III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Възложителят не поставя изисквания към участниците относно годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност. |
III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
1. Участникът следва да има опит при изпълнение на предмета на поръчката, като в тригодишен предходен период, считано от крайния срок за подаване на офертата да има реализирана минимум една доставка идентична или сходна с предмета на поръчката, заедно с доказателство за извършена доставка /представя се под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката/; * Под „сходни” с предмета на поръчката да се разбират доставки на части за локомотиви; 2. Доставката на резервни части от предавателния механизъм на електрически локомотиви серия 40 следва да се осъществи в съответствие със „Спецификация на необходимите количества „Детайли от предавателния механизъм ТД /редуктор в електрически локомотиви серия 40 от парка на ТПС на „БДЖ- Товарни превози” ЕООД” – Приложение № 1 от документацията за участие в процедурата; 3. Участникът следва да представи валиден сертификат ISO 9001:2008 (или еквивалентен документ) за успешно внедрена система за управление на качеството за производство на части за локомотиви, издаден на името на производителя; 4. Участникът следва да представи образец на сертификат за качество или еквивалентен документ) на предлаганите резервни части от предавателния механизъм на електрически локомотиви серия 40, издаден от производителя; 5. Участникът, който не е производител, следва да представи нотариално заверено копие на документ издаден от производителя (оторизационно писмо, дистрибуторски договор, пълномощно или друг еквивалентен документ), доказващ правото на участника да предлага и извършва доставка на продукцията му през 2016г.; 6. Участникът следва да представи заверен чертеж от производителя за всяко изделие. * Чертежите на изделията се съгласуват от отдел „Ремонт на локомотиви” към дирекция „Ремонт на локомотиви и товарни вагони” при „БДЖ–Товарни превози” ЕООД.
|
|
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие
1. За участниците не следва да са налице обстоятелствата по чл. 54, чл. 55, ал. 1, т.1 от ЗОП и чл. 107, във връзка с чл. 144, ал. 2 от ЗОП. Участник, за когото са налице основания по чл.54, ал.1 и чл. 55, ал. 1, т.1 от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, съгласно чл. 56, ал.1 от ЗОП; 2. Участниците не следва да са дружества, регистрирани в юрисдикция с преференциален данъчен режим и/или че е контролирано лице по смисъла на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.
|
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
|
III.1.6) Определеният за изпълнител на обществената поръчка, представя на Възложителя гаранция за изпълнение, в размер на 5% от стойност на договора без ДДС със срок на валидност 30 дни след изтичане на срока на договора. Гаранцията се представя в една от следните форми: - банкова гаранция (в оригинал), със срок на валидност един месец след изтичане на срока на договора. Банковата гаранция трябва да съдържа задължение на банката гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, в което заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължението си по договора за възлагане на обществената поръчка; - парична сума, внесена по банковата сметка на „БДЖ–Товарни превози” ЕООД в: УниКредит Булбанк АД, гр. София, IBAN: BG02 UNCR 7000 1501 0062 61, BIC: UNCRBGSF; - застраховка (в оригинал), която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, със срок на валидност един месец след изтичане на срока на договор. Зас
|
III.1.7) Плащането ще се извърши в лева по банков път, в срок до 30 /тридесет/ дни след получаване на изделията в мястото за доставка и представяне на документи изброени в чл.3, ал.1 от Проекта на -договор към документацията за участие - Образец № 10.
|
III.1.8) В случай, че обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка се посочва БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. В случай, че не е регистрирано и при възлагане изпълнението на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, Участникът следва да извърши регистрацията по БУЛСТАТ, след уведомяването му за извършеното класиране и преди подписване на Договора за възлагане на настоящата обществена поръчка, съгласно чл.70 от ППЗОП.
|