III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
1. Предлаганите накладки да бъдат вписани в приложение I 4.2. на фиш 541-3 на UIC. 1.1. При подаване на офертата участника декларира в т.1 от раздел А: Годност в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), съответствието си с критерия за подбор по т.1. Забележка: Доказателството за декларираното в ЕЕДОП обстоятелство се представя от участника, под формата на актуално копие от приложение I 4.2. на фиш 541-3 на UIC, от сайта www.uic.org, заверено от участника, при поискване в хода на процедурата или преди сключването на договор от определения за изпълнител участник, съгласно чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. 2. Предлаганите накладки да са допуснати за използване в Подвижния железопътен състав/ПЖПС/ на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД. 2.1. При подаване на офертата участника декларира в т.1 от раздел А: Годност в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), съответствието си с критерия за подбор по т.2. Забележка: Доказателството за декларираното в ЕЕДОП обстоятелство се представя от участника, под формата на заверено от участника копие на разрешение, валидно за периода 2017-2019 г. за използване на предлаганите накладки в ПЖПС, собственост на „БДЖ - ПП” ЕООД, издадено от Управителя на „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД, (съгласно утвърдена процедура за издаване на разрешение за допускане на накладки за дискова спирачка за използване в ПЖПС собственост на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД, РИ 7.5-3/5-2015, публикувана на сайта на Възложителя в профила на купувача, раздел Технически процедури), при поискване в хода на процедурата или преди сключването на договор от определения за изпълнител участник, съгласно чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Допуска се представяне на валидни разрешения, издадени от „Холдинг БДЖ” ЕАД. |
III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.
Няма изискване за минимално ниво.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
Възложителят не поставя изисквания за технически и професионални способности на участниците.
Няма изискване за минимално ниво.
|
|
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие
1. За участниците не трябва да са налице обстоятелствата по чл. 107 във връзка с чл. 144, ал. 2 от ЗОП, чл. 54 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т.1 от ЗОП. 1.1. Участник, за когото са налице основания по чл.54, ал.1 и чл. 55, ал. 1, т.1 от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, съгласно чл. 56, ал.1 от ЗОП. 2. Участниците не трябва да са дружества, регистрирани в юрисдикция с преференциален данъчен режим и/или да са свързани лица по смисъла на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.
|
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
|
III.1.6) При сключване на договор за възлагане на конкретна обществена поръчка, потенциалния изпълнител определен за изпълнител на конкретния договор, представя на Възложителя гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на съответния договор без ДДС, със срок на валидност 30 дни след изтичане на срока на договора. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: безусловна и неотменяема банкова гаранция, застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя или парична сума /депозит/ по банкова сметка на Възложителя, посочена в поканата за участие. Гаранцията представена като парична сума или безусловна и неотменяема банкова гаранция, може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант. Условията за задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор към документацията за участие.
|
III.1.7) Плащането ще се извърши по банков път, в лева в срок до 30 /тридесет/ дни след доставка на всяка партида и представяне на двустранно подписан приемателно-предавателен протокол за извършената доставка, сертификати за качество, декларация за съответствие на доставената партида накладки с Техническата спецификация на Възложителя и оригинална фактура.
|
III.1.8)
|