Горна Оряховица, на адрес: гр. Горна Оряховица, ул. "Цар Освободител" №112А;

18 000 комплекта, за период от три години, както следва:
Първи едногодишен период - 6 000 комплекта;
Втори едногодишен период - 6 000 комплекта;
Трети едногодишен период - 6 000 комплекта
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
546300.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на накладки с триеща площ 2х200 см2. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34322300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

В склада на Възложителя - Вагонно депо Надежда, на адрес: гр. София, бул. "Стефансон" №5;

7 200 комплекта, за период от три години, както следва:
- първи едногодишен период - 2 400 комплекта;
- втори едногодишен период - 2 400 комплекта;
- трети едногодишен период - 2 400 комплекта
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
233640.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Предлаганите накладки да бъдат вписани в приложение I 4.2. на фиш 541-3 на UIC.
1.1. При подаване на офертата участника декларира в т.1 от раздел А: Годност в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), съответствието си с критерия за подбор по т.1.
Забележка: Доказателството за декларираното в ЕЕДОП обстоятелство се представя от участника, под формата на актуално копие от приложение I 4.2. на фиш 541-3 на UIC, от сайта www.uic.org, заверено от участника, при поискване в хода на процедурата или преди сключването на договор от определения за изпълнител участник, съгласно чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП.
2. Предлаганите накладки да са допуснати за използване в Подвижния железопътен състав/ПЖПС/ на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД.
2.1. При подаване на офертата участника декларира в т.1 от раздел А: Годност в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), съответствието си с критерия за подбор по т.2.
Забележка: Доказателството за декларираното в ЕЕДОП обстоятелство се представя от участника, под формата на заверено от участника копие на разрешение, валидно за периода 2017-2019 г. за използване на предлаганите накладки в ПЖПС, собственост на „БДЖ - ПП” ЕООД, издадено от Управителя на „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД, (съгласно утвърдена процедура за издаване на разрешение за допускане на накладки за дискова спирачка за използване в ПЖПС собственост на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД, РИ 7.5-3/5-2015, публикувана на сайта на Възложителя в профила на купувача, раздел Технически процедури), при поискване в хода на процедурата или преди сключването на договор от определения за изпълнител участник, съгласно чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП.
Допуска се представяне на валидни разрешения, издадени от „Холдинг БДЖ” ЕАД.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.

Няма изискване за минимално ниво.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за технически и професионални способности на участниците.

Няма изискване за минимално ниво.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

1. За участниците не трябва да са налице обстоятелствата по чл. 107 във връзка с чл. 144, ал. 2 от ЗОП, чл. 54 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т.1 от ЗОП.
1.1. Участник, за когото са налице основания по чл.54, ал.1 и чл. 55, ал. 1, т.1 от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, съгласно чл. 56, ал.1 от ЗОП.
2. Участниците не трябва да са дружества, регистрирани в юрисдикция с преференциален данъчен режим и/или да са свързани лица по смисъла на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
При сключване на договор за възлагане на конкретна обществена поръчка, потенциалния изпълнител определен за изпълнител на конкретния договор, представя на Възложителя гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на съответния договор без ДДС, със срок на валидност 30 дни след изтичане на срока на договора.
Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: безусловна и неотменяема банкова гаранция, застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя или парична сума /депозит/ по банкова сметка на Възложителя, посочена в поканата за участие.
Гаранцията представена като парична сума или безусловна и неотменяема банкова гаранция, може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
Условията за задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор към документацията за участие.
III.1.7)
Плащането ще се извърши по банков път, в лева в срок до 30 /тридесет/ дни след доставка на всяка партида и представяне на двустранно подписан приемателно-предавателен протокол за извършената доставка, сертификати за качество, декларация за съответствие на доставената партида накладки с Техническата спецификация на Възложителя и оригинална фактура.
III.1.8)

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

ДА
  
Рамково споразумение с няколко оператора
  10
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/04/2017 (дд/мм/гггг)   16:45 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/04/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. София, ул. "Иван Вазов" №3

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

10-дневен срок съгласно условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/03/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва