Деловодна информация
01558БДЖ-ТОВАРНИ ПРЕВОЗИ ЕООД
22 29/12/2016 (дд/мм/гггг)
да
да
29/12/2016 (дд/мм/гггг)
01558-2016-0018 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

БДЖ- ТОВАРНИ ПРЕВОЗИ ЕООД 175403856
ул. Иван Вазов № 3
София BG411 1080 България
Ивана Велева- за въпроси по документацията; Йордан Периолски и Райна Накева- по въпроси свързани с Техническата спецификация и изисквания. +359 887094278/ +359 889630782/ +359 885397479
iveleva@bdz.bg +359 29800258

Интернет адрес/и

http://bdzcargo.bdz.bg/bg/

http://bdzcargo.bdz.bg/bg/profile.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://bdzcargo.bdz.bg/bg/proceduri-po-zop/s-reshenie-2016-g-na-upravitelia-na-bdj-tovarni-prevozieood-e-otkrita-procedura-otkrita.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Железопътни услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на чугунени калодки за подвижен железопътен състав /ПЖПС/ на “БДЖ - Товарни превози” ЕООД, за период от 3 години”, а именно: чугунени калодки тип Р10-250 и чугунени калодки тип Р10-320.
44470000      
Доставки

Настоящата открита процедура по Закона за обществените поръчки /ЗОП/ цели сключване на рамково споразумение с трима потенциални изпълнители (или по-малък брой, в зависимост от броя на подадените оферти и допуснатите до класиране участници) за срок от три години. След провеждане на процедурата с участниците, определени за потенциални изпълнители, ще бъде сключено рамково споразумение. В резултат на сключеното рамково споразумение за възлагане на обществената поръчка, ще се сключват индивидуални договори по реда на чл. 82, ал. 3 от ЗОП, чрез провеждане на вътрешен конкурентен избор по реда на чл. 82, ал. 4 от ЗОП. За определянето на изпълнител по всеки конкретен договор, Възложителят ще отправя писмена покана до всички съконтрагенти по рамковото споразумение, за представяне на оферта с цел определяне на конкретните условия на договора.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG421
BG32

Мястото на изпълнение е до пунктове на Възложителя- Поделения за товарни превози /ПТП/, както следва: ПТП София, ПТП Пловдив и ПТП Горна Оряховица.

Офертите се изискват за покупка на чугунени калодки тип Р10-250 и Р10-320, съответстващи на изискванията на Възложителя съобразно Техническата спецификация за доставка на чугунени калодки тип Р10 (документ № ТО-ТС-03.09.01-2013/01)- Приложение № 1 към документацията за участие в настоящата обществена поръчка.
Прогнозното количество калодки за обезпечаване експлоатационната дейност на „БДЖ - Товарни превози” ЕООД, за действието на рамковото споразумение: общо за тригодишен период прогнозното количество чугунени калодки от съответния тип, е както следва:
-чугунени калодки тип Р10-250 ~ 242,500 тона или максимално количество до 243,00 тона.
-чугунени калодки тип Р10-320 ~ 913,900 тона или максимално количество до 914,00 тона.
Прогнозното количество калодки по години от действието на рамковото споразумение, е както следва:
I-ви едногодишен период:
-чугунени калодки тип Р10-250 ~ 69,00 тона.
-чугунени калодки тип Р10-320 ~ 259,00 тона.
II-ри едногодишен период:
-чугунени калодки тип Р10-250 ~ 87,00 тона.
-чугунени калодки тип Р10-320 ~ 327,00 тона.
III–ти едногодишен период:
- чугунени калодки тип Р10-250 ~ 87,00 тона.
- чугунени калодки тип Р10-320 ~ 328,00 тона.
Трябва да се има предвид, че очакваният средномесечен разход на калодки тип P10-320 в поделенията на „БДЖ-Товарни превози" ЕООД е ориентировъчно 27,7 тона, а за калодки тип P10-250 -съответно 7,2 тона.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1758640.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срок на изпълнение на доставкатa:
Доставката на калодките да се извършва в срок до 20 /двадесет/ календарни дни след получаване на писмена заявка от страна на Възложителя с конкретни количества до пунктове на Възложителя- ПТП София, ПТП Горна Оряховица и ПТП Пловдив, като същия срок започва да тече от деня, следващ деня на получаването на писмената заявка.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания за годност за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да представи валидно разрешение за допускане на чугунени калодки за използване в ПЖПС, собственост на „БДЖ – Товарни превози” ЕООД, издадено от Управителя на „БДЖ - Товарни превози” ЕООД, съгласно утвърдена Процедура за издаване на разрешение (документ № ТО-ПР-04.09.01-2013/01)- за допускане на чогунени калодки за използване в ПЖПС, собственост на „Холдинг БДЖ” ЕАД, „БДЖ- Пътнически превози” ЕООД и „БДЖ- Товарни превози” ЕООД” - Приложение № 2 към документация за участие. Допуска се представяне на валидни разрешения, издадени от „Холдинг БДЖ” ЕАД и „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД.
2. През последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, той трябва да е изпълнил най-малко една доставка с обем и предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка.
* Под „сходен” с предмета на поръчката се има предвид доставка на чугунени калодки тип Р10-250 и чугунени калодки тип Р10-320 за подвижен железопътен състав.
Съответствието си с това изискване участниците удостоверяват като попълват списъка в част IV, буква „В“, т. 1"б" в ЕЕДОП с доставките, които са идентични или сходни с предмета на настоящата поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите на доставките. За доказване на съответствието си с това изискване в случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, участниците представят доказателство за извършването на включените в списъка доставки под формата на удостоверение от получателите, съдържащи информация за стойността, вида и обема на доставките, и датата на извършване.
3. Участникът следва да удостовери, че стоките (т.е. чугунените калодки, предмет на настоящата обществена поръчка) са сертифицирани от акредитирани лица за контрол на качеството, удостоверяващи съответствието им със стандарт БДС EN10204:2005 или еквивалент, с обхват включващ производство на чугунени калодки за подвижен железопътен състав или производство на чугунени отливки, издаден на името на производителя.
Съответствието си с това изискване участниците удостоверяват като попълват информацията в част IV, буква „Г“ в ЕЕДОП. За доказване на съответствието си с това изискване в случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, участниците представят заверено копие от посоченият стандарт или еквивалент, с обхват по предмета на поръчката. Сертификатът следва да е издаден от независими акредитирани лица съобразно чл. 64, ал. 5 от ЗОП.
4. За участник- производител следва да са налице изискванията по чл. 63, ал. 1, т. 10 и т. 11 от ЗОП, а именно: да прилага системи за управление на качеството и системи или стандарти за опазване на околната среда, както следва:
- ISO 9001:2015 за внедрена система за управление на качеството или еквивалент с обхват включващ - производство на чугунени калодки за подвижен железопътен състав или производство на чугунени отливки, издаден на името на производителя;
-ISO 14001:2015 или еквивалентен за успешно внедрена система за управление на околната среда, издаден на името на производителя,
-BS OHSAS 18001:2007 или еквивалентен за успешно внедрена система за управление на здравословните и безопасни условия на труд, издаден на името на производителя.
Съответствието си с това изискване участниците удостоверяват като попълват информацията в част IV, буква „Г“ в ЕЕДОП. За доказване на съответствието си с това изискване в случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, участниците представят заверено копие от посочените стандарти или техни еквиваленти, с обхват по предмета на поръчката. Сертификатите следва да са издадени от независими акредитирани лица съобразно чл. 64, ал. 5 от ЗОП.
5. Участникът следва да представи декларация на производителя, удостоверяваща съответствието на предлаганите от него чугунени калодки с изискванията на Възложителя, визирани в „Техническа спецификация за доставка на чугунени калодки тип Р10 (документ Р10-250, Р10-320 и Р10-250Т)- Приложение № 1 към документацията за участие.


Участник, който не е производител на чугунени калодки тип Р10-250 и чугунени калодки тип Р10-320, предмет на доставка на настоящата поръчка, следва да изпълни изискванията по т. 1, т. 2 и т.5, посочени по-горе в раздел III.1.3) на обявлението, както и следното:
- Да декларира производителя и страната на произход на предлаганите калодки. Доказва се с декларация в свободен текст.
-Да е оторизиран от производителя на калодките, предмет на доставка на настоящата обществена поръчка, с права да предлага/продава и доставя продукцията му на територията на Р. България. Доказва се от участника с представяне на оригинал или нотариално заверено копие на документа (оторизационно писмо/договор/ пълномощно и т.н.), от който да е видно, че в срока на действие на настоящата поръчка участникът ще може да достави чугунени калодки тип Р10-250 и чугунени калодки тип Р10-320, в обем съобразно прогнозното количество, посочено в т. 4 от Раздел I „Общи условия” от документацията за участие. В случай, че документът е на чужд език, същият следва да бъде представен и в превод на български език.
-Да представи декларация от производителя, че е съгласен представители на Възложителя да присъстват при извършване на изпитания, провеждани в завода-производител за удостоверяване качеството на всяка партида чугунени калодки в съответствие с фиш на UIC 832:2004, по реда визиран в раздел ІІ. „Tехнически спецификации и изисквания на Възложителя” от документацията за участие.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Условия, наличието на които води до отстраняване на участниците от процедурата:
1.При наличието на основанията по чл. 54 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т.1 от ЗОП. Участник, за когото са налице основания по чл.54, ал.1 и чл. 55, ал. 1, т.1 от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, съгласно чл. 56, ал.1 от ЗОП.
2.При наличието на основанията по чл. 107 във връзка с чл. 144, ал. 2 от ЗОП.
3. В случай, че за участник се установи, че е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим по смисъла на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, освен в предвидените от закона изключения.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранция за изпълнение на конкретен договор, сключен в резултат на рамковото споразумение е в размер на 5% от стойността на договора без ДДС и със срок на валидност 30 /тридесет/ дни след изтичане на последния гаранционен срок. Гаранцията/ите се предоставя/т в една от следните форми:
-парична сума (по банкова сметка на Възложителя;
-банкова гаранция в оригинал. При предоставяне на банкова гаранция за изпълнение на договора, тя трябва да бъде безусловна и неотменяема и платима при първо писмено поискване, в което възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка.
-застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
III.1.7)
Плащането се извършва в лева, по банков път, в срок не по-малко от 30 /тридесет/ календарни дни след извършване на доставката на калодките и представяне на документите, визирани в т.7.2 от Раздел І. "ОБЩИ УСЛОВИЯ" на документацията за участие.
III.1.8)
В обявената открита процедура за сключване на рамково споразумение може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което отговаря на изискванията на ЗОП, ППЗОП и на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за обществената поръчка. Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице за изпълнение на поръчката. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, преди сключването на рамковото споразумение/договор за възлагане на обществената поръчка, следва да представи заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Специфични условия за изпълнение на настоящата процедура са визирани в раздел ІІ. "ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ И ИЗИСКВАНИЯ НА ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ" от документацията за участие.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

ДА
  
Рамково споразумение с няколко оператора
  3
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/02/2017 (дд/мм/гггг)   16:45 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/02/2017 (дд/мм/гггг)   13:00 (чч:мм)

гр. София, ул. Иван Вазов № 3.

Разглеждането и оценката на получените оферти се извършва по реда на чл.104, ал.1 от ЗОП и чл. 54, чл.56, ал.57 и чл.58 от ППЗОП.Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. При подаване на офертата участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствието с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП. В него се предоставя съответната информация, изисквана от възложителя, и се посочват националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, са длъжни да предоставят информация.
2. Когато участникът е посочил, че ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието си с критериите за подбор, или че ще използва подизпълнители, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП, който съдържа информацията по предходната т.1.
3. Когато изискванията посочени в т. 2.1.1, т. 2.1.2, т. 2.1.7 и т.2.2.8 от раздел III „Изисквания към участниците. Критерии за подбор” на документацията за участие в настоящата процедура, се отнасят за повече от едно лице, всички лица подписват един и същ ЕЕДОП. Когато е налице необходимост от защита на личните данни или при различие в обстоятелствата, свързани с личното състояние, информацията относно изискванията в т. 2.1.1, т. 2.1.2, т. 2.1.7 и т. 2.2.8 от раздел III „Изисквания към участниците. Критерии за подбор” на документацията за участие, се попълва в отделен ЕЕДОП за всяко лице или за някои от лицата.
4. Участниците могат да използват ЕЕДОП, който вече е бил използван при предходна процедура за обществена поръчка, при условията на чл. 44, ал. 2 от ППЗОП, и при условие че потвърдят, че съдържащата се в него информация все още е актуална.
5. Когато се подава повече от един ЕЕДОП, обстоятелствата, свързани с критериите за подбор, се съдържат само в ЕЕДОП, подписан от лице, което може самостоятелно да представлява съответния стопански субект.
6. При поискване от страна на възложителя, участниците са длъжни да представят необходимата информация относно правно-организационната форма, под която осъществяват дейността си, както и списък на всички задължени лица по смисъла на чл. 54, ал. 2 и чл. 55, ал. 3 от ЗОП, независимо от наименованието на органите, в които участват, или длъжностите, които заемат.
7. Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
8. Преди сключването на договора за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. Видовете документи, чрез които участниците доказват предприетите мерки за надеждност и органите по издаване, са посочени в чл. 45, ал. 2 от ППЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 от Закона за обществените поръчки.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 Ватикана
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 29/12/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва